Miesten/poikien alushousut

Anonyymi-ap

Mitä te suositte? Bokserit, stringit, brief jne.
Mielestäni parhaimmat ovat bokserit ja stringit.

42

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytän stringejä, tangoja, briefejä ja boksereita. Jokaisella on hyvät puolensa, mutta kyllä tangat ja stringit ovat loppupeleissä ehkä mukavimmat, kun ne tukevat vehkeitä.

• Anonyymi

Kyllä, tämä on stringien hyvä puoli.

• Anonyymi

Hipsterit

• Anonyymi

Ainut toive olisi, että mulukku olis heleposti näkyvisä.

• Anonyymi

Käytän aina boksereita

• Anonyymi

Laitoksen verkkopöksyjä, niitä raidallisia

• Anonyymi

Kesällä stringit ja talvella bokserit

• Anonyymi

Joskus oon käyttänyt myös briefsejä mutta nyt löytyy pelkkiä boksereita.

• Anonyymi

Mulla jakautuu aika lailla 50/50 boksereiden ja stringien kesken. Tiukat ja lyhytlahkeiset bokserit on hyvät yleisalkkarit, stringit taas parhaat kesällä ja esim. urheilutrikoiden kanssa.

• Anonyymi

Boksereita tulee käytettyä. Salilla on sitten vähän pidempilahkeiset bokserit

• Anonyymi

Kuinka monet alushousut teillä on? Itellä noin 25kpl.

• Anonyymi

Samaa luokkaa. Boksereita ja stringejä kumpiakin n. kymmenet ja loput sitten briefejä

• Anonyymi

Noin 20 kpl stringejä käytössä.

• Anonyymi

Mulla on vaan Björn borgin boksereita koska oon todennu ne parhaiksi. Nyt laskin et niitä taitaa olla joku 17 kpl

• Anonyymi

Käytän boksereita ja löytyy monikta eri merkeiltä. Salilla oon käyttänyt sitten urheiluboksereita.

• Anonyymi

Boksereita. Ei noita muita kaupoissa juuri ole

• Anonyymi

Näin se on. Oon ostanut vaan boksereita mutta voisin ainakin kokeilla noita muitakin, jos niitä vaan löytyis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on. Oon ostanut vaan boksereita mutta voisin ainakin kokeilla noita muitakin, jos niitä vaan löytyis.

Esim stringejä ja briefejä löytyy stockmannilta ja sokokselta. Muuten saa tilata netistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim stringejä ja briefejä löytyy stockmannilta ja sokokselta. Muuten saa tilata netistä.

Näköjään tuolta löytyy. Pitää harkita noita ens kerralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään tuolta löytyy. Pitää harkita noita ens kerralla.

Stringit vaatii tottumista, mutta ovat mukavat kunhan antaa aikaa.

• Anonyymi

Boksereita. Merkkeinä mm. Puma, Björn Borg ja Calvin Klein.

• Anonyymi

Itsellä Zegnan ja Derek Rosen bokserit ovat olleet parhaita. Kestävät kauimmin käyttöä nukkaantumatta ja haalistumatta.

• Anonyymi

Hankin hiljattain muutamat Niken briefit ja oon tykännyt niistä. Käytän kyllä edelleen myös boksereita niiden rinnalla.

• Anonyymi

Olen hiljattain aloittanut käyttämään brazil brief mallia. Uusi ja miellyttävä kokemus

• Anonyymi

Käytän vain boksereita. Aika harvoin tulee nähtyä, että esim pukkarissa joku käyttäis muita kuin boksereita.

• Anonyymi

Bokserit on parhaat ja mulla on niitä monilta merkeiltä.

• Anonyymi

Joskus lapsena käytin briefejä. Teininä aloin käyttää boksereita, koska kaikilla muillakin oli.

• Anonyymi

Yhen kaverin tiedän käyttävän noita briefejä. Ite käytän boksereita.

• Anonyymi

Käytätkö trikooboksereita (engl. boxer brief) vai varsinaisia boksereita (engl. boxer)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytätkö trikooboksereita (engl. boxer brief) vai varsinaisia boksereita (engl. boxer)?

Trikooboksereita. Munat pysyy paremmin paikoillaan niissä kuin väljemmissä.

• Anonyymi

Eniten briefejä ja sit on myös boksereita ja muutamat stringit

• Anonyymi

Minulla muuten sama paitsi että eniten stringejä, sitten bokserit ja briefejä.

• Anonyymi

Mitä merkkejä käytät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä merkkejä käytät?

Vaikka mitä. Esim Doreanse, ck, Björn Borg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä merkkejä käytät?

Calvin Klein, Armani, Nike, Olaf Benz

• Anonyymi

Enimmäkseen lötyy boksereita. Poikakin käyttää boksereita mutta nuorempana sillä oli myös noita lahkeettomia alushousuja.

• Anonyymi

Sana "alushousu" tarkoittaa brief-mallisia alushousuja, ja bokseri tarkoittaa kangasboksereita.
        80-luvulla ainakin itse käytin alushousuja, ja ukilla oli bokserit.

Maailman ensimmäiset trikoobokserit kehitettiin vasta vuonna 1992. Ne eivät ole alushousuja, eivätkä boksereita. Nykyteinit eivät tunnu millään ymmärtävän, että uudentyyppisestä vaatteesta tulee käyttää uutta sanaa "trikoobokseri", eikä ryhtyä vääristelemään jo vakiintuneiden sanojen merkityksiä, jotka ovat ennallaan pysyneet koko 1900-luvun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana "alushousu" tarkoittaa brief-mallisia alushousuja, ja bokseri tarkoittaa kangasboksereita.
        80-luvulla ainakin itse käytin alushousuja, ja ukilla oli bokserit.

Maailman ensimmäiset trikoobokserit kehitettiin vasta vuonna 1992. Ne eivät ole alushousuja, eivätkä boksereita. Nykyteinit eivät tunnu millään ymmärtävän, että uudentyyppisestä vaatteesta tulee käyttää uutta sanaa "trikoobokseri", eikä ryhtyä vääristelemään jo vakiintuneiden sanojen merkityksiä, jotka ovat ennallaan pysyneet koko 1900-luvun.

Olet näköjään perehtynyt asiaan. Käytän siis trikooboksereita mutta joskus myös brief-alushousuja. Pojalla on pelkkiä trikooboksereita.

• Anonyymi

Nykyään oikeastaan vain stringejä tullee käytettyy. Parhaat kyllä. Tulee pidettyy trikoitakin aikapaljon, eihän niiden alle voi muita edes harkita. Calvinit ja frakdandyt parhaita stringei. Jäbä 26v

• Anonyymi

Löytyyks Frank Dandylta miehille stringejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyyks Frank Dandylta miehille stringejä?

Täällä myös stringit ykkösenä. Taitaa yllä oleva käyttää naisten stringejä? Frank Dandyllä ei ole miehille mitä tuli tsekattua.
        G-stringit ovat hyviä, myös auringonottoon.

• Anonyymi

Mulla on eniten Björn Borgin, Niken ja Puman boksereita. Varsinki salilla noitten tekniset bokserit on hyviä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      720
      6981
    2. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      80
      1369
    3. "Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta

"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet
      Maailman menoa
      651
      946
    4. Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota

Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi
      Perussuomalaiset
      176
      901
    5. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      16
      890
    6. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      101
      782
    7. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      731
    8. Ohjeita nettideittailun aloittaville

Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke
      Sinkut
      120
      727
    9. Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä

Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov
      Suomussalmi
      49
      695
    10. Mies mikä on sun mielestä suurin

este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?
      Ikävä
      49
      691
    Aihe