Tämäpä on hiljainen keskustelupalsta... mutta mitä levyjä omistatte ja mikä on mielestänne Wonderin paras levy ja biisi? Omistan tällä hetkellä levyt Innervisions ja Songs In The Key Of Life. Tilasin juuri äskettäin CDON.COMista levyt Talking Book, Music Of My Mind ja Fulfillingness' First Finale. Ensi kuussa aion hankkia At The Close Of A Century -boxin. Minulla on tällä hetkellä aikamoinen ''Stevie Wonder-kuume''.
Stevie Wonder faneja?
9
1032
Vastaukset
- musiikkimies
faneja ollenkaan?
- ole mutta
levyjä löytyy ja kuuntelenkin niitä jonkun verran, mulla on kymmenkunta kyseisen tekijän levyä. suosikkibiisiä on vaikea valita mutta sanotaan että Lately, My Cherie Amour, Master Blaster (Jammin'), Part-Time Lover ja Isn't She Lovely ovat muutamia hyviä. Löysin kyseisen artistin vasta vuosi sitten, vaikka tietyst sitä ennenkin olen jotain biisejä kuullut. Viimevuotinen Pori Jazzin esintyminen tuli liian varhain, silloin en vielä osannut arvostaa kyseistä muusikko niin paljon kun nyt, muuten käynti olisi ihan must!
- A-J
Faniudesta en tiedä, mutta olin viime kesänä kuuntelemassa Stevie Wonderia PoriJazzeilla ja tykkäsin todella! Ja tuleehan niitä biisejä kotonakin kuunneltua.. :)
- tero
jos ja kun olet nuo cdonin lähetykset jo saanut niin sulla on aika lailla olennaisimmat kasassa. Jotain hauskoja juttuja löytyy myös teinivuosilta, vaikka biisit ei vielä olekaan Wonderin omia.
Mutta kaikki tärkeimmät on jo tossa sun listassa. - fani...
mutta tykkän steviestä kyllä kovasti, aretha franklinillakin muutamia aivan upeita kappaleita. olen vähän mietiskellyt mihin suuntaan kannattaisi kyseisen musiikkilajin harrastusta laajentaa? pidän myös r&b:sta mutta senkin tulisi olla "laadukasta", esim. keys on hyvä mutta en pidä niinkään muista tusinalaulajista, joita amerikassa kyllä riittää. eli olisiko ehdotuksia siihen, mitä kannattaisi kuunnella. olisiko esim gaye hyvä valinta jos mainituista artisteista pitää?
- drZ
No Gaye on mielestäni varsin hyvä valinta ja hänhän on varsin suurissa kytköksissä myös Stevien musiikkiin, vanhana ystävänä ja eräänlaisena idolina. Gaye tietyllä tavalla mahdollisti Stevien oman luovuuden puhkeamisen taistelemalla vapaaksi Motown levy-yhtiön pomottelusta. Erityisesti hänen 70-luvun materiaali on ehdottomasti omaa suosikkiani. Muita joita voisin omasta puolestani suositella olisivat ehkä Curtis Mayfield ( Impressions), ja Temptationsin 60-luvun lopun ja 70-luvun levyt.
Hyvä paikka bongata mustan musiikin artisteja on varmasti Toby Walkerin Soulwalking: http://www.soulwalking.co.uk/
- entinen fani
Paras LP Where I`m Coming From, mutta kuuntele myös Wilson Pickett "Hey Jude" LP, sekä in philadelphia. Sam Hopkins LP Lightnin`! Tässä sulle mielestäni hyvät!
- kirsikka
Stevie on aivan ihana! olin kuuntelemassa sitä porijazzeilla ja me siskoni kanssa kuunnellaan sen levyjä ihan hulluna. Meillä onkin varmaan melkein kaikki levyt! Paras kappale on mielestä lately
- möhmö blues
Upeaa musiikkia ja mahtava lauluääni.! yks parhaista. :)Lempibiisi on "For once in my life".
"Lately" on myös tosi hyvä.
Siis se on niin ihmeellistä, minkälaista musiikkia hän pystyy tekemään. Ihan kyyneleet kihoaa silmiin. :'D
Mä tulin ihan hysteeriseksi kun oulussa oli NRJ konsertti ja Max C oli siellä laulamassa keisarikunta bändin (olavi uusivirta) kanssa.
Ja se omisti sen viimeisen biisin Stevie Wonderille. Kaunista ja niin (ei pysty sanoin kuvailemaan). En ole nähnyt häntä livenä, mutta en tiedä kestäisinkö jos näkisin. :D Meinaan, varmaan hajoaisin ja tulisin hulluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456