kysytäänpä välikseltä vaihteeksi

Anonyymi-ap

Vlis kun tykkää kyselyistä niin mitä tekisi tai loihtisi välis kun ovelle ilmestyisi nainen ja se kaivaisi repusta nakkeja ranskalaisia hookoon sinistä takkalenkkiä sipulia pottuja silakoita silliä piimää ruisleipää juustoa komjentaisi sitten välistä "laita ruokaa" niin mitä herkkua välis loihtisi pöytään käyttäisikö naisen tuomia vai ottaisiko omasta jääkaapista palstan naiset ansaitsee tietää?

-harmiseikirj-

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yöh, tuli etova olo... 🤢😵

      xLiner

    • Anonyymi

      Välis lähtisi ensin tupakille ja kävisi sen jälkeen röökisormilla takkalenkin kimppuun..

    • Ettet olisi itse se Välis. Yhtä pötköä kirjoitatte kumpikin ja huumori on samanlaista.

      • Anonyymi

        eivät välttämättä ole sama, näillä kirjoittajilla synkkaa hyvin yhteen ja täyttävätkin siksi enimmäkseen koko palstan kun noita mielikuvituksia riittää,
        eikä ole tehtyä huumoriakaan vaan ovat pötköineen vaan aitoja itsejään
        tasojutut kun ovat palstan isiompia kestoaiheita


      • Anonyymi kirjoitti:

        eivät välttämättä ole sama, näillä kirjoittajilla synkkaa hyvin yhteen ja täyttävätkin siksi enimmäkseen koko palstan kun noita mielikuvituksia riittää,
        eikä ole tehtyä huumoriakaan vaan ovat pötköineen vaan aitoja itsejään
        tasojutut kun ovat palstan isiompia kestoaiheita

        Heh, tai saman kehon kaksi eri persoonaa. Eipä sen väliä. Mun puolesta yhdessä kehossa saa olla persoonia niin monta kun mahtuu.


      • Anonyymi

        Yritätkö johdattaa itsestäsi epäilyjä pois :D Älä turhaan, ainakin ne sokeria lainaamassa jutut aikoinaan oli hauskoja :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö johdattaa itsestäsi epäilyjä pois :D Älä turhaan, ainakin ne sokeria lainaamassa jutut aikoinaan oli hauskoja :D

        -harmiseikirj-

        En. Tuli vaan rehellisesti mieleen sinä, teissä on jotain minkä tunnen samaksi. Joku sävy tekstissä, ajattelussa, vaikka toinen onkin tahallaan toope, Välis ja ymmärtää sanomiset tahallaan toisin, kun ne ao sanoo. 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö johdattaa itsestäsi epäilyjä pois :D Älä turhaan, ainakin ne sokeria lainaamassa jutut aikoinaan oli hauskoja :D

        -harmiseikirj-

        Tuollaista ei voi muistaa kuin itse kirjoittaja eli paljastit itsesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista ei voi muistaa kuin itse kirjoittaja eli paljastit itsesi

        Niinpä. 😆👍


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        En. Tuli vaan rehellisesti mieleen sinä, teissä on jotain minkä tunnen samaksi. Joku sävy tekstissä, ajattelussa, vaikka toinen onkin tahallaan toope, Välis ja ymmärtää sanomiset tahallaan toisin, kun ne ao sanoo. 😛

        Välis on huikea tyyppi, voi se ollakin ettei ole sinä kun sen huumori on kyllä kehittyneempää kuin sun tai sitten se vasta huikea onkin jos ne oivallukset tulee ihan luonnostaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välis on huikea tyyppi, voi se ollakin ettei ole sinä kun sen huumori on kyllä kehittyneempää kuin sun tai sitten se vasta huikea onkin jos ne oivallukset tulee ihan luonnostaan.

        -harmiseikirj-

        Kukapa kissan hännän pystyyn nostaisi, jollei kissa itse. Hyvä kun tunnustit. Voin luottaa jatkossakin siis vainuuni... 😉


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kukapa kissan hännän pystyyn nostaisi, jollei kissa itse. Hyvä kun tunnustit. Voin luottaa jatkossakin siis vainuuni... 😉

        Totta ja huikeeta sanaa käyttää myös disse eli onko sama tyyppi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja huikeeta sanaa käyttää myös disse eli onko sama tyyppi

        Heh, pistä tuntosarvet pystyyn nyt. 😄


    • Anonyymi

      Nainen sais jäädä useammaksi päiväksi yhtenä päivänä ranskiksia nakeilla toisena päivänä vaikka hk sinisestä makkarakeittoa tai makkarakastike kolmantena silakkapihvejä muusin kanssa ja neljäntenä silliä ja keitettyi perunoita ja juusto ruisleivän päälle ja sit täytyis kysyä mitä loppu viikon haluais syödä ja mentävä kauppaan ostoksille

      • Anonyymi

        Tossakin näkee et on kunnon mies joka arvostaa naistaan ja haluaa tehdä naiselle ruokaa ja pitää hyvänä naista eli ei tullut mieleen että nainen alistaa häntä tai ei tee kuin itselleen ruokaa ja nainen tehkööt oman ruokansa eli mies ei ole mikään renki ja nainen vois lähtee omaan kotiinsa ym vaan nainen saa olla kuin kotonaan ja naista rakastetaan aidosti ja oikeasti eli naisesta välitetään ja huolehditaan ja toivotaan et naisella olis kaikki hyvin eli ei olekkaan mikään mulkku mies vaan aito oikea mies eli aito ätmi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe