Osana onnistunutta joulua
Vastaukset 7
- Anonyymi
Tule joulu kultainen
- Anonyymi
Kukin omalla tyylillään. Omaan jouluuni ei kuulu mikään noista ja nuo tekisivät joulusta epäonnistuneen ja paskan.
- Anonyymi
Huumeissa kolaroitu auto ja teho osastolle jouluksi
- Anonyymi
Pankkiryöstö kuntoutuksessa
- Anonyymi
Murha tappo raiskaus
No yleensä joitakin taloja Jouluna palaa, liekö syynä alkoholin runsas käyttö. Tänä vuonna tuskin mpö= mökinpolttoainetta löytyy rauniotutkinnoissa, kun hinnat olleet pitkään korkealla ja 12viimeistä tippaakin ravistettu tankkiin.
Tupakatkin tehty itsestään sammuviksi, nukahdat kinkunsiivu toises suupieles ja kessu toises, niin aamulla saa pyyhkiä sinapit poskelta ja sytyttää kessun samontein uudestaan.
Huumeet Jouluna naamariin, niin pulkka luistaa, oli lunta tai ei. Nekin voi korvata syömällä liikaa lanttulootaa ja piparia, niissäkun on muskottipähkinää ja siinä on anfetamiinin kaltaista piristävää vaikutusta.
Hyvää Joulua-22 sinullekkin, koitahan nauttia ylensyönnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532