Todella paljon asiaa Vihdistä ja karkkilasta nykyään. Jos tää jatkuu lopetamme L-U tilauksen. Vihdin uutisissa samat asiat.
Länskäristä tullut Vihti-karkkila lehti!
4
325
Vastaukset
- Anonyymi
Ollaan huomattu Joo. Nyt lohjalaiset lopettavat tilauksia. Vihdissä ja karkkilassa omansa jo.
- Anonyymi
Kuuluvat myös lehden alueeseen, eikö Lohjalla ole kaupunki lehteä?
Ehkä Lohjalla ei ole niin aktiivisia kirjoittajia. Tai keskustelu tapahtuu enemmän somessa. - Anonyymi
Juu huomattu on länskäri on jo muutenkin niin tietyn sisäpiirin mainoslehti ettei sitä jaksa enää edes vilkaista. Tietyt henkilöt saavat lehdessä helposti näkyvyyttä ja mainosta ja toisista ei tehdä edes pientä juttua sitten millään.
Taitaa riippua täysin siitä onko lehden toimittajia kavereina vai ei. Journalismin kanssa länskärillä ei ainakaan ole mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395228- 853732
- 483135
- 623035
- 113015
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451818Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91810- 181741