Olen liian väritön , tasainen, arkipäiväinen

Anonyymi-ap

Lapset ovat lähteneet pois kotoa. Olemme molemmat töissä, periaatteessa meillä on asiat ok, on rahaa, terveyttä, sukua, ystäviä, yksi lapsenlapsi, matkoja jne. Arkiasiat sujuu hyvin.

Nyt miehellä on joku myöhemmän keski iän kriisi. Hän ei huomaa hyviä asioita. Kaverilla on uusinut syöpä mikä hämmentää häntä kuitenkin kovasti. Mieheni sanoo ettei hänellä, 59v miehellä ole oikeastaan enää mitään odotettavaa. Tässäkö tämä kaikki oli.

Eilen hän totesi että en ollut paras vaimokaan. Olen tyttökoululainen, väritön, ahkera, kiltti, tunnollinen perusvaimo. Tunnustusta hän antoi hyvästä palkastani. Minussa ei ole mitään jännittävää. Olen ennalta arvattava. Mies myönsi että hyvä kun olen synnyttänyt lapsemme mutta se oli silloin ja nyt on nyt.

No mitäs siihen sanot. Niin kai se on. Ympäristö pitää minua kuitenkin miestäni sosiaalisempana ja värikkäämpänä.

Mies ei taatusti halua jakaa omaisuuttamme. Pärjäisin yksin kyllä hyvin.

Niin ja olen yrittänyt piristää suhdettamme monin tavoin. Vaikka mieheni sanoi ettei vanha koira opi uusia temppuja.

Onko 60v miehen ainoa unelma saada nuori tyttö Suvi Legend?

9

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehesi kärsii keskiiän myöhästynyttä kriisiâ.
      Kenties olisi aiheellista muistuttaa että hänellä on reilut 30 vuotta elämää jäljellä. Haluaako hän murjottaa ja pilata oman ja muiden ilmapiirin olemuksellaan?

      Nyt hänellä on maailman paras aika hankkia harrastuksia, matkustella- menkää yhdessä tai erikseen, ts. rikastuttaa korviensa väliä sensijaan että hän tietoisesti ja harkiten tylsistyttâä aivonsa! Tuolla asenteella hänen seuraansa ei kukaan halua ja hän saa konkreettisesti tuntea että “ tässäkö se elämä oli”! Saa yksin jupista pirttinsä peränurkasta tyytymättömänä loppuelämänsä. Ne 30 vuotta!

    • Anonyymi

      Siis mitä? Ja vielä kysymys, ihanko oikeesti?! Oliko kirjoituksesi joku provo vai mitä haluat sanoa?!

    • Elätkö miehesi kautta?

      Mies sitä, mies tätä, mies ei halua...

      Voit tietysti antaa miehelle jännitystä hommaamalla itsellesi rakastajan.

      Miehenkin reaktio on sinänsä ihan ymmärrettävä. Hän elää viimeisiä vuosia, jolloin seisoo ja sitten on sukupuolielämä ohi. Siinä voi miettiä, harrastettiinko ikinä peppuseksiä tai BDSM: ää tai käytiinkö seksibileissä. Hänen pitäisi kuitenkin tehdä asialle jotain, eikä haukkuisi sinua.

      • Anonyymi

        Hyvänen AIKA!Onko sinulle ainoa elämän jännityksen kohde huoraaminen?
        Voiko ajatusmaailma mennä enää alemmas?!

        Maailma, Suomi mukaan lukien , on täynnä mielenkiintoisia ja jännittäviä asioita! Jos vain on halua avartaa maailmaansa, avata silmänsä ja korvansa,saa koke miljoona kertaa iloisempia ja antoisempia asioita kuin huoraamalla saatu hetken alatasoinen "ilo".

        Miksi liian monet suomalaiset eivät ymmärrä muuta iloa kuin huoraaminen!?
        Onko teidän aivokapasiteetti jäänyt ameeban tasolle? Niin alhaiseksi ettei sitä vain yksinkertaisesti kyetä tai edes haluta kohottaa korkeammalle tasolle?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvänen AIKA!Onko sinulle ainoa elämän jännityksen kohde huoraaminen?
        Voiko ajatusmaailma mennä enää alemmas?!

        Maailma, Suomi mukaan lukien , on täynnä mielenkiintoisia ja jännittäviä asioita! Jos vain on halua avartaa maailmaansa, avata silmänsä ja korvansa,saa koke miljoona kertaa iloisempia ja antoisempia asioita kuin huoraamalla saatu hetken alatasoinen "ilo".

        Miksi liian monet suomalaiset eivät ymmärrä muuta iloa kuin huoraaminen!?
        Onko teidän aivokapasiteetti jäänyt ameeban tasolle? Niin alhaiseksi ettei sitä vain yksinkertaisesti kyetä tai edes haluta kohottaa korkeammalle tasolle?!

        No niin. Toisia kommentoijia ja heidän ajatuksiaan solvamallahan sitä osoittaa fiksuutensa.


    • Anonyymi

      Nyt sanot että joko olet mies tai se oli tässä. Jätät pellen itkemään onnetonta elämääsä ihan yksinään.alta aikayksikön tulee perääsi vinkumaan mutta ei ole sinun arvoisesi.siinähän vinkuu💩

    • Anonyymi

      Moi
      Älä murehdi, elä omaa elämääsi, olet ansainnut.

    • Anonyymi

      Hanki nahka baatteita hameita ja housuja ja ala käyttää niitä päivällä sisäällä ja ole sappaissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe