joulu, jota toitotetaan yhdessäolon ja lasten ilojuhlana arvostellen JT viettämättömyyttä.
Lukekaa puupää luterilaiset seuraava uutinen:https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009282328.html
Luterilaisten harras kristillinen
8
245
Vastaukset
- Anonyymi
Näin JT kertovat vartiotornievankeliumia.
Nimittelevät ihmisiä puupäiksi, mutta unohtavat samalla, että ovat itse valehtelijouta.- Anonyymi
Kyllä täällä puolin ja toisin nimitellään puupäiksi. Mutta kun luterilaiset väittävät Joulun olevan kristillinen ja harras juhla etenkin lapsille, niin miksi luterilaiset sitten juovat viinaa.
Minä join tölkillisen keskiolutta 33 cl.
Tällöin vältyttäisiin riidoilta ja tappeluilta, joka voi pahimmassa tapauksessa johtaa henkirikokseen.
Jättäkää viinat ostamatta ja harrastakaa sitä joulun rauhaa.
- Anonyymi
Minua hämmästyttää suuresti se, että ennen Joulua kohkataan Jeesus lapsesta, ilosta, joulurauhasta. Joulun jälkeen ei uskalleta kommentoida niistä negatiivisistä asioista, mitä varmaan monissa perheissä on ollut itkua ja parkua. Syynä liiallinen alkoholin käyttö, vai onko kissa vienyt kielen.
Joulu on myös Peräilman suurenmoinen riemujuhla. Kun oikein tungetaan yötä myöten kinkkua ja laatikoita pötsiin, niin suolistukaasua kehittyy koko perheelle oikein riemullisesti, Koko perheen yhteinen jouluinen Peräilmahymni onkin koko juhlan harras ja riemullinen huipennus.
- Anonyymi
Tuo on totta mitä kirjoitat, mutta itselläni on ongelmana peräilmaumpi. Vaikka olen syönyt kaikkia joululaatikoita, rosollia, kinkkua, sinappisilliä ja vihreitä herneitä niin peräilmaa vaan ei tule. Täytyykö tilata ajan lääkärille?
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta mitä kirjoitat, mutta itselläni on ongelmana peräilmaumpi. Vaikka olen syönyt kaikkia joululaatikoita, rosollia, kinkkua, sinappisilliä ja vihreitä herneitä niin peräilmaa vaan ei tule. Täytyykö tilata ajan lääkärille?
Pelkään pahoin, että edessä on teho-osasto ja kiirellinen peräsuolen hoonausoperaatio ja uuden lutavieterin asennus. Ja sitten vielä vuosiviikoksi Tyrnävän Rectum Sanatoriumiin kuntoutukseen huilaamaan. Nimittäin uuden lutavieterin käyttö vaatii harjaantumista, jottei alinomaan tiurua Raappahosuun.
Mutta ei huolta: ennuste on hyvä: 95 % seuratuista kertoo, että elämänlaatu on parantunut, koska Peräilmaa siunaantuu useammin ja äänikin on voimallisempi.
- Anonyymi
Hyvähän se on kun Jehovan todistajillakin on joulun hulinoita listaavat mediat apuna syntilistojen päivittämisessä.
Saa itsekin hieman rauhoittua kenttäilyn turhuudesta, lahkolaisten ja ateistien vartioimisesta, hetken luopimaiseen toimettomuuteen. - Anonyymi
Missä kohdassa uutisessa lukee häiriköiden olleen luterilaisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110964
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421564Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892