Mies petti työpaikan matkalla

Anonyymi-ap

Mieheni oli työpaikan järjestämällä lomamatkalla ja petti minua siellä työkaverinsa kanssa. Nyt väittää kuitenkin, ettei se ollut mitään ja johtui siitä, että olin ärsyttänyt häntä ennen matkalle lähtöä.

Sain asian selville kun myönsi tämän riidan yhteydessä 3kk reissun jälkeen, vaikka olin kysynyt sitä häneltä suoraan myös heti hänen tullessaan kotiin. Oli jotenkin niin outo sinä iltana.

Mieheni näkee tätä työkaverissa päivittäin, mutta se ei ole hänen mielestään ongelma. Luottamus on täysin mennyttä.

Olemme olleet yhdessä vuosia ja meillä on yhteisiä lapsia.

Luottaisitteko tällaiseen ihmiseen?
Kannattaako parisuhdetta enää jatkaa?

8

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jommankumman pihtaaminen syynä pettämiseen? Rakkautta voi olla vaikeaa pitää yllä vaikka toisesta pitäisikin. Ehkä häneltä lopahti tunteet ajan saatossa? Sitä en ymmärrä miksi edes täytyy pettää, se on niin epäloogista käyttäytymistä.

    • En luottaisi, kun yrittää väistää vastuun omista teoistaan. En myöskään enää jatkaisi parisuhdetta.

    • Anonyymi

      Oliko kyseessä Italian matka?

    • Anonyymi

      Riitelyä, pettämistä ja pettämisestä aviovaimon syyllistäminen!!!! Minkälainen mikkihiiri tämä miehesi on?

    • Anonyymi

      Tottakai kannattaa pettäjän kanssa seurustella. Naiset aina haluaa pettäjä miehen kanssa muutenkin seurustella.

    • Anonyymi

      En todellakaan ja ei kannata. Pois vaan tuollaiset heti. Minulle ei ainakaan kelpaisi itsekuriltaan noin heikko ihminen. Ärsyttäminen ei ole mikään syy

    • Anonyymi

      Kun luotto on mennyt se on mennyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1270
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe