Putin fanaatikko poltti Rautjärven kirkon

Anonyymi-ap

On löytynyt selviä viitteitä siitä että Rautjärven kirkon tuhopoltti venäläinen putin kannattaja.

Tuhopolttaja liikkui kirkon lähettyvillä ja nähtiin poistuvan venäjälle Nuijamaan raja aseman kautta.

5

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulin myös samasta tapauksesta, lekoja kuulemma takapenkillä.

• Anonyymi

Melkonen ukko jos on ikä mies kuten on annettu ymmärtää. Vaatetus on kuten korpien navettaväellä, iltalehdessä oli kuva. Mutta jos onkin ulkomailta niin sopiihan sekin kuvaan. Mutta tuleepa kova etsintä kotomaasta. Ja eihän sitä muualta etsitä. Naapuri ei luovuta tuollaista minnekkään.

• Anonyymi

Tätä se nato hakemus tiesi.

• Anonyymi

Eiköhän se ole jotain paikallista ”kähinää”. Joku ei vaan ole saanut omaa asiaa esille tai on vaikka sitten selkään puukotettu pahasti kunnanvaikuttajien puolelta tai ihan mitä vaan …

• Anonyymi

Itse asiassa tekijä on Ukrainasta tullut pakolainen. Toimettomana nalli napsahti ja luuli kirkossa olevan venäläisiä. Telkesi ovet köysilla ja tuikkasi koko pytingin tuleen.
      Tiettävästi samoja tekijöitä, jota Ukrainassa telkesivät venäläisiä sairaalaan ja polttivat rakennuksen venäläisineen.

Zelensky siis asialla, Suomessa kun on ovet auki kaikille mielipuolisille, jotka sieltä vain tänne ymmärtävät tulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      331
      2622
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      35
      2241
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      221
      915
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      350
      844
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      42
      781
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      724
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      45
      678
    Aihe