Mieheni oli työpaikan järjestämällä lomamatkalla ja petti minua siellä työkaverinsa kanssa. Nyt väittää kuitenkin, ettei se ollut mitään ja johtui siitä, että olin ärsyttänyt häntä ennen matkalle lähtöä.
Sain asian selville kun myönsi tämän riidan yhteydessä 3kk reissun jälkeen, vaikka olin kysynyt sitä häneltä suoraan myös heti hänen tullessaan kotiin. Oli jotenkin niin outo sinä iltana.
Mieheni näkee tätä työkaverissa päivittäin, mutta se ei ole hänen mielestään ongelma. Luottamus on täysin mennyttä.
Olemme olleet yhdessä vuosia ja meillä on yhteisiä lapsia.
Luottaisitteko tällaiseen ihmiseen?
Kannattaako parisuhdetta enää jatkaa?
Mies petti työpaikan matkalla
8
255
Vastaukset
- Anonyymi
Jommankumman pihtaaminen syynä pettämiseen? Rakkautta voi olla vaikeaa pitää yllä vaikka toisesta pitäisikin. Ehkä häneltä lopahti tunteet ajan saatossa? Sitä en ymmärrä miksi edes täytyy pettää, se on niin epäloogista käyttäytymistä.
En luottaisi, kun yrittää väistää vastuun omista teoistaan. En myöskään enää jatkaisi parisuhdetta.
- Anonyymi
Oliko kyseessä Italian matka?
- Anonyymi
Riitelyä, pettämistä ja pettämisestä aviovaimon syyllistäminen!!!! Minkälainen mikkihiiri tämä miehesi on?
- Anonyymi
Tottakai kannattaa pettäjän kanssa seurustella. Naiset aina haluaa pettäjä miehen kanssa muutenkin seurustella.
- Anonyymi
En todellakaan ja ei kannata. Pois vaan tuollaiset heti. Minulle ei ainakaan kelpaisi itsekuriltaan noin heikko ihminen. Ärsyttäminen ei ole mikään syy
- Anonyymi
Kun luotto on mennyt se on mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289