Mitä naiset ajattelette seuraavanlaisista miehistä: poikamainen look, alfauroksen ominaisuuksilla?
Onko täysi myytti vai oletteko tavanneet/seurustelleet kyseenalaisia jannuja?
Poikamainen alfauros taru?
38
64
Vastaukset
- Anonyymi
Joku wannabe alfauros kysyy.
- Anonyymi
Ei oikeastaan, jokin jää aina uupumaan tuosta kriteereistä. Voisi spekuloida lapsuuden olosuhteista; syömättömästä kaurapuurosta röökattuihin savukkeisiin(nykyään savuton) mutta ei varmaan vaikuttaisi mitään. Alfahan ei tietenkään tämän kaltaisia kyselyjä esittäisi ja olisi luontaisesti(?) naisten rakastama kusipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikeastaan, jokin jää aina uupumaan tuosta kriteereistä. Voisi spekuloida lapsuuden olosuhteista; syömättömästä kaurapuurosta röökattuihin savukkeisiin(nykyään savuton) mutta ei varmaan vaikuttaisi mitään. Alfahan ei tietenkään tämän kaltaisia kyselyjä esittäisi ja olisi luontaisesti(?) naisten rakastama kusipää.
Oikea alfa ei koskaan ole kusipää. Teillä palstapojilla on kummalliset idolit.
- Anonyymi
Puhutaanko nyt oikeasta alfasta, vai näistä alfasekoiluhöpötyksistä, joita mm. palstalla harjoitetaan?
- Anonyymi
Mitä tarkotetaan poikamaisella?
Ja mikä on alfauros? siis m iltä näyttää? Olet lukenut satukirjoja. Minä en tunne yhtään alfaurosta, vain wannabe alfoja. Mitä ne on kaikki itsestään alfaa yrittävät ja luulevat. Pelkkiä pellejä miehen vetimissä.
- Anonyymi
Mä tunnen kyllä useammankin alfan, mutta alfoille yhteistä on se, että he eivät yritä olla alfoja tai mieti ja koe olevansa alfoja. He eivät esitä yhtään mitään, he vaan ovat sitä mitä ovat - luotettavia, vakaita, aitoja johtajatyyppejä ihan luonnostaan.
- Anonyymi
Nämä palstallakin harjoitetut sekoilut puhuvat tosiaan alfoista just tollasina ihme pelleinä, joilla ei ole oikean alfan kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tunnen kyllä useammankin alfan, mutta alfoille yhteistä on se, että he eivät yritä olla alfoja tai mieti ja koe olevansa alfoja. He eivät esitä yhtään mitään, he vaan ovat sitä mitä ovat - luotettavia, vakaita, aitoja johtajatyyppejä ihan luonnostaan.
Joo. Heti tuli mieleen yksi palomies. Siinä on Mies isolla kirjaimella.
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti kukaan ei ole yksinään johtaja saati edes alfa. Jokainen ihminen on paikkansa saanut, koska muut eivät sitä pestiä halua tai jaksa.
Toiset tekee jostain alfan ja johtajan, se on vain hierarkiaa ei mitään muuta. Yhtä tavallinen pälli se alfakin silti on, kuolevainen ihminen.Anonyymi kirjoitti:
Nämä palstallakin harjoitetut sekoilut puhuvat tosiaan alfoista just tollasina ihme pelleinä, joilla ei ole oikean alfan kanssa mitään tekemistä.
Mikä on oikea alfa? Taruolento.
- Anonyymi
Mä tykkään satukirjoista. Missä satukirjoissa niistä alfoista kerrotaan. Mä oon muuten nähny sen anderssonin talon odensessa. Mun piti lähtee vuosia sitten interreilaamaan ja mua alko niin v****aa se junassa istuminen, niin jäi n odensessa pois ja pistin siinä matkakassan menemään. Eli sen kuukauden mitä piti reilata, olin koko ajan odensessa, köpiksessä ja malmössa. Siellä on tosi hyviä baareja, ja tanskalainen olut on hyvää. Ja oli elämäni parhaimmat viikot. Ja etenkin verrattuna istua jossain v***n junassa.
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään satukirjoista. Missä satukirjoissa niistä alfoista kerrotaan. Mä oon muuten nähny sen anderssonin talon odensessa. Mun piti lähtee vuosia sitten interreilaamaan ja mua alko niin v****aa se junassa istuminen, niin jäi n odensessa pois ja pistin siinä matkakassan menemään. Eli sen kuukauden mitä piti reilata, olin koko ajan odensessa, köpiksessä ja malmössa. Siellä on tosi hyviä baareja, ja tanskalainen olut on hyvää. Ja oli elämäni parhaimmat viikot. Ja etenkin verrattuna istua jossain v***n junassa.
Okei.
- Anonyymi
Tämä on kyllä niin totta. Mikään ei huuda epävarmuutta ja epämukavuutta omana itsenään olemisesta kuin uhoava, epäempaattinen, myrkyllinen, muka kova, pollea, tekoitsevarma ääliömies. Yksi tällainen uhoaja meni toispaikan tullen yhden naispomon hameenhelmoihin.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Mikä on oikea alfa? Taruolento.
Juurihan sen tuossa yllä kerroin. Sellainen luontainen johtajatyyppi, johon on helppo luottaa ja joka on vakaa, reilu ja uskottava. Oikean alfan ei tarvitse esittää yhtään mitään, eikä hän itse pohdi mitään "olen alfa" tyyppistä paskaa.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Okei.
Täällä kuvitellaan alfoiksi jotain uhoavia ja heikoitetuntoisia pellejä. Sellaisia pikemmin omegoja, joilla ei ole alfan ominaisuuksien kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kuvitellaan alfoiksi jotain uhoavia ja heikoitetuntoisia pellejä. Sellaisia pikemmin omegoja, joilla ei ole alfan ominaisuuksien kanssa mitään tekemistä.
Jep. Täällä palstapojat fanittavat alfoina yksilöitä, jotka todellisuudessa ovat valtaosan halveksimia omegoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Täällä palstapojat fanittavat alfoina yksilöitä, jotka todellisuudessa ovat valtaosan halveksimia omegoja.
Noinpa juuri. Ei yksikään täysijärkinen yksilö fanita kaikkia noita raiskaajamurhaajia, joita palstapojat täällä jatkuvasti fanittavat jonain "alfoina". Todellisuudessahan oikeastaan kaikki muut pitävät tuota sakkia yhteiskunnan kuonana ja pohjasakkana, alimpina yksilöinä, jotka kuuluvat tenkien taakse ja saisivat pysyä siellä lopun ikäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajusin oikeastaan vasta nyt että joo naiset tykkää alfauroksista! Niin kun aina jotkut marisee. Nehän on mahtavia.
Se ei ole uhoaja, tekoitsevarma öykkäri vaan:
Kypsä mies. Kypsyyteen liittyy ymmärrys ihmisistä, nöyryys, empatiakyky ja itsensä hallitseminen. Hallitsee puheensa, itsensä ja järki päässäl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinpa juuri. Ei yksikään täysijärkinen yksilö fanita kaikkia noita raiskaajamurhaajia, joita palstapojat täällä jatkuvasti fanittavat jonain "alfoina". Todellisuudessahan oikeastaan kaikki muut pitävät tuota sakkia yhteiskunnan kuonana ja pohjasakkana, alimpina yksilöinä, jotka kuuluvat tenkien taakse ja saisivat pysyä siellä lopun ikäänsä.
Ei kukaan arvosta raiskaajamurhaajia kuten korkeastikoulutettuja jännämiehiä kuten esim ullanlinnan murhaaja phyi mitä sakkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan arvosta raiskaajamurhaajia kuten korkeastikoulutettuja jännämiehiä kuten esim ullanlinnan murhaaja phyi mitä sakkia
No eipä tuota kovin moni arvosta, ainakaan enää tekonsa jälkeen. Ja niin sen kuuluukin olla. Putosi roskasakkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kyllä niin totta. Mikään ei huuda epävarmuutta ja epämukavuutta omana itsenään olemisesta kuin uhoava, epäempaattinen, myrkyllinen, muka kova, pollea, tekoitsevarma ääliömies. Yksi tällainen uhoaja meni toispaikan tullen yhden naispomon hameenhelmoihin.
No mitä pahaa siinä on jos vaimonsa luokse menee kysymään vaimoltaan neuvoa ja turvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajusin oikeastaan vasta nyt että joo naiset tykkää alfauroksista! Niin kun aina jotkut marisee. Nehän on mahtavia.
Se ei ole uhoaja, tekoitsevarma öykkäri vaan:
Kypsä mies. Kypsyyteen liittyy ymmärrys ihmisistä, nöyryys, empatiakyky ja itsensä hallitseminen. Hallitsee puheensa, itsensä ja järki päässälJust noinhan se on. Naiset todellakin tykkäävät alfauroksista, kuten ihan kaikki naaraat kautta koko eläinkunnan. Kuvaamasi kaltaiset alfaurokset ovat todella mahtavia ja todella kysyttyjä ja tavoiteltuja.
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan sen tuossa yllä kerroin. Sellainen luontainen johtajatyyppi, johon on helppo luottaa ja joka on vakaa, reilu ja uskottava. Oikean alfan ei tarvitse esittää yhtään mitään, eikä hän itse pohdi mitään "olen alfa" tyyppistä paskaa.
No minä en henkilökohtaisesti pidä ketään alfana, mutta joillain on kapasiteettia enemmän kuin toisilla ottaa asioita haltuun. Oli mies tai nainen.
G-LoveR kirjoitti:
No minä en henkilökohtaisesti pidä ketään alfana, mutta joillain on kapasiteettia enemmän kuin toisilla ottaa asioita haltuun. Oli mies tai nainen.
Riippuen tilanteesta melkein kuka vaan voi olla alfa ominaisuuksiltaan. Jopa minä. Kun on läjä tyyppejä joilla ei kyky tai kapasiteetti riitä, alfaksi nousee se jolla riittää. Niin se laumoissa menee.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Sä oletkin kertonut, että sulla ei ihan kauheasti noita sosiaalisia kontakteja ole. Mä tunnen useammankin alfan, molemmista binäärisistä sukupuolista.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Riippuen tilanteesta melkein kuka vaan voi olla alfa ominaisuuksiltaan. Jopa minä. Kun on läjä tyyppejä joilla ei kyky tai kapasiteetti riitä, alfaksi nousee se jolla riittää. Niin se laumoissa menee.
Ei todellakaan voi. Tuon on ihan harhakuvitelma. Toiset yksilöt eivät todellakaan kykene huolehtimaan edes itsestään, saati että ottaisivat tilanteen haltuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan voi. Tuon on ihan harhakuvitelma. Toiset yksilöt eivät todellakaan kykene huolehtimaan edes itsestään, saati että ottaisivat tilanteen haltuun.
Tuollaisia kun satuu kasa yhteen, niin ne törmäilevät seiniin ja hakkaavat siinä itsensä kuoliaaksi. Tuo on nähty lukemattomissa onnettomuustilanteissa. Suurimman osan ihmisitä kapasiteetti ei vain riitä.
Anonyymi kirjoitti:
Mieti laumaa niitä jotka ei osaa huolehtia itsestään ja yksi niitten sekaan joka osaa, se riittää tekemään hänestä alfan. Ei pidä tehdä asiasta monimutkaisempaa, kun se oikeasti on.
Anonyymi kirjoitti:
Sä oletkin kertonut, että sulla ei ihan kauheasti noita sosiaalisia kontakteja ole. Mä tunnen useammankin alfan, molemmista binäärisistä sukupuolista.
On ollut joskus ihan vitukseen. Liikaa ja siksi mulla onkin nykyään tarve pysyä kaukana teistä ihmisistä. Ei pahalla, mutta useimmat on vaan rasittavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, oon aikaa sitten kirjottanut tästä et oikeet alfat ei ole sellasia kusnapäitä. Vaan aitoja, rehellisiä, johdonmukaisia, sydämellisiä, määrätietoisia jne kaikkee hyvää. Ei sekoiteta heitä keskenkasvuisiin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä pahaa siinä on jos vaimonsa luokse menee kysymään vaimoltaan neuvoa ja turvaa
Tarkennan tilanteen: kyseessä oli miespomo joka uhosi potkuista, oli YTt. Sitten kun irtisanomisen aika tuli niin ei uskaltanut! Naispomon piti tehdä se homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennan tilanteen: kyseessä oli miespomo joka uhosi potkuista, oli YTt. Sitten kun irtisanomisen aika tuli niin ei uskaltanut! Naispomon piti tehdä se homma.
Niin jos nainen on isompi päällikkö niin silloin se on naispomon tehtävä ei muiden
- Anonyymi
Öö empaattinen ja innostumiskykyinen poikamainen vs. empatiakyvytön, toksisen maskuliinen alfayritteliäs. Sanoisin että feikattu yhdistelmä.
- Anonyymi
Poikamainen look ei oikein osu alfauroksen määritelmään omasta mielestäni. Tunnen yhden ainoan miehen, joka osuu mielestäni täydellisen alfauroksen määritelmään eikä hän ole ulkoisilta ominaisuuksiltaan yhtään poikamainen.
Alfamies on naisten erityisesti tavoittelema, koska hänessä on havaittavissa todennäköisesti runsaimmin evolutiivisesti edullisia perinnöllisiä ominaisuuksia, (jotka siis johtuvat geeneistä). Sama alfanaisella. Siksi hän on miesten erityisesti tavoittelema.
Ihminen ei näe alfan erinomaisia geenejä, mutta tulee valinneeksi niiden runsastumisen valitsemalla OMINAISUUKSIEN perusteella laadukkaan. Evoluution AINUT mitta on odotettavissa olevien jälkeläisten runsaus. 🌹👀Poikamainen alfauros Taru... Nomen est omen ja eiköhän tuo kerrokin jo kaiken olennaisen.
- Anonyymi
Mä tykkään pitkistä, normaalivartaloisista ja tummista miehistä eniten. Niin ja miehekkäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652