Jos sun pitää olla siitä noin mustis ja syytät vielä jotain toista naista tunteistasi. Haukut tätä toista naista ja miehesi lähtee sinua miellyttääkses mukaan tähän pa*kaan. Häpee ittees. Miehes ansaitsee parempaa.ei käyny sulla vissii mielessä et se on se miehes joka myös haluaa viettää aikaa toisen naisen kanssa ja on tunteita toista kohtaan. Ei siinä. Jatka vaan sen naisen syyttämistä ja usko valheita. Miehessäs ei tietenkään vikaa ole
Oikeasti väärä mies sullq
4
57
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa kyllä vähän katkeran toisen naisen tilitykseltä. Ottaako noin kovasti luonnolle, että jäit hopealle 😘?
Eiköhän mies ihan itse päätä kenen kanssa aikaa viettää ja osaa ajatella ihan omilla aivoillaan?
Jos mies kerran ansaitsee parempaa, niin eiköhän jokainen ihminen ole vapaa tekemään valintansa, ehkäpä on näin jo tehnytkin..
Jos kuvitellaan tilanne, että puoliso haukkuisi toista naista miehelle, niin tuskinpa kukaan toista miellyttääkseen lähtisi mihinkään haukkumiseen mukaan, vaan jos todellisia tunteita olisi ja tämä kakkonen olisi hänelle tärkeä,niin eikös se olisi eron paikka silloin, jos kerran on toiseen niin syvästi rakastunut?- Anonyymi
Ei kyllä kuullosta yhtään toisen naisen tilitykseltä. mutta sehän selviää jos ap haluaa kertoa kuka on.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tuolla, että miehesi lähtee mukaan sinua miellyttääkseen tuohon paskaan? Mihin paskaan?
- Anonyymi
Provo kun ap ei vastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819