Kysymyksenä miehille mieheltä.
Mikä teillä on ollut ennätys naisesta vuosina jonka tiedätte naisen olleen deittipalveluissa? Oma kokemukseni naisesta on 9v. Siis aikanaan tapasin, hän kertoi ja sen jälkeen nähnyt näissä paikoissa.
Tää on näille monille pelkkä harrastus. Tosin olkoot. Skippaan ko tapaukset joten ei se minua haittaa.
Mietityttää että montako miestä siinä ajassa on ollut kuvioissa mukana.
Ikuiset naisdeittailijat
Anonyymi-ap
2
168
Vastaukset
- Anonyymi
1. Jotain saman tapaista kohdalleni treffit24 osunut muutamia naisia 9sää vuotta. Oliko jokainen 5 - 15ta miestä yrittänyt tositarkoituksella sänkynkin kautta. Olisin voinut tavata mut en. Nyt mainittuja naisia ei ole näkynyt vähään aikaan treffit24llä, ehkä kuollut. Toisinaan osa näistä naisista yrittää salata itsensä blokkaamalla välittömästi ennestään tutun mieshenkilön. Uusi nicki ja Irmahan se sieelää haussa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683159
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632594Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241622- 591566