kyllä suomi köyhtyy vauhdilla

Anonyymi-ap

Saa nähdä jos elossa ollaan mikä on tulevaisuus. Eläkkeittä leikataan verot ja hinnatnousee terveydenhoito reistailee mihin suomi on menossa , Mikään ei toimi.
Oli täälää ennnkin huonoja päätäjiä mutta nyt mene överiksi .
olen saanut yhde törkeän lai mutettua nyt ei enään jaksa

8

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai jaa. Minulla ainakin menee hyvin. Eläkkeet nousee tammikuussa, lääkkeitä en tarvi enkä lääkäriä, ei ole sairauksia eikä ole lääkkeitä käytössä En muista koska olisin käyny sairudest läkrissä... vuosikymmeniä varmaan. Mulla on kerrostalo kolmio, oma, ei ole velkaa, ja auto on oma, ei velkaa. Ei ole lainanhoitokuluja.
      Ruokaa saan kaupasta jossa käyn kerran viikossa, joten ei ole suuret ruokalaskut. Eläke riittää kaikkeen.

Mihin ihmiset rahansa tuhlaa jos tulot ei riitä? Kannattaa alkaa miettiä mitä turhaa ostelee, viinaa, tupakkaa, ottaa pikavippejä, syö ravintoloissa, pikaruokaloissa....

Minulla riittäätosi hyvin, kumma että ei muilla. Laksuja ei ole kun vastike, tosi pieni, sähkö tosi pieni, ja autovakuutus kerran vuodessa. hyvin riittää ja eläkettä aina jää paljon. Olen tosi nuuka ollut aina, joten hyvin riittää.

• Anonyymi

Riittäähän se jos noin köyhästi elää pipo tiukalla , useimmat normaalisti elävät kyllä käyvät kaupassa ainakin tuplasti ja muutenkin eivät viitsi roposia laskeskella tekemisissään vaikka joillain ehkä olisi syytäkin. Suomalaiset elävät kaikenkaikkiaan hyvin kurinalaisesti kumminkin keskimääräisesti ja ovat niitä hyväksikäytettyjä hölmöjä yleensäkkin. Päättäjien on helpompi kurittaa omaa kansaa kun eivät isoissa pöydissä pärjää vaikka teatteria kovasti ylläpitävätkin.

• Anonyymi

Olen aivan samaa mieltä. Eläkeläistä auttaa hyvin se pitkä elämänkokemus
      ja tuntuma siihen kuinka paljon lainoja ja laskuja kärsii itselleen luoda.
      Jokapäiväisistä laskuista selviää jokainen helposti, mutta kun pitää
      ottaa sitä lainaa ihan tappiin asti , niin kyllä siitä tulee vaikeuksia.

• Anonyymi

Bensa ha hinnat ovat tosiaan nousseet hirveesti ja siihen ei kansalainen voi vaikuttaa senkun makselee vaan. Mutta on nousseet ne eläkkeetkin ja kohta nousee lisää..
      Pitää vaan suhteuttaa rahansa oikein, mitä oikeesti tarvii. Kaikkee ei tarvi saada. Kauppiashan myy vaikka sukat jalasta.
      ulossa sähköön
      Mutta on valtiovalta paljon tehnyt kansankin eteen, bensan hinta on nyt kohdillaan kun alensivat jakeluvevoitetta, nyt on tulossa sähköön helpotuksia kaikille.. että kyllä kaikkien on myös tehtävä oma osuus, ja lopetettava tuhlaaminen jos siihen on ennen ollut varaa.

• Anonyymi

Sen jakeluvelvoitteen alentaminen on pelkkää huijausta ja hinnat nousee taas
        rajusti ensi vuoden puolella kun vihertonokit valmistautuvat vaaleihin.

• Anonyymi

Höpö höpö juttu! Katsokaa vaikka taivaalle 31,12 niin näette etteivät suomalaiset ole köyhiä eikä kipeitä!!!!

• Anonyymi

Siis jokaikinen suomlainenko ostaa raketteja? Niin saa sinun tekstisäsi kuvan.

Pieni osa suomalaisita ostaa raketteja. Älä siis yleistä.

Aivan kuin alkot mainostaa että viinaa juodaan 100 litraa jokaista suomalaista kohden. EI TAATUSTI JUODA. Minkään en juo yhtään, en siis voi olla tuossa tilastossa.

• Anonyymi

Paljonko Suomen valtio sai sähköstä kaiken kaikkiaantuloja ennen sotaa
      verrattuna tähän aikaan maksetusta sähköstä ? Maksu on prosentuaalinen.

Polttonesteissä sentään verot on litrakohtaisesta hinnasta. Jollainhan ne
      Uniperin velät on maksettava.

Kuka tässä on suurin ROSVO ellei suomen valtio.

Rahvaalle se on vaikea ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sara ja Pyry eronneet?

Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      3357
    2. Alaston miesuimari järkytti suuresti naisuimareita Espoon Matinkylän uimahallissa

Mikä siinä miehen alastomuudessa voi olla niin järkyttävää? Lainmuutoksen jälkeen tuo on normi. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009378839.html Pian
      Maailman menoa
      117
      1033
    3. Koululaiset myyvät huumeita jopa kesken koulupäivän

Taitaa huumeidenvastainen sota olla hävitty kuten viinanvastainen kieltolain aikana, kun kerran jopa kakarat tekevät huumeilla kauppaa. https://www.i
      Maailman menoa
      149
      933
    4. Sen takia sanoin sen

Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.
      Ikävä
      100
      833
    5. Miten paljon vertaat itseäsi muihin?

Mä huomasin joskus vertaavani omaa elämää toisten elämiin, mutta jossain vaiheessa huomasin (konkreettisesti) ettei ne kokemukset toisen elämisen laad
      Sinkut
      241
      783
    6. Nyt lopeta.. jumalauta

Ole niin hyvä. En rakasta sinua enää.
      Ikävä
      46
      772
    7. Milloin mies näimme viimeksi

Ja millainen fiilis siitä jäi?
      Ikävä
      42
      768
    8. Hyvää päivää

Naiselle hyvin samanlaiselle
      Ikävä
      101
      741
    9. Yksi tavoite tälle vuodelle

Tulen kietomaan sinut pikkusormeni ympärille. Jos pikkusormi ei riitä, niin käytän järeämpiä keinoja. Älä koita piiloutua minulta.
      Ikävä
      47
      716
    Aihe