Tunnistako kuka mikä adhd lääkkee.

Anonyymi-ap

Eli se on depotti tabletti ja se on ovalin muotoinen ja ruskea tai beige ja sinä on yksi jakoura ja se sisälttä jotain amfetaminia.

Eli kun otta yksi kpl ja pureskele se ja juo paljon vettä niin tunnin pari päästä tunte että sinä on jotain amfetaminia mutta sittä ei ole paljon kun minä olen yli 100 kiloinen mies niin tuntu että vaikutus jää vajavaiseksi.

Eli muut isokokoiset käyttäjät sano että nittä pitä otta 2 kpl että toimi.

Eli nyt on just vähän yli 2 tuntia kun otin 1 kpl ajatelin odotta 4 tuntia ja sen jälken otta se toinen kpl.

Ja katsoa että pystykö joku tunnistaman mikä adhd lääkkee on kysessä eli se ei ole yhtä tehokas kun esim elvanse 30 mg tai 70 mg tai medikinect cr 30 mg ne on paljon tehokampia kun tämä lääkkee.

Mutta medikinect kestä 3 tuntia ennen kun rupea vaikuttaman ja elvanse kestä pari tuntia ennen kun rupea vaikuttaman.

Eli minä ole yli 100 kiloinen mies ja elvanse voi otta keralla 100 mg esim 1 kpl 70 mg tabletti ja 1 kpl 30 mg tabletti.

Ja medikinect cr voi otta 60 mg mutta ei keralla eli ensin 1 kpl 30 mg tabletti ja sitten 4 tunnin päästä toinen 30 mg tabletti.

Mutta please auttaka minua tunnistaman mikä adhd lääkke ja montako mg tabetista on kyse niin voin katsoa loput google.

Vaikutus on piristävä mutta ei mene sekasin eikä tule maninen niin kun katupiri ja medikinect cr 30 mg piristä ja tule hirveän maniseksi ja kyllä kun otta elvanse 100 mg tule sekä maninen ja piristävä mutta ei yhtä maniseksi kun medicinect cr.

3

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja medikinect cr on annostus suositus 1 mg 1 kiloa kohti mutta max 80 mg eli jos paina esim 80-100 kiloa niin se on 80 mg ja jos paina esim 60 kiloa nikn se on noin 60 mg mutta medikinect aloitus annos voi olla 5 mg joka vähitellen nostettan ja otettan verenpaine ja pulssi sännöllisesti.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­N­­­y­­m­f­­o­­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176835796

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6024
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      146
      1659
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1448
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1230
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      40
      808
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      26
      801
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      87
      745
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      729
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      689
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      217
      687
    Aihe