Miten joulunvietto on sujunut?

Onko osattu ottaa iisisti? Onko ollut villit bileet? Onko syöty sopivasti vai niin että napa paukkuu? Tuliko mieluisia lahjoja?

Tässä teille vähän jouluista musiikkia, kun pikku hiljaa alatte toipua jouluaaton ja joulupäivän koitoksista.
https://www.youtube.com/watch?v=owobx_YyJNg

26

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      45 tuntisen työviikon jälkeen olen nukkunut.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­­N­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17680676b

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Itselläni on 5 konvehtirasiaa ja yks suklaalevy ja 2 glögipulloa (kaikki suklaat ja glögit lahjaks saatuja) ja en tiedä miten selviän niistä. Suklaata syön välillä, mutta eniten kahvin tain teen kanssa (muutaman palan kerralla) tai muutaman palan vaikka jälkiruuaks, mutta glöginjuoja en niin kauheasti ole (vähän voin juoda).

      • Anonyymi

        Annat olla kääreissä vaan. Vaihdat toivottelukortit ja pistät ensi jouluna kiertoon :)
        Toivottavasti parasta ennen päiväykset antaa myöden.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi

        Lähetys tänne heti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Annat olla kääreissä vaan. Vaihdat toivottelukortit ja pistät ensi jouluna kiertoon :)
        Toivottavasti parasta ennen päiväykset antaa myöden.

        -keinovaginamies-

        Olen jo jotkut avannut ja syönyt niistä suklaita. Kyllä ne pikkuhiljaa menee ja jos tuntuu ettei mene, niin tarjoan niitä myös joillekin muille (en vielä lahjaksi, vaan tarjoan vaikka kahvin tai teen kanssa muutaman palan).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Annat olla kääreissä vaan. Vaihdat toivottelukortit ja pistät ensi jouluna kiertoon :)
        Toivottavasti parasta ennen päiväykset antaa myöden.

        -keinovaginamies-

        Tulee kirjoitusvirheitä, kun nopeasti naputtelee.


    • Anonyymi

      Umpiväsyneenä koristelin kuusen ja kaadoin sen samalla kolmesti. Itkin sitten väsyneenä kuusi sylissä.

      Sitten tuli toinen henkilö ja sanoi, annas nyt se homma tänne ja kuusi oli vihdoin kunnossa :)

      • Anonyymi

        Toista kuuluu auttaa juuri silloin kun mikään ei onnistu 🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toista kuuluu auttaa juuri silloin kun mikään ei onnistu 🥹

        AINOASTAAN aviomies saa auttaa tuossa tilanteessa, siinähän olitiin miehen ja naisen yhteisessä kodissa, ei missään ulkosalla, jossa liikkuu naiselle tuntemattomia.


    • Anonyymi

      Istuskelin tänään pihakeinussa ja join termosmukista hehkuviiniä eli olin nykypäivän mittarien mukaan humalassa. Itse olen kyllä sitä mieltä että olin tervejärkisempi kuin moni muu.

      • Anonyymi

        Miten kovat vauhdit sait?


    • Anonyymi

      Järvellä käväisin perinteiset joulupilkit heittämässä, ja muorille keitin aamusella riisipuurot puuhellalla. Tyhjän saat pyytämättäkin, kummassakin tapauksessa. Ahven ei napannut ja riisit oli kuulemma vanhoja.

      Kyllä se on hurjaa tämä keski-ikåisen joulunvietto.

      -keinovaginamies-

    • Päivä siinä kuin muutkin. Lapsilla on kuitenkin ollut kuulemma paras joulu, vaikka muutkin joulut on olleet kivoja. Lahjatkin taisi ilahduttaa. 😊

    • Anonyymi

      Pakko pulla sukulais vierailut on ohi. Nyt voi ottaa rennosti.

      • Anonyymi

        Itse järjestin sijastani delegaation toisista 🤣

        Jäin vetämään kotiin suklaata 🤣


    • Anonyymi

      Saatiin legotiikeri kasaan jo aamusta ja käytiin sitten luistelemassa.

      Liikaa on oltu sisätiloissa, tämä korjataan huomenna ja lähdetään suksilla patikoimaan, reppu selkään evästä täyteen ja sopivalle laavulle nauttimaan ruokaa pienessä pakkassäässä.

      Tuli myös huonoja uutisia, sellaisia joita Jouluna ei toivoisi kuulevansa.
      Elämä on.

      AV

    • Aika rauhallinen aatto. Aikani kuluksi puhdistin lattiakaivon ja pesin hajulukot. Tänään käynyt salilla ja huomenna sitten aloitetaan oikeasti hiihtokausi kun perinteisenkin ladut on tehty.

    • Anonyymi

      Joulu on jo ohi. Erikoinen tämä joulu, kun sitä aletaan tupata jo marraskuussa eli lähes 2 kuukautta etuajassa.
      Sitten kun jouluaatto on ohi, niin joulu loppuu, kuin seinään.
      Jos joulunviettoa jatkettaisiin saman verran, kuin on aloitettu, niin joulua vietettäisiin vielä helmikuussa.

      • Anonyymi

        Joulu on Loppiaiseen asti!


    • Anonyymi

      Oma joulu on mennyt kahta läheisintä ihmistä auttaessa heidän molempien sairastaessa tosi vakavasti.
      Tiedän, että paikkani on heidän luonaan. Olo on surullinen molempien puolesta. Silti valoa kohti...💫

      Huomenna menen lumitöihin maalle ystävieni kanssa.

      🕯🕯❄️❄️

    • Anonyymi

      Oli hurjaa.

      Kälyni alkoi tapella veljeni kanssa. Äitini alkoi tapella kälyni kanssa. Isäni alkoi tapella äitini kanssa.

      Mieheni lähti tässä vaiheessa pois.

      Isäni halusi mennä poreammeeseen uimaan. Kaatui, eikä saanut housujaan pois. Sammui siihen.

      No eipä ollut ainakaan tylsää. Mitähän huomenna tapahtuu..

    • Tässähän se joulu on mennyt, vaikka parissa muussa ketjussa äimistelin että oli tosiaan eka joulu ilman yhtään lahjaa ja verrattaen vähän kukaan soitteli joulun alla kuten yleensä 🙄 4 pahvikorttia, ja nuorten aikuisten kesken 2 kamunaista ehti toivottaa joulua ensin mullepäin, ja itse toivotin joulut yhdelle.

      Tiedä sitten onko kaikilla omat sähkösoppariasiat pinnalla ja ajankohtaisia, vai mitähän ihmeen rikkinäistä puhelinta on kesällä leikitty, kun oli siinä sairauspäivärahan enimmäisajan ja pysyvän työkyvyttömyyspäätöksen välisessä 3kk tulotyhjiössä se noin 600€ vaje käyttökatteessa (lol) ja erehdyin avaamaan suuni kummeilleni ennen kun aloin luotolla hoitamaan asioita ja autojuttuja 😂 Ennen kun El Plan ja Honda menivät kumpikin tahollaan läpi, mutta kesällä varsin epävarmoja juttuja kaiken muun osalta, paitsi sen että osui päätösten odottelu ja auton leimaamisen ajankohta samoille viikoille. Sen kun vielä joskus tietäisi kunnolla, mitä ihmettä on tapahtunut sen viikon aikana kun avoin kysymykseni ja omia laskelmiani roikkui kahden sinisen ruksin lukukuittauksena, ennen kun sain Uncle A:n kakistamaan vastauksensa näppäimistöltään.

      Mutta tässä mä olen kattellut aika paljon National Geographicilta ohjelmamaratoneja, netistä Criminal mindsia ja Kova Laki sarjaa, pelaillut rallicrossia ja rallia, välillä nukkunut päiväunia, ja ruuat mitoitin niin että päivän toinen ateria on ollut jouluruokia eikä tän päivän jälkeen jääne hävikkiä yhtään. Ja välillä oon käynyt liikkumassa ulkona, mut pahimpien pääkallokelien aikaan tai loskassa en oo viitsinyt.🙄

      Joululauluja en erikseen kuuntele, kotona mulla ei ole koristeita, enkä tykkää jouluaiheisista leffoista juurikaan, mutta on mulla jonkinlainen joulufiilis ollut kuitenkin. Ulkona nättiä huurretta ja lunta puissa, ja varsin rauhallista. Oikeastaan jo neljäs joulu yksin, mutta ei se tässä kovin paljoa ole ollut kuitenkaan mielessä. Tai no lähinnä niin, että aika selväksi se on tässä jo käynyt kenelle ne kortit aikoinaan tuli, tai kenen luo ihmisiä tuli kahville tms. 🙄 Eikä nyt tietenkään rajoitu pelkkään jouluun, mutta korostuu toki enemmän tähän aikaan vuodesta.

      • Tuli tuosta oudosta "radiohiljaisuudesta" mieleen, että lieköhän ihmiset jopa osata hiukan hävetä tässä tilanteessa, varsinkin jos tosiaan on jotain rikkinäistä puhelinta leikitty ja mun Alonso-tyylinen persoona tiedetään 🙄😅 Korostan ettei mitään lihavaa riitaa ole kenenkään kanssa, eikä kesällä sotkettu (tietääkseni) ulkopuolisia asiaan, kun en suostunut 30°C helteessä siivoamaan pappani 80-luvulla hylkäämää rautaromukasaa keskeltä ei mitään, paskalla VAGilla, ja ehkä 70€ kuorma olisi ollut jos ehjänä olisi Orikedolle asti selvitty.
        Mutta sitä en tosiaankaan tiedä, onko joku lyricariippuvuuteni ja toisinaan työturvallisuuden tai ajokunnon arviointi paisunut ihan älyttömiin mittasuhteisiin, ilman harmainta hajuakaan että jo viime vuosikymmenellä kännissä mä niitä napsin, ja lopuksi nauroinkin viestitse vähän päin naamaa että kummasti "sekakäyttäjään" luotettiin hautajaisten, perunkirjoituksen yms. aikoihin joista mun nähtiin suoriutuvan esimerkillisesti, eikä silloin 600 eurolla pitkälle pötkitty.

        Olen täällä puhunut paljon rokotteista, omista viime vuosikymmenen aikaisista venäjäheitoista yms. ja nyt kunkin uusista tuulista vuokran- ja kausityönantajina, mutta tuli ihan sekin mieleen, että monikohan on sotkenut suhtautumiseensa pelkkää sisäpoliittista sosiaalipolitiikkaa omine mielipiteineen. 🤨 Tavallaan se perusajatus, että työttömät on laiskoja ja sairastelu, varsinkin psyykkinen, on oma vika ja valinta. Sävy kyllä muuttui siinä vaiheessa, kun oli pysyvä päätös käsissä ekalla yrittämällä, minkä tein kyllä selväksi, ja jätin jokaisen itsensä arvioitavaksi kuinka helppoa se on ja millä perusteilla jne. Lääkärien ammattitaidon yli ei sen jälkeen ole sentään kävelty, ja jos tunnelma meinaa joskus mennä rumaksi, niin mulle ei ole mikään ongelma lyödä kouraan B-lausuntoni 3-sivuista paperikopiota. Katsotaan kenen pokka pitää.


      • hondakuski125 kirjoitti:

        Tuli tuosta oudosta "radiohiljaisuudesta" mieleen, että lieköhän ihmiset jopa osata hiukan hävetä tässä tilanteessa, varsinkin jos tosiaan on jotain rikkinäistä puhelinta leikitty ja mun Alonso-tyylinen persoona tiedetään 🙄😅 Korostan ettei mitään lihavaa riitaa ole kenenkään kanssa, eikä kesällä sotkettu (tietääkseni) ulkopuolisia asiaan, kun en suostunut 30°C helteessä siivoamaan pappani 80-luvulla hylkäämää rautaromukasaa keskeltä ei mitään, paskalla VAGilla, ja ehkä 70€ kuorma olisi ollut jos ehjänä olisi Orikedolle asti selvitty.
        Mutta sitä en tosiaankaan tiedä, onko joku lyricariippuvuuteni ja toisinaan työturvallisuuden tai ajokunnon arviointi paisunut ihan älyttömiin mittasuhteisiin, ilman harmainta hajuakaan että jo viime vuosikymmenellä kännissä mä niitä napsin, ja lopuksi nauroinkin viestitse vähän päin naamaa että kummasti "sekakäyttäjään" luotettiin hautajaisten, perunkirjoituksen yms. aikoihin joista mun nähtiin suoriutuvan esimerkillisesti, eikä silloin 600 eurolla pitkälle pötkitty.

        Olen täällä puhunut paljon rokotteista, omista viime vuosikymmenen aikaisista venäjäheitoista yms. ja nyt kunkin uusista tuulista vuokran- ja kausityönantajina, mutta tuli ihan sekin mieleen, että monikohan on sotkenut suhtautumiseensa pelkkää sisäpoliittista sosiaalipolitiikkaa omine mielipiteineen. 🤨 Tavallaan se perusajatus, että työttömät on laiskoja ja sairastelu, varsinkin psyykkinen, on oma vika ja valinta. Sävy kyllä muuttui siinä vaiheessa, kun oli pysyvä päätös käsissä ekalla yrittämällä, minkä tein kyllä selväksi, ja jätin jokaisen itsensä arvioitavaksi kuinka helppoa se on ja millä perusteilla jne. Lääkärien ammattitaidon yli ei sen jälkeen ole sentään kävelty, ja jos tunnelma meinaa joskus mennä rumaksi, niin mulle ei ole mikään ongelma lyödä kouraan B-lausuntoni 3-sivuista paperikopiota. Katsotaan kenen pokka pitää.

        Voi tsiisus että voi pikkuasioista tulla tollasia sotkuja 🤦🏻‍♂️ Tai no mähän sen tiedän, mutta täytyy sanoa että oot sä aika partiopoika vaikka muhun verrattuna nuorempana. Vaikka se hampurilaismainos Youtubessa nyt esimerkkinä, mut ei kyllä kenestäkään tarvii pelätä että tollasiin kuoseihin menee jonkun lyrican ja temestan 3 plus 1 annoksilla, varsinkin kun et enää edes ryyppää 🙄

        Ja pirun hyvin me ollaan vedetty pohjoismaisissa sprintticupeissa 😎🤙 Voitto toki vielä uupuu, mutta tohon tahtiin kun norjalaiset, ruotsalaiset ja suomalaisetkin ajaa ulos tai saa rengasrikkoja, niin voi meinaan olla meidän "Scott Dixon" tyylinen pisteiden nakuttaminen arvossa arvaamattomassa. Tuntuu että sulla on virheet vähentyneet ja vauhti kehittynyt sen jälkeen kun vaihdoit kartturia ja alettiin tekeen yhteistyötä 🤔 Vaikka muuten ollaan frendejä, niin pätkällä ollessa sä selkeesti tarviit jämäkkiä ohjeita, eikä mitään tulkinnanvaraista lässytystä joltain kenen käyttöautoa et edes arvosta, tai pidät muuten vain betana. Ja on sitä kyllä tullut ajettua ympäri maailmaa ties millä shitboxeilla kerhon juttujen, palveluksen aikana, ja racing-juttujen myötä. Niin kyllä mä tosiaan tarkoitan sitä, jos sanon Monten jäisissä alamäessä jämptisti "slow!" tai Argentiinassa "don't cu'! rocks inside!" En mä turhaan psko nahkahousuihini 😆
        Ja oot säkin kyllä omaksunut hyvän asenteen. Eilen kun sulla ei reaaliaikainen rallicross kulkenut ihan voittovauhtia, niin avitit sen britin finaalin voittoon ja otit jokeri-overcutin sitä sua nopeampaa suomalaista vastaan, joka muuten ois voinut voittaakin 😅 Noin niitä näyttämispaineita luodaan varsinaisiin ralleihin jos pyöritään tuloslistoilla vähänkään lähekkäin 😎👍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe