Luterilaisten harras kristillinen

Anonyymi-ap

8

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin JT kertovat vartiotornievankeliumia.
      Nimittelevät ihmisiä puupäiksi, mutta unohtavat samalla, että ovat itse valehtelijouta.

• Anonyymi

Kyllä täällä puolin ja toisin nimitellään puupäiksi. Mutta kun luterilaiset väittävät Joulun olevan kristillinen ja harras juhla etenkin lapsille, niin miksi luterilaiset sitten juovat viinaa.
        Minä join tölkillisen keskiolutta 33 cl.
        Tällöin vältyttäisiin riidoilta ja tappeluilta, joka voi pahimmassa tapauksessa johtaa henkirikokseen.
        Jättäkää viinat ostamatta ja harrastakaa sitä joulun rauhaa.

• Anonyymi

Minua hämmästyttää suuresti se, että ennen Joulua kohkataan Jeesus lapsesta, ilosta, joulurauhasta. Joulun jälkeen ei uskalleta kommentoida niistä negatiivisistä asioista, mitä varmaan monissa perheissä on ollut itkua ja parkua. Syynä liiallinen alkoholin käyttö, vai onko kissa vienyt kielen.

• Joulu on myös Peräilman suurenmoinen riemujuhla. Kun oikein tungetaan yötä myöten kinkkua ja laatikoita pötsiin, niin suolistukaasua kehittyy koko perheelle oikein riemullisesti, Koko perheen yhteinen jouluinen Peräilmahymni onkin koko juhlan harras ja riemullinen huipennus.

• Anonyymi

Tuo on totta mitä kirjoitat, mutta itselläni on ongelmana peräilmaumpi. Vaikka olen syönyt kaikkia joululaatikoita, rosollia, kinkkua, sinappisilliä ja vihreitä herneitä niin peräilmaa vaan ei tule. Täytyykö tilata ajan lääkärille?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta mitä kirjoitat, mutta itselläni on ongelmana peräilmaumpi. Vaikka olen syönyt kaikkia joululaatikoita, rosollia, kinkkua, sinappisilliä ja vihreitä herneitä niin peräilmaa vaan ei tule. Täytyykö tilata ajan lääkärille?

Pelkään pahoin, että edessä on teho-osasto ja kiirellinen peräsuolen hoonausoperaatio ja uuden lutavieterin asennus. Ja sitten vielä vuosiviikoksi Tyrnävän Rectum Sanatoriumiin kuntoutukseen huilaamaan. Nimittäin uuden lutavieterin käyttö vaatii harjaantumista, jottei alinomaan tiurua Raappahosuun.
        Mutta ei huolta: ennuste on hyvä: 95 % seuratuista kertoo, että elämänlaatu on parantunut, koska Peräilmaa siunaantuu useammin ja äänikin on voimallisempi.

• Anonyymi

Hyvähän se on kun Jehovan todistajillakin on joulun hulinoita listaavat mediat apuna syntilistojen päivittämisessä.

Saa itsekin hieman rauhoittua kenttäilyn turhuudesta, lahkolaisten ja ateistien vartioimisesta, hetken luopimaiseen toimettomuuteen.

• Anonyymi

Missä kohdassa uutisessa lukee häiriköiden olleen luterilaisia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe