Miehet haluaa tapailla nuorempia naisia

Anonyymi-ap

154

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä onkin lukemista palstalaisille. Tuossa ei ole mitään uutta eikä ihmeellistä.

      • Anonyymi

        Sitten Migrin perusmiesten täytyykin antaa niitä työlupia vain nuorille thai hierojille.


    • Anonyymi

      Olipa tilitystä, aivan samaa kuin näillä palstoilla.

      >> "Pidin kohtuuttomana, ettei ikääntymistä sallittu naisille"

      Noin toimii vaihdevuosien runtelemat aivot. Kukaan ei ole kieltämässä kenenkään ikääntymistä.

      >> "miehet voisivat saman tien pyöräyttää ikätoiveensa ylemmäksi, sillä ei mies tunne vetoa naiseen, joka on nuori, vaan naiseen, joka näyttää nuorelta"

      Noin toimii vaihdevuosien runtelemat aivot. Miehet eivät halua että heidän tytöllään on sellaiset.

    • Anonyymi
      • Olet pedari kun sanot noin.


    • Anonyymi

      Niin haluaa ja sit ne reppanat sekoo kun eivät miestisseineen, pälvikaljuineen ja kaljamahoineen niille näteille nuorille flikoille kelpaa.

      • Siinä tullaankin siihen, että ihminen elää liian kauan. Viiskymppisenä on jo hyvä kuolla pois, kun kaikki se hauska on elämässä jo takanapäin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siinä tullaankin siihen, että ihminen elää liian kauan. Viiskymppisenä on jo hyvä kuolla pois, kun kaikki se hauska on elämässä jo takanapäin.

        Eihän sinua kukaan estä päättämästä päiviäsi, jos oikeasti olet tuota mieltä. Minä rakastan elämää ja haluan elää mahdollisimman pitkään. Niin kauan kun terveyttä vaan riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinua kukaan estä päättämästä päiviäsi, jos oikeasti olet tuota mieltä. Minä rakastan elämää ja haluan elää mahdollisimman pitkään. Niin kauan kun terveyttä vaan riittää.

        Tiedän sen. Ei sitä voi kukaan estää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tiedän sen. Ei sitä voi kukaan estää.

        Et puhuis tuollasia. Mutta sinänsä kun Suomessa oman henkensä ottaneista miesten osuus on liki kolme neljäsosaa, niin tämä voisi osin selittää sen miksi naisten elinaika on keskimäärin hieman miehiä pidempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et puhuis tuollasia. Mutta sinänsä kun Suomessa oman henkensä ottaneista miesten osuus on liki kolme neljäsosaa, niin tämä voisi osin selittää sen miksi naisten elinaika on keskimäärin hieman miehiä pidempi.

        Ei minulla ole enää mitään mielenkiintoa elää. Olen vaan yksin aina. En saa kaivata ketään. Minua haukutaan täälläkin. Minusta ei pidetä missään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei minulla ole enää mitään mielenkiintoa elää. Olen vaan yksin aina. En saa kaivata ketään. Minua haukutaan täälläkin. Minusta ei pidetä missään.

        Haukuthan sinä itsekin koko ajan muita, tässäkin ketjussa. Mokoma törppö


      • Anonyymi

        On kovin vasemmistolaista pilkata ihmisiä heidän sairauksiensa vuoksi. En tiedä mitä kuvittelet, mutta pälvikalju on yleisintä nuorilla ja nuorilla aikuisilla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei minulla ole enää mitään mielenkiintoa elää. Olen vaan yksin aina. En saa kaivata ketään. Minua haukutaan täälläkin. Minusta ei pidetä missään.

        Älä nyt.

        Minä aikakin pidän sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt.

        Minä aikakin pidän sinusta.

        No kiitos...


      • Anonyymi

        No ei tarvi seota, olen ikääntynyt ja huomaan että ajatuksenjuoksuni ja elämänmallini karkaa aina vain kauemmas nuorten naisten elämänkaavoista.

        Tämä on sitä arvokkaasti vanhenemista; se että miellyttävän naisväestön ja itsen välillä alkaa olla jo merkittävä - jopa määräävä - kuilu tarkoittaa vain että sanon nuorille naisille että kiitos kaikesta, olette ihania, eläkää hyvä elämä.

        Minun ei tarvi vaatia mitään, mieltymykseni eivät ole määrääviä eivätkä ne pakota - ja vielä vähemmän oikeuta - minua olemaan minkäänlainen todelllisuuspakoinen mulkero. Nyt on aika keskittyä muihin asioihin. Jos niikseen sattuisi käymään - jota epäilen - niin nuoret naiset ovat edelleen enemmän kuin tervetulleita piipahtamaan ykäsedän luona.


    • Anonyymi

      Tuokin riippuu niin miehestä ja naisesta. Moni mies ei huolisi kovin paljoa itseään nuorempaa naista. Siinä äin mukana kun usein tulee monenmoista. Toisia taas ei sitten haittaa edes olla lapsenvahtina jollekin teinille. Meistä ihmisistä on niin moneksi.

      • Anonyymi

        Huh, onneksi tuli lapset tehtyä nuorina. Nyt voi sitten ilman mitään lapsentekopaineita nauttia elämästä rakkaan vaimon kanssa. Rupsahdetaan yhdessä :)! Lähdetäänkin tästä kohta etelään nauttimaan lämmöstä ja kulttuurista.
        Terv. Ukko 58 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, onneksi tuli lapset tehtyä nuorina. Nyt voi sitten ilman mitään lapsentekopaineita nauttia elämästä rakkaan vaimon kanssa. Rupsahdetaan yhdessä :)! Lähdetäänkin tästä kohta etelään nauttimaan lämmöstä ja kulttuurista.
        Terv. Ukko 58 v.

        Niin ja mieti, jos se vaimo vielä itsekin tarvitsisi lapsenvahtia ja holhoojaa, kun on vielä "hieman keskenkasvuinen".


    • Anonyymi

      Olen ehkä jo kurppa jonkun mielestä näin 43-vuotiaana, mutta kiinnostusta on silti tullut eniten noin 30-45-vuotiailta miehiltä. Tiedä sitten, ehkä vain ovat epätoivoisia niin, että kaikki kelpaa mutta on usea ollut ihan aidosti kiinnostunut minusta ihmisenä, naisena, mahdollisena kumppanina. En siis ihan vielä heitä pyyhettä kehään ettenkö ikäni puolesta kelpaisi kenellekään 😊 Toki nuoret naiset aina ovat kauniimpia, en voi heidän kanssaan siinä kilpailla, mutta onneksi ei täydykään. Riittää, että olen kaunis sille yhdelle erityiselle miehelle 🥰

      • Anonyymi

        Tuohan se juuri on, kun tuo juttu ei näy ainakaan omassa elämässäni millään tavalla. Mun elämässäni tuo on mennyt pikemmin päinvastoin. Ei mulla parikymppisenä menekkiä ollut. Ei ollut yhdenyhtään kiinnostunutta miestä mailla eikä halmeilla. Miesseurasta oli ihan turha haaveilla. Tilanne muuttui ihan toiseksi siinä jossain 35:den kieppeillä ja vielä ei ole tullut muutosta takaisin toiseen suuntaan. Että sinällään näillä jutuilla ei ole mulle mitään merkitystä.


      • Anonyymi

        43 vuotias nainen on parhaimmillaan ja usein vielä kauniimpi ja naisellisempi kuin joku nuorempi tyttö. Tosin hänen ikäiset etsii poikkeuksetta paljon nuorempia miehiä kuin minä. Joka mielelläni ottaisin 40 naisen ennenkuin 25v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan se juuri on, kun tuo juttu ei näy ainakaan omassa elämässäni millään tavalla. Mun elämässäni tuo on mennyt pikemmin päinvastoin. Ei mulla parikymppisenä menekkiä ollut. Ei ollut yhdenyhtään kiinnostunutta miestä mailla eikä halmeilla. Miesseurasta oli ihan turha haaveilla. Tilanne muuttui ihan toiseksi siinä jossain 35:den kieppeillä ja vielä ei ole tullut muutosta takaisin toiseen suuntaan. Että sinällään näillä jutuilla ei ole mulle mitään merkitystä.

        Itse en ole huomannut niinkään eroa miesten kiinnostuksessa verrattuna siihen, kun olin nuorempi. Nuorempana oli toki enemmän tilaisuuksia, joissa tapasin sinkkumiehiä, opiskelijabileitä jne eli kiinnostustakin oli ehkä tuossa mielessä enemmän, mutta jopa nykyään saan huomiota, jos joskus baariin eksyn. En kuitenkaan ajattele ikää minään rajoittavana tekijänä. Toki biologisesti ikä rajoittaa eli en ole enää kiinnostunut lasten hankkimisesta ja se rajaa ulkopuolelle omista lapsista haaveilevat miehet. Muutoin miehen iällä ei niin ole merkitystä, kunhan ei nyt ihan poikanen ole eikä ihan pappa 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        43 vuotias nainen on parhaimmillaan ja usein vielä kauniimpi ja naisellisempi kuin joku nuorempi tyttö. Tosin hänen ikäiset etsii poikkeuksetta paljon nuorempia miehiä kuin minä. Joka mielelläni ottaisin 40 naisen ennenkuin 25v.

        Minä en etsi minkään tietyn ikäistä miestä, kunhan elämänkokemus ja -tilanne vastaavat jollain tavalla omaani eli ei eletä ihan täysin erilaista vaihetta elämässä. Todennäköisimmin 35-50-vuotoas mies elää kutakuinkin samaa elämänvaihetta, joten todennäköisesti tuosta ikäryhmästä löytyisi myös kumppani, mutta se on vain "teoriaa". Oikeassa elämässä miehen ikä voi olla tuon ulkopuoleltakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole huomannut niinkään eroa miesten kiinnostuksessa verrattuna siihen, kun olin nuorempi. Nuorempana oli toki enemmän tilaisuuksia, joissa tapasin sinkkumiehiä, opiskelijabileitä jne eli kiinnostustakin oli ehkä tuossa mielessä enemmän, mutta jopa nykyään saan huomiota, jos joskus baariin eksyn. En kuitenkaan ajattele ikää minään rajoittavana tekijänä. Toki biologisesti ikä rajoittaa eli en ole enää kiinnostunut lasten hankkimisesta ja se rajaa ulkopuolelle omista lapsista haaveilevat miehet. Muutoin miehen iällä ei niin ole merkitystä, kunhan ei nyt ihan poikanen ole eikä ihan pappa 😊

        Nuohan ovatkin ihan henkilökohtaisia kokemuksia. Siksi sanoinkin, että "Mun elämässäni tuo on mennyt pikemmin päinvastoin." En ole hetkekään olettanut, että kaikkien muiden kokemus olisi sama. Minulla se meni noin, että aivan ilman kiinnostunutta miesseuraa sain ne opiskelijabileet ja muut pyöriä lävitse. Kavereita on aina ollut, mutta ei yksikään mies minusta siinä mielessä ollut koskaan nuorena kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en etsi minkään tietyn ikäistä miestä, kunhan elämänkokemus ja -tilanne vastaavat jollain tavalla omaani eli ei eletä ihan täysin erilaista vaihetta elämässä. Todennäköisimmin 35-50-vuotoas mies elää kutakuinkin samaa elämänvaihetta, joten todennäköisesti tuosta ikäryhmästä löytyisi myös kumppani, mutta se on vain "teoriaa". Oikeassa elämässä miehen ikä voi olla tuon ulkopuoleltakin.

        Millainen kokemus ja tilanne olisi vastaava sulle? Nimim. eronnut ja onnellinen M50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen kokemus ja tilanne olisi vastaava sulle? Nimim. eronnut ja onnellinen M50v

        En tarkoita, että miehen elämäntarinan olisi oltava samanlainen kuin minulla, mutta itse olen esim. elänyt pitkässä parisuhteessa, kokenut rankan eron ja elänyt lapsiperhearkea ainoana talouden vanhempana. Minulla on näin nelikymppisenä jo paljon elettyä elämää takanani, paljon kokemuksia, kipeitäkin. Elän edelleen lapsiperhearkea, mutta jo vanhemman lapsen kanssa enkä enää ajattele saavani lisää lapsia. Miehen täytyisi siis pystyä ymmärtämään ja hyväksymään elämäntilanteeni ja minut kaikkine kokemuksineni, sama toki pätee toiseen suuntaan.


    • Anonyymi

      Tuohan kertoo vain tuosta tapillusta miehestä. Tuollaisia löytyy ja sitten myös ihan muunlaisiakin. Myös naisissa on niitä, jotka eivät huoli vanhaa miestä (siis oman ikäistään) ja noita naisiakin on jatkuvasti vain suuremmassa määrin. Antakaa ihmisten vapaasti tykätä mistä tykkäävät.

    • Parinhaku perustuu jatkuvaan evolutiiviseen KILPAILUUN ja on automaattisesti hakenut muotonsa evoluution mukana. Ainoa kriteeri on runsas lisääntyminen ja siten omien geenien jättäminen jälkeensä. Tässä lyhyessä muodossa biologian runko.

      Palstalla ei juuri uskota tutkimuksen tuomaa VARMAA biologista totuutta. Kaksi kilpailevaa ideologiaa, feminismi ja luuserisovinismi, väittävät että luonnonkulku ilman VALINTAA olisi mahdollinen.

      On syntynyt ideologiat, joissa maailma olisi mahdollinen sellaisena, kuin henkilö sen haluaa. Ei ole mahdollista. Biologia ei suinkaan tuo leppoisaa kuvaa maailmasta, vaan todella raa´an, mutta ehdottomasti TODEN.

      Joko hyväksymme tämän, tai jatkamme ikuista vatkaamista vaatimuksinemme. 🌹👀

    • Anonyymi

      Minulla on nuorempi mies, ei hirveän monta vuotta mutta kuitenkin. On voinut katsella nuorempia mutta valinnut minut.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Mieheni on minua 8 vuotta nuorempi. Hänelle olisi ollut tarjolla niitä paljon kehuttuja parikymppisiäkin, mutta valitsi sitten kuitenkin jostain syystä minut.


      • Anonyymi

        Todellakin olisi, useampi.


      • Anonyymi

        Sama täällä. Mulla ja miehelläni on 10 vuoden ikäero. Mies on siis mua nuorempi. Tosin siinä mielessä tuo otsikko varmaan pitää jollain tasolla paikkansa, että mä olen meistä se selkeästi nuoremman näköinen. Mies on kyllä tiennyt mun ikäni jo ennen kun meillä oli mitään sutinoita, mutta ulkopuoliset ovat hänelle usein nälvineet, että hänellä on lapsimorsian. He kun eivät mun ikääni tiedä.


    • Anonyymi

      Ööö ... jos menee treffeille itseään kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa, niin voiko jonkin muunlaisia kommentteja odottaa? Eikö tuo nyt liene itsestään selvää, että kyseessä ovat juuri tuon tyyppiset miehet? Ne miehet, jotka eivät noin ajattele, ovat siellä treffeillä niiden ikäistensä kanssa. Kaikenlaisia urpoja sitä päästetään juttuja kirjoittelemaan.

    • Anonyymi

      Jos mies haluaa nuoremman niin naiset haluaa komeaa miestä tapailla. Kurpilla on tunnetusti kriteerit taivaissa.

      • Anonyymi

        Molemmilla, sekä naaras- että uroskurpilla.


    • Anonyymi

      en ole etsinyt sinkkuna suoranaisesti mitään, mutta ympäristö valitsee sen keski ikäistä miestä, nuodenmat naiset kun heiltä puutuu mies ystävä vanhenpi on turvallinen,

    • Anonyymi

      Mjaa, haluaa tapailla nuorehkoa, mutta vain seksin merkeissä.
      Tuskin tuntia pidempään jaksaisi, mutta sehän jo monesti riittäisi:)
      Ei vakavampaan suhteeseen, siihen tarvittaisiin jo nainen jolla on jo riittävästi elämänkokemusta. Tuollaisen vakavamman suhteen kulmakivi ei ole enää ulkoinen olemus tai pelkkä ikä, vaan naisen tuottama kokonaisuus käyttäytymisineen.

      Aloitus on varmasti ajateltu "kohde pelkkään seksiin" tyyppisellä alleviivauksella?

      AV

      • Anonyymi

        En ole aloittaja, mutta totean, että tuossa linkitetyssä jutussa ei puhuttu millaista suhdetta nuo miehet oikein hakivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta totean, että tuossa linkitetyssä jutussa ei puhuttu millaista suhdetta nuo miehet oikein hakivat.

        Varmastikin suhteita ihan laidasta laitaan mitä miehet hakevat.


    • Anonyymi

      sehän siinä onkin vahenmat eivät etsi seksi seuraa niin uskalletaan lähestyä jutelemaan,

    • Kaikin mokomin, ei tuu ikävä. Joutaa mun puolesta kaikki munakuukkelit nuoremmille.

    • Kiinnitin huomiota loppulauseeseen, että onneksi on myös miehiä, jotka tarkistavat naisesta ensin älyn ja vasta sitten iän. Nämä ominaisuudet eivät kaiketi ole mitenkään riippuvaisia toisistaan. Joten kyllä vanhakin nainen pärjää kunhan vaan on tarpeeksi tyhmä.

      • Anonyymi

        Ai ... miksi kaikki miehet sitten ihastuvat aina juurikin älyyni? Kummallista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai ... miksi kaikki miehet sitten ihastuvat aina juurikin älyyni? Kummallista.

        Jospa sinua koijataan. Rumat naiset halajaa tulla kehutuksi kauneudestaan ja kauniit älystään.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Jospa sinua koijataan. Rumat naiset halajaa tulla kehutuksi kauneudestaan ja kauniit älystään.

        Juu, onhan se mahdollista, että nuo viralliset älykkyystestit ovat täysin vedätettävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, onhan se mahdollista, että nuo viralliset älykkyystestit ovat täysin vedätettävissä.

        Mä kun saan niistä aina tuloksen välillä 129-131.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kun saan niistä aina tuloksen välillä 129-131.

        Joskus tuuri voittaa älyn.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Joskus tuuri voittaa älyn.

        Täytyy sitten lotota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sitten lotota.

        Lotto onkin aika helppoa. Katsoo vaan vanhoista riveistä kupongilta millaisia kuvioita on ollut ja sitten päättelee miten sarja jatkuu.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Lotto onkin aika helppoa. Katsoo vaan vanhoista riveistä kupongilta millaisia kuvioita on ollut ja sitten päättelee miten sarja jatkuu.

        Varmasti, jos on tollasia aiempia kuponkeja. Sulla ilmeisesti on monta jättipottia taskussasi. Mulla taas ei yhtään vanhaa kuponkia löydy. Vaan siis teoriasi mukaan mä en sellasta tarvitsekaan. Mähän olen ilmeisesti varsinainen hannuhanhi.


    • Anonyymi

      Leikitäänpä ajatuksella, että olisit 40-50v ja saisit tytön, noin 20vee (siis enemmän kuin 10v nuoremman), mitäpä tekisit sillä, muutakuin leikkisit? Oikeasti, on sitten vanha nainen tai vanha mies ja tyttö, mistä puhuisitte, mitä tekisitte/harrastaisitte? Kylhän se totta on, että eri aikakauden ja eri ikäisillä ihmisillä harvoin mieltymykset kohtaa ja, kun mies/nainen on 70 vee, on se heila 40-50 vee eli parhaassa iässään...
      Miettikää nyt herra Danny 80 vee ja parikymppinen Helmi-tyttönen. Hyi stana

    • No kyllä tuo artikkelin kirjoittanut Marika on kivan näköinen nainen, mulle kelpais mainiosti. Ja silmät sen "iän" kertoo, tuolla Marikalla ne oli parikymppisen silmät.

      • Anonyymi

        Tuota minäkin mietin (vaikka nainen olenkin). Minusta hyvinkin näpsäkän näköinen nainen ja kelpaa varmasti monelle. Ehkä hänen ongelmansa on se, että on jostain syystä mennyt tapailemaan juuri noita nimenomaan nuorempaa hakevia miehiä. Kannattaa hänenkin varmaan jatkossa etsiä sellaisia miehiä, jotka eivät rajaa pois niitä oman ikäisiäkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuota minäkin mietin (vaikka nainen olenkin). Minusta hyvinkin näpsäkän näköinen nainen ja kelpaa varmasti monelle. Ehkä hänen ongelmansa on se, että on jostain syystä mennyt tapailemaan juuri noita nimenomaan nuorempaa hakevia miehiä. Kannattaa hänenkin varmaan jatkossa etsiä sellaisia miehiä, jotka eivät rajaa pois niitä oman ikäisiäkään.

        No varmaan Marikalla vain käynyt huono tuuri ja samaan aikaan toki kohtaaminen itselle tuntemattoman deittitodellisuuden kanssa. Mutta se oli se kerta, eka kerta, ensi kerralla hän on jo valmistautuneempi.

        Oli tosiaan omille silmilleni ulkoisesti mieluisa nainen, niin en usko että hänen tarvitsee kauaa etsiä sopivaa kumppania, ehdokkaita varmaankin on riittävästi. Ja toki toivon, että löytää sen sopivan ihmisen itselleen.


    • Anonyymi

      Tuossa mitään "luonnon valintaa" ollut. Miehellä vain persläpi käytös, ei muuta.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Sinänsä kyllä luonnon valintaa, että persläpi jäi ilman 😄

        xLiner


    • Anonyymi

      Ainahan sitä haluta voi.

      Kyllä minäkin haluaisin Crish Hemsworthin vuoteeseen.

    • Anonyymi

      Toki saa havitella nuorempia tai mitä preferenssejä nyt sit on, mutta fiilis on, että nuorempaa hakevat miehet eivät ole henkisesti niin kypsiä aikuisia tahi edes valmiita sitoutumaan. Juuri näitä ikuisia nuorten naisten tapailijoita. Mutta ei se oo multa pois.

      • Anonyymi

        "fiilis on, että nuorempaa hakevat miehet eivät ole henkisesti niin kypsiä aikuisia tahi edes valmiita sitoutumaan"

        Tuo "fiilis" on näillä(kin) palstoilla päivystävien mummeleiden joka päivä toistuvaa pajatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "fiilis on, että nuorempaa hakevat miehet eivät ole henkisesti niin kypsiä aikuisia tahi edes valmiita sitoutumaan"

        Tuo "fiilis" on näillä(kin) palstoilla päivystävien mummeleiden joka päivä toistuvaa pajatusta.

        Se fiilis on tutkittu tosiasia, silloin kun puhutaan ihmisistä, jotka etsivät vain ja ainoastaan nuorempaa. Iän mukana on muutakin muin ikä, mm. elämänkokemus. Suuren ikäeron mukana tulee lähes väistämättä aina vääntynyt valta-asetelma, joka vetää noita miehiä puoleensa. Tilanne on sama myös silloin kun ikäero on todella raju toiseen suuntaan. Varinsinkin silloin, kun se toinen osapuoli on tyyliin parikymppinen, niin hän on oikeastaan aina alisteisessa asemassa siihen iäkkäämpään kumppaniinsa nähden.

        Tilanne on eri, silloin kun ei tarkoituksella etsitä vain ja ainoastaan reilusti nuorempaa ja ikä ei ole se oleellisin asia kumppanissa.


    • Anonyymi

      Kaunis nainen on kaunis myös vanhana. Kun keskinkertainen nainen vanhenee, muuttuu hän mitäänsanomattomaksi. Jäljelle jää vanhalta mieheltä näyttävä nainen.

      • Anonyymi

        Usein näin. Feminismi rumentaa paljon naista. Käytös 'äijämäistä' vaan naisena. Ei oo nättiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein näin. Feminismi rumentaa paljon naista. Käytös 'äijämäistä' vaan naisena. Ei oo nättiä.

        Et sitten tunne juuri yhtään feministiä. Moni feministi on suorastaan ultranaisellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten tunne juuri yhtään feministiä. Moni feministi on suorastaan ultranaisellinen.

        Ainakin osa kuuluisista feministeistä olivat nättejä ja naisellisia, mutta eivät välttämättä itse edustaneet omalla elämäntyylillään feminismin juuriajatusta.
        Marlene Dietrich, Gloria Steinem,...muut ovat kyllä helkkarin vanhoja kuvissa kun alkoivat feminismistä keskustelemaan ja ajatusta ajamaan. Olisiko niin että feminismi on rumien naisten tai vanhojen naisten ajatusmalli, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin osa kuuluisista feministeistä olivat nättejä ja naisellisia, mutta eivät välttämättä itse edustaneet omalla elämäntyylillään feminismin juuriajatusta.
        Marlene Dietrich, Gloria Steinem,...muut ovat kyllä helkkarin vanhoja kuvissa kun alkoivat feminismistä keskustelemaan ja ajatusta ajamaan. Olisiko niin että feminismi on rumien naisten tai vanhojen naisten ajatusmalli, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta?

        AV

        Aika harva feministi edustaa "feminismin juuriajatusta", kun ei sellaista oikein edes ole. Erilaisia feministisiä suuntauksia on lukemattomia, eikä niitä voi niputtaa yhteen yhtään sen enempää kuin vaikka kaikkia kristinuskon haaroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin osa kuuluisista feministeistä olivat nättejä ja naisellisia, mutta eivät välttämättä itse edustaneet omalla elämäntyylillään feminismin juuriajatusta.
        Marlene Dietrich, Gloria Steinem,...muut ovat kyllä helkkarin vanhoja kuvissa kun alkoivat feminismistä keskustelemaan ja ajatusta ajamaan. Olisiko niin että feminismi on rumien naisten tai vanhojen naisten ajatusmalli, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta?

        AV

        Vanhoissa naisissa on roimasti vähemmän feministejä kuin nuorissa. Nuorille naisille feminismi on enemmän sääntö kuin poikkeus, vanhemmille naisille taas päinvastoin.


    • Anonyymi

      Mutta haluuko nainen vanhemman miehen jos tämä ei ole rikas.

      • Anonyymi

        Rikas ja vähintään toinen jalka haudassa.


    • Anonyymi

      Kyllä mä haluan nuoremman miehen. Ja saankin.On miehiäjotka tykkää kypsemmistä naisista.

    • Anonyymi

      Onpa hyvä juttu.

      T. Nainen yli 40 v.

      Viimein rauhassa.

    • Anonyymi

      Miehistä luodaan helposti stereotypioita,että ne juoksee nuoren naisen perässä.Ja yrittävät vonkata aina nuoria pimuja.Se kun ei ole niin. Muuten monet naisetkin juoksee nuorten hyvännäköisten miesten perässä etenkin jos nää on kuuluisia ja urheilijoita tai edes urheilullisen näköisiä taviksia.

      • Anonyymi

        Noinhan se on. Olen kummeksunut, että miksi tällä palstalla juuri miehiksi itsensä määrittävillä on pakottava tarve luoda miehistä tuollaisia stereotypioita. Ne ovat jotain kieroutuneita yrityksiä halventaa naisia, mutta kääntyvät aina miesten halventamiseksi ja alentamiseksi. Minä (nainen) ainakin olen monesti täällä hokenut, että miehiä on monenlaisia ja kaikki eivät todellakaan ole tuollaisia pikkupimujen perässä juoksevia stereotypioita. Itseasiassa en itse henkilökohtaisesti tunne yhtään tuollaista miestä. Olen vain kuullut tuollaisten miesten olemassaolosta. Minusta on hyvin hämmentävää, että täällä miehet halventavat miehiä ja naiset puolustavat miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se on. Olen kummeksunut, että miksi tällä palstalla juuri miehiksi itsensä määrittävillä on pakottava tarve luoda miehistä tuollaisia stereotypioita. Ne ovat jotain kieroutuneita yrityksiä halventaa naisia, mutta kääntyvät aina miesten halventamiseksi ja alentamiseksi. Minä (nainen) ainakin olen monesti täällä hokenut, että miehiä on monenlaisia ja kaikki eivät todellakaan ole tuollaisia pikkupimujen perässä juoksevia stereotypioita. Itseasiassa en itse henkilökohtaisesti tunne yhtään tuollaista miestä. Olen vain kuullut tuollaisten miesten olemassaolosta. Minusta on hyvin hämmentävää, että täällä miehet halventavat miehiä ja naiset puolustavat miehiä.

        Samaa olen minäkin palstaa lukiessani miettinyt. Tämä on palsta, jossa miehiksi määrittäytyvät haukkuvat ja morkaavat miehiä lakkaamatta ja naisiksi määrittäytyvät puolustavat miehiä.


    • Anonyymi

      Kyllä ihan hyvin voi monen miehen fantasiassa olla Leonardo diCaprio-syndrooma, vaihtaa vaan aina uuteen alle 23-vuotiaaseen malliin. Sillä on ollut jo lukuisia ja taitaa olla nyt noin 45v. Sitten kun mietit tätä siellä Pöytyällä, Siilinjärvellä, Nuppulinnassa tai Kälviällä mieti myös: oletko poikkeuksellisen lahjakas ja älykäs, oletko näitten ominaisuuksien takia sekä kiehtova, työllistyvä ja erittäin sujuvasti kommunikoiva, komea, äärimmäisen varakas ja kansainvälinen.
      Ja miksi sitten olet siellä missä olet, jos em. ominaisuudet toteutuvat ja nuoret misuliinit lankeaa jalkoihisi eikä vain se kotikorttelin tatskattu siideriruusu.

      • Anonyymi

        Pitipä muuten ihan tarkistaa ja ei stana sekin on jo 48v. No mutta, flaksi käy ja hyvä niin! Herkku.


    • Anonyymi

      Punakat naamat ei joka klikkauksella näytä terveiltä
      https://fi.m.wiktionary.org/wiki/verevä

    • Anonyymi

      Koskahan miehet sisäistävät, ettei heidän haluamisillaan ole kurpille enää mitään merkitystä?

    • Anonyymi

      Sitten ulistaan kuin pikkulapsi, jolta viedään tikkari, kun ei saa haluamaansa.

    • Anonyymi

      JOnkun mielestä on, toisen mielestä ei. Näin se vain menee, sanokoot kuka tahansa, mitä tahansa

    • Anonyymi

      Eikä halua. Ei juuri yhtään. Paras on ettei kumpikaan tahdo.

    • Anonyymi

      aloittaja sanoi miten miehet etsii nuoria naisia, tise 56v enkä etsi minkään ikäisiä naisia, siitä huolimatta juuri nuodet lähestyy juttusille kaupoissa,

      • Anonyymi

        Kaupoissa😄 Tuntevat sinut harmittomaksi papparaiseksi😄 kysäseppäs kun lähestyy,onko nuoriso sinusta kiinnostunut? Rohkeasti vaan! Vai pelkäätkö saavasi nenillesi? Et usko satuihisi itsekkään💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupoissa😄 Tuntevat sinut harmittomaksi papparaiseksi😄 kysäseppäs kun lähestyy,onko nuoriso sinusta kiinnostunut? Rohkeasti vaan! Vai pelkäätkö saavasi nenillesi? Et usko satuihisi itsekkään💩

        Kyllä se näin on että hyvin monien miesten henkinen kehitys on jäänyt porno asteelle. Nollakäyrälle. Siksi moiset harhaluulohaaveet ja toiveet. Kyllä viisas ihminen kypsyy ikänsä mukaisesti ,ja kun on reaaliteetit hyppysissä ,niin ei edes tavoittele nuorempiaan. Kypsä ihminen kokee omanikäisensä parempana itselleen. Sitä on henkinen kehitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupoissa😄 Tuntevat sinut harmittomaksi papparaiseksi😄 kysäseppäs kun lähestyy,onko nuoriso sinusta kiinnostunut? Rohkeasti vaan! Vai pelkäätkö saavasi nenillesi? Et usko satuihisi itsekkään💩

        kannattaa sulkea netti ja lähteä ihmis ilmoille hakemaan uutta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se näin on että hyvin monien miesten henkinen kehitys on jäänyt porno asteelle. Nollakäyrälle. Siksi moiset harhaluulohaaveet ja toiveet. Kyllä viisas ihminen kypsyy ikänsä mukaisesti ,ja kun on reaaliteetit hyppysissä ,niin ei edes tavoittele nuorempiaan. Kypsä ihminen kokee omanikäisensä parempana itselleen. Sitä on henkinen kehitys.

        Hyvä kirjoitus.


    • Anonyymi

      Komeat top 10 miehet tapailee nuoria naisia. Tavis miehet ei tapaile ketään koska eivät kelpaa naisille. Miehellä pitää olla hyvä asema , hieno koti, auto ja rahaa. Sellaisia miehiä naiset tapailee. Palstan köyhiä tavis sinkkuja naiset ei tapaile.

      • Anonyymi

        Asia on juuri näin.

        Ämmät on harakoita, jotka metsästävät kaiken kiiltävän lisäksi vain isoa meisseliä.

        Tosin nykyään ne on keksineet, että koirillakin on isoja meisseleitä. Sikäli paljon on alkaneet nää isot koirat yleistymään.


    • Anonyymi

      Niin no, keski-ikäinen nainen ei ainakaan halua tapailla 60-70 v. miestä joten en usko että kolmekymppistä kiinnostaa viiskybänen tai nelikybästäkään naista muut kuin samanikäiset tai nuoremmat miehet. Jos siis haetaan uutta kumppania, kotiakat ja ukkelit on eri asia.

    • Anonyymi

      Tohon ratkaisuna on se et tapailee vain 25-30v miehiä. Tätä vanhemmat miehet valittaa mulle ku en lähde edes treffeille vanhempien kanssa. :D

      Eihän noilla aivoissa ole mitään mut ei oo monella vanhemmallakaan miehel. Mies on pelkkä penis.

      • Anonyymi

        Jep, tuolla tuosta ongelmasta pääsee. Lisäksi vaihto nuorempaan tasaisin väliajoin.


    • Anonyymi

      Kaikesta kiillottamisesta huolimatta tosiasia on se, että vanhoilla akoilla kaikkien muitten vaivojen lisäksi pimppi haisee, tissit roikkuu ja maailmalta on tullut keräiltyä vaikka mitä tarttuvaa. Ihan turha yrittää pimpata asiaa miksikään. Kukaan ei halua olla herra 57 (ei vuosiluku vaan vuoronumero). Kaikki kakarat, jotka ikäneito mahdollisesti vielä kykenee synnyttämään miehelle, on 2kg heikkopäisiä rääpäleitä, jotka on biokemiallisia sekoituksia kaikista edeltävistä miehistä.

      Ja ämmäthän ei tajua, että ne tilaisuudet lakkaa olemasta 50v jälkeen. Ennen tuota ikärajaa ämmät panikoi, kun tajuavat, että nyt on jäämässä leskeneläke saamatta. Sitten sitä yritetään selitellä täällä palstoilla, että kyllä on menekkiä vielä.

      Kuka hel**tti otta vanhan ämmän, jolta ei saa edes lapsia enää? Täytyy todellakin olla miehellä päässä vikaa jos näin tekee. Ja se, että joku pultsari käy sängyssä, ei todellakaan ole mikään menekin mitta. Ainoa syy miksi mies katselisi vanhaa ämmää on se, että se ämmä valitsi miehen vielä silloin, kun sillä oli jotain annettavaa. Kaikki sen jälkeen on puhdasta kaupankäyntiä.

      • Anonyymi

        Jos joku keskituloinen/pienituloinen haluaa paremman elintason, ottaako sillon? Itse rakastun aivoihin. Aivottomien kanssa ei voi edes seksiä harrastaa. En tiedä onko toista miestä joka rakastuisi älykkyyteen koska toistaiseksi kuolaavat yhä kroppaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku keskituloinen/pienituloinen haluaa paremman elintason, ottaako sillon? Itse rakastun aivoihin. Aivottomien kanssa ei voi edes seksiä harrastaa. En tiedä onko toista miestä joka rakastuisi älykkyyteen koska toistaiseksi kuolaavat yhä kroppaani.

        Hemmetti kun tapaisi joskus älykkään naisen tai sellaisen, joka sitä arvostaa... Älykkyys naisissa tapaa olla kavaluutta. Taidat olla satuolento; Joulunaikoihin niitä liikkuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hemmetti kun tapaisi joskus älykkään naisen tai sellaisen, joka sitä arvostaa... Älykkyys naisissa tapaa olla kavaluutta. Taidat olla satuolento; Joulunaikoihin niitä liikkuu...

        En ole satuolento.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hemmetti kun tapaisi joskus älykkään naisen tai sellaisen, joka sitä arvostaa... Älykkyys naisissa tapaa olla kavaluutta. Taidat olla satuolento; Joulunaikoihin niitä liikkuu...

        Tässäpä toinen. Ei tarvinut kauaa etsi ja löysit jo kaksi "taruolentoa". Vaan mitä sä älykäällä naisella teet? Haluat sellasen, jotta voin kokea itsesi ihan totaaliseksi riemuidiootiksi?


    • Anonyymi

      Kaikilla naisilla on kyllä alkujaan hyvät edellytykset saada ihan unelmiensa mies. Sitten ne edellytykset sössitään totaalisesti ja vingutaan, kun saa vain korkeintaan seksitarjouksia sen jälkeen. Kaikille tädeille vielä tässä lista naisten v**tumaisimmista ominaisuuksista, jotka välttämällä kyllä miehen saa:

      1. Työtön tatuoitu läski
      2. Epäluotettava tatuoitu läski
      3. Tatuoitu läski
      4. Luonteeltaan huara, joka 'kauppaa' saamansa rakkauden toiselle miehelle; ei sille jolta rakkautta sai.
      5. V**tumainen riitelijä, joka täyttää aivonsa saippuasarjoilla ja naistenlehdillä.
      6. Ämmä joka perustaa kotiin eläintarhan.
      7. Ämmä joka ei kuuntele miehen ohjeita.
      8. Ämmä joka ei ymmärrä milloin asiat on hyvin.
      9. Ämmä joka ei osaa arvostaa miehen työtä (koska kaikkihan saa ruikuttamalla sossusta).
      10. Ämmä joka ei ymmärrä yksityisyyden tärkeyttä vaan juoruilee

      Ja näitten lisäksi tietenkin kaikki riippuvuudet, tyhmyys, noituus, epäsiisteys ja jumalattomuus koituu kaikkien rakkaussuhteiden päätökseksi.

      • Anonyymi

        Tässä se varsinainen unelmien prinssi avautuu :D.
        Eihän tuollaisen kannata naisen kanssa olla.


      • Anonyymi

        1. Työtön tatuoitu läski
        En ole
        2. Epäluotettava tatuoitu läski
        En ole
        3. Tatuoitu läski
        En ole

        4. Luonteeltaan huara, joka 'kauppaa' saamansa rakkauden toiselle miehelle; ei sille jolta rakkautta sai.

        En ymmärrä mitä tarkoitat. Miten voi kaupata aitoa rakkautta???

        5. V**tumainen riitelijä, joka täyttää aivonsa saippuasarjoilla ja naistenlehdillä.
        En ole
        6. Ämmä joka perustaa kotiin eläintarhan.
        Onko 1 liikaa?
        7. Ämmä joka ei kuuntele miehen ohjeita.
        En ole
        8. Ämmä joka ei ymmärrä milloin asiat on hyvin.
        Jos on väärä mies, asiat ei ole koskaan hyvin.

        9. Ämmä joka ei osaa arvostaa miehen työtä (koska kaikkihan saa ruikuttamalla sossusta).
        En ole kiinnostunut muiden rahoista, en sossun enkä miesten.
        10. Ämmä joka ei ymmärrä yksityisyyden tärkeyttä vaan juoruilee
        En ikimaailmassa juoruillut puolisostani. Jos joku mies kohtelee minua huonosti, mikään määrä p*skaa ei ole riittävästi. En kuitenkaan ikinä valehtele koska se on arvojeni vastaista. Jos joku kohtelee väärin, taatusti juoruilen siitä muille.


      • Anonyymi

        1. Työtön tatuoitu läski, eip. 0 tatskaa, paljon työtä, vähän läskiä.
        2. Epäluotettava tatuoitu läski, ks. ed. olen melko luotettava
        3. Tatuoitu läski, ei yhtään kuvaa, mut vähän on fläsää
        4. Luonteeltaan huara, joka 'kauppaa' saamansa rakkauden toiselle miehelle; ei sille jolta rakkautta sai. kuka kusi sun muroihin?
        5. V**tumainen riitelijä, joka täyttää aivonsa saippuasarjoilla ja naistenlehdillä. en ole
        6. Ämmä joka perustaa kotiin eläintarhan. ehkä vähän
        7. Ämmä joka ei kuuntele miehen ohjeita. aina kuuntelen, mut teen mitä lystään
        8. Ämmä joka ei ymmärrä milloin asiat on hyvin. näytä mulle mies, joka ymmärtää
        9. Ämmä joka ei osaa arvostaa miehen työtä (koska kaikkihan saa ruikuttamalla sossusta). tänäänkin olen ymmärtänyt ja kiittänyt miehen työstä, mutta myös naisen
        10. Ämmä joka ei ymmärrä yksityisyyden tärkeyttä vaan juoruilee en itsekään pidä juoruilijoista, mutta en silti ämmittele tai mul**ttele heitä

        Ja näitten lisäksi tietenkin kaikki riippuvuudet, tyhmyys, noituus, epäsiisteys ja jumalattomuus
        koituu kaikkien rakkaussuhteiden päätökseksi. aah, sä se osaat. riippuvuus , tyhmyys-, noituus hiukan , epäsiisteys /-, jumalattomuus... ?


      • Anonyymi

        No voi hitto, mullahan on sitten asiat hyvin. Yksikään kohtasi ei osu. Ainoa mitä vähän korjaan on toi 7. Joo, ei kuuntele joka ukon ohjeita. En mä ihan hullu ole. Kuuntelen vain niitä, jotka oikeasti tietävät mistä puhuvat. Iso osa ukoistahan kuvittelee tietävän kaikesta kaiken ja lopputulos on sutta ja sekundaa. Munat ei takaa laatua ja tietoa.


    • Anonyymi

      En tahdo liikaa yleistää, mutta monesti siinä 40v paikkeilla nainen alkaa olemaan tanakampi. Aineenvaihdunta vaan muuttuu niin ettei hoksata liikkua enemmän. Näin miehen näkökulmasta kaikki on hyvin kuhan naiset pidätte vatsan poissa. Ihan päivittäiset pitkät kävelylenkit riittää sekä toki rasvaset ja sokerit minimissä. Ei se tietenkään ole niin justiinsa, mutta ulkonäköä voi ehostaa kun on rohkeasti viehättävä. Muotoja esiin, paljasta pintaa, tissivako näkyville toimii aina. Mutta älä yritä liikaa meikata tai olla väkisellä nuori. Noita näkee Tinderissä, jossa töhritään meikeillä ihan yli ja unohda rusketukset. Isommat irtoripset tosin yleensä toimii. Muutenkin korosta silmiä, silmät vangitsee, jos ei muu toimi.

      Tärkein tietysti on että olet itse tyytyväinen kropassasi ja laittaudut itseäsi varten etkä muita varten.

    • Anonyymi

      Ei kai sitä kukaan estä? Olkaa hyvät vaan.

      • Anonyymi

        Ajattelin samaa, senkun tapailee nuorempia naisia, Suomi on vapaa maa. Niin ei tarvitse täällä vinkua ja lyödä "faktaa" omista harhoista käsin pöytään - olettamiensa mammojen kiusaksi toki joita ei taatusti pahemmin kiinnosta jos Mirkkusi 25v sulle antautuu ABC:ltä ajellessa.


    • Anonyymi

      Miten näin älyvapaita munallisia otuksia voi maa päällään kantaa ,kun nämä suomi24 mieh... öö,siis otukset. Ei ihme että ovat naista ilman jääneet ja täällä ruikuttavat. Minkä vatun takia meidän täysipäisten naisten mitäisi tuollaisia aivottomia otuksia miellyttää,ja olla sellaisia kun he tahtovat meidän olevan? Kuulkaa ,meille on aivan sama ja paskanhailee,mitä meiltä vaaditte. Mitä te olette edes mitään vaatimaan? Mikä oikeus teillä on vaatia yhtään mitään ja kuka teille sellaisen luvan tai valtuuden antoi?💩

      • Anonyymi

        Ja jatkan. Jos miehet,kuten palstamiehet,näitä nuorempia naisia tahtoisi,he olisivat tuolla heitä hakemassa ,eivätkä palstalla vanhempia haukkuisi. Olisi ns. Parempaa tekemistä. Mutta eheei, kun palsta ätmit tykkää oikeasti ikäisistään ja on niin loukkaantuneita ,kun ei ikäisilleen kelpaa. Me vanhemmat naiset ollaan helmiä, joita palstaätmit oikeasti tavoittelee. Ei nuoret suolisivuilla ole. Palsaätmit tahtoo kiristää naisia alentamalla heitä. Mollaamalla. Mitätöimällä.haukkumalla. SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatkan. Jos miehet,kuten palstamiehet,näitä nuorempia naisia tahtoisi,he olisivat tuolla heitä hakemassa ,eivätkä palstalla vanhempia haukkuisi. Olisi ns. Parempaa tekemistä. Mutta eheei, kun palsta ätmit tykkää oikeasti ikäisistään ja on niin loukkaantuneita ,kun ei ikäisilleen kelpaa. Me vanhemmat naiset ollaan helmiä, joita palstaätmit oikeasti tavoittelee. Ei nuoret suolisivuilla ole. Palsaätmit tahtoo kiristää naisia alentamalla heitä. Mollaamalla. Mitätöimällä.haukkumalla. SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE💩

        Tahdommeko me naiset tuollaisia pornon koukuttamia munamiehiä? Alammeko heidän panopuuksi ja miellyttämällä mielytämme tyhjäpäitä? Otammeko myrkkyä hyyliin ja rintoihin että kelpaisimme runkkaaville, munaansa herrana pitäville pahvipäille? Öö. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahdommeko me naiset tuollaisia pornon koukuttamia munamiehiä? Alammeko heidän panopuuksi ja miellyttämällä mielytämme tyhjäpäitä? Otammeko myrkkyä hyyliin ja rintoihin että kelpaisimme runkkaaville, munaansa herrana pitäville pahvipäille? Öö. 💩

        Mikä munamiesten totuus on että läski on rumaa tai selluliitti. Tai riippurinnat. Varsinkin kun munamiehet nuo kaiken itse omistaa. Kyllä se on henkistä väkivaltaa yrittää murentaa naisten itsetunto. Kyykyttää ja niin pahoinpidellä. Kaikista ihmeellisintä on että luulevat näin jotain hyvää itselleen saavansa💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä munamiesten totuus on että läski on rumaa tai selluliitti. Tai riippurinnat. Varsinkin kun munamiehet nuo kaiken itse omistaa. Kyllä se on henkistä väkivaltaa yrittää murentaa naisten itsetunto. Kyykyttää ja niin pahoinpidellä. Kaikista ihmeellisintä on että luulevat näin jotain hyvää itselleen saavansa💩

        Samoin se että vaan nuoret on hot,ja ukkeli on itse kuoleman kynnyksellä. Tämä on alistamisyritys ja henkistä ja seksuaalista väkivaltaa. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin se että vaan nuoret on hot,ja ukkeli on itse kuoleman kynnyksellä. Tämä on alistamisyritys ja henkistä ja seksuaalista väkivaltaa. 💩

        Tähän vaadimme lakipykäliä. Henkinen väkivalta samaa kuin fyysinen. Jokainen saa olla omanikäisensä ja arvokas luojanluoma omana itsenään että kukaan on ikärasistiksi oikeutettu varsinkin kun itsekkin pölö vanhenee.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahdommeko me naiset tuollaisia pornon koukuttamia munamiehiä? Alammeko heidän panopuuksi ja miellyttämällä mielytämme tyhjäpäitä? Otammeko myrkkyä hyyliin ja rintoihin että kelpaisimme runkkaaville, munaansa herrana pitäville pahvipäille? Öö. 💩

        Paskaläjää nimimerkkinään pitävääkö tässä pitäisi uskoa?


    • Anonyymi

      Me kaikki ollaan joskus oltu nuoria. Me ollaan haluttu omanikäisiä nuoria. Muistetaan papparaiset, jotka koettiin ahdistaviksi ,suorastaan pahaa oloa ja itkettäviksi. Tottakai tahdottiin näyttää hyviltä jopa seksikkäiltä,mutta niille omanikäisille,ei millekkään vanhoille papparaisille! Jos papparainen tulee apajille mihin ei todellakaan kuulu eikä ole toivottu niin papparainen menköön itseensä💩

      • Anonyymi

        Nuorten ahdistelija on runkkupapparainen jolta on ajan ja tilanteen taju kadonnut. Oma muna ja omat himot on ykkönen,muista viis. 💩


      • Anonyymi

        Noinhan se on. Vaan kun nämä eivät tajua, että jokainen vanhempi nainen on joskus ollut myös nuori nainen ja muistaa tasan tarkkaan miten etovia nuo seuraan pyrkivät papparaiset silloin olivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se on. Vaan kun nämä eivät tajua, että jokainen vanhempi nainen on joskus ollut myös nuori nainen ja muistaa tasan tarkkaan miten etovia nuo seuraan pyrkivät papparaiset silloin olivat.

        Kiitos kanssasisareni näin se on💩


    • Anonyymi

      Henkinen mollaaminen ikään ulkonäköön tai varallisuuteen mihin tahansa maalittamiseen tuomittavaksi.

    • Anonyymi

      Nuoret naiset on vanhempiin verraten helpompia lähestyä, käsitellä, ja tapailla. Joka suhteessa ennakkoluulottomampia. Avoimempia ja vilpittömämpiä jo heti alussa vaikei kunnolla vielä edes tuntisi. Eivät katkeroituneita. Kannata vanhojen vuoksi nähdä vaivaa kun saa nuoriakin. Varsinkaan kun ei hae seurustelua. Saa vaihtelua ja sellaisia juttuja kuin haluaa. Kyllästyy niin nopeasti niin ei tule turhaa draamaa ja/tai sydänsuruja kun usein jo riittävä ikäero tuo sen ettei haluta sitoutua. Itsellä ainakin muutenkin jo vaikeuksia ihastua, saati syvällisemmin. Viime ihastumisista 12 vuotta aikaa. Tykätä, pitää ja mieltyä voin. Ei muuta. En halua huonoa omatuntoa taakakseni. Se voi olla kerta, muutama kerta, viikonloppu, viikko, kaksi, kuukausi pari tai vaikka kolme. Max puolivuotta. Noin 10 vuotta vanhempia ja samanikäisiä tai lähellä olevia voin yhden illan/viikonlopun muodossa ehkä vielä joskus nusaista päähänpistona. Vaatii kyllä hyvinsäilyneitä ja kaikin puolin helppoja tapauksia. Vaikka ystävättäret tai naisporukka kimpan muodossa. Tai sitten jotenkin muutoin niin vetävä yksittäispakkaus et himot herää ja haluaa lähelle. No tietysti kännissä kun yössä olet ja menet niin mitä vain voi tapahtua. Onneksi enää harvemmin tulee oltua, ostettua ja lähdettyä pubeihin ja yökerhoihin. Vaatii jonkun erikoisemman tilanteen tai tapahtuman sekin jo nykyisin. Mutta seuranhaluhan se ihmisen laittaa aina likkeelle. Saa sellaista kuin haluaa ja näkee heti livenä mitä on. Vaikka olisikin joku perus viikonloppu. Voi vaikuttaa enemmän asioiden kulkuun. Pikaruokaa nopeasti. Netissä omat hyvät puolensa myös. Harmi kun Suomesta hävinnyt puhdas kadulta iskemisen -kulttuuri. Vaikka eipä sitä ilman alholia ole koskaan maassaamme juuri ollutkaan. Aina se jotenkin siihen on kytkeytynyt. Deittisovelluksista on tosin apua siinä. Sama kun katsot ravintolakierroksella puhelimesta näkyykö profiilinaamoja tarjottimella.

      • Anonyymi

        Et näköjään sitten kovin montaa olet tavannut. Nimenomaan nuoret ovat tunnetusti hyvin mustavalkoisia ja konservatiivisia ajattelultaan. Se kuuluu nuoruuteen ja helpottaa sitten ajan kanssa.


      • Anonyymi

        Enäpä tahtoisi sinuun törmätä. Hyi helvata. Onko sinussa mitään inhimillistä? Inhimillisyyttä? Et kiinmosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään sitten kovin montaa olet tavannut. Nimenomaan nuoret ovat tunnetusti hyvin mustavalkoisia ja konservatiivisia ajattelultaan. Se kuuluu nuoruuteen ja helpottaa sitten ajan kanssa.

        Aika montakin. Ja toki kuluu aina jossain määrin ja ovat osa mustavalkoisempia, vaan huomattavasti vähemmän konservatiivisia nykyajan nuoret ovat jo esim. 15-20 vuotta sitten nuoruuttaan eläneisiin verraten. Usein vain joku tietty osio on jos on. Mikä kullakin. Riippuu myös kokemuksistaan. Nykyajan nuoret kokeilee ns. kaikki yhä vain nuorempina. Osa turhankin nuorina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika montakin. Ja toki kuluu aina jossain määrin ja ovat osa mustavalkoisempia, vaan huomattavasti vähemmän konservatiivisia nykyajan nuoret ovat jo esim. 15-20 vuotta sitten nuoruuttaan eläneisiin verraten. Usein vain joku tietty osio on jos on. Mikä kullakin. Riippuu myös kokemuksistaan. Nykyajan nuoret kokeilee ns. kaikki yhä vain nuorempina. Osa turhankin nuorina.

        Eipä vaikuta siltä. Puheesi ovat sen verran ristiiridassa sen kanssa mitä nuoret oikeasti ovat. Vaan voimme tietenkin kaikki leikkiä uskovamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä vaikuta siltä. Puheesi ovat sen verran ristiiridassa sen kanssa mitä nuoret oikeasti ovat. Vaan voimme tietenkin kaikki leikkiä uskovamme.

        Voit puolestani leikkiä ja uskoa ihan mitä haluat. Ristiriita? En näe sellaista. Mutta sinä koet ja se sallittakoon. Aina on ollut ja tulee olemaan nuoremmissa naisissa myös varttuneemmista miehistä pitäviä. Muista, vaikket itse johonkin asiaan ole törmännyt, saati kokenut, ei tarkoita ettei sellaista olisi. Sitä vain tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit puolestani leikkiä ja uskoa ihan mitä haluat. Ristiriita? En näe sellaista. Mutta sinä koet ja se sallittakoon. Aina on ollut ja tulee olemaan nuoremmissa naisissa myös varttuneemmista miehistä pitäviä. Muista, vaikket itse johonkin asiaan ole törmännyt, saati kokenut, ei tarkoita ettei sellaista olisi. Sitä vain tapahtuu.

        Alko jo oksettamaan. tekstisi
        Nimim. Nuorena Hyväksikäytetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alko jo oksettamaan. tekstisi
        Nimim. Nuorena Hyväksikäytetty

        Ikävämpi juttu. Hyväksikäyttö on kumminkin kokonaan eri asia ja sellaisesta ei aloituksessakaan mainita. Kannattaa hakea apua kun jos pelkkä nuori nainen varttuneempi kundi -keskustelu tunkee tunteisiin. Sinulla on patoutuneita traumoja. Ja ihan vilpittömästi nyt hyvällä tämän sanon. Apua varmasti saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävämpi juttu. Hyväksikäyttö on kumminkin kokonaan eri asia ja sellaisesta ei aloituksessakaan mainita. Kannattaa hakea apua kun jos pelkkä nuori nainen varttuneempi kundi -keskustelu tunkee tunteisiin. Sinulla on patoutuneita traumoja. Ja ihan vilpittömästi nyt hyvällä tämän sanon. Apua varmasti saa.

        Hyväksikäyttö on sitä että baarissa/yäkerhossa/netissä/työpaikalla vanhempi aikuinen alkaa tehdä tuttavuutta parikymppiselle jonka tunteet heittelee ja joka on epävarma itsestään. Manipulointia ja suostuttelua. Puhumista. Se on ällöttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävämpi juttu. Hyväksikäyttö on kumminkin kokonaan eri asia ja sellaisesta ei aloituksessakaan mainita. Kannattaa hakea apua kun jos pelkkä nuori nainen varttuneempi kundi -keskustelu tunkee tunteisiin. Sinulla on patoutuneita traumoja. Ja ihan vilpittömästi nyt hyvällä tämän sanon. Apua varmasti saa.

        Tyypillinen esimerkki kuvatuksesta, joka patronoi ja pätee - turhake. Kuvaan kuuluu myös se ettei huomioi tai edes lue keskustelua ja sisäistä eri näkökulmia. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävämpi juttu. Hyväksikäyttö on kumminkin kokonaan eri asia ja sellaisesta ei aloituksessakaan mainita. Kannattaa hakea apua kun jos pelkkä nuori nainen varttuneempi kundi -keskustelu tunkee tunteisiin. Sinulla on patoutuneita traumoja. Ja ihan vilpittömästi nyt hyvällä tämän sanon. Apua varmasti saa.

        Sinun tekstissäsi erityisesti ällöttää se että haet nuoria vain seksiin. Kuka helvetti haluaa tulla käytetyksi seksiin? Sellaista naista en ole vielä tavannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit puolestani leikkiä ja uskoa ihan mitä haluat. Ristiriita? En näe sellaista. Mutta sinä koet ja se sallittakoon. Aina on ollut ja tulee olemaan nuoremmissa naisissa myös varttuneemmista miehistä pitäviä. Muista, vaikket itse johonkin asiaan ole törmännyt, saati kokenut, ei tarkoita ettei sellaista olisi. Sitä vain tapahtuu.

        Minkä ikäinen sä oot? Onko sun kyky ihastua tuhoutunut??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit puolestani leikkiä ja uskoa ihan mitä haluat. Ristiriita? En näe sellaista. Mutta sinä koet ja se sallittakoon. Aina on ollut ja tulee olemaan nuoremmissa naisissa myös varttuneemmista miehistä pitäviä. Muista, vaikket itse johonkin asiaan ole törmännyt, saati kokenut, ei tarkoita ettei sellaista olisi. Sitä vain tapahtuu.

        Sinäkin saat leikkiä mitä haluat. Todellisuus nyt kuitenkin on ihan muuta kuin nuo fantasiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit puolestani leikkiä ja uskoa ihan mitä haluat. Ristiriita? En näe sellaista. Mutta sinä koet ja se sallittakoon. Aina on ollut ja tulee olemaan nuoremmissa naisissa myös varttuneemmista miehistä pitäviä. Muista, vaikket itse johonkin asiaan ole törmännyt, saati kokenut, ei tarkoita ettei sellaista olisi. Sitä vain tapahtuu.

        Ja joo, aina on rikkinäisiä ja sekaisin olevia yksilöitä. Siitä ikävä kyllä ei tulla pääsemään koskaan eroon. Aina tulee myös olemaan tuollaisia kaltaisiasi yksilöitä, jotka haluavat, pyrkivät ja yrittävät hyväksikäyttää.


    • Anonyymi

      Lapsia ei hyväksikäytetä palstalla eikä muutenkaan . Tietäkää tämä.

      • Anonyymi

        Aivan saatana mitä täällä höpisette niin lapsia ettekä nuoria tähän itsekkäät porno runkut vedä.. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan saatana mitä täällä höpisette niin lapsia ettekä nuoria tähän itsekkäät porno runkut vedä.. 💩

        Ketä kiinnostaa jonkun 💩 emojin kommentoinnit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa jonkun 💩 emojin kommentoinnit?

        Sinua näköjään kun kommentoit💩


    • Anonyymi

      Eipä haittaa ollenkaan. Kun on sellainen ihminen ettei seksillä ole enää mitään merkitystä, niin ei ole tarvetta saada ketään siinä mielessä elämäänsä. Kaverina vaan vois olla.

      • Anonyymi

        Ole tyytyväinen siihen sitten, mutta älä kuvittele että jokainen haluaa elää tavallasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole tyytyväinen siihen sitten, mutta älä kuvittele että jokainen haluaa elää tavallasi.

        En todellakaan ajattele niin, että muut haluaisivat elää tavallani. Tiedän, että suurin osa on täysin eri mieltä.


    • Anonyymi

      En ole koskaan kuullut tai lukenut tai jutellut naispuolisen henkilön kanssa joka olisi kiinnostunut vanhasta miehestä siinä mielessä, sen sijaan hyväksikäyttötapauksia insestiä myöten tulee aina vain julki ja niitten aiheuttamaa kärsimystä. Joten siinäkin valossa nuorempien naisten kuolaaminen on etovaa, ja tosiaan, vanhemmat naiset muistavat erittäin hyvin millaista oli nuorena naisena ja miltä ne sedät silloin tuntui miten ne näyttäytyi, miten epäilyttäviä niistä osa oli, mitä juttuja kiersi - ja miten kaukana niistä halusi pysyä.

    • Tuo linkki ei ole absoluuttinen totuus tai edes hömppäkyeely, vaan yhden henkilön kokemus ja osaksi kokemukseen luultavasti aiheuttamaa ahdistusta ja asian kärjistystä. Yhtä hyvin juttu voisi olla hyvin ero arvoilla etsivästä ihmisistä,

      Jutussa pisti silmään: ”Miehet itse näyttivät ikäisiltään hienoisine mahoineen ja löystyneine leukoineen, eikä se häirinnyt minua. On varsin luonnollista näyttää siltä, mitä on.”

      Sama vika taitaa olla monella täälläkin… Oma ikääntyminen tai ätmeys ei saisi olla este nuoremmille, mutta silti nuori hoikka missi on ainoa mikä itselle kelpaa. Sinänsä jokainen saa valita ihan vapaasti niin kuin itse haluaa! En sitä arvostele! Jos haluaa 25-30v tai/ja missivartaloisen naisen, joko pitää itse pystyä tarjoamaan JOTAIN mitä sen ikäiset/muotoiset haluaa. Ilman sitä, match ei tule toteutumaan. Onneksi meitä on monenlaisia ja ihmiset arvostaa eri asioita.

      En siis arvostele kenenkään valintaperusteita, arvostelen sitä että kun ei itse kelpaa nuorelle, pitää alkaa kurpittelemaan ja arvostelemaan keski-ikäisiä naisia. Jos sen tekee treffeillä kasvotusten, on täysi ääliö ja juntti! Jos kurpat ei kiinnosta, senkun jättää välistä ei siihen halventamista tarvita. Kyllä ne nuoretkin kurppaantuu/ukkoutuu, ja nyt keski-ikäisen näköinen, on siinä kohtaa ulkoisesti vanhus. Jos nuori valitsee ulkoisin asioin (kuten keski-ikäinen) hän tuskin haluaa vanhuksenhoitajaksi myöhemmin (ellei sitten perintö ole se perimmäinen motivaatio).

      Liitot, jossa valinta on tehty sisäisin perustein, ei ikä ole ongelma. Siitä kuitenkin olen varma, että naisia halventavat henkilöt eivät päädy sisäisin perustein valituiksi! Sisäisin perustein valitaan empaattisia, sosiaalisesti taitavia, mukavia, hyvin käyttäytyviä ja joskus myös älykkäitä ihmisiä.

      Siis sanoisin yhteenvetona, että herrat on hyvät ja ottaa nuoren naisen (jos saa). Jos ei saa, se ei ole muiden syy ja silloin on paras katsoa peiliin.

      Oma kokemukseni (tosin liikun ympäristössä, jossa selkeä enemmistö on normaaliväestöä älykkäämpiä), on että hyvin iso osa ihmisistä valitsee sisäisin perustein. Ulkokuori on asia, joka voi olla mennyttä kun saa lapsia tai kun vanhenee muutaman vuoden tai kun työstressin takia syö vähän enemmän. Sisäinen ihminen on enemmän pysyvää sorttia, varsinkin jos elämään ei tule mitään kohtuuttomia vaikeuksia. Jos vaikka halut on kiinni vain painosta, on seksuaalinen kyky aika rajalla muutenkin. Jos puolison tarvitsee näyttelyesineeksi, ei rakkaus ole se suurin motivaatio. Mutta kukin tavallaan, se sallittakoon.

      • Anonyymi

        Kyllä ne halut on kiinni painosta. Siinä tulee jo käytännön seikat vastaan jos toisella vaikka mahaa. Ei onnistu enää kaikki asennot eikä jaksa siirrellä toista.

        -nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne halut on kiinni painosta. Siinä tulee jo käytännön seikat vastaan jos toisella vaikka mahaa. Ei onnistu enää kaikki asennot eikä jaksa siirrellä toista.

        -nainen

        Näin onkin. Iso maha ja iso takamus on esteenä, eikä kovin miellyttävää silmille.


    • Anonyymi

      Miksei ne sitten tapaile ja anna meidän kurppien olla rauhassa?

    • Anonyymi

      Ehdotan että 40 v naiset alkaa käymään salilla ja treenaamaan niin pärjäätte nuoremmille kun vatsanne pienenee.

      • Anonyymi

        Onneksi voi treenata kotikuntosalilla, ettei tarvitse katsoa kun te setämiehet kuolaatte kieli pitkällä :)


      • Anonyymi

        Ehdota rauhassa. Itselläni ei ole tarvetta saliharjoittelulle. Tyhjänpäiväistä puuhaa moinen.


      • Vaikka en omista timmiä salivartaloa, niin jostain kumman syystä ne 25-35 -vuotiaat hakeutuu eniten seuraan baarissa🤣 ja ikäähän mulla on jo 43v. Mutta ei kiitos.


    • Anonyymi

      18-19v on paras ikä naiselle. Ovat siinä vaiheessa seksikkäämmillään.

    • Anonyymi

      Ei 40 vuotias vielä kurppa ole. Totaalinen Rupsahdus tapahtuu tavallisimmin 43 vuoden iässä

      • Anonyymi

        Sanoo rupsu


    • Anonyymi

      On paljon miehiä jotka tahtoo tapailla nimenomaan vanhempia naisia, miltä se tuntuu? Oletko kade? Puhkutko raivosta? Oletko vihreä kateudesta,kun nuoremmat miehet kurppia hyvänä pitää ja ihailee. Nauttii kunnon saaliista. Ja sinä runkkailet omaan kätöseen💩 yhyy.

    • Anonyymi

      Kurppa ukko ap. Katkerana nyyhkii.

    • Anonyymi

      Ottaako aivoon? Palaako pellit kii? Nuoret miehet tahtoo tapailla vanhempaa naista! Ime siitä. Lällätilää. Meillä on hauskempaa. Ruikutirui.

    • Anonyymi

      Keski-ikäisenä miehenä ei tosiaan kiinnosta olla tekemisessä yli 40-v. naisten kanssa. Mieluummin vaikka pilkille tai mato-ongelle kuin tällaisia naisia tapailemaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe