Voi lähteä taas kylille ajelemaan piIIuraIIia.
"Dieselin keskihinta painui joulunalusviikolla alle kahteen euroon, kertoo Tilastokeskuksen hintaseuranta. Viikolla 51 diesel maksoi keskimäärin 1,98 euroa litralta. Kyseessä oli ensimmäinen viikko sitten maaliskuun alun, kun keskihinta jäi alle kahden euron rajan.
Kalleimmillaan diesel oli kesällä juhannuksen jälkeisellä viikolla, jolloin keskihinnaksi kirjattiin 2,53 euroa."
Diesel on nyt halpaa, alle 2 euroa litralta
Anonyymi-ap
5
71
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyisen hallituksen aikana polttoaineiden hinta on laskenut jo miltei euron litralta. Itse tankkasin joskus bensiiniä 2,60 euron litrahintaan, ja nyt viimeksi 1,79 e/l.
- Anonyymi
Ei siitä kauaa ole kun oli 1.2e/l että ei nykyhinnat halpoja ole.
- Anonyymi
Halpaa on menovesi. Jouluna tuli ajeltua ihan hupia useita satoja kilometrejä.
- Anonyymi
Pissasin tankkiin siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pissasin tankkiin siis
Pissasin olisi hyvä tuotemerkki kuten Masinol.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749