Lihava ja deittikuvat

Anonyymi-ap

Jos on lihava, pitääkö laittaa kuva nykytilasta? Olen niin paljon nätimpi laihana. Ja tarkoituksena on kuitenkin syödä terveellisemmin ja saada läskiä pois.

Olen käyttänyt vanhoja kuvia deittipalvelussa, mutta kirjoittanut kuitenkin, että olen lihonut kuvasta. Vai lukevatko miehet tekstiä ollenkaan? Voiko silloin syyttää muuta kuin itseään, jos ei edes vaivaudu lukemaan profiilitekstiä.

Niin siis en halua laittaa lihavaa kuvaa, koska en halua, että mies ihastuu minuun lihavana tai pitää läskeistä, koska en aio terveyssyistä olla lihava tulevaisuudessa.

26

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä vaivaudu. Ehkä 1/1000 voi sut haluta. Varsinkin jos et ole kaunis.

    • Tietenkin pitää laittaa tuoreita kuvia itsestään. Muuten se on huijausta. Laihduttaminen on hidas prosessi, eikä aina onnistu niin helposti.

      • Anonyymi

        Tämä näkemykseni liittyy löyhästi tuohon laihdutusprosessiin. Minulla on juoksulenkkeilyharrastus. Se auttaa pysymään painon kurissa. Oli omituista että ensin en ollut aivan tyytyväinen suorituksiini. Sitten eräänä päivänä valmistauduin fyysisesti (kuten aina) ja sen lisäksi myös henkisesti että tällä kerralla juoksen tavallista pidemmän matkan siinä samassa ajassa missä ennenkin. Onnistuinkin siinä. Sen seurauksena fyysinen kunto jäi pysyvästi aiempaa kohonneelle tasolle. Kyseessä ei ollut mikään harrastuksen aloittaminen mutta oli minulla ollut joitakin viikkoja sitä ennen se keuhkokuume vitsauksenani, niin tietysti se oli heikentänyt fyysistä suorituskykyä ainakin lyhyeksi aikaa. - Tämä on vain sivusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä näkemykseni liittyy löyhästi tuohon laihdutusprosessiin. Minulla on juoksulenkkeilyharrastus. Se auttaa pysymään painon kurissa. Oli omituista että ensin en ollut aivan tyytyväinen suorituksiini. Sitten eräänä päivänä valmistauduin fyysisesti (kuten aina) ja sen lisäksi myös henkisesti että tällä kerralla juoksen tavallista pidemmän matkan siinä samassa ajassa missä ennenkin. Onnistuinkin siinä. Sen seurauksena fyysinen kunto jäi pysyvästi aiempaa kohonneelle tasolle. Kyseessä ei ollut mikään harrastuksen aloittaminen mutta oli minulla ollut joitakin viikkoja sitä ennen se keuhkokuume vitsauksenani, niin tietysti se oli heikentänyt fyysistä suorituskykyä ainakin lyhyeksi aikaa. - Tämä on vain sivusta.

        Varmaan myös syöt järkevästi, sillä se on se suurin tekijä painonhallinnassa. Liikunnan tukiessa sitä, koska kulutat kaiken mitä syöt.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Varmaan myös syöt järkevästi, sillä se on se suurin tekijä painonhallinnassa. Liikunnan tukiessa sitä, koska kulutat kaiken mitä syöt.

        Nimenomaan, se vaikuttaa eniten mitä syöt ja juot.
        Ja huom! Juot.
        Laihdutin lähes 20kg siirtymällä kasvisruokailijaksi.
        Enkä ollut sitä ennen edes mitenkään ylenpalttisen lihava.


      • Anonyymi

        "Aion" laihduttaa...
        Ja minä "aion" taas kuulua Suomen 10 rikkaimman joukkoon.

        Unelmat on unelmii. Teot vasta merkkaavat.


      • Anonyymi

        Hidas proseesikin on suhteellinen käsite. Tietenkin laihduttamiseen menee aikaa, jos laihdutettavaa on paljon. Vaan suht isokin määrä voi lähteä yllättävän nopeasti. Itsellä tippui 90 :stä kilosta 55:teen viidessä kuukaudessa. Ystävät joita ei pariin kuukauteen nähnyt, olivat ihan ihmeissään, että mikä mulla on ja olenko sairas tai jotakin. En mä ehtinyt ostaa itselleni edes uusia vaatteita siinä prosessin aikana. Nehän olis olleet taas heti liian isoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hidas proseesikin on suhteellinen käsite. Tietenkin laihduttamiseen menee aikaa, jos laihdutettavaa on paljon. Vaan suht isokin määrä voi lähteä yllättävän nopeasti. Itsellä tippui 90 :stä kilosta 55:teen viidessä kuukaudessa. Ystävät joita ei pariin kuukauteen nähnyt, olivat ihan ihmeissään, että mikä mulla on ja olenko sairas tai jotakin. En mä ehtinyt ostaa itselleni edes uusia vaatteita siinä prosessin aikana. Nehän olis olleet taas heti liian isoja.

        Joo kyllä se voi lähteä nopeestikkin. Hyvä suoritus kyllä kun noin paljon pudotettavaa. Joku kymmenen kakskyt kiloa on vielä niin vähän. Toki riippuu paljon mikä pohjakunto on ja mitkä tiedot ravitsemuksesta löytyy.
        Toisille se on vaan pari parempaa valintaa ja liikuntaa.
        Joskus hidas pudotus on parempikin, kun ne uudet tavat ja muutos kerkeää upota ihmiseen.
        Kaikesta ei myöskään tarvitse luopua täysin.

        Mut sulla oli sen verran paljon ylimääräistä että hyvä kun sait nopeasti. Toivottavasti pysyt siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä se voi lähteä nopeestikkin. Hyvä suoritus kyllä kun noin paljon pudotettavaa. Joku kymmenen kakskyt kiloa on vielä niin vähän. Toki riippuu paljon mikä pohjakunto on ja mitkä tiedot ravitsemuksesta löytyy.
        Toisille se on vaan pari parempaa valintaa ja liikuntaa.
        Joskus hidas pudotus on parempikin, kun ne uudet tavat ja muutos kerkeää upota ihmiseen.
        Kaikesta ei myöskään tarvitse luopua täysin.

        Mut sulla oli sen verran paljon ylimääräistä että hyvä kun sait nopeasti. Toivottavasti pysyt siellä.

        Tuohon nyt ei kyllä itselläni liittynyt mitään tietoa ravitsemuksesta. Tai no tietoa tietenkin kaikilla on, mutta ei sitä tuossa kohtaa hyödynnetty. Menin vaan valtavan suurella kalorivajeella ja isolla kulutuksella. Touhu meinasi heittää ihan totaalisesti ylitse ja samaa kyytiä olisi mennyt varmasit vaikka kymmenen kiloa lisää.

        Sinullahan ei ole mitään tietoa paljonko mulla oli ylimääräistä, sillä pituuttani en maininnut. Aika kova oletus heittää hatusta, että tuo olisi ollut kaikki edes ylipainoa, Tuossa lähti yli kymmenen kiloa niin, että olin jo normaalipainon puolella, BMI lopettaessani oli jo alle 20.

        Pohjakunto mulla on aina ollut hyvä. Se oli hyvä myös silloin painavimmillani. Painon takia ei jaksanut niin paljoa, kun sitä kannettavaa tosiaan oli enemmän, mutta itse kunto mulla on aina ollut hyvä. Lisäksi mua on siunattu kropalla, johon lihas ns. tarttuu hyvin. Eli sen kerroksen alla oli hyvin lihasta. Tästä johtuen mun jaksaminen nousi ihan suorassa yhteydessä siihen kun paino putosi. Jaksamista ja lihasta ei tarvinut varsinaisesti erikseen kehittää, kunhan vain poltti rasvaa pois.

        Kymmenen vuotta on jo pysynyt, että tuskinpa tämä tästä on enää mihinkään sen suuremmin muuttumassa. Nykyään kyllä vaaka näyttää enemmän, mutta vaatteet ovat samaa kokoa. Lihasmassaa on enemmän, kuin oli aikanaan.


    • Anonyymi

      Juupajuu, tie taivaaseen on kivetty hyvillä aikomuksilla :)

    • Anonyymi

      Valokuvien on oltava ajantasaisia. Muu on huijausta. Jos mies tulee treffeille ja luulee tapaavansa valokuvien näköisen hoikan naisen ja vastassa on valokuvan nainen 10 kiloa, niin luuletko ettei hän ole tyrmistynyt ja pettynyt? Lataa sinne ajantasaisia kuvia ja kirjoita profiilitekstiin että olet aiemmin ollut hoikempi ja aiot laihduttaa.

      Eräs tuntemani mies matkusti toiselle paikkakunnalle naisen vuoksi johon oli tutustunut netissä ja jonka kanssa oli jutellut puhelimessa. Kaikki vaikutti hyvältä. Valokuvissa nainen oli tosi nätti. Treffeillä tuli vastaan niin läski nainen ettei hyvä kun mahtui ovesta sisään. Mies ajatteli heti että apua ja voi ei. Koko tapaamisen ajan hän mietti vain että kuinka pian tästä kehtaa lähteä pois. Hän joi tarjotut kahvit, kiitti seurasta ja poistui. Ja ajatteli että se siitä, hukkareissu!

    • Anonyymi

      Catfish, miauuuuu

    • Anonyymi

      Aivan sama kuin kysyisi: jos olen 50v niin voinko laittaa kuvan kun olin 25v. Olen noissa 25v kuvissa paljon kauniimpi.

      • Se on just näin.


    • Anonyymi

      Mitä sä oletat voittavasti pistämällä valheellisia kuvia? Aatteletko, että sä ehdit laittaa itsesi kuosiin sitten ennen kun tapaat ketään? Ihmiset on tosi huonoja arviomaan miltä toinen näyttää, vaikka laittasit suoraan ne kilotkin mitä kuvan jälkeen on kertyny. Pistä mielummin ihan rehellisiä nykyhetken kuvia, niin sillon vastaa vain sellaset, joille sillä asialla ei ole väliä. Tai sitten odotat sen seuranhakusi kanssa kunnes saat ne kilot pudotettua.

      • Anonyymi

        Muuten se kameran oikea kuvakulma merkkaa kuvan lopputuloksessa aika paljon.


    • Anonyymi

      Just joo 😁😁🤣

    • Anonyymi

      Hyvä vedätysyritys

    • Anonyymi

      Itse en koskaan ole ollut yhdessäkään deittipalvelussa näytin miltä hyvänsä sitten pariutumishetkellä. En usko näihin. Uskon muuhun. Aitoon.

      Onneksi siis ei tarvi itse miettiä tällaista.

      Facebookissa on vanhoja ja uusia kuvia minusta. Instassa jokunen myös. Sinne voi mennä katsomaan ja jeesustella ulkonäköäni miten tykkää.

      Sinänsä sillä ei ole merkitystä nyt, koska olen onnellisesti naimisissa ja puoliso rakastaa minua sellaisena kuin olen.

      • Anonyymi

        Ja rakastan itseäni sellaisena kuin olen. Ei merkitystä olenko ihannemitassa, pudotanko painoa vai mitä teen ja miten olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rakastan itseäni sellaisena kuin olen. Ei merkitystä olenko ihannemitassa, pudotanko painoa vai mitä teen ja miten olen.

        Olen silti rehellisten kuvien kannalla ehdottomasti.


    • Anonyymi

      Paras olisi pistää kuvia, joissa näyttää mahdollisimman karsealta. Sellaisia, joissa on kymmenen kertaa kamalampi kuin luonnossa. Se karsii pois kaikki ulkonäön perässä juoksevat, eikä taatusti tule kenellekään pettymyksiä.

      Itse ne tosin laita minkäänlaista kuvaa, enkä suostu pyynnöstäkään sellaisia kenellekään antamaan. Mut tapaa joko sokkona tai on sitten kokonaan tapaamatta. Karsii hyvin jyvät akanoista. Ulkonäköni on taatusti positiivinen yllätys ihan jokaiselle.

      • Anonyymi

        Hyvä pointti, suosittelen !


    • Anonyymi

      Itselleni on ainakin iso turn-off jos nainen tulee treffeille lihavempana mitä kuvissa on kuten joskus on käynyt. Kohteliaisuudesta treffit vedin loppuun, mutta ekan minuutin kohdalla jo tiedin ettei siitä mitään muuta tule. Hyvä että olet sentään maininnut, että olet lihonnut kuvista toisin kuin moni tekee.

    • Anonyymi

      Olen 53v. Mitä jos laitan Tinderiin kuvia jotka on otettu minusta siitä kun olin 23v.? Olin silloin niin paljon nätimpi. Voin kirjoittaa profiilitekstiin että olen vähän vanhemman näköinen kuin noissa kuvissa. On Eiköhän se riitä. Jos mies ei osaa lukea niin vika on hänen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe