onko kukaan poistattanut alapään karvoja lopullisesti. Olen mies ja olen harkinnut asiaa. Tiedän, että se on kallista, mutta se ei ole siitä kiinni. Pysyvätkö karvat myös poissa lopullisesti
Vastaukset 3
- Anonyymi00002
Oletko jo keksinyt keinon? Olen poistanut karvoitustani vuosien ajan ja viimeisen vuoden yrittänyt päästä niistä eroon mahdollisesti lopullisesti. Ensin sheivasin, sitten aloin käymään brassissa. Se heikensi ja vähensi karvan määrää ja laatua huomattavasti. Muutaman kerran epiloin vaimon laitteella... :) Syksyllä ostin Black Friday tarjouksesta IPL laitteen jota olen käyttänyt säännöllisesti. Hetken käytön jälkeen piti siirtyä ylläpitovaiheeseen mutta tuntui että tuo kerran kuussa ei riittänyt. Siirryin takaisin 2 viikon välein tekemiseen. Nyt karvoja tulee enää muutamia yksittäisiä sinne tänne, ei kokonaan loppunut mutta vähentynyt oikein reilusti. Nyt alkaa olemaan sellainen mitä olen tavoitellut, ei todellakaan tarvitse ajella päivän - parin välein.
- Anonyymi00003
Epilointi ja IPL yhdessä on hyvä. Ehkä kerran kuukaudessa tarvii ajaa, se tosi vähä mitä kasvaa.
- Anonyymi00004
Aika kiintoisaa olisi tietää, mikä idea miehen alapään karvoituksessa on. Naisella niillä on merkitystä bakteerisuojana limakalvoille. Mutta miehellä ei ole limakalvoja vastaavasti läheisyydessä. Meneekö se sitten niin, että naisen alapään karvoitus on suoja, mutta miehen alapään karvoitus (joka on runsaampi kuin naisella) vain jokin symbolinen kypsän miehuuden osoitus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791239
- 751063
- 88848
- 48773
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81678Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40663- 28625
IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67621Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46599