Kumpaa suosittelet

Anonyymi-ap

Klo 21 alkaa neloselta robin hood elokuva ja subilta ammattitappajat elokuva eli kumpaa kantsii katsella

20

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Apollo 13:a TV viideltä klo 21.

• Anonyymi

Kumpikin tulee uusintana viikolla. Itse katsoisin ammattitappajat. Aamulla vaan aikainen herätys. Katon tappajia kymmeneen

• En kumpaakaan, ennemmin kannattaa palstailla 🤣🤣🤣

• En katsois kumpaakaan. Uusintoja kaikki.

• Suosittelen Areenasta Paratiisi-sarjaa, kausi kaksi juuri meneillään eilen aloitin ja tänään jatkuu. 😊

Hytti numero 6 katsoin ennen joulua myös. Elokuva jättää tilaa omille ajatuksille ihmisten käyttäytymisestä kussakin tilanteessa ja sen pohtimiseen miksi ihminen on sellainen kun on, kun itse elokuvassa ei tapahdu paljonkaan. Tykkäsin.

• Anonyymi

Kiitos vinkeistä :). Tänään toivoin, että jotain mielenkiintoista katsottavaa löytyisi. Ajattelin tehdä aloituksen hyvistä elokuvista tai sarjoista :)
        t.sxth

• Anonyymi

Katsele omaa miestäsi :)

• Anonyymi

Välis on parisuhteessa äitinsä kanssa, muille ei kelpaa.

• Anonyymi

Hbo-Maxiin lisättiin äskettäin Andrei Tarkovskin Stalker. Yksi maailman parhaista elokuvista. Sulla ei vaan taidan näkyä se kun siitä pitää vähän maksaakin kuukausittain.

• Anonyymi

Suosittelen katsomaan nelosen ohjelman. On muuten hyvä leffa, olen nähnyt sen aiemmin, siksi suosittelen.

• Anonyymi

Minäkin olen nähnyt sen. Mitä vuoden uusimmissa hyviä?

• Itse valitsisin Robin Hoodin. Olen kyllä katsonut aika paljon tuosta miekkosesta tehtyjä elokuvia. Yhdessä herra Hoodia esitti Kevin Costner ja yhdessä Russell Crowe. Ja on niitä tullut nähtyä muitakin. Ei varmaan mistään muusta hahmosta, jos Jeesusta ei oteta lukuun ole tehty niin paljon erilaisia elokuvia ja varmaan myös näytelmiäkin. Elokuvia tuosta Sherwoodin metsän sankarista on tehty ihan elokuvahistorian alkuajoista lähtien.

Ammattitappajat ei kuulosta tutulta.

• Anonyymi

Unohtamatta hyvän tuulen sankaria halivuudin kulta-ajoilta, eli errol flyn.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Lapsena tykkäsin Erroll Flynnin Robin HOodeista, kun tuli telkkarista.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Ja Sean Connery, joka esitti elokuvassa "Robin ja Marian"(1976) vanhenevaa Robin Hoodia. Lady Audrey Hepburn.

• Norppa83 kirjoitti:

Jep. Ja Sean Connery, joka esitti elokuvassa "Robin ja Marian"(1976) vanhenevaa Robin Hoodia. Lady Audrey Hepburn.

Lady Marianina Audrey Hepburn.

• Anonyymi

Homerontti on hieno. Sen osaa näytellä yksinkin jo.

• Prinssi_J

Kuka jaksaa katsella leffoja töllöstä? Voi itse valita mieleistä katsottavaa vaikka mistä.

• Anonyymi

Ei kumpikaan vaan Emily in Paris, Netflix & chill. 😊👵

• Nyt menee Areenasta Ivalon 1.kausi. En ole moneen vuoteen ehtinyt katsonut TV:tä melkein ollenkaan, uusi vanha juttu siis. Laatusarjojen kohdalla ihan mielekästäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      720
      7198
    2. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      83
      1442
    3. "Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta

"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet
      Maailman menoa
      659
      1014
    4. Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota

Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi
      Perussuomalaiset
      192
      999
    5. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      16
      966
    6. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      865
    7. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      102
      856
    8. Ohjeita nettideittailun aloittaville

Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke
      Sinkut
      124
      774
    9. Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä

Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov
      Suomussalmi
      53
      744
    10. Mies mikä on sun mielestä suurin

este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?
      Ikävä
      50
      724
    Aihe