Joulun sanoma todistaa maan litteyden!

Anonyymi-ap

Joulun sanoma itsessäänkin todistaa maan litteyden. Pallomaisessa maassa kun ei onnistu esim neitseellinen syntymä. Myös enkelit olisi mahdottomia pallomaassa, koska siinä ne olis ympäri. Ja mihin kohtaan sijoittuisi itse Jumala? Pohjoisen, vai eteläisen taivaalle?
Ylhäältä teille ilmoitettu on, että teille on syntynyt Messias. Jos olisit ollu pallon toisella puolen, ilmoitus olis tullu alhaalta päin. Mutta ei. Kaikille se tuli ylhäältä päin. Betlehemin kirkas tähtikään ei ois toiminut pallomaassa. Sehän toi kaukaiset tietäjät eri kolkilta. Eihän se tähti olis näkyny kaikille, ku pallomaassa jokaisella olis ollu eri tähtitaivas! Litteässä maassa Betlehemin tähtikin toimii suunnitellulla tavalla. Joulusanoman valossa on aivan selvää, että maa on litteä!

4

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lättypäät ovat paljon hullumpia, mitä kuvittelinkaan.

• Anonyymi

Elät kuvitteluissa. Sillä ne on juuri pallopäät, jotka enämpi hulluja on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elät kuvitteluissa. Sillä ne on juuri pallopäät, jotka enämpi hulluja on.

Kerrohan ihan omin sanoin, miten tuo aloittajan järjetön ja sekava sepustus todistaisi yhtään mitään? Ainoastaan littu-uskovaiset elävät ihan omassaa mielikuvitusmaailmassaan.

• Edelleen odottaisin lättyuskovaisilta selvitystä, miten aurinko paistaa tähän vuodenaikaan 24/7 ympäri koko lätyn reunan, muttei vilahdakaan lättymaan keskiosassa. Ja puolen vuoden kuluttua toisinpäin. Kertokaa jo nyt se mystinen "paistekulma", mistä tämä on mahdollista. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      310
      2354
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      29
      1975
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      206
      725
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      296
      678
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      38
      667
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      645
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      42
      614
    Aihe