Millaisia sivuvikutuksia muilla ollut propral beetasalpaajista? Mulla on ollut nyt pitkään (n.2kk) jatkunut kurkkukipu ja silloin tällöin kuumeilua. Kurkku aina välillä pari pv terve mutta pääosin kokoajan kipeä. Lääkärissä ei ole löytynyt syytä.
Nyt tuli yllättäen mieleen että aloitin propralin 10mg käytön samoihin aikoihin kuin oireet alkoi. Käytän sitä tarvittaessa: melkein joka päivä yleensä yhden ja joskus kaksikin pilleriä päivässä tykytykseen ja korkeaan leposykkeeseen.
Lääkäri on ohjannut jo toiselle lääkärille ja selvittelyä jatketaan siellä ja aion kysyä, mutta seuraavaan käyntiin menee vielä.
Joten aattelin täällä kysyä onko muilla samanlaisia kokemuksia propralin kanssa? Oon kuitenkin ymmärtänyt että tästä ei pitäis oikeestaan mitään sivuvaikutuksia tulla? Mutta jos kuitenkin? Tai muita oireita?
Propral ja kurkkukipu kokemuksia
Anonyymi-ap
1
313
Vastaukset 1
- Anonyymi
Mulla aiheutti unettomuutta ja hapenottokyky ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651790Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541330Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221975- 71887
- 55806
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46745
- 89721
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200667Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”148622