Menkää nyt joulua viettämään jonnekkin muualle.
Mitä te täällä
17
86
Vastaukset
Ei vielä ole joulu.
Eikä mennä. Paljon on puhuttu yksinäisyydestä jouluna, niin me ollaan täällä niiden yksinäisyyttä kokevien tukena, kun kuitenkin eksyvät jouluna palstalle. Niin eivät sitten ole totaalisen yksinäisiä.
- Anonyymi
Miksi pitäisi mennä, kun tässä on just hyvä?
Olen töissä vielä tänään ja huomenna.
- Anonyymi
Huomenna mä meen. Tulee seuraa pitkästä aikaa.
- Anonyymi
Kotona on pakko olla. En minä tunne muita ihmisiä.
- Anonyymi
Tää on minun paikka koska kukaan ei pidä minusta.
- Anonyymi
NAISILLE EI KELPAA KUNNOLLINEN JA KILTTI KILTTIMIES, EI EDES JOULUNA!!!!!
- Anonyymi
Mitenköhän naisten ja jännämiesten joulu sujuu?
- Anonyymi
Tää omakoti on paras paikka viettää joulua. Ei ole ketään häiritsemässä.
- Anonyymi
Minä kökötän täällä koko joulun ja syön jäätelöä illalla,
- Anonyymi
Olen jumissa täällä. Pois ei pääse.
- Anonyymi
Oi voi sentään. Joudutte viettää joulua sinkut palstalla.
- Anonyymi
Ei tule enää jouluaattona itku, kuten joskus ennen. Ajattelen, että se johtuu lapsuuden jouluista. Sijoitettuna yhteiskunnan toimesta vieraissa paikoissa. Olisi kuulunut lapsen oikeudella saada hyväksyntää ja rakkautta.Sitten ikuisena tavallaan etsi sitä, mistä oli jäänyt osattomaksi
Usko Jeesukseen on vaikuttanut, että hyvin menee yksinäinen joulu. Mieluiten kyllä olisin jossakin palvelemassa heikompi-osaisia.
Toivotan hyvää joulua kaikille ! Ei ole sitten sinullakaan , parempaa paikkaa...
Lapset oli avannu lahjansa heti, kun oli ne saanut isänsä luona. Ovat nyt sitten ilman Jouluaaton lahjoja, jos ymmärrät, mitä tarkoitan?!Kyllä tästä lähen kun kerkiän. Vasta heräsin.
En pysty kävelemään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059