Että oman terveytensä kannattaisi pilata.
Mikään ei ole sen arvoista
19
73
Vastaukset
- Anonyymi
Seta prometeuksella on ilmaantunut eriäviä mielipiteitä.
- Anonyymi
Ja kuitenkin niin moni päivystää täälläkin haavoittamassa mielenterveyttään päivittäin.
Tjaa?
Kun saa jälkikasvua, niin ei tule ihan säästeltyä itseä heidän edestä...kumma homma...🤔Vaan kun se on jo pilalla geeniperimässä, minkäs teet. 🤷🏼♂️
- Anonyymi
Mongbongare besserwisser..
- Anonyymi
Palstailemalla elää 100 vuotiaaksi 🙏
Anonyymi kirjoitti:
Palstailemalla elää 100 vuotiaaksi 🙏
Epäilen.. Muttei se ole aikomuksenikaan, elää vanhaksi pieruksi. 😂
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Epäilen.. Muttei se ole aikomuksenikaan, elää vanhaksi pieruksi. 😂
Et kai vaan aio tehdä itsemurhaa vai miksi et halua elää vanhaksi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai vaan aio tehdä itsemurhaa vai miksi et halua elää vanhaksi
Ei täällä ole pakko kitua. Aika näyttää. 😂
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ei täällä ole pakko kitua. Aika näyttää. 😂
Eli mielenterveydellisiä vikoja menes lääkäriin
- Anonyymi
Ympäripyöreää. mutta totta.
- Anonyymi
Rakastuminen voi olla mielenterveyttä alas ajava tekijä. Minulle on käynyt näin. Silti sitä kaipaa että olisi joku tuossa vieressä. On se typerää kun sitä järjellä miettii :O.
"Mikään ei ole sen arvoista Että oman terveytensä kannattaisi pilata."
Jos oma ja toisen terveys asettuvat vastakkain, esimerkiksi hengenpelastustilanteessa tai vaikkapa liikenteessä, tulee valita toisen terveys. 🌹👀Loppukaneetiksi sopisi, jaha jätkät ja sitten tupakit huuleen ja olutta kitusiin. 😂
Ja se siitä hienosta dialogista.- Anonyymi
Tarkoitan lähinnä viinaa. Sillä ei kannata terveyttään pilata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181568Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351247- 771237
- 501056
- 61772
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten196721- 29694
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole57678Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol137670Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610