Lähestymistavoista Treffit24:ssä

Tosikkoko

Olen saanut profiiliini jonkin verran vastauksia, mutta suurin osa viestin lähettäneistä miehistä toteaa vain jotain tämän suuntaista, että
"kiva profiili sulla" tv.NN
"sulla on hyvä musiikkimaksu" tv.NN
"terveisiä sinne Hämeeseen" v.NN

Miten nämä yhteydenotot pitäisi tulkita? Pelkkiä toteamuksia. Odottavatko nämä miehet jotakin palautetta kun kuitenkin vaivautuvat vääntämään muutaman sanan?
En ole vastannut. Eikö nimenomaan "vieraskirja" ole sitä varten, että sinne voi jättää viestin, johon EI haluta vastausta, vaan halutaan kommentoida jotakin yksittäistä asiaa profiilissa, mutta ei muuten olla kiinnostuneita aloittamaan tutustumista.

11

15122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Super mopo

      Empä ajatellut noin tuota vieraskirjaa. Kuvittelin, että sinne voi lähettää kehuja ja flirttiä. Näin jos nainen on kiinnostunut voi hän ottaa sitten yhteyttä!??

    • Jii

      Mä olen ainakin pitänyt vieraskirjaa vain sen alkuperäisessä tarkoituksessa. Tokihan sinne voi laittaa flirttiä mutta siihen on ehkä parempi käyttää viestejä....

      • tata

        Itse olen (mies) käynyt jättämässä muutamaan vieraskirjaan viestin ja olen kyllä kehunut oikein kivasti. Se on omalta kohdaltani ollut yksi tapa ilmaista, että olet mielenkiintoinen tapaus ja en kyllä yhtään pahakseni pane, jos toinen innostuu vastaamaan. Aika harkiten olen laittanut kyllä, vain siis sellaisille, joista voisin olla kiinnostunut.


    • olemassaolostaan

      Miehet ovat tainneet saada näillä palstoilla niin paljon kynsilleen, että ovat ryhtyneet varovaisiksi! Jospa he jättävät muutaman sanan mainosmielessä, voit käydä katsomassa profiilin ja tehdä itse aloitteen, jos miellyttää.
      Monet naiset eivät vastaa viesteihin ja miehet lienevät kyllästyneet kokeilemaan kepillä jäätä:)
      Kohtelias "kiitos mielenkiinnostasi, mutta ei kiitos" riittäisi monesti vastaukseksi ettei tuntisi oloansa vallan nollatuksi.

      • Klikkailija

        Moni nainen ei selvästikään edes katso kaikkien profiilinsa katsojien profiileita.

        Siksi joillekin on pakko laittaa jotain tylsää sontaa vieraskirjaan että katsoisivat munkin profiilin.

        Tilanne on sama kuin nainen menisi sokkona baarin nurkkaan istumaan ja odottelisi iskuyrityksiä, itse ei muuta panosta, kuin ehkä tiukat ja avonaiset vaatteet. ÄÄLIÖ.


      • Anonyymi

    • braN19

      Tuli tosta mieleen, että itse ainakin laitan vastausta kaikille, vaikka sitten vain sen "ei kiitos". On tosi ärsyttävää kun toinen ei vastaa mitään.

      Ja sitten tuosta profiilien katsomisesta. Mulla ainakin on tietyt ikärajat mitä haen. Ja kun tuossa nyt tuli tuo uudistus että näkee iän profiilia katsomatta, niin en näe mitään syytä katsoa ikähaarukan ulkopuolisia. Kyllä nyt parin vuoden heitot "sallitaan", mutta esim. en mitään yli 3kymppisten profiileja selaile.

      • ikäihminen

        Sä oletkin vielä niin nuori, että sulla on käytöstavat vielä jäljellä. Yli 30-kymppiset sinkkunaiset ovat taas jo niin pilaantuneet mieleltään, ettei niiltä kannata odottaa alkeellisiakaan käytöstapoja.

        Jos haluaa yhteyttä johonkin, niin paras tapa on kirjoittaa lyhyt(sopivan pituinen) viesti mahdolliselle kohteelle. Harvemmin kukaan varmaan vastaa mihinkään flirttiin tai vieraskirjan tervehdykseen.

        90% täällä olevista ihmisistä on henkisesti sairaita, jotka eivät kykene suhteeseen. Se jäljelle jäävä 10% taitaa olla sieltä nuoremmasta päästä.


      • vanhus:D
        ikäihminen kirjoitti:

        Sä oletkin vielä niin nuori, että sulla on käytöstavat vielä jäljellä. Yli 30-kymppiset sinkkunaiset ovat taas jo niin pilaantuneet mieleltään, ettei niiltä kannata odottaa alkeellisiakaan käytöstapoja.

        Jos haluaa yhteyttä johonkin, niin paras tapa on kirjoittaa lyhyt(sopivan pituinen) viesti mahdolliselle kohteelle. Harvemmin kukaan varmaan vastaa mihinkään flirttiin tai vieraskirjan tervehdykseen.

        90% täällä olevista ihmisistä on henkisesti sairaita, jotka eivät kykene suhteeseen. Se jäljelle jäävä 10% taitaa olla sieltä nuoremmasta päästä.

        on se niin vaikeeta...toi 90% suhteeseen kykenemättömiä on varmaan ihan oikein. On eri asia elää suhteessa tai haaveilla sellaisesta vanhempana yli 30v sinkkuna. Siloin on jo urautunut omiin juttuihinsa, et usein täysi mahdottomuus elää parisuhdetta saman katon alla ja ehkä vielä molempien lapset mukana kuvioissa. Itse olin tässä foorumissa ja muutaman tuttavuudenkin sain...parisuhde löytyi sitten perinteiseen tapaan ja on nyt toiminut jo muutaman vuoden. Täällä tapaamani prinsessat elivät utopistista haavettaan ja olivat oikeesti kahjoja vaan ei niin hyvässä merkityksessä kuin olisi toivonut.
        Joku voi tästä provosoitua, mut mä oon ihan täyspäinen perheellinen ja tiedän sen diplomatian ja huomioimisen määrän mitä meidän 8 henkisessä perheessä tarvitaan. Panostakaa todellisuuteen. Puhukaa ja tutustukaa toisiinne. Vastatkaa kaikkiin viesteihin niin menee paremmin.


      • Seikspiiri

        Joo siihen se loppuukin. Totuutta/arkea kun alkaa pöytään lyömään,niin vastailut loppuu siihen. Usein ollut sielä tapana että alkuhuuma sokeuttaa todellisuuden. Kuvittelevat jotain rakkausromaania oikeasta elämästä! Ei mitään todenperää! Toki harvassa ne joilla on todellisuus mukana!


    • EiMitäänBulkkiHeippoja

      Sitten vielä ihmetellään, etteivät naiset vastaa...

      Jos mies on vähänkään kiinnostunut, hän osoittaa sen ensimmäisessä yhteydenotossaan. Viesti on lyhyt, perustuu profiilissa oleviin tietoihin ja heittää jonkin sopivan kysymyksen omaan profiiliin sisältyvistä asioista.

      Jos keskustelu ei lähde tällä käyntiin, sitten voi miettiä omaa lähestymistään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe