Voi miten mun pitäis lukea työkaveriani (mies), josta olen itse kiinnostunut hänestä? Hän kun on kaikille mielestäni samanlainen hyväsydämminen itsensä. Hän kylläkin tulee lähelleni tauoilla ja yrittää saada minua nauramaan sekä huomioni. Jos joku muu nainen tulee siihen, hän vastaa kysymyksiin, mutta muuten juttelemme tauoilla keskenämme.
Välillä keskeytän itse katsekontaktimme, kun keskustellessamme hän etsii katsekontaktin. En vain pysty katsomaan häntä hirveän pitkään.
Miten te huomasitte ensimmäiset merkit, jos olette tutustuneet työpaikalla kumppaniinne? Mitä ne ensimmäiset merkit olivat?
Ps. Mainittakoon että olemme kumpikin sinkkuja :)
Miten mun pitäis lukea sua?
5
1064
Vastaukset
- Anonyymi
Aika moni varattukin käyttäytyy noin ilman että se tarkoittaa mitään sen syvällisempää. Kysymällä selviää.
- Anonyymi
Halusinkin pääasiassa vaan muilta kokemuksia, niitä ensimmäisiä merkkejä, joista itse huomasi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusinkin pääasiassa vaan muilta kokemuksia, niitä ensimmäisiä merkkejä, joista itse huomasi :)
Edellinen on ap laittajan
- Anonyymi
Askon ja iskun sermit ei sovi toisiinsa.
- Anonyymi
Tsiisus, toinen on ystävällinen ja sinä olet hänen kanssaan jo perhettä perustamassa. 🙄 kuten jo mainittu niin kannattaa varmaankin kysyä asiasta häneltä itseltään eikä haahuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721924
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,761402Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821364Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101087Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391016Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!209941- 94804
- 85785
- 38775
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49745