Onko tämä naisen logiikkaa?

Anonyymi-ap

Miehen pitää jahdata häntä vaikka nainen ei itse tule vastaan yhtään?
Kukaan täysjärkinen mies ei jää roikkumaan naiseen jos nainen ei tee elettäkään asian eteen. Sitten kun mies huomaa että nainen ei tee mitään ja jatkaa matkaa nainen suuttuu ja alkaa arvostella miestä esittää ettei muka näkisi häntä yms lapsellista. Ei pariutuminen ole mitään peliä tai valtataistelua.

23

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kahden ihmisen suhde on kahden ihmisen välinen. Se ei ole vain sitä että miehen pitäisi tehdä aloite joka paikkaan myös nainen voi tehdä aloitteen. Jos nainen ei tule vastaan mies ajattelee silloin ettei häntä kiinnosta ja jatkaa matkaansa. Kumpikin osapuoli voi tehdä aloitteen sillä ei ole paskaakaan merkitystä kumpi sen tekee pääasia että se tehdään.

    • Anonyymi

      Jos nainen tekee kiusaa seisottaa vesisateessa ei vastaa mihinkään esittää vittuilee jarruttelee mies juokse olet sekoamaisillasi sairaaseen ihmiseen. Kenelläkään normaali ihmisellä ei ole tarvetta tuollaiseen.

      • Anonyymi

        Naulan kantaan. Tuollaisen naisen kanssa olin sitten suhteessa vielä 5 vuotta. Alussa oli enkeli ja kuvatun kaltaiseksi muuttui heti kun huomasi että olen rakastunut häneen ja tekisin kaiken hänen eteensä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan. Tuollaisen naisen kanssa olin sitten suhteessa vielä 5 vuotta. Alussa oli enkeli ja kuvatun kaltaiseksi muuttui heti kun huomasi että olen rakastunut häneen ja tekisin kaiken hänen eteensä...

        Joo naisella on kumma valta käsite. Vaikka yrittää sysätä sitä miehen ominaisuudeksi. Naisella kaikki on valtaa tai vallan puutetta ei näe itse tarkoitusta tai realiteetteja. Pääasia että hän on vallassa jotenkin ja saa näyttää sitä nöyryyttämällä tms tavalla.


    • Anonyymi

      Ei kyllä tuo on miehen psykoottista logiikkaa, jolloin naisen kiinnostuksen puute ei ole mennyt perille

      • Anonyymi

        Et tainnut lukea juttua ajatuksella. Nainen ON KIINNOSTUNUT MUTTA SILTI EI TEE ASIALLE MITÄÄN TEKEE KIUSAA TMS. SITTEN SYYTTÄÄ MIESTÄ KUN HÄN KYLLÄSTYY NAISEN SEKOILUUN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut lukea juttua ajatuksella. Nainen ON KIINNOSTUNUT MUTTA SILTI EI TEE ASIALLE MITÄÄN TEKEE KIUSAA TMS. SITTEN SYYTTÄÄ MIESTÄ KUN HÄN KYLLÄSTYY NAISEN SEKOILUUN

        Nyt vaikuttaa siltä, että sulla pukkaa harhat päälle. Et voi väittää naisen olevan kiinnostunut kun et ole hän. Hänen käytös viestittää ettei ole kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut lukea juttua ajatuksella. Nainen ON KIINNOSTUNUT MUTTA SILTI EI TEE ASIALLE MITÄÄN TEKEE KIUSAA TMS. SITTEN SYYTTÄÄ MIESTÄ KUN HÄN KYLLÄSTYY NAISEN SEKOILUUN

        En kieltämättä kovin hyvin osaa lukea harhaista tekstiä, muuta kuin loogisesti


    • Anonyymi

      Esimerkki töistä.
      Nainen hakeutuu seuraan puhuu maan ja taivaan väliltä flirttailee. Jos laitat viestin ei vastaa ei työ eikä koti numerosta vaikka kysyt ihan jotain tavallista asiaa. Välillä käyttäytyy ihan kuin ei muka näkisi sinua lainkaan mutta silti hakeutuu seuraan. En tajua mikä juttu tämä on. Aikuinen nainen kyseessä. En saa mitään kontaktia ihmiseen. Olen kuitenkin itse ihastunut häneen ja haluaisin tietää mitä tämä temppuilu tarkoittaa. Onko hän ihastunut ja hakee ääripäiden käytöksillään jotain huomiota? Jos hakee miksi ei vastaa esim viesteihin mitään? Jos pitää minusta miksi ei ota sitä helpointa lähestymistapaa? Miksi hakeutuu seuraan mutta sitten 2 minuutin päästä kohtelee kuin ei tuntisi tai näkisi? Hämmentävää avatkaa minulle naiset tämä mitä tässä tapahtuu. On jäänyt vaivaamaan.

      • Anonyymi

        Vai onko kyseessä niin sairas kylmä ihminen että käyttää tavallaan lähinnä muita hyväkseen jollain tavalla ja siksi on helppo sulkea välillä ihminen ulkopuolelle. Olen miettinyt tätä pääni puhki. Ei voi inhotakkaan kun hakeutuu seuraan. En tajua auttakaa naiset. Puhun ihan asiallisia juttuja kun hakeutuu seuraan eli sen takia ei esitä myöhemmin että ei näe että olisin jotain perverssiä laukonut tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko kyseessä niin sairas kylmä ihminen että käyttää tavallaan lähinnä muita hyväkseen jollain tavalla ja siksi on helppo sulkea välillä ihminen ulkopuolelle. Olen miettinyt tätä pääni puhki. Ei voi inhotakkaan kun hakeutuu seuraan. En tajua auttakaa naiset. Puhun ihan asiallisia juttuja kun hakeutuu seuraan eli sen takia ei esitä myöhemmin että ei näe että olisin jotain perverssiä laukonut tms.

        Hän tietää mitä ajattelen hänestä että tykkään.


      • Anonyymi

        Tykkää olla sosiaalinen ja jutella työkavereiden kanssa. Ei halua susta vapaa-ajalla mitään.


      • Anonyymi

        Hän on sosiaalinen ja tykkää jutella ihmisten kanssa. Sinä tulkitset hänen normaalin käytöksensä kaikkia ihmisiä kohtaan flirttailuksi jne. Hän ei ole sen kummemmin sinusta kiinnostunut, sinä vain tulkitset hänet väärin. Hänellä ei siis ole mitään halua viettää aikaa kanssasi työs ulkonpuolella.

        Sama on nähty ja koettu moneen kertaan. Osa miehistä tulkitsee ihan normaalin kohteliaisuuden, ystävällisyyden ja sosiaalisuuden henkilökohtaiseksi kiinnostukseksi.


    • Anonyymi

      Näin on. Aloitus on asiaa. Nainen on katsonut liikaa valheellisia satuelokuvia.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti se on sen naisen logiikkaa. Minun (naisen ) korviini tuo on käsittämätöntä käytöstä. Mitään yleistä naisten logiikkaa tuo siis ei ole. On tullut eteen tuolla tavoin toimivia miehiäkin. Eli keskustele sen naisen kanssa. Ehkä hän osaa itse selventää tuota logiikkaa paremmin.

    • Anonyymi

      On myös miehiä, joita lakkaa heti kiinnostamasta, kun nainen näyttää oman kiinnostuksensa ja on aloitteellinen.

      Monet miehet haluaa itse tehdä ne aloitteet, joten olkaa sitten iloisia, kun olette saaneet naiset passiivisiksi.

      Miksi haukutte rohkeita naisia?

      • Anonyymi

        Kyllä, tuollaisia miehiä on paljon. Sellaisia, joita kiinnostaa tasan niin kauan, kun nainen ei osoita kiinnostusta. Ehkä teidän aloittajan tyyppisten miseten kannattaisi ensiksi perehtyä tuohon oman sukupuolenne sielunelämään ja pohtia vasta sitten jonkun naisen sielunelämää. Kun opitte tajuamaan miehiä, niin opitte kummasti tajuamaan myös naisia.


      • Anonyymi

        Vaikea tietää kun voi ajatella monella tavalla.Monet etsii helppoja ja jos ei ole siirtyy heti pois..Hyvä tosin onkin..


    • Anonyymi

      Vastaus kysymykseesi; ei ole naisen logiikkaa. Oletko itse mies, jolloin kirjoituksesi on miehen logiikkaa

    • Anonyymi

      YLE areenasta kannattaa katsoa Exit- sarja, siinä näkee mihin katkeroituva nainen kykenee, ei sääliä. En puolusta siinä olevien miehienkään toimia. Ikävät asiat ruokkii ikäviä asioita tapahtuvaksi. Nainen pyrkii löytämään muita saman henkisiä, jolloin kosto toimet enemmän mahdollisia. Yhdessä paremmat edellytykset onnistua.

      Kynnys toimille voi olla vain epäily, joka laukaisee kostohalun. Löytänyt sarjasta paljon tuttua ja samaistettavaa, pystyn ns. tuttuja näihin rooleihin, joten uskon tämänkin sarjan olevan aika todellinen kuva tällaista eloa elävien arjesta. Raha on valtaa, valitettavasti. Ylimielisyys, häikäilemätön toiminta ja vastuuttomuus.

      • Anonyymi

        Joo, fiktiiviset sarjat ovat aina parasta antia kun todellisuudesta puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, fiktiiviset sarjat ovat aina parasta antia kun todellisuudesta puhutaan.

        Tutustu sarjaan, perustuu tositapahtumiin. Näin tapahtui Norjassa v.2017. naisten logiikka toisinaan on harvoihin perustuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu sarjaan, perustuu tositapahtumiin. Näin tapahtui Norjassa v.2017. naisten logiikka toisinaan on harvoihin perustuvaa.

        harhoihin perustuvaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe