Miettii ja kummastuttaa

Anonyymi-ap

Miksi mies alistuu naiselle ja eläimet uros alistuu naaraalle niin urokselle ei ole kenestäkään vastusta mutta kun naaras tulee niin uros alistuu ja on löytänyt voittajansa ja päällikkönsä

56

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se vaan uros mokoma puree naarasta niskasta. Eikä toisinpäin.

• Anonyymi

Niin ehkä seksissä kun leijona panee ja ns puree naarasta ns niskasta mutta ei muuten niin uros koiratkin naaraalle alistuu

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ehkä seksissä kun leijona panee ja ns puree naarasta ns niskasta mutta ei muuten niin uros koiratkin naaraalle alistuu

Kummia isottelijoita ne urokset silti koittaa olla, niin eläimissä kuin ihmiseläimissäkin. Naurettavia suorastaan.

• G-LoveR kirjoitti:

Kummia isottelijoita ne urokset silti koittaa olla, niin eläimissä kuin ihmiseläimissäkin. Naurettavia suorastaan.

Keekoilla pitää, mutta kaapin paikat ne on tiedossa leijonillakin.

Sun fanimusaketju poistettiin minuutissa, tervetuloa Untouchables-klubiin! Alla biisi jonka sinne ehdin linkata ennen poistoa.

https://www.youtube.com/watch?v=gBc3KGBhkPM

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Se ihmetyttääkin kun luontaista vastusta ei ole uroksista mutta nainen niin alistuu ja on löytänyt voittajansa ja voittajaansa palvoo

• G-LoveR
        randombypasser kirjoitti:

Sun fanimusaketju poistettiin minuutissa, tervetuloa Untouchables-klubiin! Alla biisi jonka sinne ehdin linkata ennen poistoa.

Heh, mitähän sekään keekoilu auttaa, jos se kerran turhaa on?

Joo Gänä Mäntti on taas ihana vittupää itsensä.

• Anonyymi kirjoitti:

Se ihmetyttääkin kun luontaista vastusta ei ole uroksista mutta nainen niin alistuu ja on löytänyt voittajansa ja voittajaansa palvoo

Taitaa olla lapatossuja vaan urokset oikeesti. Pillumehut lirahtanu päähän.

• G-LoveR kirjoitti:

Noh noh, oleppa sinä nyt pahalla tuulella, miten se nyt silleen? Ei kai joulu ole mennyt ihan vituralleen?

• randombypasser kirjoitti:

Noh noh, oleppa sinä nyt pahalla tuulella, miten se nyt silleen? Ei kai joulu ole mennyt ihan vituralleen?

En yhtään pahalla. En vaan jaksa leperrellä. 😜

• G-LoveR kirjoitti:

En yhtään pahalla. En vaan jaksa leperrellä. 😜

No jos niin sanot, pahapa tuohon on vastaankaan väittää. Olit vaan niin teräväkielinen kolmessa lauseessa peräjälkeen, että se kiinnitti huomion. Ja kun kaikista ihmisistä perheen lisäksi juuri minulle sinun kuuluukin hiukan leperrellä 😂

• Anonyymi

Hyvä, että moderointi toimii taas. Aplodit palstan huoltoon. Jouluna pitää olla siistiä.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Naaraalla on mahti ja voima niin se ihmestyttää kun ihmis kuninksslla ei pitäis olla voittajaansa mut kun naaras astuu kuvioihin niin uros on tavannut kuningatterensa ja voittajansa ja päällikkönsä jota puolustaa kuolemaansa asti

No jos niin sanot, pahapa tuohon on vastaankaan väittää. Olit vaan niin teräväkielinen kolmessa lauseessa peräjälkeen, että se kiinnitti huomion. Ja kun kaikista ihmisistä perheen lisäksi juuri minulle sinun kuuluukin hiukan leperrellä 😂

No minä nyt olen sellainen, että annan tulla, kun tuloillaan on. Kuulija sitten tulkitsee miten ottaa. Mutta yhtään en tunne olevani pahalla tuulella. 😛

Pahalla tuulella pikemminkin olen lyhytsanainen ja juttelen vähän. Kommentoin lyhyesti ja pidättyväisesti.

• G-LoveR kirjoitti:

No minä nyt olen sellainen, että annan tulla, kun tuloillaan on. Kuulija sitten tulkitsee miten ottaa. Mutta yhtään en tunne olevani pahalla tuulella. 😛

Pahalla tuulella pikemminkin olen lyhytsanainen ja juttelen vähän. Kommentoin lyhyesti ja pidättyväisesti.

Olen pikemminkin aktiivisella tuulella.

• Anonyymi kirjoitti:

Naaraalla on mahti ja voima niin se ihmestyttää kun ihmis kuninksslla ei pitäis olla voittajaansa mut kun naaras astuu kuvioihin niin uros on tavannut kuningatterensa ja voittajansa ja päällikkönsä jota puolustaa kuolemaansa asti

Jaa, en tunne tuollaisia uroksia. 🤷🏼‍♂️

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Nythän pitäisi kaikkien olla hyvällä tuulella. Koko t.ryhmän :)

• G-LoveR kirjoitti:

Niinpä näyt olevan, se on hyvä ja kiva, anna palaa 😁🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ollaan asian ytimessä

• Anonyymi kirjoitti:

Nythän pitäisi kaikkien olla hyvällä tuulella. Koko t.ryhmän :)

Kaikki virukset hyppikää, nyt on joulu raikkahin aika. 🦠

Niinpä näyt olevan, se on hyvä ja kiva, anna palaa 😁🤗

Kirkko jo paloi. 🤷🏼‍♂️

• G-LoveR kirjoitti:

Kirkko jo paloi. 🤷🏼‍♂️

Jaa sinäkö se olitkin... Olis pitänyt arvata, mutta parempi mitä vähemmän tiiän 🤣🤣

Jaa sinäkö se olitkin... Olis pitänyt arvata, mutta parempi mitä vähemmän tiiän 🤣🤣

Hehhee. Jep. 😆👍

• G-LoveR kirjoitti:

Hehhee. Jep. 😆👍

Höpsö 😜

Ookko nyt ihan varma, että kaikki on ok? Olet poikkeusellisen vauhdikas, niin olen kyllä hieman yllättynyt ja myös huolissani. Eikä siinä mitään, kiva kun olet eloisa, mutta olet viime aikaiseen nähden huomattavan eloisa, niin se pistää silmään.

Höpsö 😜

Ookko nyt ihan varma, että kaikki on ok? Olet poikkeusellisen vauhdikas, niin olen kyllä hieman yllättynyt ja myös huolissani. Eikä siinä mitään, kiva kun olet eloisa, mutta olet viime aikaiseen nähden huomattavan eloisa, niin se pistää silmään.

Väsymys vaivaa. 😅

• G-LoveR kirjoitti:

Väsymys vaivaa. 😅

No kunhan olet omasta mielestäsi kunnossa, niin kaikki on hyvin. Olet niin kartalla itsestäsi, että tiedät koska olet ajanut radalta ulos, luullakseni pystyisit sen toteamaan jopa psykoosissa, joten luotan sanaasi, tietenkin. Mutta olet tärkeä, senkin höpsö, vaikken tunnekaan sinua kuin palstalla ❤

No kunhan olet omasta mielestäsi kunnossa, niin kaikki on hyvin. Olet niin kartalla itsestäsi, että tiedät koska olet ajanut radalta ulos, luullakseni pystyisit sen toteamaan jopa psykoosissa, joten luotan sanaasi, tietenkin. Mutta olet tärkeä, senkin höpsö, vaikken tunnekaan sinua kuin palstalla ❤

Psykoosissa? 🤣

No nyt nyt. Väsyttää nämä pyhät. Ja flunssat, mitkä ottaa toipuakseen. Silloin menee äkkiä vallattomuuden puolelle väsyneenä.

• G-LoveR kirjoitti:

Psykoosissa? 🤣

No nyt nyt. Väsyttää nämä pyhät. Ja flunssat, mitkä ottaa toipuakseen. Silloin menee äkkiä vallattomuuden puolelle väsyneenä.

Juu, ymmärrän ja muistan että olet ollut laukalla ennenkin väsyneenä, mutta tämä tuli niin yllättäen, että hämmennyin. Niin, olet todella hyvin perillä itsestäsi, luultavasti pystyisit psykoosissakin kertomaan oman olotilasi, se ei ole ihan tavallista. Äläkä pöljä väistele, olet tärkeä etkä todellakaan kuolematon 🤗

• Anonyymi

Juu, ymmärrän ja muistan että olet ollut laukalla ennenkin väsyneenä, mutta tämä tuli niin yllättäen, että hämmennyin. Niin, olet todella hyvin perillä itsestäsi, luultavasti pystyisit psykoosissakin kertomaan oman olotilasi, se ei ole ihan tavallista. Äläkä pöljä väistele, olet tärkeä etkä todellakaan kuolematon 🤗

Olette niin frendejä, molemmat sekaisin. :D

Mä olen väsyneenä joko mykkä tai mölyapina. Nyt satun olemaan jälkimmäinen. Ja olen kyllä nukkunut, ei vaan mikään määrä unta tunnu riittävän. 😄

• G-LoveR kirjoitti:

Mä olen väsyneenä joko mykkä tai mölyapina. Nyt satun olemaan jälkimmäinen. Ja olen kyllä nukkunut, ei vaan mikään määrä unta tunnu riittävän. 😄

Tuosta itsestään perillä olosta, niin se on keljuakin toisinaan, kun menee kysymään neuvoa joltain, niin joutuu vastaamaan itse.

Kukaan harvemmin osaa neuvoa mitään mitä en jo olisi itse miettinyt. Itseeni liittyen. Turhauttavaa silloin mitään keskusteluapuja edes yrittää, kun ei ne pysty sanomaan mitään muuta kuin ai, oot sitäkin jo miettinyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Olette niin frendejä, molemmat sekaisin. :D

No en mä tiiä siitä, mutta Jasu on pörrännyt palstalla mua pidempään ja aina ollut ystävällinen, kaverillinenkin, niin olen tottunut ja tykästynyt. Ja olen tietty huolissani jos kaverilla hiukan kierrokset nousee.
        Frendiys on asia, johon Jasu saa ottaa itse kantaa, mun vinkkelistä ollaan frendejä, mutta se on asia jota ei yksipuolisesti voi päättää kukaan, en edes minä, Suvelan Sulttaani ja palstan toinen Untouchable 🤣

• G-LoveR kirjoitti:

Tuosta itsestään perillä olosta, niin se on keljuakin toisinaan, kun menee kysymään neuvoa joltain, niin joutuu vastaamaan itse.

Kukaan harvemmin osaa neuvoa mitään mitä en jo olisi itse miettinyt. Itseeni liittyen. Turhauttavaa silloin mitään keskusteluapuja edes yrittää, kun ei ne pysty sanomaan mitään muuta kuin ai, oot sitäkin jo miettinyt.

Ystäväiseni, rakasta tuota tietoa, tuota voimaa. Mutta sun pitää oppia vielä annostelemaan se hoitaville tahoille, oppia ymmärtämään se, että itse tiedät parhaiten miten voit juuri tällä hetkellä. Nyt en jaksa kirjottaa enempää, kun olis niin paljon helpompi puhua tää asia, se vähän korpeaa nyt. Mut tiiän mitä turhautumista tunnet, ja tiiän miten sun pitäis kääntää ajattelus voimaksi, se on vaan pidempi tarina.

• Anonyymi

No en mä tiiä siitä, mutta Jasu on pörrännyt palstalla mua pidempään ja aina ollut ystävällinen, kaverillinenkin, niin olen tottunut ja tykästynyt. Ja olen tietty huolissani jos kaverilla hiukan kierrokset nousee.
        Frendiys on asia, johon Jasu saa ottaa itse kantaa, mun vinkkelistä ollaan frendejä, mutta se on asia jota ei yksipuolisesti voi päättää kukaan, en edes minä, Suvelan Sulttaani ja palstan toinen Untouchable 🤣

Tein teille oman ketjun, jossa voi luotailla ystävyyden syvissä suvannoissa.

Ystäväiseni, rakasta tuota tietoa, tuota voimaa. Mutta sun pitää oppia vielä annostelemaan se hoitaville tahoille, oppia ymmärtämään se, että itse tiedät parhaiten miten voit juuri tällä hetkellä. Nyt en jaksa kirjottaa enempää, kun olis niin paljon helpompi puhua tää asia, se vähän korpeaa nyt. Mut tiiän mitä turhautumista tunnet, ja tiiän miten sun pitäis kääntää ajattelus voimaksi, se on vaan pidempi tarina.

Hmm, no ne lopettaa ja ehdottaa lopettamista siinä kohtaa, kun eivät keksi enää mitä sanoa. Siksi en viitsinyt mennä masennuksessakaan mielenterveystoimiston sairaanhoitajalle, kun jo puhelimessa ymmärsin hänen puheistaan ettei hän nyt ainakaan pysty mua mitenkään jeesimään.

Enkä viitti mennä puhumaan seinille.

Tai tulee joku latteus kirjasta opeteltu loru, minkä tyyppi lausuu taikasanoinaan ja pim nyt olet ok. Kun tunnen lähinnä vitutusta siitä ettei he tunnu ajattelevan itse ollenkaan, jolloin ihan turhaa höpistä mitään.

Niin no. Ei kai mua voi kukaan auttaa. Aikani pähkin kuten ennenkin ja asia puitu.

• Anonyymi

Höpö höpö sanon minä, eikö olis paras olla tasavertasia. Niin no tietty kummallakin on sitten omat vahvuutensa, mutta kuiteskin.

• Anonyymi

Ei pidä alistua.

• Anonyymi

Miehen ei pidä alistua.

• Anonyymi

Kyllä mies on naiselle luppakorvanalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kuka on ja ei ole kun ei ole. Alistujat alistuu. Vahvat urokset ei koskaan. Tahdosta se on kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kuka on ja ei ole kun ei ole. Alistujat alistuu. Vahvat urokset ei koskaan. Tahdosta se on kiinni.

No jos on typerä uros, niin se temppuilee naiselle

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö Nalle Luppakorva ollut sinkku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt tiedä vaikka päätät nyt pysyn lujana enkä anna periksi esim mies sanoo et haluaa rainbow kalapuikkoi ja nainen sanoo findux kalapuikkoi niin kinata voi mut loppujen lopuksi findux kalapuikkoi syödään koska antaa periksi kun näkee et naiselle tulee paha mieli tai nainen pussaa niin mieli muuttuu tai nainen näyttää pimppinsä ja sanoo pussaa sitä ja kun sitä pussaa niin haluaa itsekkin findux kalapuikkoi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos on typerä uros, niin se temppuilee naiselle

Uroksen alistuminen naaraalle on luonnonvastainen. Puolihomot tossukat ja nörtit alistuu. Feminismin tulon myötä asetelmaa on alettu kääntää ylösalaisin, joka sekin vaati mediapropagandaa, yhteiskunta-aivopesua, miesten yleisen ja johtotasojen tuen että pysyisi joten kuten keinotekoisena pinnalla.

• Anonyymi
    • Itseäni mietityttää kokonaan yleensäkin jokin valtaasema-ajattelu.

Jos kokee olevansa muita ihmisiä ylempänä tai alempana, on oma minäkuva rakentunut kieroon ja ongelmia tiedossa.

Ja jokainen on lopulta vastuussa itse omien korvien välin sisällöstä.

• Anonyymi

Kyllä minä voisin alistua. Nainen voi ottaa ruoskan tai käydä pajunoksan pihapensaikosta ja mätkiä sillä pyllylle. Lupaan ulvoa kuin susi tai vikistä kuin kaupan eteen pakkasella jätetty sylikoira, Uuuu ja yyh :)

AV

• Täytyy piipittää kuin hiiri. 🐭Piip""

• Ja vanha kunnon rottinkinen mattopiiska se olla pitää, että villat irtoo pakaroista!

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Täytyy piipittää kuin hiiri. 🐭Piip""

Suostun myös tuohon, kai sitä kerran elämässä voi kokeilla kaikkea. Piip piip.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Suostun myös tuohon, kai sitä kerran elämässä voi kokeilla kaikkea. Piip piip.

AV

Naapurin Peraa ja isoisääkin? 😜💩

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

No, jätetään nuo toisille kun en tykkää miehistä sillä tavalla.
        Naisten kanssa on ollut ja on vain taivas rajana, korkeammalle ei pääse.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

No, jätetään nuo toisille kun en tykkää miehistä sillä tavalla.
        Naisten kanssa on ollut ja on vain taivas rajana, korkeammalle ei pääse.

AV

Noniin, piti tarkistaa että todellako kaikkea. Minä näin viime yönä unta, että pidin käsilläni rinnoista kiinni (toisen naisen, en omistani) ja nukuin. Heräsin ja hymyilytti, mitähän unientulkitsija tuostakin tulkitsisi. 😛

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

En ole tämän lähettäjä minä 💩

• Anonyymi

Pitäiskö sinun kysyä "altistuu"? Joku sairaus varmaan, mut pysytään täällä palstalla hyvin siltä turvassa.

• Vuodesta toiseen ja loputtomasti vatkataan psykologistisia näennäisiä tunneselityksiä, vaikka varma vastaus on ollut selvä biologiassa ainakin toista sataa vuotta.

Perussyy on se, että nainen voi saada lapsen vain n. 1½ vuoden välein, kun mies taas samassa ajassa moninkertaisen määrän. Siksi naisen kannatta olla valikoivampi jo parittelussa. Taipumus on vakiintunut geenitasolle jo monia vuosimiljoonia sitten. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3902
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2833
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      98
      2214
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      27
      1760
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1707
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      30
      1664
    7. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1518
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1463
    Aihe