Monimiljonääri Jukko: Menkää töihin työttömät

Anonyymi-ap

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ämmä on rikastunut perimällä,
      EI OLE MITÄÄN VARAA ULISTA.

      lahdesta? Mistäs muualta. Päijät hämäläiset!

      • Anonyymi

        Oli kyllä asiallinen kirjoitus Kukon ajatuksista. Kannattaisi miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä asiallinen kirjoitus Kukon ajatuksista. Kannattaisi miettiä.

        Miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten?

        Sitä on miltei mahdotonta opettaa.
        Mutta mieti että sinulla on pähkinä jossa paksu kuori, sisus pähkinästä hyvä ja ravitseva.
        Lähelläsi on kivi, koiranpaska ja käpy, mitä teet?


    • Anonyymi

      "Jukko rikastui myös yrityskaupassa, jossa suuromistajat myivät osuutensa kännykänkuoria valmistavasta Eimosta Taiwaniin."

      😅Myi firmansa Taiwanin. Työttömien pitäisi vissiin lähteä sinne perässä. No joo, opettaa uskontoa 🤣

      • Anonyymi

        Jukko on itse osa ongelmaa.


    • Anonyymi

      Eiköhän tonkin "uskonto" pyöri siinä rahan ja yleensäkin mammonan ympärillä?
      Eli melko köyhä elämä huolimatta varallisuudestaan...

      • Anonyymi

        Omituinen möläyttelijä eli tulee vaikutelma tarkoituksellisesta provosoinnista. Vaarana on että tulee nenu kipeäksi.


    • Anonyymi

      Helppo on olla opettaja, kun on itse syntynyt kultalusikka suukussa.

      • Anonyymi

        Ok.


    • Anonyymi

      Suomessahan ei varsinaisesti ole työttömiä. On eri tapoja vain hankkia elantonsa. Jotkut menee ja siivoaa rappuja. Kouluttautuneemmat ja viisaammat sitten täyttelöö Kelan tukilappuja. Molempia tehdään puhtaasti rahan takia.

      • Anonyymi

        Jukon mielestä työt (mm. mainitsemasi) kuuluu tehdä ilmaisena vapaaehtoistyönä, jolloin työmatkakustannukset ilman päiväkorvausta (esim. 9€/pv) jäävät työttömän maksettavaksi.
        Näin ollen Jukon malli on taloudellisesti vielä huonompi kuin nykyinen orjatyö 9€/pv.

        Työstä pitää saada TES:n mukainen palkka, oli se sitten osa-aikainen tai kokoaikainen.


    • Anonyymi

      Ei tuo ulkonäön puolesta miltään miljonääriltä näytä. Ainakaan tyylitajua tuolla ei ole.
      Ihan köyhän näköiset vaatteet.

      • Anonyymi

        Hän harrastaa köyhäilyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän harrastaa köyhäilyä.

        Ja sen huomaa.


    • Anonyymi

      Putin tulee, onko peikko valmis.

      • Anonyymi

        Tuskin helvetinportin vartiat täälä Suomi 24 palstalla pyöri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin helvetinportin vartiat täälä Suomi 24 palstalla pyöri.

        Sinut hoidellaan ensimmäisten joukossa.

        Putin: ”99,9 prosenttia venäläisistä on valmiita uhraamaan kaiken isänmaansa eteen”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut hoidellaan ensimmäisten joukossa.

        Putin: ”99,9 prosenttia venäläisistä on valmiita uhraamaan kaiken isänmaansa eteen”

        Heh kuten sotilaskarkuruudessakin nähdään... putte puhuu omiaan... valehtelu on verissä näiilä.


    • Anonyymi

      Tuloerojen kasvaessa kohisten on koomista viihdettä tämäkin "avautuminen" rikkaan suusta. Kas kun ei vankileirien saaristoa jo laiteta vaihtoehdoksi työllistymisen nimissä ja hallelujaa huudeta perään...

    • Anonyymi

      Seuraavaksi Euulta miljoonabiljoona tukea ROROhon

    • Anonyymi

      Kyllähän tuossa jutussa oli totuutta mukana.
      Valitettavasti aika moni työtön ajattelee että heillä on oikeus olla tekemättä mitään ja siitä oikeudesta maksetaan heille korvaus, ikäänkuin saavutettu etuus.
      Tosiasiassa korvaus on siitä että haetaan töitä ja ollaan aktiivisia ja valmiita lähtemään töihin kun sitä tarjoutuu.
      Vuosia passivoitunut henkilö ei ole lähellekkään valmis työntekoon, jokaisen velvollisuus on pitää työkykyä ja taitoa yllä.
      Nyt heitetään pallo työnantajille että heidän pitäisi nostaa pitkäaikaistyöttömän työkunto, usein kuukausienkin kuntoutuksella sellaiseen tasoon että pystytään tekemään edes auttavalla tasolla töitä.
      Lisäksi että pitäisi koulutta niin pitäisi vielä samaan aikaan maksaa huippupalkkaa.

      Miettikää itse jos minä tulen teille siivoamaan ja ensi töikseen joudutte itse opettamaan minua kädestä pitäen miten imuri toimii, miten moppia käytetään, mitä pesuaineita käytetään, mikä on työpäivän pituus, milloin työpäivä alkaa ja milloin päättyy.
      1. päivän aikana ei saada mitään tehtyä mutta sulle lyödään 400€ laksu täyden päivän työstä, milta kuulostaisi.

      • Anonyymi

        Miettikää itse jos minä tulen teille siivoamaan ja ensi töikseen joudutte itse opettamaan minua kädestä pitäen miten imuri toimii, miten moppia käytetään, mitä pesuaineita käytetään, mikä on työpäivän pituus, milloin työpäivä alkaa ja milloin päättyy.
        1. päivän aikana ei saada mitään tehtyä mutta sulle lyödään 400€ laksu täyden päivän työstä, milta kuulostaisi."
        Kuinka järenköyhä pitää olla ettei saa näitä toimimaan kokeilemalla. Tämän takia on tärkeää että ei rekrytointiin joitain vajavaisia jotka pitää kaikkea ihmeenä, ja vaikeana.
        Tuolla puheella annat kuvan henken lahjoistasi että maksat enemmän kuin 400 € tyhjästä varmaa 4000 miten sait tietokoneen päälle ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikää itse jos minä tulen teille siivoamaan ja ensi töikseen joudutte itse opettamaan minua kädestä pitäen miten imuri toimii, miten moppia käytetään, mitä pesuaineita käytetään, mikä on työpäivän pituus, milloin työpäivä alkaa ja milloin päättyy.
        1. päivän aikana ei saada mitään tehtyä mutta sulle lyödään 400€ laksu täyden päivän työstä, milta kuulostaisi."
        Kuinka järenköyhä pitää olla ettei saa näitä toimimaan kokeilemalla. Tämän takia on tärkeää että ei rekrytointiin joitain vajavaisia jotka pitää kaikkea ihmeenä, ja vaikeana.
        Tuolla puheella annat kuvan henken lahjoistasi että maksat enemmän kuin 400 € tyhjästä varmaa 4000 miten sait tietokoneen päälle ??

        Suomessa on paljon ihmisiä suoranaisesti, kehityksen tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on paljon ihmisiä suoranaisesti, kehityksen tiellä.

        Niin sinähän osaat tehdä vain cv:n.


    • Anonyymi

      Työstä kieltäytyvät voisi jo tap...

    • Anonyymi

      Kannattaa perustaa yritys, helppo tapa rikastua ja työllistää muitakin. Eiku...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe