Mieheni on Turkkilainen ja on hakemassa viisumia Suomeen. Mitä mun pitää ottaa huomioon ja tarviiko mun jotain tehdä muuta kun lähettää kutsukirje? Mitä kutsukirjeeseen tulee ja miten sen teen? :)
Turkkilainen Suomeen?
6
277
Vastaukset
- Anonyymi
muutat itse sinne turkkiin..kaikki tykkää😃
- Anonyymi
Ja pysy kans siellä.
- Anonyymi
SETA:n kolmas pyörä
- Anonyymi
Meinaa mitä?
- Anonyymi
Kutsukirje on vapaamuotoinen kirje . Kerro taustoja miksi haluat hänet vieraaksi . Kuinka kauan hän on maassa mahdollisesti etc
Onko poikaystäväsi töissä ? Hänen täytyy pystyä vastamaan kuluistaan vierailunsa ajan . Samoin hänen tulee liittää pankista todiste varoistaan ja säännöllisistä tuloistaan sekä todiste työssäolostaan työnantajaltaan .
Se , että hän tulisi 90 vrk turistiviisumilla luoksesi ei onnistu . Harva työnantaja antaa 3 kk vapaata ja harvalla on sellaisia säästöjä ( n. 150 e / vrk)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671