ruotsissa suljettiin pari koraani koulua ääri juttujen vuoksi

Anonyymi-ap

ruotsissa suljettiin pari koraani koulua ääri juttujen vuoksi tukholmassa ja upsalassa

Syynä oli että turvallisuuspoliisin mukaan kouluissa opetettiin jihadi ääri ajattelua

suomessahan tällaista ei tapahdu ?

Swedish court shuts down two Muslim schools over jihad ideology

“Two Muslim independent schools are not allowed to continue operations,” translated from “Två muslimska friskolor får inte fortsätta verksamheten,” SVT, December 22, 2022:

The two Muslim independent schools, Framstegsskolan in Stockholm and Imanskolan in Uppsala, are not allowed to continue with their activities. That is the meaning of two judgments from the administrative court in Stockholm.
Serious flaws
The School Inspectorate decided to withdraw the permits for both schools in May this year. The authority based its decisions on, among other things, Säpo’s warning that the students were influenced towards an Islamist ideology and risked radicalization.

5

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällaista ei saa antaa tapahtua missään. Heti stoppi terrorismille.

    • Anonyymi

      vääräuskoiset pii , joku luki ääneen ?

    • Anonyymi

      Joo ei suomessa tälläistä tapahdu, ei ole koraanikouluja ja 3 vuotiaat haluaa pukeutua huiviin ja kaapuun…

    • Anonyymi

      Ruotsin koulut ovat ongelmissa muutenkin. Öljy ei tahdo liueta veteen.


      "Artikkelissa kerrotaan Järvassa työskentelevästä naispuolisesta opettajasta, joka kertoo väkivaltaisesta ja uhittelevasta koulumaailmasta. Opettajien kutsuminen ”huoriksi” ja ”nussin sinun äitiäsi”-tapaiset huutelut ovat arkipäivää, kuten brutaalit väkivaltaisuudet.

      – Itse olen kieltäytynyt käyttämästä suojaliivejä, mutta jopa jotkut vanhemmat tulevat vanhempainiltoihin suojaliiveihin pukeutuneena, opettaja kertoo.

      Valkoihoisiin kohdistuva huorittelu on arkipäivää.

      – Oppilaat sanovat minulle, että olen likainen. He tarkoittavat tällä likaisuudella sitä, että olen valkoinen ja kristitty. ”Älä koske minuun, olet likainen”, he voivat kirkua.

      Toim. huom: Järvan alueeseen siis kuuluu Tukholman maahanmuuttajghetot Rinkeby-Tensta-Husby ja tällä alueella ei todennäköisesti ole yhtään ainoaa ruotsalaista lasta koulun oppilaina.

      Opettaja kertoo edelleen, että monilla oppilailla ei ole minkäänlaista impulssikontrollia ja he ns. loukkaantuvat erittäin helposti. (Loukkaantumisessa on kyse kunniakulttuurin piiriin kuuluvien miesten ns. rispektistä.) Opettaja kertoo kuinka jotkut oppilaat ovat selvittäneet hänen asuinpaikkansa ja tulleet pimpottelemaan ovikelloa, koska ovat loukkaantuneet verisesti esimerkiksi sen takia, että opettaja on korjannut väärän vastauksen.

      – Yksi oppilas esimerkiksi seurasi minua koulun jälkeen iltaisin. Poika sanoi, että varohan vain ja sellaista. Kerran tulin kotiin kun kotini oven takana oli nuorukaisia ja he yrittivät mennä oveni läpi. Sitten kerran tuli puolen sataa tekstiviestiä, jossa uhkailtiin, joissakin viesteissä oli minusta salaa otettuja kuvia. Sävy oli selvä: kannattaa varoa, nainen kertoo ja jatkaa:

      – En varsinaisesti pelkää, mutta onhan se hieman epämielyttävää. Lisäksi henkilökunnan keskuudessa tiedetään ketkä oppilaat ovat vaarallisia ja keiden perheet ja suvut ovat vaarallisia.

      Opettaja kertoo, että ei voi kuitenkaan matkustaa julkisilla kulkuvälineillä kouluun Rinkebyhyn. Hän itse asuu toisella puolella kaupunkia. Opettaja on vuokrannut Rinkebystä autotallipaikan ja palkannut miehen vartioimaan autoa, että sitä ei polteta. Opettajan motiivi jatkaa opettamistointa on hyvä palkka.

      Artikkeli antaa melko synkän kuvan maahanmuuttajaghettojen koulujen tilasta. Asiasta on kerrottu Pt-mediassa aiemminkin. Kannattaa lukaista oheinen artikkeli samaan syssyyn."

      /PTMedia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe