Voi miten mun pitäis lukea työkaveriani (mies), josta olen itse kiinnostunut hänestä? Hän kun on kaikille mielestäni samanlainen hyväsydämminen itsensä. Hän kylläkin tulee lähelleni tauoilla ja yrittää saada minua nauramaan sekä huomioni. Jos joku muu nainen tulee siihen, hän vastaa kysymyksiin, mutta muuten juttelemme tauoilla keskenämme.
Välillä keskeytän itse katsekontaktimme, kun keskustellessamme hän etsii katsekontaktin. En vain pysty katsomaan häntä hirveän pitkään.
Miten te huomasitte ensimmäiset merkit, jos olette tutustuneet työpaikalla kumppaniinne? Mitä ne ensimmäiset merkit olivat?
Ps. Mainittakoon että olemme kumpikin sinkkuja :)
Miten mun pitäis lukea sua?
5
1165
Vastaukset 5
- Anonyymi
Aika moni varattukin käyttäytyy noin ilman että se tarkoittaa mitään sen syvällisempää. Kysymällä selviää.
- Anonyymi
Halusinkin pääasiassa vaan muilta kokemuksia, niitä ensimmäisiä merkkejä, joista itse huomasi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusinkin pääasiassa vaan muilta kokemuksia, niitä ensimmäisiä merkkejä, joista itse huomasi :)
Edellinen on ap laittajan
- Anonyymi
Askon ja iskun sermit ei sovi toisiinsa.
- Anonyymi
Tsiisus, toinen on ystävällinen ja sinä olet hänen kanssaan jo perhettä perustamassa. 🙄 kuten jo mainittu niin kannattaa varmaankin kysyä asiasta häneltä itseltään eikä haahuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS962666Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.151005Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63853Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke48775- 52759
- 47664
- 80626
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍69612- 50605
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35604