Miten aiot juhlia uutta vuotta?

Anonyymi-ap

Vai aiotko vaan olla sinkut palstalla ilman juhlimisia?

12

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Villisti ja vapaasti. Aion pelata tän pelin elämän. Juuri niinkun Tommi Läntinen sen laulaa. Ei tarvita ilotulitteita koska tunteet räiskyy ja räjähtää enemmän kun ne.

• Anonyymi

voisin myös ottaa pitkästä aikaa kännin että estoni katoisivat. Minusta tulisi estoton.

• Anonyymi

nyt olen ollut tylsääkin tylsempi absolutisti selibaatissa.

• Anonyymi

Pääministerin kalsareihin paukuttamista. Lidl myy pm kalsareita 9€ Legginssikalsarit haisee ja paukkuu. Hyi

• Anonyymi

Kotosalla muksun kanssa (kuten aina). En ole koskaan sen isommin juhlinut uutta vuotta. Syödään jotain hyvää, pelaillaan lautapelejä, ammutaan pari jotain pientä ja äänetöntä tulitetta ja puolilta öin mennään katselemaan muiden tulitteita. Mukavaa ja rauhallista.

• Anonyymi

kylän korkeampaan kohtaan katsomaan ilotulitusta,

• Juoksen kieli ulkona suusta rakettien perässä. Kotona.. Lapset hurraa, jos äiti saa raketin kiinni. Tai tikun silmäänsä, kuuluu suistaan.. Rip auts. Nyt äitillä on se tikku silmässä. Käydää sanoo iskälle... Ja kuuluu talvitöppösten töpötystä hangella.

• Anonyymi

Palstahan on suurinta juhlaa 💖

• Olen töissä ja käyn salilla ja sitten itken itseni uneen.

• Anonyymi

Käyn saunassa, otan siellä oluen, pizzaa iltapalaksi. Nukkumaan todennäköisesti ennen puoltayötä. Viimeksi juhlinut uutta vuotta toistakymmentä vuotta sitten. Vanha ei enää jaksa.

• Anonyymi

Teatterilipun varasin. Sitten syön jotain, voi olla vielä joulun jäänteitä kaapissa, en mitään gurmeeta. Varmaan ihan hyvä vuodenvaihde. En tykkää raketeista, mutta iloitkoon niistä muut.

• Anonyymi

Uutta vuotta ei voi juhlia, ainakaan isommin. Hanoi Rocksia ei ole eikä Michael Monroella ole keikkaa. Häitäkään ei vuoden viimeiselle päivälle ole tiedossa.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      345
      2753
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      44
      2430
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      228
      1010
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      386
      958
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      42
      822
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      783
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      45
      697
    Aihe