Olen tuskaa

Anonyymi-ap

kuolema korjaa kaiken.

Johanna

16

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No no Johanna nyt tuntuu pahalta, mutta huomenna voi kaikki olla toisin❤️jos yksi jättää niin toinen voi ottaa.....

    • Kuolema on kaiken maallisen piinaavan loppu. Itse näen, että se on helpotus. Ei enää kärsimystä mistään. Ei kipuja, ei fyysisiä eikä henkisiä.

      Ainoa kurja juttu siinä on se, että yhteys rakkaisiin loppuu myös. Muuta kurjaa en näe kuolemassa.

      • Itse olen ollut valmis kuolemaan monta kertaa. Mikä minut on pitänyt hengissä, niin ne ihmiset joita rakastan ja haluan heitä nähdä. Jos heitä ei olisi, ottaisin äkkilähdön viikatemiehen kyytiin.

        Aikalailla nähty tää maailma. Nämä kivut ja surut jo.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Itse olen ollut valmis kuolemaan monta kertaa. Mikä minut on pitänyt hengissä, niin ne ihmiset joita rakastan ja haluan heitä nähdä. Jos heitä ei olisi, ottaisin äkkilähdön viikatemiehen kyytiin.

        Aikalailla nähty tää maailma. Nämä kivut ja surut jo.

        Tähän sopii perään tämä.

        https://youtu.be/SiwL9BtqCTw

        Enjoy.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Itse olen ollut valmis kuolemaan monta kertaa. Mikä minut on pitänyt hengissä, niin ne ihmiset joita rakastan ja haluan heitä nähdä. Jos heitä ei olisi, ottaisin äkkilähdön viikatemiehen kyytiin.

        Aikalailla nähty tää maailma. Nämä kivut ja surut jo.

        Hmm...eikös olekin mielenkiintoista kuvitella mitä tekisi jos olisi samassa tilanteessa ilman lapsia? Mitä itse tekisit ja miten henkisesti voisit?

        Ihmisen tullessa tiettyyn ikään sitä väkisin miettii elämän tarkoitusta, tuolloin perheellinen jolla on lapset ajattelevat asiaa myös aika suppeasti?
        Onkin elänyt jo hetken elämää jossa se minä on ollut taka-alalla jo jonkin aikaa. On tullut samalla vanhemmaksi niin henkisesti kuin myös fyysisesti, ei ehkä ole enää samoja haaveita tai tavoitteita mitä oli vielä 30 vuotiaana jolloin elämä valintoineen oli pääosin vielä edessä.

        Itse ainakin tunnen itseni tärkeäksi juurikin lasten kautta. Olenhan se "elämänvalmentaja" joka antaa edellytyksiä kunnes lapset ottavat ohjat omaan elämäänsä ihan itse.

        Tänään muuten jouduin tilanteeseen jossa yksi puolituttavan 1,5 vuotias tyttölapsi tuli minua kohti kädet ojossa. No, nostin syliin ja hän tarttui kaulukseen nojaten hartiaani. Väsynyt pikkuinen, luottamus taisi herätä heti. Nyt taisi taas iskeä orastava vauvakuume,..no, ei varmasti mutta tuossa tilanteessa tuntee olevansa tärkeä ihminen, pienelle ihmiselle joka ei vielä osaa tehdä oikein mitään. Huojuvalla kävelyllä oleva, kunnes jalat vahvasti kantaa.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...eikös olekin mielenkiintoista kuvitella mitä tekisi jos olisi samassa tilanteessa ilman lapsia? Mitä itse tekisit ja miten henkisesti voisit?

        Ihmisen tullessa tiettyyn ikään sitä väkisin miettii elämän tarkoitusta, tuolloin perheellinen jolla on lapset ajattelevat asiaa myös aika suppeasti?
        Onkin elänyt jo hetken elämää jossa se minä on ollut taka-alalla jo jonkin aikaa. On tullut samalla vanhemmaksi niin henkisesti kuin myös fyysisesti, ei ehkä ole enää samoja haaveita tai tavoitteita mitä oli vielä 30 vuotiaana jolloin elämä valintoineen oli pääosin vielä edessä.

        Itse ainakin tunnen itseni tärkeäksi juurikin lasten kautta. Olenhan se "elämänvalmentaja" joka antaa edellytyksiä kunnes lapset ottavat ohjat omaan elämäänsä ihan itse.

        Tänään muuten jouduin tilanteeseen jossa yksi puolituttavan 1,5 vuotias tyttölapsi tuli minua kohti kädet ojossa. No, nostin syliin ja hän tarttui kaulukseen nojaten hartiaani. Väsynyt pikkuinen, luottamus taisi herätä heti. Nyt taisi taas iskeä orastava vauvakuume,..no, ei varmasti mutta tuossa tilanteessa tuntee olevansa tärkeä ihminen, pienelle ihmiselle joka ei vielä osaa tehdä oikein mitään. Huojuvalla kävelyllä oleva, kunnes jalat vahvasti kantaa.

        AV

        No kuten sanoin ne rakkaat on syy miksi haluan elää. Rakkaus, ilman sitä en näe mitään järkeä kituuttaa täällä kaikkien tuskien kanssa.

        Jos multa otettais perhe pois, voisin kuolla sillä sekunnilla. Ilomielin.

        En tiedä olisinko enää elossa, jollen olisi löytänyt rakkautta itsestäni ja saanut voimaa siitä. Tuskin eläisin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No kuten sanoin ne rakkaat on syy miksi haluan elää. Rakkaus, ilman sitä en näe mitään järkeä kituuttaa täällä kaikkien tuskien kanssa.

        Jos multa otettais perhe pois, voisin kuolla sillä sekunnilla. Ilomielin.

        En tiedä olisinko enää elossa, jollen olisi löytänyt rakkautta itsestäni ja saanut voimaa siitä. Tuskin eläisin.

        Niin, tuo kysymys voisiko enää löytää rakkautta vain itsestään, ilman läheisiä?
        Tuossa varmaan joutuisi miettimään mitä hyvää ja kenelle, miten tärkeätä se olisi.

        Tänään kun hain pikkuisen ja hänen äitinsä kyytiin tuli joku vanha ärtynyt mummo valittamaan kun parkkeerasin auton kerrostalon pihan autopaikkaan, vain hetkeksi että voi laittaa turvaistuimen autoon paikoilleen. Tähän ei saa parkkeerata jne.
        Sanoin mummolle suoraan että kannattaisi olla hiljaa niille jotka maksavat hänen eläkkeensä:) Mistä tuollaisia kärttyisiä mummoja oikein tulee, plop plop.

        AV


      • G-LoveR kirjoitti:

        No kuten sanoin ne rakkaat on syy miksi haluan elää. Rakkaus, ilman sitä en näe mitään järkeä kituuttaa täällä kaikkien tuskien kanssa.

        Jos multa otettais perhe pois, voisin kuolla sillä sekunnilla. Ilomielin.

        En tiedä olisinko enää elossa, jollen olisi löytänyt rakkautta itsestäni ja saanut voimaa siitä. Tuskin eläisin.

        Sinällään kun ihmisiä joskus pelotellaankin kuolemalla. Niin itse ajattelen, että pelottelija antaa liian suuren merkityksen elämälle. Eihän se raukka paska tiedä, että jollekin se kuolema on kaikkea muuta kuin pelottavaa. Elämä voi olla paljon pelottavampaa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Sinällään kun ihmisiä joskus pelotellaankin kuolemalla. Niin itse ajattelen, että pelottelija antaa liian suuren merkityksen elämälle. Eihän se raukka paska tiedä, että jollekin se kuolema on kaikkea muuta kuin pelottavaa. Elämä voi olla paljon pelottavampaa.

        Jep, ei yhden ihmisen elämällä ole maapallon pyörimiseen mitään merkitystä. Hetkeksi sotkee läheisten elämää, mutta vain hetkeksi.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuo kysymys voisiko enää löytää rakkautta vain itsestään, ilman läheisiä?
        Tuossa varmaan joutuisi miettimään mitä hyvää ja kenelle, miten tärkeätä se olisi.

        Tänään kun hain pikkuisen ja hänen äitinsä kyytiin tuli joku vanha ärtynyt mummo valittamaan kun parkkeerasin auton kerrostalon pihan autopaikkaan, vain hetkeksi että voi laittaa turvaistuimen autoon paikoilleen. Tähän ei saa parkkeerata jne.
        Sanoin mummolle suoraan että kannattaisi olla hiljaa niille jotka maksavat hänen eläkkeensä:) Mistä tuollaisia kärttyisiä mummoja oikein tulee, plop plop.

        AV

        Niin, henkilökohtaisesti en usko omalla kohdallani enää löytäväni niin paljon syitä ja rakkautta, että jaksaisin jäädä tänne möllöttämään. Kyllä mun elämä on sitten ohi, jos on rakkaittenikin.

        Täällä ei ole ketään sellaista, joka voisi minua aivopestä pitämään enää elämästäni ilman heitä. Eikä sitä ikävää voi keltään vaatia kestämäänkään.

        Ihmiset, no ei heistäkään mulle mitään lohtua ole. Ohikulkevia hahmoja kaikki..

        Jotain pälinää kuuluu suista, en jaksa kuunnella liirum laarumia.

        No mummot on joskus olevinaan niin merkkihenkilöitä, että voivat ojentaa kaikkia. Sanoo että pidä pärstä kiinni ja jatkaa hommiaan.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Niin, henkilökohtaisesti en usko omalla kohdallani enää löytäväni niin paljon syitä ja rakkautta, että jaksaisin jäädä tänne möllöttämään. Kyllä mun elämä on sitten ohi, jos on rakkaittenikin.

        Täällä ei ole ketään sellaista, joka voisi minua aivopestä pitämään enää elämästäni ilman heitä. Eikä sitä ikävää voi keltään vaatia kestämäänkään.

        Ihmiset, no ei heistäkään mulle mitään lohtua ole. Ohikulkevia hahmoja kaikki..

        Jotain pälinää kuuluu suista, en jaksa kuunnella liirum laarumia.

        No mummot on joskus olevinaan niin merkkihenkilöitä, että voivat ojentaa kaikkia. Sanoo että pidä pärstä kiinni ja jatkaa hommiaan.

        MUTTA, muista jos se 80 vuotias mummo kokee elämänsä tärkeimmäksi tehtäväksi asuntoyhtiönsä parkkipaikkojen järjestyksen "vain niille jotka maksavat", tulisi meidän muiden olla tyytyväisiä siitä mitä kaikkea hyvää voimme toisille vielä tarjota, jopa eron jälkeenkin.

        Vietämme muuten Uuttavuotta kylpylässä exän ja tyttären kanssa(jätän hierontaöljyt kotiin) kun tyttö nukkuu kumminkin keskellä (harmi).

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ei yhden ihmisen elämällä ole maapallon pyörimiseen mitään merkitystä. Hetkeksi sotkee läheisten elämää, mutta vain hetkeksi.

        AV

        Juu. Kuin hyttysen paska Itämeressä vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        MUTTA, muista jos se 80 vuotias mummo kokee elämänsä tärkeimmäksi tehtäväksi asuntoyhtiönsä parkkipaikkojen järjestyksen "vain niille jotka maksavat", tulisi meidän muiden olla tyytyväisiä siitä mitä kaikkea hyvää voimme toisille vielä tarjota, jopa eron jälkeenkin.

        Vietämme muuten Uuttavuotta kylpylässä exän ja tyttären kanssa(jätän hierontaöljyt kotiin) kun tyttö nukkuu kumminkin keskellä (harmi).

        AV

        Mukavaa uutta vuotta. 🎆✨


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mukavaa uutta vuotta. 🎆✨

        Samoin teille, koko perheelle.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin teille, koko perheelle.

        AV

        Kiitos. 🤗


    • Tais olla Syke sarjasta tämä alotus. Marleenalla aivokasvain ja Tonilla 2 puhelinta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe