Millä keinoin adventistit aikovat pelastua?

Anonyymi-ap

Adventistit kerskuvat ja ylpeilevät, kuinka he eivät syö ja juo sitä ja tätä ja he käyvät lauantaina kirkossa ja uskovat Ellen Whitea ja yhteisönsä pastoreita kaikessa. Kuinka he adventistit ovat mielestään kaikessa oikeassa ja muut kristityt ovat väärässä. Adventistit kehuvat, kuinka he tuntevat raamatun kuin omat taskunsa.

Mikä on kuitenkin ainoa tie pelastukseen?
Tämän linkin takana se on suoraan raamatussa kerrottu:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/6505803/adventtijohtajat-vastakkain!#comment-118044475

11

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja valehtelee.

    • Anonyymi

      Jaa, en ole käynyt kuin pari kertaa kokouksessa ja kaikkea muuta olen havainnut. Puhuttiin evankeliumin leviämisestä kaikkialla maapallolla ja ihmeistä joita Jeesus tekee tänä päivänäkin.

      Tuskin kai kukaan kokouksessa käyvä, jossa kokouksessa Jeesus on aina läsnä, noin maallisia ajatuksia ajattelee kuin aloittaja esittää?

      Rauhaa!

    • Anonyymi

      Mistä sinä tuollaisia olet kuullut? Minä en ole koskaan kuullut yhdenkään adventistin olevan millään tavalla ylpeä tai kerskuvainen siitä, mitä he syövät. Enkä sapatistakaan. Vielä harvempi kavereistani edes mainitsee Whiteä missään yhteydessä. Enkä ole kuullut yhdenkään adventistin sanovan, että tuntisi Raamatun kuin omat taskunsa.

      Enkä ole kuullut yhdenkään uskovaisen koko maailmassa väittäneen, että tämä olisi väärässä oman uskonsa kanssa. Oletko sinä?

      Olen ollut yli 40 vuotta adventisti enkä silti ole kuullut mitään tuollaista, mitä väität.
      Kuinka monta adventistia sinä tunnet henkilökohtaisesti?

      • Anonyymi

        Olen itse ollut yli 50 vuotta adventtikirkon piirissä ja voin sanoa, että adventisteja on aika moneen junaan ja suuri osa on jäänyt vielä asemalle seisoskelemaan.

        Adventistien joukossa on ihan mukavaakin porukkaa ja yleensä he edustavat sitä liberaalimpaa adventismia. On tietysti niitäkin, jotka vain esittävät mukavaa ja hyväksyvää, mutta sisimmissään ovat melko tuomitsevia.
        Sitten on tietysti niitä, jotka ovat kaikella tapaa niitä mätiä omenia korissa ja jotka pilaavat ympäristöäänkin. He ovat niitä niin sanottuja kaikkitietäviä, jotka myös helposti lyövät toisia raamatulla ja puukottavat selkään. Heitä tulee karttaa kuin ruttoa, eikä heidän kanssaan tule veljeillä, koska he ovat niitä valkeiksi kalkittuja hautoja, joiden sisin on täynnä kuolleiden luita.

        Adventtikirkko on myös sisältä verrattain hajanainen, kun katsoo vaikkapa nuorison ja seurakuntien harmaapäiden touhuja. Nuorilla on kirkon sisällä omat rientonsa ja vanhuksilla on vähemmän kirkon sisällä aktiviteettia ja ikä on myös siinäkin rasitteena, kun ei enää jakseta osallistua, eikä ole ylipäätään helppoa liikkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse ollut yli 50 vuotta adventtikirkon piirissä ja voin sanoa, että adventisteja on aika moneen junaan ja suuri osa on jäänyt vielä asemalle seisoskelemaan.

        Adventistien joukossa on ihan mukavaakin porukkaa ja yleensä he edustavat sitä liberaalimpaa adventismia. On tietysti niitäkin, jotka vain esittävät mukavaa ja hyväksyvää, mutta sisimmissään ovat melko tuomitsevia.
        Sitten on tietysti niitä, jotka ovat kaikella tapaa niitä mätiä omenia korissa ja jotka pilaavat ympäristöäänkin. He ovat niitä niin sanottuja kaikkitietäviä, jotka myös helposti lyövät toisia raamatulla ja puukottavat selkään. Heitä tulee karttaa kuin ruttoa, eikä heidän kanssaan tule veljeillä, koska he ovat niitä valkeiksi kalkittuja hautoja, joiden sisin on täynnä kuolleiden luita.

        Adventtikirkko on myös sisältä verrattain hajanainen, kun katsoo vaikkapa nuorison ja seurakuntien harmaapäiden touhuja. Nuorilla on kirkon sisällä omat rientonsa ja vanhuksilla on vähemmän kirkon sisällä aktiviteettia ja ikä on myös siinäkin rasitteena, kun ei enää jakseta osallistua, eikä ole ylipäätään helppoa liikkua.

        Siitä huolimatta aloittaja puhuu läpiä päähänsä.


    • Anonyymi

      Aloitus on harhaisen mielen tuote.

    • Anonyymi

      Mitä se adventismi voi olla mitään muuta kuin sapattia sekä muita tapoja. Ei yksinkertaisesti ole muuta kuin henkilahjat ja hengellisyys ovat kauhistus. Pitää olla tuima ja tiukka suhtautuminen uskontoon ja sen asioihin.

      Opetus Kristuksestakin on vain väärä, että laki kasvattaa Kristukseen. Se on siksi väärä, että jätetään lukematta kokonaisuus.

      "Niinmuodoin on laista tulut meille kasvattaja Kristuskeen, että me uskosta vanhurskaiksi tulisimme. Mutta uskon tultua me emme enää ole kasvattajan alaisia. Gal 3:24,25

      Kaikki mitä adventistit opettavat laista on väärin.

      • Anonyymi

        Oletkos tutustunut Oikosnuoriin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos tutustunut Oikosnuoriin ?

        Oikos nuorten porukka osoittaa vain sen, että nuoret hakeutuvat omaan pieneen piiriinsä, koska eivät viihdy niitten vanhoillisten kalkkeutuneiden tiukkapipojen seurassa, joille korut, farkut, teepaita, meikit ja muu nuorten pukeutumiseen ja käytäntöön liittyvä on kauhistus ja Jumalan pilkkaa.
        Oikos on adventtikirkon sisällä toimivaa nuorten kerhotoimintaa, jossa nuoret hengailevat yhdessä. Miten adventtikirkko yrittää pitää nuoristaan edes jotenkin kiinni?
        Järjestämällä heille ihan omat puitteet touhuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikos nuorten porukka osoittaa vain sen, että nuoret hakeutuvat omaan pieneen piiriinsä, koska eivät viihdy niitten vanhoillisten kalkkeutuneiden tiukkapipojen seurassa, joille korut, farkut, teepaita, meikit ja muu nuorten pukeutumiseen ja käytäntöön liittyvä on kauhistus ja Jumalan pilkkaa.
        Oikos on adventtikirkon sisällä toimivaa nuorten kerhotoimintaa, jossa nuoret hengailevat yhdessä. Miten adventtikirkko yrittää pitää nuoristaan edes jotenkin kiinni?
        Järjestämällä heille ihan omat puitteet touhuta.

        Ainakin pastori Atte Helminen tekee paljon yhteistyötä Oikosnuorten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin pastori Atte Helminen tekee paljon yhteistyötä Oikosnuorten kanssa.

        Helminen ei ole aito, se on feikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe