Luterilaisten harras kristillinen

Anonyymi-ap

8

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin JT kertovat vartiotornievankeliumia.
      Nimittelevät ihmisiä puupäiksi, mutta unohtavat samalla, että ovat itse valehtelijouta.

• Anonyymi

Kyllä täällä puolin ja toisin nimitellään puupäiksi. Mutta kun luterilaiset väittävät Joulun olevan kristillinen ja harras juhla etenkin lapsille, niin miksi luterilaiset sitten juovat viinaa.
        Minä join tölkillisen keskiolutta 33 cl.
        Tällöin vältyttäisiin riidoilta ja tappeluilta, joka voi pahimmassa tapauksessa johtaa henkirikokseen.
        Jättäkää viinat ostamatta ja harrastakaa sitä joulun rauhaa.

• Anonyymi

Minua hämmästyttää suuresti se, että ennen Joulua kohkataan Jeesus lapsesta, ilosta, joulurauhasta. Joulun jälkeen ei uskalleta kommentoida niistä negatiivisistä asioista, mitä varmaan monissa perheissä on ollut itkua ja parkua. Syynä liiallinen alkoholin käyttö, vai onko kissa vienyt kielen.

• Joulu on myös Peräilman suurenmoinen riemujuhla. Kun oikein tungetaan yötä myöten kinkkua ja laatikoita pötsiin, niin suolistukaasua kehittyy koko perheelle oikein riemullisesti, Koko perheen yhteinen jouluinen Peräilmahymni onkin koko juhlan harras ja riemullinen huipennus.

• Anonyymi

Tuo on totta mitä kirjoitat, mutta itselläni on ongelmana peräilmaumpi. Vaikka olen syönyt kaikkia joululaatikoita, rosollia, kinkkua, sinappisilliä ja vihreitä herneitä niin peräilmaa vaan ei tule. Täytyykö tilata ajan lääkärille?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta mitä kirjoitat, mutta itselläni on ongelmana peräilmaumpi. Vaikka olen syönyt kaikkia joululaatikoita, rosollia, kinkkua, sinappisilliä ja vihreitä herneitä niin peräilmaa vaan ei tule. Täytyykö tilata ajan lääkärille?

Pelkään pahoin, että edessä on teho-osasto ja kiirellinen peräsuolen hoonausoperaatio ja uuden lutavieterin asennus. Ja sitten vielä vuosiviikoksi Tyrnävän Rectum Sanatoriumiin kuntoutukseen huilaamaan. Nimittäin uuden lutavieterin käyttö vaatii harjaantumista, jottei alinomaan tiurua Raappahosuun.
        Mutta ei huolta: ennuste on hyvä: 95 % seuratuista kertoo, että elämänlaatu on parantunut, koska Peräilmaa siunaantuu useammin ja äänikin on voimallisempi.

• Anonyymi

Hyvähän se on kun Jehovan todistajillakin on joulun hulinoita listaavat mediat apuna syntilistojen päivittämisessä.

Saa itsekin hieman rauhoittua kenttäilyn turhuudesta, lahkolaisten ja ateistien vartioimisesta, hetken luopimaiseen toimettomuuteen.

• Anonyymi

Missä kohdassa uutisessa lukee häiriköiden olleen luterilaisia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10964
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2453
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1564
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1251
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1186
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe