työkaverin ja kaverin sairaalloisen

Anonyymi-ap

mustasukkainen puoliso. Elikkäs! Voi kun voisinkin kertoa suoraan suorin sanoin tälle kaverille, että sen nainen on aivan sekaisin ja tarvitsisi apua. Tunkeutuu työpaikalle kyttäämään, jos näkisi minut, pistää porukkaa meidän perään paikkoihin missä käydään tauolla. Samoja ihmisiä näkyy usein toki muutenkin taukopaikoissa, mutta!!! tarkkailu on itse asiassa löyhin perustein tai siis täysin perusteetta laitonta. Mitään kun emme koskettele tai muuta. Eikö jumalauta voi olla kavereita enää! Ei tämä minun oma puolisoni ole esimerkiksi mitenkään kieltänyt tätä vaikka tottakai hänkin on kysellyt paljon kukas tämä on, kun ei itse tunne. On normaalia ja tervettä tuntea olevansa elossa ja tuntea tunteita. Mustasukkaisuuskin on normaaleissa rajoissa normaalia. Ehkäpä pitää väkisin tutustuttaa meidät kaikki sitten niin loppuu tuo ihme paska.
Voisko nyt niinku tämmönen ihminen ymmärtää, että on oikeasti väärin rajoittaa toista ihmistä missä se saa olla töissä ja kenen kanssa viettää taukojaan. Että suhde on todella väärillä raiteilla eikä terveellä pohjalla ollenkaan.

Tämän ei ollut koskaan tarkoitus aiheuttaa draamaa, sydänsuruja ja murhetta, mutta koska kaikki osapuolet eivät ole terveitä eivätkä kunnioita yksityisyyttä niin on kohta mentävä itse selvittämään asia kasvotusten. Aivan turhaa mielipahaa.

Viestisalaisuus on viestisalaisuus. Myös minulla ja kaverillani /ystävälläni on oikeus keskustella salassa kaksin sekä kasvotusten että viestein! Se on fakta.

Luottamus on suhteen kulmakivi. On aivan sama mitä puhutaan mitä ajatellaan. Teot ovat niitä konkreettisia.

JOs tässä jotain moraalitonta kävisi niin eroaisin ennen sitä. Eli siis ei kävisi. Piste. Ei tässä petetä ketään. Jos joku haluaa valintoja tehdä niin sit ne tehdään, mutta ei huorata.

Itse olen avoimesti kotona puhunut ystävästänikaveristanimistälie ja missä mennään, mitä tehdään ja että olemme yhteyksissä usein.

Mitä tekisitte mun tapauksessa?

Otan tuossa meidän seuraamisessa itse yksityisetsivän ja valkohattuhakkerin kuvioihin niin katsotaan mitä tapahtuu. Viimeistään oikeudessa. Minua ei kytätä, seurata tms toisten naisten toimesta. Kotkotikotkoti.

8

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipas tyhjentävä monologi.👏 Ihmiset pakkaa arjessa noudattaa samoja aikatauluja, päivästä toiseen.

• Anonyymi

Niinpä niin. Kyllä vaan silti on merkkejä oikeasti siitä, että jotkut haluaa tahallaan tehdä vähän kiusaa, mutta en erittele enempää. Ei se tänne kuulu. Mut entä jos ei ookkaan kyse samoista aikatauluista aina. Mieti sitä.
        Mut kaikki muu on totta ja joka muuta väittää, valehtelee.

Joku hälyyttää ja punanen lippu liehuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin. Kyllä vaan silti on merkkejä oikeasti siitä, että jotkut haluaa tahallaan tehdä vähän kiusaa, mutta en erittele enempää. Ei se tänne kuulu. Mut entä jos ei ookkaan kyse samoista aikatauluista aina. Mieti sitä.

JA tosiaan tuo kyttäämisen pelko on vaan alitajuista pelkoa. Joku häiritsee tosi pahasti jossain ja hälyyttää, mutta ei pysty tiedostamaan mikä se on! Onko sittenkin vain itsepetosta kaikki. :( ei se nyt automaattisesti sitä meinaa että luulee jonkun vainoavan mutta ei se tässä maailmassa oo uutta. Ihan normipäivä varsinkin naisille naistenhuoneinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JA tosiaan tuo kyttäämisen pelko on vaan alitajuista pelkoa. Joku häiritsee tosi pahasti jossain ja hälyyttää, mutta ei pysty tiedostamaan mikä se on! Onko sittenkin vain itsepetosta kaikki. :( ei se nyt automaattisesti sitä meinaa että luulee jonkun vainoavan mutta ei se tässä maailmassa oo uutta. Ihan normipäivä varsinkin naisille naistenhuoneinen.

*huoneineen

• Anonyymi kirjoitti:

Aamuviikko ja iltaviikko.. pysäkeillä samat "naamat", niiden aiataulujen mukaan.

• Anonyymi

Ja terapiaan vois mennä, koska selvästi sillä on pahat traumat, mut se ei oo kumppaninsa vika. tuo aiheuttaa vaan noidankehää joka syöksee suhteet alimpaan helvettiin. Ainoa keino on tajuta itse oma sairaalloisuutensa ja hankkia apua siihen. Työstää oma ongelmansa pois. Muutoin se pahenee vaan. Ei toisen kautta voi elää ja imeä kaikkea elämäniloa pois ja päättää toisen tekemisistä ja elämästä ja ihan kaikesta! JOtkut on niin tossukoita eikä itte tajua sitä. Usein hankkiutuvat vaan uudelleen tossutettaviksi tajuamatta edes itse asiaa. Aina vaan uusi tossuttaja eri mausteilla.

• Anonyymi

Jaa a. Nyt on kyllä kulunut tarina. Ei me olla kuin kavereita. Tiedän ainakin 4 tuttavaa jotka pettäneet työkaverin kanssa. Niin se emäntä tuntee miehensä ja tietää että on kiinnostunut sinusta vaikka sinä vaan pidät sitä kaverina . Siitä se pikkuhiljaa suhteeksi kehkeytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4302
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      38
      2602
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      106
      2448
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2228
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1935
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      196
      1609
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1588
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79