Kumpaa suosittelet

Anonyymi-ap

Klo 21 alkaa neloselta robin hood elokuva ja subilta ammattitappajat elokuva eli kumpaa kantsii katsella

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Apollo 13:a TV viideltä klo 21.

    • Anonyymi

      Kumpikin tulee uusintana viikolla. Itse katsoisin ammattitappajat. Aamulla vaan aikainen herätys. Katon tappajia kymmeneen

    • En kumpaakaan, ennemmin kannattaa palstailla 🤣🤣🤣

    • En katsois kumpaakaan. Uusintoja kaikki.

    • Suosittelen Areenasta Paratiisi-sarjaa, kausi kaksi juuri meneillään eilen aloitin ja tänään jatkuu. 😊

      Hytti numero 6 katsoin ennen joulua myös. Elokuva jättää tilaa omille ajatuksille ihmisten käyttäytymisestä kussakin tilanteessa ja sen pohtimiseen miksi ihminen on sellainen kun on, kun itse elokuvassa ei tapahdu paljonkaan. Tykkäsin.

      • Anonyymi

        Kiitos vinkeistä :). Tänään toivoin, että jotain mielenkiintoista katsottavaa löytyisi. Ajattelin tehdä aloituksen hyvistä elokuvista tai sarjoista :)
        t.sxth


    • Anonyymi

      Katsele omaa miestäsi :)

      • Anonyymi

        Välis on parisuhteessa äitinsä kanssa, muille ei kelpaa.


    • Anonyymi

      Hbo-Maxiin lisättiin äskettäin Andrei Tarkovskin Stalker. Yksi maailman parhaista elokuvista. Sulla ei vaan taidan näkyä se kun siitä pitää vähän maksaakin kuukausittain.

    • Anonyymi

      Suosittelen katsomaan nelosen ohjelman. On muuten hyvä leffa, olen nähnyt sen aiemmin, siksi suosittelen.

      • Anonyymi

        Minäkin olen nähnyt sen. Mitä vuoden uusimmissa hyviä?


    • Itse valitsisin Robin Hoodin. Olen kyllä katsonut aika paljon tuosta miekkosesta tehtyjä elokuvia. Yhdessä herra Hoodia esitti Kevin Costner ja yhdessä Russell Crowe. Ja on niitä tullut nähtyä muitakin. Ei varmaan mistään muusta hahmosta, jos Jeesusta ei oteta lukuun ole tehty niin paljon erilaisia elokuvia ja varmaan myös näytelmiäkin. Elokuvia tuosta Sherwoodin metsän sankarista on tehty ihan elokuvahistorian alkuajoista lähtien.

      Ammattitappajat ei kuulosta tutulta.

      • Anonyymi

        Unohtamatta hyvän tuulen sankaria halivuudin kulta-ajoilta, eli errol flyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohtamatta hyvän tuulen sankaria halivuudin kulta-ajoilta, eli errol flyn.

        Jep. Lapsena tykkäsin Erroll Flynnin Robin HOodeista, kun tuli telkkarista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohtamatta hyvän tuulen sankaria halivuudin kulta-ajoilta, eli errol flyn.

        Jep. Ja Sean Connery, joka esitti elokuvassa "Robin ja Marian"(1976) vanhenevaa Robin Hoodia. Lady Audrey Hepburn.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Ja Sean Connery, joka esitti elokuvassa "Robin ja Marian"(1976) vanhenevaa Robin Hoodia. Lady Audrey Hepburn.

        Lady Marianina Audrey Hepburn.


    • Anonyymi

      Homerontti on hieno. Sen osaa näytellä yksinkin jo.

    • Kuka jaksaa katsella leffoja töllöstä? Voi itse valita mieleistä katsottavaa vaikka mistä.

    • Anonyymi

      Ei kumpikaan vaan Emily in Paris, Netflix & chill. 😊👵

    • Nyt menee Areenasta Ivalon 1.kausi. En ole moneen vuoteen ehtinyt katsonut TV:tä melkein ollenkaan, uusi vanha juttu siis. Laatusarjojen kohdalla ihan mielekästäkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe