Mikä olisi fiksuin tapa tummentaa asunto-osan lasit.
Epäilen että tummennusmaali lähtee helposti irti, naarmuuntuu.
Entäs liimattava kalvo vai staattinen kalvo.
Nuo lasithan kaartuu reunoistaa eli kalvon joutuu jättämään reunoiltaan vajaaksi, pelkästään lasin tasaiselle osalle jos laittaisi.
Kokemuksia?
Matkailuauto lasien tummennus?
10
397
Vastaukset
- Anonyymi
En kokeilisi maalia, saattaa pleksilasit "sulaa".
Liimattava = veden kanssa asennettava kalvo vaatii hieman harjoitusta, mutta ei se vaikea rasti ole.
Staattiset laitoin autotallin ikkunoihin, ne oli kyllä helpot.- Anonyymi
Ok ..autossani "rumat" vadelman? väriset lasit paitsi wcn lasi.
Sama juttu nuo teippaukset ulkopinnassa. Rumat. Konepellistä sain kesällä raavittua kynnet verillä tarrat pois, kaikkein suurimmat on ylhäällä, sivuilla takana. Keltainen ☀️ ja typerät tekstit. Keväällä kaavittava tarrat pois kun vaan keksisi millä ne parhaiten lähtisi.
Kuumailmapuhallin oli kesällä apuna mutta tarra ei kestä lämpöisenä vetää irti, katkeilee ja kylmänä ei lähde kuin pieninä paloina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok ..autossani "rumat" vadelman? väriset lasit paitsi wcn lasi.
Sama juttu nuo teippaukset ulkopinnassa. Rumat. Konepellistä sain kesällä raavittua kynnet verillä tarrat pois, kaikkein suurimmat on ylhäällä, sivuilla takana. Keltainen ☀️ ja typerät tekstit. Keväällä kaavittava tarrat pois kun vaan keksisi millä ne parhaiten lähtisi.
Kuumailmapuhallin oli kesällä apuna mutta tarra ei kestä lämpöisenä vetää irti, katkeilee ja kylmänä ei lähde kuin pieninä paloina.Kuumailmapuhaltimella pitäisi onnistua, ehkä lämmität liikaa? Hiustenkuivaajan lämpökin riittää. Painepesurillakin olen joskus pessyt pois teippauksia, kun ensin huolimattomuuttani sain vahingoitettua teippausta.
Yksi konsti vielä, jolla sain vaunun ikkunasta siihen 15 vuodeksi unohdetun ja harmaantuneen suojakalvon poistettua: Parasta mahdollista jesaria pätkä kerrallaan ylhäältä alas hierotaan kiinni kunnolla. Teipin päästä veto, niin lähti suojakalvokin mukaan.
- Anonyymi
Matkailuautossa ei voi tummentaa kun "asunto-osan" ikkunoita. Miksi niitä pitäisi tummentaa? Nehän on jo valmiiksi tummat yleensä.
- Anonyymi
No kun ei ole tummat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei ole tummat.
Onko sulla tee se itse kärry?
- Anonyymi
Mitens olis vahvuuksilla olevat aurinkolasit, jos luonnon valo häiritsee?
- Anonyymi
Miksi pitäisi tummentaa? Vedä verhot eteen jos et halua näkyä ulos. Päiväaikaan riittää ns. valoverhot jotta ulkoa ei näe sisään, mutta itse näkee ulos.
- Anonyymi
En halua vetää verhoja..haluan ettei aivan selvästi näe sisään, vaimo poisti valoverhot, ne on kuin mustal...vankkurin verhot😁..kuulemma.
Tummat sivulasit antaa autolle myös ulkoa päin näköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265035L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694472TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242341Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411920Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241826Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468