Nainen mitä sanoisit

Anonyymi-ap

Ja löytyiskö tilaa helposti jos asuisit miehen kanssa asunnossasi ja mies tuo kotiin ison akvaarion ja saavissa meri ahvenia kultakaloi monneja ym kaloja ja siihen valon ja meri reksiviittaa eli saisit hoitaa akvaariota ja puuta mies rakentaa itse akvaariolle alustan tai pöydän ei kai siinä muuta tarvita ja ruokaa niille kai marketeissa akvaario ruokaa myydään ja kai akvaarioitakin jossain myydään

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli sinun tehtäväsi on pitää akvaariovesi sopivan merisuolaisena

    • Anonyymi

      Luulen että ahvenet söisi ne kultakalat minuutissa. Ja on täysin mahdotonta elättää ahvenia akvaariossa. Tulisi melkoisen kalliiksi ruokkia niiitä.

      • Anonyymi

        Sekin riippuu siitä minkä kokoisia ne kalat ovat. Kultakalakin kuitenkin kasvaa hyvinkin sellaiseksi 40 senttiseksi, että ei se ihan joka affenan suuhun katoa. Oletan, että Välis ei tuossa puhunut mistään ihan oikeista meriahvenista, vaan meikäläisessä "meressä" eli mertovedessä asustelevista perusahvenista. Tokkopa Välis tajuaa tuon taivaallista oikeista meriahvenista, kun ei se tajua kaloista muutenkaan mitään.


      • Anonyymi

        Ei voi tietää jokin muu kala sitten jos ei meri ahvenia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää jokin muu kala sitten jos ei meri ahvenia

        Kännikala.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kännikala.

        xLiner

        Ai siis Välis pistää itsensä sinne akvaarioon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis Välis pistää itsensä sinne akvaarioon?

        Tilanne on parempi vain kuvitella hiljaa mielessään 😇

        xLiner


    • Anonyymi

      Tuollainen akvaario ei mun kämppääni tulisi. Harrastan itsekin akvaarioita ja akvaario sinällään ei haittaisi, mutta tuo kalasto on eläinrääkkäystä ja laittaisin välit poikki tuollaiseen mieheen ja eläinsuojeluilmoituksen perään.

      • Anonyymi

        No en tiedä akvaarioista mitään mut kivan näköisiä ne on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä akvaarioista mitään mut kivan näköisiä ne on

        Huono tekosyy. Jos aikoo eläviä olentoja hoitoonsda ottaa, niin on syytä myös selvittää mitä ne tarvitsevat. Tollanen huvikseen eläimiä kiduttava sadisti ei ole mun makuuni.


    • Anonyymi

      Ahvenelle tarttis olla ainakin 50 miljoonan litran akvaario.

      • Anonyymi

        Ei kai nyt järveä sentään mut voi jonkun muunkin kalan ottaa


    • Anonyymi

      Mitäpä, jos ovelle kolkuttaisi samaan aikaan toinen mies, joka toisi valmiin akvaarion selässä ja tällä miehellä olisi paperisia valokuva kaloja ja mies asettaisi kuiva-akvaarion naisen kirjahyllyyn ja pienen tuulettimen, jonka ilmavirrassa paperikuva kalat heiluisivat kuiva-akvaariossa.
      Ei tarvitsisi puhdistaa akvaariota, eikä ruokkia, eikä varsinkaan tulisi vesivahinkoa, kuten aloittaja miehen kirjoituksessa, jossa akvaariossa on vettä ja se voi akvaario aiheuttaa vesivahingon.

    • Anonyymi

      Entäpä jos valkotakkiset tulisivat hakemaan aloittajan ja veisivät hoitoon ennenkuin mitään akvaariota tulisi?😅

      • Anonyymi

        Tämä olisi kaikkien kannalta paras ratkaisu.


    • Anonyymi

      Lähtisitkö siikoja ongimaan?

    • Anonyymi

      Akvaario ei ole hyvä juttu. Miksi kaloja pitää kiduttaa vain ihmisen huviksi?

      • Anonyymi

        Akvaarioon sopivat kalat eivät siinä kärsi, jos ne hoidetaan hyvin. Moni kala elää luonnossa paljon huonommissa oloissa, kuin akvaariossa ihmisen hoidossa. Kaikki kalalajithan eivät tosiaan luonnossa elä merissä ja isoissa järvissä jne. Kaloja elää myös hyvinkin pienissä lammikoissa. Niissä isoissa vesistöissäkin monilla kaloilla on lopulta hyvin pieni reviiri, jossa ne elävät. Oleellista on siis valita akvaarioon sopiva kala.


    • Minun asunnossa asui minun kissa ja kissoja sekä koira omakotitalossani, osakkeeseen koira ei tullut mukaan, vaan muutti vanhemmilleni maalaismaisemiin. Miehet, jotka ovat kanssani asuneet, ovat aina asuneet minun asunnossani, kunnes on tehty siitä miehellekin koti.

      Ja yhdelläkään ei ole ollut lemmikkejä. Mulla oli kyllä.

    • Anonyymi

      No 60 neliön kaksio löytyy, vuokrasellainen. Mut kyllä tänne jonkinlainen vitriini mahtuu ja kaloja toki sais sinne laittaa, nehän on kivoja ja monesti värikkäitäkin. Ja ois vielä kivempi jos voisin ostaa toisen akvaarion ja viljellä siellä taikasieniä. Voitas sitten syödä välillä niitä kahdestaan ja niitä kalojakin ois viel kivempi silloin katsella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe