Kakkupalan koko kahvilla.

Anonyymi-ap

Suomessa juodaan paljon kahvia ja kahvin kanssa käytetään yleensä joko pullaa,kakkua ,keksejä yms

Onko teillä muilla laihduttajilla mitään käsitystä kuinka suuri saa olla kakkupalan koko kahvilla.

Tietenkin se olisi kaikista paras jos joisi kahvit mustana ilman sokeria ja maitoa tai kermaa ja pullaa
mutta kaiken hyvän kokonaan kieltämisellä on vain lihottavat vaikutus.

22

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkupalan koko 0 g on sopiva jos aikoo laihduttaa.

    • Anonyymi

      ”mutta kaiken hyvän kokonaan kieltämisellä on vain lihottavat vaikutus.”

      Herkut aiheuttavat ahmintaa. Ultraprosessoidut ruoat kuten kakkupalat lisäävät ruokahalua. Sinun pitää lopettaa kakun ja karkin syönti kahdeksi (2) vuodeksi.

      • Anonyymi

        Laihduttajalla se on korkeintaan20 grammaa joka tekee
        70 kaloria.


    • Anonyymi

      Kaakun painon pitää olla alle 1200 grammaa yhtä pientä kuppia kohti. Muuten kaikki on ihan liioittelua. Jos kahvikuppi onkin muki, kaakun pitää olla alle 15*25*20 senttiä kooltaan.

    • Aika usea ei käytä pullaa kahvin kanssa, minä syön pullaa kahvin kanssa 2-3 kertaa viikossa.

      Jos pulla on ainut pahe ja 20% energiasta saa tulla paheista niin päivässä voi syödä noin 100 g juustokakkua jos muita paheita ei ole. Laihduttajana söisin kyllä vähemmän.

      • Anonyymi

        Jos syöt pullaa niin korkeintaan 20 grammaa annos.
        Jos juo kahvit kahvilassa niin leikkaa veitsellä pullasta pienen palan ja pistää loput pussiin.
        Siitä samasta pullasta juo myöhemmin monet kahvit.


    • Anonyymi

      Laihdutaminen lihottaa lopulta.Koska palaat enitsiin tapoihisi laihdutus kuurin jälkeen.Koko ikääsi et kaloreita jaksa laskea. Kaikkea saa syödä kohtuudella ja ruoka rytmi kuin edes Hyötyliikuntaa.Jokainen ylipainoinen sanoo syön vain illalla 1 aterian.Siinä se syy! Jotain sinä on koko päivä musutettu kuitenkin itseltä salaa,jos syö vain illalla?Opetele syömään lounas ja päivälinen. Jos olet sokeri sieppo? Lopeta kaikki tuotettet missä sokeria suhun laiton.Ihmiset jos joku kietäytyy pulasta ymm. On syy.Älkää tyrkytäkö.Hän on vain pässyt irti sokeri koukusta.1 pulla,karkki,suklaa palaa,laukaisee sen sokeri koukun uudestaan.

      • Anonyymi

        Minä olen aivan eri mieltä kaikesta

        1 kalorit on aivan helppo laskea kun ateriat on valmiiksi suunniteltu ja tallennettu kalorilaskimeen ja ylimääräiset herkutkin on myös helppo laskea
        JOS EI PYSY TOTUUDESSA LIHOT näihin laskemisiin menee päivässä vain muutama minuutti.
        HETI JOS ALAT LIHOMAAN PITÄÄ TEHDÄ MUUTOS VÄHINTÄÄN KAHDEN VIIKON KULUTTUA SIITÄ KUN ON ALKANUT LIHOMAAN muuten lihot lisää ja se onkin sitten jo vaikeampi laihduttaa pois.

        2 Syön suurimmat ateriat AINA illalla ja laihdun NOPEASTI
        Päivälläkin syön mutta vain vähän.

        3 syön kahvin kanssa aina myös kakkua ja piirakkaa mutta syön vain vähän (pienemmät määrät ei aiheuta sokerikoukkua)
        Puolet vähemmän KALLISTA kahvia puolet vähemmän pullaa ja kakkua PUOLET VÄHEMMÄN KALOREITA
        Näihin pieniin kahviannoksiin tottuu helposti eikä niitä suuria annoksia edes kaipaa

        Kaiken kieltävillä dieteillä on vain lihottavat vaikutus koska sitä mitä koko ajan haluat oikeasti syödä etkä syö alat myöhemmin syömään erittäin paljon ja lihot takaisin.


    • Anonyymi

      Minä leivon itse niin sanotun arkipullan joka kelpaa ainakin minulle kotona arkena kahvileiväksi (muuten kuin ihan tavallinen pulla, mutta voin tai margariinin korvaan oliiviöljyllä, sokeria laitan n. puolet vähemmän ja osan vehnäjauhoista saatan korvata kaurajauholla tai täysjyvävehnäjauholla). Käyn melkein viikottain kerran tai joskus kaksikin kertaa jossain kahvilassa ja silloin valitsen kahvin kanssa ihan minkä tahansa herkun ja usein se on kakkua tai leivos ja näin toimi myös silloin, kun pudotin painoa eikä näillä kahvilakäynneillä ollut sanottavaa vaikutusta painon pudotukseen.

      • Anonyymi

        Ei kannata itse leipoa ainakaan laihdutuksen aikana.
        Sen vähän minkä syö kannattaa ostaa ennemmin kaupasta.

        Minäkin tein yhteen aikaan omenapiirakkaa,mutta siitä tavasta luovuin koska söin sitä monestikkin niin paljon että laihduttamisesta ei tullut mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata itse leipoa ainakaan laihdutuksen aikana.
        Sen vähän minkä syö kannattaa ostaa ennemmin kaupasta.

        Minäkin tein yhteen aikaan omenapiirakkaa,mutta siitä tavasta luovuin koska söin sitä monestikkin niin paljon että laihduttamisesta ei tullut mitään.

        Minä tarjosin kotona isommalle porukalle joulukahvit ja leivoin niitä varten monenlaista tarjottavaa. Maistelin itsekin näitä leipomuksia ja kroppani kyllä kestää tällaiset juhlasyömiset koska olen tehnyt elämäntaparemontin ja arkena syön terveellisesti. Se mitä jäi yli joululeivonnaisista annoin vierailleni kotiin viemisiksi.


    • Anonyymi

      Kannattaa syödä vain kääretorttua tai lidlin halpaa hedelmätoffeeta, se ei lihota vaan laihduttaa koska hedelmätoffee imee kehosta pois rasvaa. Varsinkin alavatsasta. Vaikutus tehostuu jos käytät yöllä mononlämmittimiä ja uidessa kinttaita. Treffeillä kannattaa käyttää huppua johon niitattu ämpäri (leikkaa pohja pois) tuulensuoja naamalla. Kiinnitä nippusiteillä päänympäri. Näillä laihtuu todistettavasti.

      • Anonyymi

        TAIDAT OLLA MELKOINEN LÄSKI

        Saat syödä laskua VAIN 20 GRAMMAA ET SINÄ MUUTEN LAIHDU


      • Anonyymi

        SINUT PITÄISI HIRTTÄÄ MUNISTSA JA KAIVAA PUUKOLLA IRTI SILMÄY PÄÄSYÄ JA LOPUSSA LYÖDÄ KIRVEELLÄ PÄÄHÄN


      • Anonyymi

        Noilla ohjeilla kyllä treffeillä poikuuskin säilyy puhtaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TAIDAT OLLA MELKOINEN LÄSKI

        Saat syödä laskua VAIN 20 GRAMMAA ET SINÄ MUUTEN LAIHDU

        "TAIDAT OLLA MELKOINEN LÄSKI"

        Etkös sinäkin ole melkoinen läski kun ikuisesti laihdutat? Miksi haukut muita läskeiksi kun itsekin olet?


    • Anonyymi

      Joo se vain lihottaa kun jättää kakut pois kahvilta.

    • Anonyymi

      "Onko teillä muilla laihduttajilla mitään käsitystä kuinka suuri saa olla kakkupalan koko kahvilla."

      On.Minun joka tiedän miten voi laihtua täytekakkupala on 45 cm x 50 cm. Mansikkakakkua yleensä. Mutta täytekakkukahveja EI SAA syödä useammin kuin 6:desti päivässä ettei mene herkutteluksi.Haen tukusta niin tulee halvaksi.Yksittäisiä kakkuja ei kannata ostaa se tulee kalliiksi.

    • Anonyymi

      *maatuska*

    • Anonyymi

      "Se mitä jäi yli joululeivonnaisista annoin vierailleni kotiin viemisiksi."

      Hyvä. Se mitä meillä jää vierailta joululeivonnaisista yli, syön itse. Minulla on sellainen maha, että sinne kyllä mahtuu.

      • Anonyymi

        Laihduttajalla ne pitää olla hiirenpaskan kokoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihduttajalla ne pitää olla hiirenpaskan kokoisia.

        Eihän tarvitse.

        Minä en saa painoa nostettua syömällä "herkkuja" paljonkaan yli 200g päivässä. Siis tuo laskettuna tehollista laardia, eikä vain vaakanäyttämää, johon tulee mukaan nesteenvaihteluita ym.

        Jos siis vedän jouluna "tappiin" kaksi päivää niin painoni nousee 400g. Sitten palaan takaisin laihduttamiseen ja jatkan -50g vuorokausitahdilla.

        Kahdeksassa päivässä tuo on kuitattuna pois.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe