Seksielämä kuivuu kasaan

Anonyymi-ap

Ja puhuminen ei auta. Tai ainakaan vielä ei ole auttanut. Olen pari kertaa asiasta keskustellut kumppanin kanssa (ollaan molemmat yli 30), ensimmäinen kerta taisi olla vuoden alussa, toinen n. pari kk sitten. Tilanne ei ole parantunut, vaan pahentunut.

Minulla on halut kuolleet kokonaan kumppaniani kohtaan. Hän oli aiemmin se, joka halusi vähemmän ja jolla oli ongelmia. Lopulta nuo alkoivat ilmeisesti vaikuttaa itseänikin ja aloin tehdä alotteita vähemmän. Ja siitä se alamäki sitten alkoi…

Pahinta oli huomata tässä syksyn aikana, että ns. ”Heräsin horroksesta” - eli huomasin, että seksi edelleen kiinnostaa, mutta ei kumppanin kanssa. Ja ennen tuota aiempaa keskustelua vielä halusin haluta kumppaniani - mutta kun mikään ei muuttunut, niin sekin tunne on kadonnut.

Onko tässä nyt pakko todeta, että homma oli tässä? 2,5v yhdessä ja seksielämä alkanut takkuilemaan n. vuosi takaperin. Muuten kumppani on kyllä kaikin puolin ihana, mutta en kyllä itse halua tässä iässä vielä seksittömään parisuhteeseen ruveta…

18

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä kumppani sitten on sanonut, miksi ei halua?

      • Anonyymi

        Hänelle riittää vähempikin / ei tiedä itsekään. On pilannut oman kyvykkyytensä nuorempana, joten varmaan sekin tuohon vaikuttaa…


    • Anonyymi

      Entäs se muu läheisyys, ellei sitä ole niin...

    • Anonyymi

      Tosiasiahan on se, että puhumisesta ei ole mitään hyötyä, jos toinen ei halua.

    • Anonyymi

      Kuulosta hyvin tutulta. Itseltäni tosin meni kauemmin tuossa horroksessa. Sitten sitä vain yhtenä päivänä tajusi, että halut heräävät muita kohtaan ja totesin, että aika nostaa kytkintä. Siinä parisuhteessa ei ollut enää mitään mitä olisi voinut yritää korjata.

    • Anonyymi

      Näin miehenä kerron nyt tarinan...rakastan vaimoani edelleen vaikka suhde kestänyt jo yli 25 vuotta.
      Seksielämä on kuihtunut..syitä on monia.
      Yksi syy monien joukossa on haukkuminen. Aina kun vaimolla kuukautiset niin lähes joka kerta syntyy riita olinpa itse miten vain, teinpä mitä tahansa tai olin tekemättä. Saa kuulla karkeat haukkumiset mutta en koskaan anteeksipyyntöä. Itse pyydän anteeksi jos teen sinä tilanteessa väärin tai sanon väärin.
      Kun anteeksipyyntöä ei tule niin haukkuminen jää ikään kuin "päälle" enkä saa sitä mielestäni ja se vie kyllä seksihalutkin. ..kolme-neljä viikkoa menee äkkiä ja aivan kuin olisi kynnyksellä että pääsee yli edellisestä haukkumisesta niin seuraa seuraava haukkuminen.
      Olenkin alkanut jo aavistamaan vaimon käytöksestä milloin on parasta sulkeutua oman itseensä ja liueta omien harrastuksen pariin ja näin välttäen väistämättömän riidan.

      • Anonyymi

        Sopii ihmetellä, että miksi olet tuollaisen naisen valinnut ja mitä ihmettä sä sitten rakastat? Jonkinasteista masokismia kenties? Vai onko sulla heikko itsetunto? Et arvosta itseäsi tuon enempää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii ihmetellä, että miksi olet tuollaisen naisen valinnut ja mitä ihmettä sä sitten rakastat? Jonkinasteista masokismia kenties? Vai onko sulla heikko itsetunto? Et arvosta itseäsi tuon enempää?

        Rakastan vaikka välillä on vaikeaa. Yritän ymmärtää. On niitä kivojakin hetkiä. Takana on paljon yhteisiä vuosia ja kokemuksia. Molemmilla samoja mielenkiinnon kohteita/yhteisiä harrastuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan vaikka välillä on vaikeaa. Yritän ymmärtää. On niitä kivojakin hetkiä. Takana on paljon yhteisiä vuosia ja kokemuksia. Molemmilla samoja mielenkiinnon kohteita/yhteisiä harrastuksia.

        Kuulostaa hyvin oudolta. Ensiksi kerrot, että aina kuukautisten aikana on paskaa ja sitten vie sen koko kuukautisten välisen ajan, että olisi vasta kynnyksellä päästä ylitse ja sitten alkaa uusi haukkuminen. Nyt sanot, että välillä on vaikeaa. Tuossa tarinassa ei nyt ihan joku täsmää. Hervotonta liioittelun makua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvin oudolta. Ensiksi kerrot, että aina kuukautisten aikana on paskaa ja sitten vie sen koko kuukautisten välisen ajan, että olisi vasta kynnyksellä päästä ylitse ja sitten alkaa uusi haukkuminen. Nyt sanot, että välillä on vaikeaa. Tuossa tarinassa ei nyt ihan joku täsmää. Hervotonta liioittelun makua.

        tuskimpa on yhtään liioittelun makua.... ett vain halua kuulla teidän naisten toimintaa miesten näkökulmasta katsottuna. Kaikkien miesten kokemuksesta toi ei kuulosta yhtään oudolta.


    • Anonyymi

      Voi hyvä tavaton, ja vielä mietit "tässäkö tää oli?". TOtta kai oli, etsi sellainen puoliso, jonka kanssa seksihalut täsmäävät, teet palveluksen teille kummallekin

      • Anonyymi

        Minulle kun seksi ei ole se tärkein juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kun seksi ei ole se tärkein juttu.

        Parisuhteessa ja elämässä on muutakin hyvää. Ei voi ymmärtää tätä seksihullua maailmaa. Parisuhteella ei ole syvempää jatkuvuutta jos pelkästään seksin vuoksi yhdessä pysytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteessa ja elämässä on muutakin hyvää. Ei voi ymmärtää tätä seksihullua maailmaa. Parisuhteella ei ole syvempää jatkuvuutta jos pelkästään seksin vuoksi yhdessä pysytään.

        Olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteessa ja elämässä on muutakin hyvää. Ei voi ymmärtää tätä seksihullua maailmaa. Parisuhteella ei ole syvempää jatkuvuutta jos pelkästään seksin vuoksi yhdessä pysytään.

        Meillä on vaimoni kanssa muuten hyvä suhde, mutta hän ei halua seksiä. Itse taas en halua olla ilman sitä. Ratkaisu on ollut hakea sitä muualta, ja se ratkaisu on toiminut oikein hyvin. Elämme mukavaa elämää yhdessä, hänen ei tarvitse suostua vastentahtoisesti seksiin, ja minä saan tarvitsemani muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on vaimoni kanssa muuten hyvä suhde, mutta hän ei halua seksiä. Itse taas en halua olla ilman sitä. Ratkaisu on ollut hakea sitä muualta, ja se ratkaisu on toiminut oikein hyvin. Elämme mukavaa elämää yhdessä, hänen ei tarvitse suostua vastentahtoisesti seksiin, ja minä saan tarvitsemani muualta.

        olen kans ajatellu tekeväni samoin... joka kerta kun nään hieromaliikkeen niin silmät kirkastuu ja ajatus alkaa harhailemaan... Kiitos vaimolle tästä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteessa ja elämässä on muutakin hyvää. Ei voi ymmärtää tätä seksihullua maailmaa. Parisuhteella ei ole syvempää jatkuvuutta jos pelkästään seksin vuoksi yhdessä pysytään.

        On totta kai, mutta jos suhde on tuore ja varsinkin nuoria ihmisiä, niin ihan vakavissasiko ehdotat, että antaa mennä vaan, seksillä ei ole väliä? Kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos se alusta asti on ongelma, niin ei se parisuhde tule olemaan. Kämppäkaverit vanhaksi asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kun seksi ei ole se tärkein juttu.

        No, ei tunnu olevan puolisollesikaan- joten eikö kaikki ole silloin hyvin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe