Miesten/poikien alushousut

Anonyymi-ap

Mitä te suositte? Bokserit, stringit, brief jne.
Mielestäni parhaimmat ovat bokserit ja stringit.

84

3393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytän stringejä, tangoja, briefejä ja boksereita. Jokaisella on hyvät puolensa, mutta kyllä tangat ja stringit ovat loppupeleissä ehkä mukavimmat, kun ne tukevat vehkeitä.

      • Anonyymi

        Kyllä, tämä on stringien hyvä puoli.


    • Anonyymi

      Hipsterit

    • Anonyymi

      Ainut toive olisi, että mulukku olis heleposti näkyvisä.

    • Anonyymi

      Käytän aina boksereita

    • Anonyymi

      Laitoksen verkkopöksyjä, niitä raidallisia

    • Anonyymi

      Kesällä stringit ja talvella bokserit

    • Anonyymi

      Joskus oon käyttänyt myös briefsejä mutta nyt löytyy pelkkiä boksereita.

    • Anonyymi

      Mulla jakautuu aika lailla 50/50 boksereiden ja stringien kesken. Tiukat ja lyhytlahkeiset bokserit on hyvät yleisalkkarit, stringit taas parhaat kesällä ja esim. urheilutrikoiden kanssa.

    • Anonyymi

      Boksereita tulee käytettyä. Salilla on sitten vähän pidempilahkeiset bokserit

    • Anonyymi

      Kuinka monet alushousut teillä on? Itellä noin 25kpl.

      • Anonyymi

        Samaa luokkaa. Boksereita ja stringejä kumpiakin n. kymmenet ja loput sitten briefejä


      • Anonyymi

        Noin 20 kpl stringejä käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 20 kpl stringejä käytössä.

        15 kpl. thong ja nytkin jalassa. Naiset pitävät niistä ja mies joka huolehtii itsestään.


    • Anonyymi

      Mulla on vaan Björn borgin boksereita koska oon todennu ne parhaiksi. Nyt laskin et niitä taitaa olla joku 17 kpl

    • Anonyymi

      Käytän boksereita ja löytyy monikta eri merkeiltä. Salilla oon käyttänyt sitten urheiluboksereita.

    • Anonyymi

      Boksereita. Ei noita muita kaupoissa juuri ole

      • Anonyymi

        Näin se on. Oon ostanut vaan boksereita mutta voisin ainakin kokeilla noita muitakin, jos niitä vaan löytyis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Oon ostanut vaan boksereita mutta voisin ainakin kokeilla noita muitakin, jos niitä vaan löytyis.

        Esim stringejä ja briefejä löytyy stockmannilta ja sokokselta. Muuten saa tilata netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim stringejä ja briefejä löytyy stockmannilta ja sokokselta. Muuten saa tilata netistä.

        Näköjään tuolta löytyy. Pitää harkita noita ens kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään tuolta löytyy. Pitää harkita noita ens kerralla.

        Stringit vaatii tottumista, mutta ovat mukavat kunhan antaa aikaa.


    • Anonyymi

      Boksereita. Merkkeinä mm. Puma, Björn Borg ja Calvin Klein.

      • Anonyymi

        Itsellä Zegnan ja Derek Rosen bokserit ovat olleet parhaita. Kestävät kauimmin käyttöä nukkaantumatta ja haalistumatta.


    • Anonyymi

      Hankin hiljattain muutamat Niken briefit ja oon tykännyt niistä. Käytän kyllä edelleen myös boksereita niiden rinnalla.

    • Anonyymi

      Olen hiljattain aloittanut käyttämään brazil brief mallia. Uusi ja miellyttävä kokemus

    • Anonyymi

      Käytän vain boksereita. Aika harvoin tulee nähtyä, että esim pukkarissa joku käyttäis muita kuin boksereita.

    • Anonyymi

      Bokserit on parhaat ja mulla on niitä monilta merkeiltä.

    • Anonyymi

      Joskus lapsena käytin briefejä. Teininä aloin käyttää boksereita, koska kaikilla muillakin oli.

    • Anonyymi

      Yhen kaverin tiedän käyttävän noita briefejä. Ite käytän boksereita.

      • Anonyymi

        Käytätkö trikooboksereita (engl. boxer brief) vai varsinaisia boksereita (engl. boxer)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö trikooboksereita (engl. boxer brief) vai varsinaisia boksereita (engl. boxer)?

        Trikooboksereita. Munat pysyy paremmin paikoillaan niissä kuin väljemmissä.


    • Anonyymi

      Eniten briefejä ja sit on myös boksereita ja muutamat stringit

      • Anonyymi

        Minulla muuten sama paitsi että eniten stringejä, sitten bokserit ja briefejä.


      • Anonyymi

        Mitä merkkejä käytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkkejä käytät?

        Vaikka mitä. Esim Doreanse, ck, Björn Borg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkkejä käytät?

        Calvin Klein, Armani, Nike, Olaf Benz


    • Anonyymi

      Enimmäkseen lötyy boksereita. Poikakin käyttää boksereita mutta nuorempana sillä oli myös noita lahkeettomia alushousuja.

      • Anonyymi

        Sana "alushousu" tarkoittaa brief-mallisia alushousuja, ja bokseri tarkoittaa kangasboksereita.
        80-luvulla ainakin itse käytin alushousuja, ja ukilla oli bokserit.

        Maailman ensimmäiset trikoobokserit kehitettiin vasta vuonna 1992. Ne eivät ole alushousuja, eivätkä boksereita. Nykyteinit eivät tunnu millään ymmärtävän, että uudentyyppisestä vaatteesta tulee käyttää uutta sanaa "trikoobokseri", eikä ryhtyä vääristelemään jo vakiintuneiden sanojen merkityksiä, jotka ovat ennallaan pysyneet koko 1900-luvun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sana "alushousu" tarkoittaa brief-mallisia alushousuja, ja bokseri tarkoittaa kangasboksereita.
        80-luvulla ainakin itse käytin alushousuja, ja ukilla oli bokserit.

        Maailman ensimmäiset trikoobokserit kehitettiin vasta vuonna 1992. Ne eivät ole alushousuja, eivätkä boksereita. Nykyteinit eivät tunnu millään ymmärtävän, että uudentyyppisestä vaatteesta tulee käyttää uutta sanaa "trikoobokseri", eikä ryhtyä vääristelemään jo vakiintuneiden sanojen merkityksiä, jotka ovat ennallaan pysyneet koko 1900-luvun.

        Olet näköjään perehtynyt asiaan. Käytän siis trikooboksereita mutta joskus myös brief-alushousuja. Pojalla on pelkkiä trikooboksereita.


    • Anonyymi

      Nykyään oikeastaan vain stringejä tullee käytettyy. Parhaat kyllä. Tulee pidettyy trikoitakin aikapaljon, eihän niiden alle voi muita edes harkita. Calvinit ja frakdandyt parhaita stringei. Jäbä 26v

      • Anonyymi

        Löytyyks Frank Dandylta miehille stringejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyyks Frank Dandylta miehille stringejä?

        Täällä myös stringit ykkösenä. Taitaa yllä oleva käyttää naisten stringejä? Frank Dandyllä ei ole miehille mitä tuli tsekattua.
        G-stringit ovat hyviä, myös auringonottoon.


    • Anonyymi

      Mulla on eniten Björn Borgin, Niken ja Puman boksereita. Varsinki salilla noitten tekniset bokserit on hyviä.

    • Anonyymi

      Boksereita. Merkillä ei oo niin väliä mutta ainakin Björn borgin, Calvin kleinin ja Jack&jonesin boksereita löytyy.

      • Anonyymi

        Jack & Jones boksereihin ei minulla mahtuneet reidet. Olivat jalkojen kohdalta niin tiukat, että ihan soivat päällä, vaikka vyötäröstä ja takapuolen kohdalta istuivat niin hyvin kuin bokserit vain voi. Niin ja 180 cm pituutta ja painoa rapiat 80 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jack & Jones boksereihin ei minulla mahtuneet reidet. Olivat jalkojen kohdalta niin tiukat, että ihan soivat päällä, vaikka vyötäröstä ja takapuolen kohdalta istuivat niin hyvin kuin bokserit vain voi. Niin ja 180 cm pituutta ja painoa rapiat 80 kg.

        Ohhoh en olekkaan ainoa, jolla Jack&Jones bokserit kiristää reisistä. Tosin liikun hyvin paljon polkupyörällä, eli sekin voi vaikuttaa reisien kokoon.

        Tilasin sattumalta Jockmail merkkiset bokserit kiinan nettikaupasta ja sellaisia tulee nykyisin pidettyä yleensä jalassa. Niissä on paremmin tehty muotoilu ”vehkeelle”. Samalta valmistajalta saa myös stringejä ja jockstrap alushousuja, joista tringejä omistan muutamat. Noita stringejä tulee käytettyä lähinnä kuumana kesäpäivänä ja urheillessa. Etenkin juoksulenkillä on ihan parhaat jalassa.


    • Anonyymi

      Talvella on oltava pitkät kalsarit.

    • Anonyymi

      Enimmäkseen boksereita. Aikaisemmin käytin enemmän briefejä mutta nykyään harvemmin.

    • Anonyymi

      Boksereita käyttäny aina mutta viimeks tilasin Zalandolta Niken jockstrap-malliset. Hyvät

    • Anonyymi

      Käytän boksereita. Yleensä ostan jotain edullisia boksereita niin merkillä ei ole juuri väliä.

    • Anonyymi

      Käytän pääsääntöisesti stringejä. Ovat mukavat kunhan löytyy oikea koko ja on kärsivällisyyttä :D

    • Anonyymi

      Stringit on kyllä ihan ylivoimasesti mukavimmat.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Minkä merkkisiä käytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä merkkisiä käytät?

        Päivittäin 11 pcs ck thong.


      • Anonyymi

        Ja kiihottavat.


    • Anonyymi

      Täällä kun aika moni kertoo käyttävänsä stringejä niin käytättekö niitä ihan avoimesti jos menette esim. salille tai uimahalliin? Vuosien varrella ihan yksittäisiä nähnyt vaikka ilmeisesti sitten useampi käyttää.

      • Anonyymi

        Juu käytän ihan avoimesti. Se tietenkin vaati hieman rohkeutta. Yleisellä rannalla olen pari kertaa ollut, muuten en ole uskaltanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu käytän ihan avoimesti. Se tietenkin vaati hieman rohkeutta. Yleisellä rannalla olen pari kertaa ollut, muuten en ole uskaltanut.

        Sama täällä. Pitkään mietin rannalle menoa mut parina viime kesänä ollu.


      • Anonyymi

        Kävin viime viikolla uimahallissa. Kahella tyypillä näin briefit mutta stringejä en nähnyt kellään. Kaikilla muilla oli sitten bokserit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin viime viikolla uimahallissa. Kahella tyypillä näin briefit mutta stringejä en nähnyt kellään. Kaikilla muilla oli sitten bokserit.

        Moni ei varmaankaan käytä julkisesti. Suomessa olen vain nähnyt rannalla ja ulkomailla useammassa paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni ei varmaankaan käytä julkisesti. Suomessa olen vain nähnyt rannalla ja ulkomailla useammassa paikassa.

        Pari kertaa olen nyt käynyt uimassa silleen, että mulla on ollut stringit. Ehkä vähän enemmän on tullut katseita mutta tärkeitä on että itse tykkää niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari kertaa olen nyt käynyt uimassa silleen, että mulla on ollut stringit. Ehkä vähän enemmän on tullut katseita mutta tärkeitä on että itse tykkää niistä.

        Uimahallissa vai rannalla? Ulkomailla olen käyttänyt stringejä rannalla, mutta en ole koskaan nähnyt uimahallissa stringejä kenelläkään paitsi kylpylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uimahallissa vai rannalla? Ulkomailla olen käyttänyt stringejä rannalla, mutta en ole koskaan nähnyt uimahallissa stringejä kenelläkään paitsi kylpylässä.

        Uimahallissa. Mäkään en ole siellä nähnyt muilla stringejä mutta välillä oon nähnyt briefsejä. Mitä sä käytät yleensä uimahallissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uimahallissa. Mäkään en ole siellä nähnyt muilla stringejä mutta välillä oon nähnyt briefsejä. Mitä sä käytät yleensä uimahallissa?

        Minä käytän yleensä uimahallissa naisten bikinialaosaa. Mustaa ja neutraalia brief mallia. On mukavin jalassa ja eipä ole kukaan tullut mitään uimahousuistani sanomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uimahallissa. Mäkään en ole siellä nähnyt muilla stringejä mutta välillä oon nähnyt briefsejä. Mitä sä käytät yleensä uimahallissa?

        uimahallisa uimashortseja ja rannalla jonkin verran stringejä.


    • Anonyymi

      Hankin vähän aikaa sitten ensimmäiset jockstrapit ja ihan mukaviltahan nuokin tuntuvat. Tosin stringit ja tangat tarjoavat mielestäni ihan saman tuen. Kauheasti tuntuu miehillä (ja naisilla) olevan ennakkoluuloja miesten erilaisten alushousujen suhteen.

    • Anonyymi

      Yllättävän moni tosiaan sanoo käyttävänsä stringejä. Oon käyttänyt pitkään boksereita mutta noitakin voisi kokeilla.

      • Anonyymi

        Kannattaa!


    • Anonyymi

      Aika monta vuotta olen käyttäny lähinnä Björn borgin boksereita. Ei ole ollut valittamista niin en ole juuri muita kokeillut.

    • Anonyymi

      Boksereita. Tykkään etenkin urheiluboksereista mutta käytän myös tavallisia.

    • Anonyymi

      Käytän 99% ajasta miesten stringejä, tai miehille suunniteltuja pouch panty pikkuhousuja. Pouch panty alushousut ovat prikulleen samanlaisia kuin naisten vastaavat, mutta niissä on ”vehkeelle” tarkoitettu pussi. Omistan muutamat erilaiset, ja etenkin string -mallin pouch panty alushousut ovat niin mukavia jalassa, että sitä ei meinaa uskoa todeksi. Ovat kuin rintaliivit naisilla, eli antaa tukea ja mikään ei roiku tai heilu vapaana.
      Aloitin stringien käytön kun en löytänyt mistään mukavia alushousuja. Vähiten epämukavat olivat Björn Borg urheilubokserit, mutta myös niissä kivekset liimautui reiteen, ja etenkin kyljellään nukkuessa oli epämiellyttävä tunne kun ”tavara” roikkui. Alasti en tykkää nukkua juuri tästä samasta syystä.
      Olen täysin hetero mies ja parisuhteessa jopa. Olin valittanut pitkään puolisolleni, kun on niin inhottavia nuo kaikki alushousut joita omistan. Hän ehdotti jos kokeilisin noita kovasti mainostettuja Other danish guy boksereita. Ostin ja tulin huijatuksi. Laadultaan ne ovat ihan Black Horse tasoa ja ei mitenkään erityisen mukavat jalassa. Seuraavaksi puolisoni ehdotti jos kokeilisin stringejä. Aluksi vähän vierastin ajatusta, mutta enää en tahdo muita edes pukea. Ainoastaan työporukan saunailtoihin olen vetänyt normi bokserit jalkaani. Muuten käytän pelkkiä stringejä.

    • Anonyymi

      Ihan perus boksereita. Parhaat merkit on varmaan Frank Dandy ja Björn borg.

    • Anonyymi

      Ostin kokeeksi Stockmannilta Niken jockstrapit joita oli tullut myyntiin. On tosi hyvät päällä urheillessa.

    • Anonyymi

      Boksereita olen käyttänyt jo pitkään ja ne tuntuu mukavilta päällä. Myös poika käyttää vain boksereita.

    • Anonyymi

      Ite oon nyt käyttänyt vaihdellen boksereita ja jockstrapeja. Aikasemmin käytin vain boksereita mutta jokin aika sitten ostin jockseja ja ne on ollut aika hyvät.

      • Anonyymi

        Minä luovuin boksereista ja siirryin stringeihin kun olin niitä kokeillut. Suosittelen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luovuin boksereista ja siirryin stringeihin kun olin niitä kokeillut. Suosittelen!

        Voisihan niitäkin kokeilla. Ite tykkään myös boksereista, joten en varmaan niistä kokonaan luovu.


    • Anonyymi

      No käärittävät kun rosis on niin vanha merkki jo. Sinisävyjä.

    • Anonyymi

      Kohtuu väärän kuvan antaa tämä keskustelu siitä millaisia alushousuja suomalainen mies keskimäärin käyttää. Väitän, että 85% käyttää jotain brief/bokseri mallia. Ostopaikkana halpahalli ja materiaalina puuvilla. Mikä tahansa kolmas vaihtoehto kun on ”homoa”.

      Minä olen ehkä vähän jäävi kommentoimaan, kun käytän lähinnä naisten alushousuja. Omistan lukuisia eri malleja, mutta valmistajana Triumph on suosikkini. Muita naisten vaatteita en käytä enkä omista (ainakaan vielä).

    • Anonyymi

      Ostelen melko edullisia boksereita. On ollut ihan kestäviä ja mukavan tuntuisia. Tietty jos on ollut merkkiboksereita tarjouksessa niin silloin oon kokeillut niitä.

    • Anonyymi

      Mun mielestä parhaimmat on sellaiset bokserit, joissa on riittävän pitkät lahkeet. Ei hierrä ja pysyy hyvin paikoillaan.

    • Anonyymi

      Jockstrapit sopii minulle. Jocksit panee pakarani yhteen ja taakse.
      Peppuni on heti saatavilla.

    • Anonyymi

      Boksereita pääsiassa käytän ja löytyy eri merkeiltä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe