Kävin joitakin vuosia sitten lomamatkalla Pohjois-Koreassa. Kiinasta junalla.
Pohjois-Koreassa silmään pisti sikälaisten naisten jumalainen kauneus ja viehkeys. Ylipainoisia siellä ei näkynyt, koska koko maassa taitaa olla vain yksi ylipainoinen ja hän on mies.
Mitä mahdollisuuksia suomalaisella on avioitua pohjoiskorealaisen kanssa? Mietin että jos pääsisi sinne töihin mikä olisi ko. maalle eduksi, voisiko epävirallisesti sopia avioitumisoikeudesta? Suomalaisiahan siellä on ollut töissä jo pidempään.
Voiko suomalainen avioitua pohjoiskorealaisen naisen kanssa? Mitä tuumaavat, jos yrittää iskeä?
7
303
Vastaukset
- Anonyymi
Pullea Kimi ei tykkää.
- Anonyymi
Pohjois-Korea voisi alkaa tuoda nuoria naisiaan Suomeen. Vaimoiksi meille suominaisiin tuskastuneille adoniksille. Kysehän ei olisi ihmiskaupasta, koska monen muun asian ja ilmiön ohella, Pohjois-Koreassa ei sellaista tapahdu. Toisi vähän boostia Pohjois-Korean taloudelle sekä suomalaiselle geeniperimälle sekä ikärakenteelle.
- Anonyymi
Nyt kyllä taitaa mennä puihin, on nuo adonikset sen verran vähissä täällä.
- Anonyymi
Se on varmasti (en ole käynyt) niin vallattu maa, että naisetkin on korvattu roboteilla - elleivät invaasiossa antaudu.
Miten ihmeessä siellä lapsilukukin pysyy pienenä, vaikka ehkäisy, abortti ym. on kielletty.
Mitä miehiin tulee, niin tuskin nuo haarojaan pitää kiinni vain siksi, että lasten kouluttaminen on tehty kalliiksi.
Dragon-lajille, lihakuiluihin, syöttävät lapset ja DNA-pankkeihin äidit - jotta saavat harrastaa seksiä robotin kanssa, ellei dragonin itsensä - kuten tässäkin maassa.- Anonyymi
Enkä sano, että kauneus on paha asia - itse rakastan mm. Victoria's Secret-vlogeja ihmisineen.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa raksamittareita mukaan "seuraavaan" käyntiin (en suosittele), jotta näkee fyysisesti kokonaistilanteen..
- Anonyymi
Katsopa Crash Landing On You...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569