naisen istuma-asento!

Anonyymi-ap

Siis mikä logikka tuossa on, että pitää istua jalat ristissä! Tässä joulunaikana on katsonut paria telkkariohjelmaa ja muutenkin, niin mikä logikka tuossa jalkojen vääntämisessä oikein on? Onko pillu kipeänä vai mikä?

13

394

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tiä? Jotenkin ainakin ryhti pysyy parempana risti-istunnassa. Samaa sarjaa kysymys kuin että miksi miehet istuu jalat harallaan kai.

      • Anonyymi

        Ap. Kommentoi! Huomasin tuon miehen istuma-asennon jalat levällä! Ei sekään ole hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. Kommentoi! Huomasin tuon miehen istuma-asennon jalat levällä! Ei sekään ole hyvä!

        Miten sä istut?


      • Anonyymi

        Koska kivekset ovat siellä jalkojen välissä. Itselläni ainakin ne jäävät herkästi puristuksiin jos yrittää laittaa jalat toisiinsa kiinni.


    • Anonyymi

      Polvea polven päälle vaihtaen tulee lähinnä mieleen huonohermoisuus. Ja uskonnollisuus tietenkiiii

      • Anonyymi

        Uskonnollisuus🤣 ok.


    • Anonyymi

      Joo se jalka toisen päällä istumis -asento on itseasiassa maalaisten hommaa. Kukaan rotunainen ei istu niin.

    • Anonyymi

      Koska takapuoli puutuu istuessa. Jos pitää jalkaa toisen päällä, rasittaa vain toista puolta. Sitten kun se puutuu, voi vaihtaa jalkaa. Ja jos ei istu jalat ristissä, pitää istua naisellisesti jalat (reidet) kiinni toisissaan ja se rasittaa reisilihaksia kun pitää jännittää niitä koko ajan. Jos jalka on toisen päällä ei tarvitse jännittää reisilihaksia koko ajan.

    • Anonyymi

      Jaloilla on eri kulma toisiinsa riippuen geeneistä ja sukupuolesta.

      Joillekkin se on vain luonnollista istua ristissä. Itsekkin miehenä on pakko istua toinen jalka 70 asteen kulmassa toisen päällä jos on sellainen matala tuoli, joka on suunniteltu sopivan myös todella pienille ihmisille.

    • Anonyymi

      Siveellisyys, mutta kyllä sinne ottaa kylmä .
      Kokeile itse istua suu auki tuulessa, hiekka myrskyssä, sateessa jne.

    • Anonyymi

      Pystyy istumaan rennosti ilman että täytyy jännittää jalkoja. Muissa asennoissa joutuu jalkoja jännittämään että pysyy yhdessä.

    • Anonyymi

      hmm.. tutun oloinen aloitus. Mutta naiset käyttää kehon kieltä aika monella tapaa valta-välineenä. Tämän olen kertonut täällä jo aiemminkin, mutta kerrotaan kerran vielä. Oli elokuu (?) ja olin tekemässä jotain asiaa töissä yhden itseäni vanhemman naisen kanssa. Olin tykännyt tuosta ihmisestä. Hänellä oli päällään joku t-paita ja jossain tilanteessa hän oili aika lähellä minua ja epähuomiossani käänsin päätäni hänen suuntaan ja silmät oli suoraan tämän naisen paidan sisään.... Tiesin, että hän tiesi, että olen häneen kusessa ja hän oli siitä aika tiukkana. Hän oli silloin ja on edelleen aikuisten lasten äiti ja eli avoliitossa. Sitä puseron sisään tuijottamista kesti varmaan viisi sekuntia ja minä viisaampana käänsin pään pois ja jotenkin jäi sellainen olo, että häntä se ei haitanut vaikka olisin katsonut lisää! Tuskin se pusero kuitenkaan olisi lähtenyt pois vaikka aika ja paikka olisi ollut toinen. Tuosta tapahtumasta meni varmaan puoli tuntia, niin hän kuittasi sen, eli oli huomannut tai syötti sen tialnteen minulle tarkoituksella.

      Mutta muita. On ollut myös tilanteita joissa nainen tulee farkut jalassa tilanteeseen jossa jalkoväli on suoraan silmien tasolla ja sitä on sitten katsottu. On tilanteita jossa katsot naista silmiin ja hän nostaa toisen jalan ilmaan.

      Mutta eihän näistä asioista koskaan puhuta. He käyvät omissa mielissään asioita ja mitä sitten tapahtuu on aina vaan asioitten ketju! En ole koskaan puhunut livetilanteen ihmisten kanssa asioita enempää... Netissä kyllä jotain, esim. mille tuntuu kun tuntuu sille, että jotain kaipaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe