Sinun tehtäväsi

Anonyymi-ap

Verojen maksaminen in ihmiskunnan ainoa tehtävä. Mutta minä siihen en suostu joten olen työtön ja siksi jaksamista riittää. Nauran veronmaksajille koska ne raataa itsensä sairaaksi joka päivä.

14

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin luultavasti saat kelalta rahaa, niin niistä menee verot.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

❤️ ­­N­­y­m­f­­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17685302c

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Maksathan sinäkin veroja, ensinnäkin päivärahastasi ja toiseksi kulutuksestasi. MOnen tavaran ja tarvikkeen hinnassa on myös vero-osuus, jonka sinä maksat.

Itse asiassa prosentuaalisesti maksat tuloistasi veroja paljon enemmän kuin vaikka minä , joka olen keskituloinen

• Anonyymi

Erittäin todennäköisesti maksat työttömyyskorvauksistasi veroa sen 20% lisäksi tietysti nuo piiloverot kaljoista, tupakasta ym. mitä sitten käytätkään.
      Itse maksoin viime vuonna veroa peräti 4,5% "tuloistani".

• Anonyymi

Itsekkin olen harkinnut tuota työttömän uraa kun palkka on niin surkea

• Anonyymi

Raataminen toisten hyväksi on häpäisy itseään kohtaan. Miten jaksatte itseänne kun rikastutatte yrittäjiä tekemällä töitä mitättömällä palkalla josta vielä maksatte veroa. Silti haette kelalta tukia jotta pärjäätte.

• Anonyymi

Sinun hyväksesi tässä raadetaan. Se vit*ttaa. Työtä tekevien maksamilla veroilla pysyt hengissä. Sinut ja kaltaisesi pitäisi marssittaa sotaan, loppuisi naureskelu äkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun hyväksesi tässä raadetaan. Se vit*ttaa. Työtä tekevien maksamilla veroilla pysyt hengissä. Sinut ja kaltaisesi pitäisi marssittaa sotaan, loppuisi naureskelu äkkiä.

Ei nyt sentään tarvitse marssittaa sotaan - riittää että katkaistaan näiltä tyypeiltä kaikki KELAN tuet, niin silloin nähdään alkaako niitä työhaluja löytymään kun ei enää pääsekkään elämään ilmaiseksi työssäkäyvien kustannuksella. Saattaa kummasti tulla muutoksia asenteisiin. Leikkaukset voisi hyvinkin kohdistaa elämäntapatyöttömiin joille ei työ maita, ja jotka olettavat että muut kustantavat heidän elämänsä.

Lisäksi kaikki tällaiset elämäntapatyöttömien v*******t työssäkäyviä kohtaan osuvat vain heitä itseään vastaan, koska mitä enemmän he niin tekevät, sen enemmän asenteet työttömiä kohtaan vaan kovenevat. Se näkyy sitten vaaleissa.

• Anonyymi

Poliitikkojen hyvinvointi perustuu typeryksille, jotka kantavat heille rahansa.

• Anonyymi

No ei, kannattaa sijoittaa ja antaa muiden raataa..siinä on se hyvä puoli että jos sijoitus menee tappiolle niin otetaan verokirstusta paikkausta..

• Anonyymi

Kummallista, että täällä kokoajan puhutaan työntekemisestä raatamisena. Miksi? TYöntekeminenhän on kivaa ja antoisaa!! Ja siitä saa ihan mukiinmenevän palkankin.

Kyllä työssäkäyvien elämä ja mm. henkinen jaksaminen & elämänilo, on aivan toista luokkaa kuin esim. pitkään työttömänä olleella.

• Anonyymi

Juu,varmaan mukaviakin hommia löytyy kuten postin pääjohtajan , jolla palkkakin kohdillaan ja kaveripiiri vielä pitää puolia ja puolustelee , kateeksi käy , pakko myöntää.

• Anonyymi

minä hodian omat vanhemmat 400 euroa palkka kuussa....sinä viet omasi kunnalliseen joka maksaa 1500e kuussa jos riittäkään... ihmiskunnan tehtävä olisi huolehtia omista vanhemmista .,os ei huolehdi niin perinnöt kunnalle..

• Anonyymi

Ei kannata raataa sen takia että muut saisi rahaa jos itse ei tietää paljon mitään. Mielummin työtön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      163
      9686
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3119
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2887
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2679
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2085
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      109
      1996
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1913
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      55
      1477
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1286
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe