Mitä mieltä?

Anonyymi-ap

Jos Raija Ryhä menee naimisiin Kalle Valaan kanssa, kannattaako hänen ottaa käyttöön kaksoismimi?

31

61

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa kaksoismimi. Ovatko he palstalaisia?

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­y­­m­f­­o­­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17673347r

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tärkeä kysymys

      • Anonyymi

        Mietipä nyt kun Ryhä-Valas hakee työpaikkaa. Mahtaako tuolla nimellä päästä edes työhaastatteluun? Olisi vähän koomista jos jonkun esimiehen nimi olisi Ryhä-Valas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä nyt kun Ryhä-Valas hakee työpaikkaa. Mahtaako tuolla nimellä päästä edes työhaastatteluun? Olisi vähän koomista jos jonkun esimiehen nimi olisi Ryhä-Valas.

        Etkö osaa tutustua ihmiseen nimen takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa tutustua ihmiseen nimen takana

        Suomen presidentti Raija Ryhä-Valas.


    • Anonyymi

      Tämä vaatii viljalti palstan vakkareiden näkemyksiä.

      • Anonyymi

        No eipä niistä taida olla apua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä niistä taida olla apua

        Jos palstan johtoryhmä Jasu, rände ja disse panostavat tähän, voi jälki olla hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos palstan johtoryhmä Jasu, rände ja disse panostavat tähän, voi jälki olla hyvää.

        Kyllä, tähän on valjastettava palstan parhaat voimat.


      • No minusta kieliopillisesti avauksen mukaan Raijan sukunimi olisi Ryhä-Vala.

        Etten ymmärrä pointtia...

        Jos Raija menisi naimisiin Kslle Valaksen kanssa naimisiin, voisi jotain hassua syntyä.

        Mutta edellisenä kesänä Anna Mäki ja Usko Kylmänen tapasivat tanssilavalla. Usko tarjosi kättä ja Anna vastasi kätellen: "Mäen Anna" ja Usko vastasi: "Kylmäsen Usko".

        Näin...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No minusta kieliopillisesti avauksen mukaan Raijan sukunimi olisi Ryhä-Vala.

        Etten ymmärrä pointtia...

        Jos Raija menisi naimisiin Kslle Valaksen kanssa naimisiin, voisi jotain hassua syntyä.

        Mutta edellisenä kesänä Anna Mäki ja Usko Kylmänen tapasivat tanssilavalla. Usko tarjosi kättä ja Anna vastasi kätellen: "Mäen Anna" ja Usko vastasi: "Kylmäsen Usko".

        Näin...

        jos sukunimi olisi Vala, se taipuisi muotoon Valan. Genetiivi-muoto sanasta valas on valaan. Valaksen ei ole suomea ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jos sukunimi olisi Vala, se taipuisi muotoon Valan. Genetiivi-muoto sanasta valas on valaan. Valaksen ei ole suomea ollenkaan.

        Jaa, no voi nenä...


      • Disseisback kirjoitti:

        Jaa, no voi nenä...

        No mä ehkä henkilökohtaisesti muotoilisin lsuseen niin, että voisin käyttää perusmuotoa Valas. 😊👌

        Mä oonkin oikeasti aika hiton huono kielissä. Ei oikeastaan kiinnosta tarpeeksi. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä ehkä henkilökohtaisesti muotoilisin lsuseen niin, että voisin käyttää perusmuotoa Valas. 😊👌

        Mä oonkin oikeasti aika hiton huono kielissä. Ei oikeastaan kiinnosta tarpeeksi. 😄

        Kyllä johtoryhmän jäseneltä odotetaan hyvää kielen hallintaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä johtoryhmän jäseneltä odotetaan hyvää kielen hallintaa.

        No mä olen jäävännyt itseni kieliopillisilta taidoilta jo ajat sitten. Wuppis aikoinaan jo naureskeli tarpeeksi mun jutuille ja piikitteli. 😄👌

        Mä koetan pysyä lestissäni, vaikka välillä vähän lipee. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä olen jäävännyt itseni kieliopillisilta taidoilta jo ajat sitten. Wuppis aikoinaan jo naureskeli tarpeeksi mun jutuille ja piikitteli. 😄👌

        Mä koetan pysyä lestissäni, vaikka välillä vähän lipee. 😄

        Btw. Olisi hiton hyvä, jos osaisi käyttää kieltä/kieliä selittämään sitä mitä tarkoittaa. Liputan uusia termejä ja määritelmiä, että pystyttäisiin ilmaisemaan mahdollisimman hyvin sitä omaa mielenmaisemaa. 😊

        Minä koen, että tämä suomen kieli on todella karu ja yksinkertainen. Tähän pitäisi saada enemmän dävyillekin sanoja. Vähän voisi jotkut määritellä enempi, jotka perehtyvät kieleen. Ei sina vaan suoraan kopioitaisi....🤔

        Vois tätä kieltä oikeastikin kehittää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä johtoryhmän jäseneltä odotetaan hyvää kielen hallintaa.

        Palstan Executive Board on haluttu johtotehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan Executive Board on haluttu johtotehtävä.

        palstajohtokunnan puheenjohtajan Jazulin lausunto vielä puuttuu.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Btw. Olisi hiton hyvä, jos osaisi käyttää kieltä/kieliä selittämään sitä mitä tarkoittaa. Liputan uusia termejä ja määritelmiä, että pystyttäisiin ilmaisemaan mahdollisimman hyvin sitä omaa mielenmaisemaa. 😊

        Minä koen, että tämä suomen kieli on todella karu ja yksinkertainen. Tähän pitäisi saada enemmän dävyillekin sanoja. Vähän voisi jotkut määritellä enempi, jotka perehtyvät kieleen. Ei sina vaan suoraan kopioitaisi....🤔

        Vois tätä kieltä oikeastikin kehittää...

        Paikkasi johtoryhmässä on uhattuna ellet opettelua kunnollista suomea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paikkasi johtoryhmässä on uhattuna ellet opettelua kunnollista suomea.

        No vaihtuvuus tekee hyvää. Varmasti artigulaatioltaan parempi osaa ottaa paikkansa. 😄👌


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No vaihtuvuus tekee hyvää. Varmasti artigulaatioltaan parempi osaa ottaa paikkansa. 😄👌

        Ellet ryhdistäydy, jasun hamsteri voidaan valita tilallesi palstan johtoryhmään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ellet ryhdistäydy, jasun hamsteri voidaan valita tilallesi palstan johtoryhmään.

        Saattais nousta palstan taso kummasti. Kannatan. 😄👌


    • Anonyymi

      Eikö se olisi parempi Kallen ottaa kaksoisnimi tosa kohti jos kert jommankumman tarttis sukunimeään nolostella

    • Anonyymi

      Miksi tällä pässinpäätäsi vaivaat. Liian suuri ongelma sinun ratkottavaksi. Hanki oma elämä💩

    • Anonyymi

      Mutta pitää kiirettä, ettei Seija Siideri ehdi ensin.

    • Anonyymi

      Ettäkö oikein kaksoisnimi. Siis niinku sellainen jotta, Raija-Kalle el Baleine à Bosse ! Siinä sitä olisi persulle vallan erinomaisen sopiva kaksoisnimi.

    • Jos jollakulla on sukunimenä Valas, voisi mietyttää hänen sukunimensä ottaminen, jos etunimenä on hyvin yleinen Sini.

      Siinähän sitten olisi Sini Valas.

    • Anonyymi

      Tästä tulee mieleen, nyt jo edesmenneen äitini kertomus hänen lapsuutensa ajoilta. Hänen seudullaan asui nainen, jonka nimi oli Liisa Kakki ja miehen nimi Santeri Korjas. Naimisiin mentyä heistä tuli pariskunta Korjas.

    • Anonyymi

      Ottaako ap,tä päähän kun aloitus meni persiilleen💩

      • Anonyymi

        Niin onkin. Siinä riittää syötävää. Olkaa kiitollisia siis että edes elätte ja hengitätte💩


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      375
      4397
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2463
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      140
      1759
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1534
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1196
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      39
      1132
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1050
    Aihe