Naisen parhaat ominaisuudet ovat tottelevaisuus ja hyvä oppimiskyky. Näillä ominaisuuksilla naisesta voi kouluttaa hyvän vaimon, joka tottelee pienestäkin käskystä miestään.
Oma puolisoni oppi nopeasti tärkeimmät käskyt. Kaksi taputusta tarkoittaa kylmää avattua kaljapulloa, kolme taputusta tarkoittaa pötyä pöytään ja neljä taputusta vaatteet pois.
Muun ajan nainen voi puuhastella omiaan, mutta ollen kuitenkin valmiudessa.
Naisen kouluttaminen
35
864
Vastaukset
- Anonyymi
On se hyvä, että minussa ei ole kuin toista noista ominaisuuksista. Ei siis tarvitse tuollaisia pohtia ja voin käyttää hyvää oppimiskykyä järkeviin asioihin.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17671929G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mitenkäs sinua sitten koulutetaan? Olethan yhtä oppimiskykyinen jos vaadit sitä toiselta?
- Anonyymi
Ihan oikeilla jäljillä olet, itse olen kallistuvainen humaaninpaan tapaan kouluttaa...tommoiseen agility tyyppiseen hiukan monipuolisempaan trick and treat jujuiluun. Joku vanhakantainen saattaisi ehdottaa porkkanaa ja keppiä, mutta aikaani seuraavana modernismiin taipuvaisena miehenä en kuulu tyylin kannattajiin :D
Kyllä on typerää tekstiä.
- Anonyymi
ootko feministi? viimeinen keino saada? 😅
Anonyymi kirjoitti:
ootko feministi? viimeinen keino saada? 😅
En ole. Eikä ole mitään yritystä saada keltään mitään. En ole niin epätoivoinen. Ei ole mikään pakko saada keltään. Jos ei natsaa niin sitten ei natsaa. Tuollaset matchoilut ja uhoamiset vaan ärsyttää.
- Anonyymi
Nkaivatulle kirjoitti:
En ole. Eikä ole mitään yritystä saada keltään mitään. En ole niin epätoivoinen. Ei ole mikään pakko saada keltään. Jos ei natsaa niin sitten ei natsaa. Tuollaset matchoilut ja uhoamiset vaan ärsyttää.
miksi ärsyttää? onko se sulta pois?
Anonyymi kirjoitti:
miksi ärsyttää? onko se sulta pois?
Olette niin olevinanne jotakin. Naiset eivät ole mitään esineitä. Eikä mitään miesten palvelijoita.
Nkaivatulle kirjoitti:
Olette niin olevinanne jotakin. Naiset eivät ole mitään esineitä. Eikä mitään miesten palvelijoita.
Eivät ole myöskään mitään synnytyskoneita.
- Anonyymi
Nkaivatulle kirjoitti:
kyllä ne vaan tykkää oikeenlaisesta komennosta😅 et oo vaan tajunnut asiaa vielä.
Anonyymi kirjoitti:
kyllä ne vaan tykkää oikeenlaisesta komennosta😅 et oo vaan tajunnut asiaa vielä.
Ei kiinnosta. Komentele sinä naisias niin ku huvittaa. Minä elän ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja koska naiset niin kovasti tykkäävät sun jutuistasi, sä vietät aikaasi palstalla ... loogista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja koska naiset niin kovasti tykkäävät sun jutuistasi, sä vietät aikaasi palstalla ... loogista.
kai mäkin saan huvitella vapaailtana miten tahdon. nyt näin😅
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuinka moni näistä jutuista tykkää varsinaisesti. Minä en ollut täällä koskaan kaikkien naisten tykättävänä, vaan kaipailemassa yhtä ja ainoaa. Minulla ei ole mitään missään, ollut koskaan. Turha minun on minnekään täältä kotoa lähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kai mäkin saan huvitella vapaailtana miten tahdon. nyt näin😅
Juu, ainahan niitä "syitä" löytyy.
- Anonyymi
Nkaivatulle kirjoitti:
En tiedä kuinka moni näistä jutuista tykkää varsinaisesti. Minä en ollut täällä koskaan kaikkien naisten tykättävänä, vaan kaipailemassa yhtä ja ainoaa. Minulla ei ole mitään missään, ollut koskaan. Turha minun on minnekään täältä kotoa lähteä.
pitäiskö lähtee🤔
Anonyymi kirjoitti:
pitäiskö lähtee🤔
Ei ole mitään paikkaa minne mennä. Kaikilla muilla on. Minä olen aina yksin.
- Anonyymi
Nkaivatulle kirjoitti:
Minä sain siitä ilmoituksen, joten oletin olevan minulle.
Kannattaa olla tarkempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla Ei.Mukamas.Omaatahtoa.
Eikä.Salaatti.Mahdulautaselle. - Anonyymi
Nkaivatulle kirjoitti:
Eivät ole myöskään mitään synnytyskoneita.
Se on hyvä, en ole vihreä mutta maailmassa on jo nyt liikaa ihmisiä.
Suomessa on hyvä linja, syntyvyys laskuun luonto pelastuu.
Jos ilmastonlämpeneminen ihmisestä johtuu niinkuin väitetään.
- Anonyymi
Oh, tuu tänne ihana alfa-mies. Haluun niin sun alistamista. Voitko alistaa ja lyödä, ni et mä voin vaan nuolla sun varpaidenvälejä. Sä
Oot niin ihan OIKEA SUPER MIES 🙄🙄🙄🙄🙄
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮- Anonyymi
No mitä ... saat samalla jaloilles ilmasen happokuorinnan. Ihme valitusta.
- Anonyymi
Sairasta.
- Anonyymi
Tuskin se sun jaloille yltää, rinnuksille korkeintaan .
- Anonyymi
Totta. Nainen tarvitsee jämäkkää kuria, jotta hän oppii nöyrän tottelevaisuusen. Ei naista tarvitse kurittaa eikä pahoinpidellä, vaan korostaa tottelevaisuutta hyveenä. Kyllä fiksu nainen ymmärtää asia. Seksihommatkin sujuvat mukavasti kun osaa käskeä naista oikein. Ota suihin, rasvaa anuksesi jne.
- Anonyymi
Mies. Et sä pysty etkä tunne tunteita: halua, hellyyttä,himoa.
Et mitään.- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Kaikki miehet eivät ole tuollaisia.
Olet varmasti joku nyhverö, joka muistuttaa ulkoiselta olemukselta naisen ja hintin sekoitusta.
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmasti joku nyhverö, joka muistuttaa ulkoiselta olemukselta naisen ja hintin sekoitusta.
Päätelmäsi menee täysin metsään.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Päätelmäsi menee täysin metsään.
Hyvä juttu, sillä siellähän sä urpo oletkin
- Anonyymi
Jännä että osaat kirjoittaa, vaikka oletkin koira.
- Anonyymi
Ai että, Uuno Turhapurohan se siellä ❤️
- Anonyymi
Todella typerää ja alentavaa tekstiä. Kyllä ne tärkeimmät ovat tissit ja pylly.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157