Vaikka et haluaisi viettää mutta vietät koska haluat miellyttää niitä?
Vietätkö joulua sukulaisten kanssa
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En vietä. Jos en haluaisi vietää joulua heidän kanssaan, niin sitten en viettäisi. Ei mulle tuota ongelmaa sanoa ihan suoraan, jos haluan olla yksikseni.
En meinaa miellyttää ketään enää. Jos en halua viettää joukua tai ylipäänsä mitään missään, niin en vietä. Saa mun puolestani imeä vaikka kokonaisen hernepellon nenäänsä, jos tykkää niin tehdä.
Perheeni vuoksi voin joustaa asioista, mitä en aina niin itse välittäisi, mutta heille on tärkeetä. Muitten sukulaisten takia en kumartele. Ne ajat on ollu ja menny lopullisesti.
G-LoveR kirjoitti:
Perheeni vuoksi voin joustaa asioista, mitä en aina niin itse välittäisi, mutta heille on tärkeetä. Muitten sukulaisten takia en kumartele. Ne ajat on ollu ja menny lopullisesti.
Minä vietän parhaimmillaan siskon luona Uudellamaalla joulua! Se ei ole mitään vastenmielistä pakkopullaa vaan mielällään olen sukulaisten seurassa! :)
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Minä vietän parhaimmillaan siskon luona Uudellamaalla joulua! Se ei ole mitään vastenmielistä pakkopullaa vaan mielällään olen sukulaisten seurassa! :)
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! :)Kiitos, hyvää joulua ja happy newyear! ☺️🎆🎄✨
Minäkin viihdyn kyllä tiettyjen sukulaisten kanssa, kun olotila sen sallii. Nyt viihdyn ydinperheeni kanssa parhaiten toipilaina. 🥴
- Anonyymi
Miksi ajattelet noin? Onko sinulla edessä yksinäinen joulu?
- Anonyymi
Pikemminkin niin päin, että en ole aivan varma onko äitini tulossa meille jouluaatoksi vain koska hän ei kehtaa kieltäytyä. En ihmettelisi lainkaan, jos tilanne olisi tuo. Vaan en mä ala ottamaan siitä paineita. Jos ei ihminen ole tuohon ikään mennessä oppinut sanomaan EI, niin olkoon sitten oppimatta.
- Anonyymi
Kysytkö häneltä mitä hän todellisuudessa tahtoo vai jyräätkö vaan? Kilteille ihmisille pitää antaa oikeus sanoa ei eikä painostaa ja antaa ymmärtää ja manipuloida että mitä pitäisi heidän tehdä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysytkö häneltä mitä hän todellisuudessa tahtoo vai jyräätkö vaan? Kilteille ihmisille pitää antaa oikeus sanoa ei eikä painostaa ja antaa ymmärtää ja manipuloida että mitä pitäisi heidän tehdä!
Kysyn yksinkertasesti tuleeko hän meille aatoksi enkä muuta. En mä näe mitään tarvetta käydä siitä jotain keskustelua, että haluatko oikeasti vai etkö halua. Sehän se nyt typerää olisi. jos aikuisen ihmisena kanssa tarvitsee moista paskaa jankata. Minun äitini ei ole mintenkään ertiyisen kiltti ihminen. Meistä kahdesta minä olen se kiltimpi. Mutsi on pikemmin katujyrä mitä valtaosaan asioista tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn yksinkertasesti tuleeko hän meille aatoksi enkä muuta. En mä näe mitään tarvetta käydä siitä jotain keskustelua, että haluatko oikeasti vai etkö halua. Sehän se nyt typerää olisi. jos aikuisen ihmisena kanssa tarvitsee moista paskaa jankata. Minun äitini ei ole mintenkään ertiyisen kiltti ihminen. Meistä kahdesta minä olen se kiltimpi. Mutsi on pikemmin katujyrä mitä valtaosaan asioista tulee.
No miksi sitten luulet ettei hän osaisi sanoa ei jos kerran on katujyrä? Usein itsekkäät ihmiset osaa sanoa ei, empaattiset ja alistuvat taas ei osaa sanoa ei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sitten luulet ettei hän osaisi sanoa ei jos kerran on katujyrä? Usein itsekkäät ihmiset osaa sanoa ei, empaattiset ja alistuvat taas ei osaa sanoa ei..
Koska kukaan ihminen ei ole 24/7 samaa sorttia. hmeset ovat paljon monimutkaisempia otuksia kuin kuvittelet. Valtaosa ihmisistä suhtautuu eri asioihin eri tavalla. Ei äitini itsekäs ole.
Lisää elämänkokemusta tekisi sullekin hyvää. Sä yhdistelen ominaisuuksia turhan tiukasti yhteen. Voimakkaat mielipiteet ja näkemykset esim. eivät tee ihmisestä itsekästä. Ihminen voi tuputtaa ja tyrkyttää omia näkemyksiään myös vaikkapa rakkaudesta ja koska välitää. Jotkut ihmiset nyt vaan uskovat vakaastiolevansa oikeassa milloin missäkin asiassa. Ihminen voi myös vallan mainiosti itse tajuta toimivansa usein tökerösti ja päästelevänsä sammakoita suustaan ja pyrkiä hyvittämään eri tavoin.
- Anonyymi
Jouluhan on sukulaisten kesken vietettävää laatuaikaa! Mistä sinulla tuollaisia ajatuksia tullut? Minä henkilökohtaisesti ainakin nautin yhteisestä ajasta perheen parissa.
- Anonyymi
Suorapuheisena en aio viettää, eikä ole tarvetta miellyttää.
- Anonyymi
Ei ole sukulaisia. Ne ei ole koskaan pitäneet yhteyttä.
- Anonyymi
Ei ole sukulaisia.
- Anonyymi
Jos sun mielentila on tollanen, niin nosta kissa pöydälle.
- Anonyymi
https://aijaa.com/T4CBHc
Täällä ollaan, nimikuvavarjolla 😀 👍Kyllä tämä miellyttää ihan ok. Eikä edes ongenkoukkuja pepussa.- Anonyymi
Joku kärsä viereen piirtynyt, vaikka yksin olen. Tunnistaako joku astraalihahmonsa hönkimässä 😂
- Anonyymi
Vietän joulua sukuni/perheeni kanssa, koska haluan. Ihan parasta joulussa on aika perheen kanssa, en malta odottaa, että pääsen näkemään heitä ❤️
- Anonyymi
No en todellakaan. He katkaisivat välit minuun kokonaan ja alkoivat solvaamaan ihmisille minua. Äitini jopa kieltää ettei hänellä ole tämän nimistä lasta. Syy on kieltäytyminen yhteisistä jouluista. Tein sen ystävällisesti mutta tässä tulos. En ole surullinen tai katkera. Hyvä vaan kun nämä energiasyöpöt ovat kaukana elämästäni.
- Anonyymi
Otan osaa. Tuollaisia (pohjimmiltaan pahoja) ihmiset on vaikka jotkut muuta koittaa väittää. Olen elänyt sen verran kauan että tiedän että ihmisistä ei seuraa mitään hyvää. Ovat itsekkäitä ja ahneita.
- Anonyymi
En vietä, kotona yksin joulu menee.
Serkku piipahti aaton aattona toi jouluterveiset, ei kutsunut jouluksi käymään.
Viime jouluna lähtiessään totesi, että tule käymään jouluna.
Tänä jouluna ei kutsunut, joten en minä mene kun ei ole kutsuttu, eivät halua että tulisin, muutenhan olisi sanonut, että tule käymään. - Anonyymi
Huomenna on pakko mennä sukulaisten luokse vaikka en haluaisi. 5 Tuntia kidutusta.
En.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206