Nettideittailuaan seksiä

Anonyymi-ap

Olen lukenut, että nykyään nettitreffisivuilta on helppo löytää seksiseuraa. Olen mies, vähän yli 60 tietty ja ylipäätään minkäänlaisen seuran löytäminen on lähes mahdotonta. Olen ollut Tinderissä, Bumblessa ja Suomi24 ssä. Onko niin, että minun ikäisten ei enää kuulu harrastaa seksiä? Sitä haluaisin ja siihen kykenen, mutta kenen kanssa?! Tervetuloa vaan teille nuoremmille tähän ikään ja valmistautumista loppuelämän selibaattiin. Voin sanoa, että syö miestä! Olo on tyyliin ihan sama. Apaattinen tämän kroonisen ongelman takia.

108

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En käsitä miesten seksiriippuvuutta. Seksi ei ole mikään välttämätön sia jota ilman ei voi olla kuten ruoka, uni, happi ja vesi. Ei tipu myötätuntoa. Eikö tuossa iässä voi olla jo ilman? Inhottaa. 🤮

      • Ei voi olla ilman niin kauan kuin peli toimii.


      • Anonyymi

        Olet älyvapaa idiootti jos noin ajattelet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet älyvapaa idiootti jos noin ajattelet!

        Tarkoitin ensimmäistä kommentoijaa, joka kieltää seksin yli 60- vuotiailta. Tämä nainen, jos häntä nyt naiseksi voi kutsu, on idiootin lisäksi varsinainen kusipää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei voi olla ilman niin kauan kuin peli toimii.

        Kyllä voi. On ihmisiä jotka ovat koko elämänsä ajan selibaatissa ja pysyvät hengissä. Miten nunnat ja munkit ja katoliset papit selviävät jos ei muka voi olla ilman? Kukaan ei kuole seksin puutteeseen, joten todella voi olla ilman sitä. Nälkään ja janoon voi kuolla. Seksittömyyteen ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin ensimmäistä kommentoijaa, joka kieltää seksin yli 60- vuotiailta. Tämä nainen, jos häntä nyt naiseksi voi kutsu, on idiootin lisäksi varsinainen kusipää.

        En minä kiellä sitä keneltäkään. Sanon vain on paskapuhetta väittää että seksi on jotain välttämätöntä jota ilman ei muka voi elää. Kun totuus on ettei se ole välttämätöntä. Tälläkin hetkellä Suomessa on paljon miehiä ja naisia jotka elävät selibaatissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kiellä sitä keneltäkään. Sanon vain on paskapuhetta väittää että seksi on jotain välttämätöntä jota ilman ei muka voi elää. Kun totuus on ettei se ole välttämätöntä. Tälläkin hetkellä Suomessa on paljon miehiä ja naisia jotka elävät selibaatissa.

        Ei sen puutteeseen kuole, en ole niin tyhmä. Seksi, läheisyys, toisen ihmisen kosketus on ihmisen perustarpeita. Väität sitten ihan mitä vaan, sitä et voi kieltää. Joillekin, kuten sinun kaltaisille vanhoille piloille, se ei merkitse mitään. Kun ette ole koskaan siitä päässeet nauttimaan. Toisille, terveille ihmisille se on elämään kiinteästi kuuluva osa. Niin että jatka sinä vaan rauhassa omaa selibaattia. Etsivä kyllä löytää, ennemmin tai myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kiellä sitä keneltäkään. Sanon vain on paskapuhetta väittää että seksi on jotain välttämätöntä jota ilman ei muka voi elää. Kun totuus on ettei se ole välttämätöntä. Tälläkin hetkellä Suomessa on paljon miehiä ja naisia jotka elävät selibaatissa.

        Näin on. Väite että ei pärjää ilman seksiä on yhtä älytön kuin väite ettei pärjää ilman karkkia, tupakkaa, autoa tai telkkaria. Siihen voi vastata että miten niin et pärjää, hengissähän näytät olevan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi. On ihmisiä jotka ovat koko elämänsä ajan selibaatissa ja pysyvät hengissä. Miten nunnat ja munkit ja katoliset papit selviävät jos ei muka voi olla ilman? Kukaan ei kuole seksin puutteeseen, joten todella voi olla ilman sitä. Nälkään ja janoon voi kuolla. Seksittömyyteen ei.

        Minua ei sellainen elämä kiinnosta. Jokaisen oma valinta olla ilman toki. Minä kärsin siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi. On ihmisiä jotka ovat koko elämänsä ajan selibaatissa ja pysyvät hengissä. Miten nunnat ja munkit ja katoliset papit selviävät jos ei muka voi olla ilman? Kukaan ei kuole seksin puutteeseen, joten todella voi olla ilman sitä. Nälkään ja janoon voi kuolla. Seksittömyyteen ei.

        Niinhän sitä luulisi. Sitten on kuitenkin noita ihan kamalia tapauksia, kun katoliset papit on käyttäneet hyväksi lapsia, sekä raiskanneet ja pitäneet nunnia seksiorjinaan. Sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Väite että ei pärjää ilman seksiä on yhtä älytön kuin väite ettei pärjää ilman karkkia, tupakkaa, autoa tai telkkaria. Siihen voi vastata että miten niin et pärjää, hengissähän näytät olevan.

        Olet kyllä jotenkin sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä jotenkin sairas.

        Jälleen tuolle karkkimummolle sairautta jaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sitä luulisi. Sitten on kuitenkin noita ihan kamalia tapauksia, kun katoliset papit on käyttäneet hyväksi lapsia, sekä raiskanneet ja pitäneet nunnia seksiorjinaan. Sairasta.

        Ai a, tuollaista on tapahtunut. Sekin osoittaa miten paljon pahaa koituu MIESTEN seksihaluista. Eivät naiset tee tuollaista vaan miehet. Miehen seksihalut ovat kaiken pahan alku ja juuri. Koettakaa äijät päästä himoistanne. Voitte mennä lääkäriin ja pyytää hormonilääkitystä joka lopettaa testostetonituotannon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai a, tuollaista on tapahtunut. Sekin osoittaa miten paljon pahaa koituu MIESTEN seksihaluista. Eivät naiset tee tuollaista vaan miehet. Miehen seksihalut ovat kaiken pahan alku ja juuri. Koettakaa äijät päästä himoistanne. Voitte mennä lääkäriin ja pyytää hormonilääkitystä joka lopettaa testostetonituotannon.

        Siis luontoa vastaa lääkityksellä ei kiitos!
        Ajattele kiitos ensin kuin kirjoittelet yhtään mitään.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis luontoa vastaa lääkityksellä ei kiitos!
        Ajattele kiitos ensin kuin kirjoittelet yhtään mitään.....

        Miten vaikka noi verenpainelääkkeet, ottaisitko mieluummin niitä vai saisit luonnollisesti sydärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi. On ihmisiä jotka ovat koko elämänsä ajan selibaatissa ja pysyvät hengissä. Miten nunnat ja munkit ja katoliset papit selviävät jos ei muka voi olla ilman? Kukaan ei kuole seksin puutteeseen, joten todella voi olla ilman sitä. Nälkään ja janoon voi kuolla. Seksittömyyteen ei.

        Katolliset papit ainakin harrastavat seksiä. Tosin pikku poikien kanssa. Se pn ehdottomasti väärin ja tuomittavaa.


    • Anonyymi

      "Onko niin, että minun ikäisten ei enää kuulu harrastaa seksiä"

      On se niin. Seksi kuuluu nuorille.

      • Seksi kuuluu kaikenikäisille. Tervetuloa vanhuuteen.


    • No sitähän se on jo paljon nuorempanakin. Ei naisia kiinnosta kuin huippuyksilöt.

    • Anonyymi

      Thaimaasta voi helposti hakea itselleen ei vain seksiseuraa vaan myös elämänkumppanin. Kaikenikäiset miehet kelpaavat heille.

      • Ei kiinnosta thaikkuapinat.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei kiinnosta thaikkuapinat.

        Nyt meni liian pitkälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni liian pitkälle.

        Koska ärsyttää tuollainen thaikkujen tuputtaminen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Koska ärsyttää tuollainen thaikkujen tuputtaminen.

        Tuolla toisessa viestiketjussa kirjoitit pitkät lätinät toisen ihmisen kunnioittamisesta ja hyvistä käytöstavoista.

        Nyt sitten nimittelet thaimaalaisia apinoiksi koska joku kirjoitti sellaista mikä ärsyttää. Onpahan syy!

        Jos joku puhuu sinulle epäystävällisesti, loukkaannut kauheasti, ja mikään syy ei kelpaa puolustukseksi.

        Itse olet nimitellyt aiemmin naisia mummoksi ja akoiksi. Se vielä menettelisi, mutta ihmisten nimitteleminen apinoiksi menee jo liian pitkälle. Se on rasistista ja törkeää.

        Ai niin, mutta kun joku sanoi sellaista mikä sinua ärsyttää sinua. Syy kyllä löytyi kun se nimittelijä oletkin sinä. Nyt se nimittely on yhtäkkiä ihan ymmärrettävää ja puolusteltavissa: sinuahan ÄRSYTTÄÄ.

        Sinuakin saa varmaan nimitellä ihan miksi tahansa heti kun joku sanoo sellaista mikä häntä ärsyttää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla toisessa viestiketjussa kirjoitit pitkät lätinät toisen ihmisen kunnioittamisesta ja hyvistä käytöstavoista.

        Nyt sitten nimittelet thaimaalaisia apinoiksi koska joku kirjoitti sellaista mikä ärsyttää. Onpahan syy!

        Jos joku puhuu sinulle epäystävällisesti, loukkaannut kauheasti, ja mikään syy ei kelpaa puolustukseksi.

        Itse olet nimitellyt aiemmin naisia mummoksi ja akoiksi. Se vielä menettelisi, mutta ihmisten nimitteleminen apinoiksi menee jo liian pitkälle. Se on rasistista ja törkeää.

        Ai niin, mutta kun joku sanoi sellaista mikä sinua ärsyttää sinua. Syy kyllä löytyi kun se nimittelijä oletkin sinä. Nyt se nimittely on yhtäkkiä ihan ymmärrettävää ja puolusteltavissa: sinuahan ÄRSYTTÄÄ.

        Sinuakin saa varmaan nimitellä ihan miksi tahansa heti kun joku sanoo sellaista mikä häntä ärsyttää?

        Täällä jatkuvasti haukutaan minuakin, pedariksi, alaikäisten ahdistelijaksi, papparaiseksi, pervopapaksi yms. Sekös sitten ei saisi ärsyttää. Taikka jatkuva tuputtaminen, että ota tuo omanikäisesi ja mene thaikkuun ja poimi sieltä... Todella alentavaa ja ala-arvoista.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Täällä jatkuvasti haukutaan minuakin, pedariksi, alaikäisten ahdistelijaksi, papparaiseksi, pervopapaksi yms. Sekös sitten ei saisi ärsyttää. Taikka jatkuva tuputtaminen, että ota tuo omanikäisesi ja mene thaikkuun ja poimi sieltä... Todella alentavaa ja ala-arvoista.

        Just. Eli kun sinua nimitellään niin se on törkeää henkistä väkivaltaa. Kun sinä nimittelet muita niin se on ihan oikein tehty ja ymmärrettävä reaktio eikä siinä ole mitään pahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just. Eli kun sinua nimitellään niin se on törkeää henkistä väkivaltaa. Kun sinä nimittelet muita niin se on ihan oikein tehty ja ymmärrettävä reaktio eikä siinä ole mitään pahaa.

        En jaksa sinun kanssa väitellä yhtään nyt. Olen nukkunut viime yönä 3 tuntia ja ollut 9 tuntia töissä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Täällä jatkuvasti haukutaan minuakin, pedariksi, alaikäisten ahdistelijaksi, papparaiseksi, pervopapaksi yms. Sekös sitten ei saisi ärsyttää. Taikka jatkuva tuputtaminen, että ota tuo omanikäisesi ja mene thaikkuun ja poimi sieltä... Todella alentavaa ja ala-arvoista.

        Joten teit ihan fiksusti ja oikein kun nimittelet apinoiksi thaimaalaisia naisia joita et tunne etkä ole tavannut ja jotka eivät ole tehneet sinulle mitään pahaa? Oletko todella sitä mieltä ettei se ollut huonoa käytöstä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joten teit ihan fiksusti ja oikein kun nimittelet apinoiksi thaimaalaisia naisia joita et tunne etkä ole tavannut ja jotka eivät ole tehneet sinulle mitään pahaa? Oletko todella sitä mieltä ettei se ollut huonoa käytöstä?

        Koita jo päästä siitä yli.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En jaksa sinun kanssa väitellä yhtään nyt. Olen nukkunut viime yönä 3 tuntia ja ollut 9 tuntia töissä.

        Eli nyt sitten siirryt osastoon "voi minua pikku raukkaa.."


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Koita jo päästä siitä yli.

        Koeta sinä päästä siitä yli että jäit kiinni siitä ettet osaa käyttäytyä.


    • Anonyymi

      Njaa, sullakin varmaan emäntä himassa, ei nappaa joo.

    • Anonyymi

      Seksittömyys (kyseessä aito seksi, mies nainen paljaana reaalissa) ei tapa välittömästi, mutta lyhentää elämää ja aiheuttaa terveydellisiä haittoja/ongelmia kaikille hedelmällisille miehille ja naisille. Terveellinen elämä tarvitsee kaikkia niitä hormoneja joita muhinointi aiheuttaa.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Mihin tutkimuksiin tuo muka perustuu? En ole kuullut että esim. nunnat ja munkit (jotka elävät koko ajan selibaatissa) kuolisivat keskimäärin nuorempina kuin muut. Seksittömyys ei ole millään lailla epäterveellistä, saati terveydelle vaarallista.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Mihin tutkimuksiin tuo muka perustuu? En ole kuullut että esim. nunnat ja munkit (jotka elävät koko ajan selibaatissa) kuolisivat keskimäärin nuorempina kuin muut. Seksittömyys ei ole millään lailla epäterveellistä, saati terveydelle vaarallista.

        Se että sinä et ole kuullut on merkityksetöntä. Tutkimuksia on paljon, tässä mainitaan joitakin: https://www.medicaldaily.com/use-it-or-lose-it-how-age-hormones-and-masturbation-predict-sexual-health-329366
        29366


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masturbaatio siis ajaa saman asian? Siihenhän ei partneria edes tarvita. Seksi (se perinteinen jossa on mies ja nainen) ei siis ole välttämätöntä

        Itsestimulaatio ei tietenkään ole tässäkään suhteessa samanarvoinen kuin aito seksi, mutta parempi kuin ei mitään.


    • Anonyymi

      Tilaa taksi, kerro määränpääksi hyvä tyttöpaikka.

    • Anonyymi

      Seksiä löytää miehenä vain tyytymällä alaspäin itseä huonotasoisempiin naisiin, esim vanhempiin tai huonokroppaisempiin mutta tähän ei tietenkään tule lähteä, koska vain pahennat naisten karkkikauppailmiötä noin tekemällä.

      • Anonyymi

        Näin on täällä sarvikuonojen maassa. Ei tarvi kuin ylittää itäraja, niin on ihan toinen meininki. Suomalaiset naiset on täysiä nollia! Muualla nainenkin on nainen. Suomessa nainen ihmisen irvikuva.


      • Anonyymi

        Naisena voisin vastata että asia on luultavasti juuri näin.

        Naiset harvemmin ovat sairaalloisen seksiriippuvaisia. Siitä seuraa että ne muutamat naiset, jotka luulevat (siis nimenomaan luulevat) etteivät voi elää ilman seksiä, voivat valita siihen hommaan suurin piirtein miehen kuin miehen. Miesten keskuudessa seksuaalinen holtittomuus ja moraalittomuus on niin paljon yleisempää. Vastaavalla tavalla toimivia totaalisen holtittomia, sairaalloisen seksiriippuvaisia naisia on paljon paljon vähemmän.

        Sekin on totta ettei miesten ole mikään pakko harrastaa sitä sellaisten naisten kanssa, joita eivät pidä viehättävänä. Seksi on ihan vapaaehtoista. Miehet voivat kieltäytyä koko touhusta jos siihen ei löydy tarpeeksi nättiä naista.

        Voi olla että seksinkipeillä naisilla on tuollainen karkkikauppatilanne. Jos niin on, niin se tilanne on miesten oma vika ja synnyttämä. Jos ko. miesten itsensä omalla holtittomuudellaan aiheuttama naisten karkkikauppatilanne harmittaa miehiä, niin suosittelisin toimimaan juuri niin. Opetelkaa itsehillintää ja kieltäymystä. Sillä se karkkikauppa saadaan loppumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena voisin vastata että asia on luultavasti juuri näin.

        Naiset harvemmin ovat sairaalloisen seksiriippuvaisia. Siitä seuraa että ne muutamat naiset, jotka luulevat (siis nimenomaan luulevat) etteivät voi elää ilman seksiä, voivat valita siihen hommaan suurin piirtein miehen kuin miehen. Miesten keskuudessa seksuaalinen holtittomuus ja moraalittomuus on niin paljon yleisempää. Vastaavalla tavalla toimivia totaalisen holtittomia, sairaalloisen seksiriippuvaisia naisia on paljon paljon vähemmän.

        Sekin on totta ettei miesten ole mikään pakko harrastaa sitä sellaisten naisten kanssa, joita eivät pidä viehättävänä. Seksi on ihan vapaaehtoista. Miehet voivat kieltäytyä koko touhusta jos siihen ei löydy tarpeeksi nättiä naista.

        Voi olla että seksinkipeillä naisilla on tuollainen karkkikauppatilanne. Jos niin on, niin se tilanne on miesten oma vika ja synnyttämä. Jos ko. miesten itsensä omalla holtittomuudellaan aiheuttama naisten karkkikauppatilanne harmittaa miehiä, niin suosittelisin toimimaan juuri niin. Opetelkaa itsehillintää ja kieltäymystä. Sillä se karkkikauppa saadaan loppumaan.

        Liikaa nyt tuijotetaan siihen, että olisin joku seksihurjastelija. Jos elää yksitoista vuotta ilman läheisyyttä, kosketusta ja toisen ihmisen hyväilyä, seksiä, alkaa sairastua. Näin minulle on käynyt. Selibaatti ei ole ollut minulle vapaaehtoinen valinta vaan ihan jotain muuta. Asia saa aivan järjettömiä mittasuhteita ja hallitsee elämää 24/7. Tuntuu, että millään ei ole enää mitään väliä. Antaa olla, kun niin paljon puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa nyt tuijotetaan siihen, että olisin joku seksihurjastelija. Jos elää yksitoista vuotta ilman läheisyyttä, kosketusta ja toisen ihmisen hyväilyä, seksiä, alkaa sairastua. Näin minulle on käynyt. Selibaatti ei ole ollut minulle vapaaehtoinen valinta vaan ihan jotain muuta. Asia saa aivan järjettömiä mittasuhteita ja hallitsee elämää 24/7. Tuntuu, että millään ei ole enää mitään väliä. Antaa olla, kun niin paljon puuttuu.

        Ei kai sen ostaminen laitonta ole...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa nyt tuijotetaan siihen, että olisin joku seksihurjastelija. Jos elää yksitoista vuotta ilman läheisyyttä, kosketusta ja toisen ihmisen hyväilyä, seksiä, alkaa sairastua. Näin minulle on käynyt. Selibaatti ei ole ollut minulle vapaaehtoinen valinta vaan ihan jotain muuta. Asia saa aivan järjettömiä mittasuhteita ja hallitsee elämää 24/7. Tuntuu, että millään ei ole enää mitään väliä. Antaa olla, kun niin paljon puuttuu.

        Sori, mutta tilanteesi ei herätä minussa sääliä. Tyhjää valitat. Olet Onnenpoika, tajuatko sen?

        Tällä hetkellä Ukrainassa ihmiset kuolevat pommituksissa ja rintamalla. Ja sinä vingu ja vikise ettet saa pumppaa! Voi jessusmaaria!

        Säälin ukrainalaisia.

        Säälisin sinua jos olisit ollut 11 vuotta ilman asuntoa tai 11 vuotta ilman kotimaata. Tai jos olisit 11 vuotta sitten saanut syöpädiagnoosin ja koko tämän ajan kulkenut edestakaisin kodin ja sairaalan väliä, menettänyt hiuksesi ja laihtunut luurangoksi ja pelännyt kuolemaa. Tai olisit ollut 11 vuotta pakolaisleirillä tai ollut 11 vuotta vankilassa "väärän" uskonnollisen, poliittisen tms. mielipiteen vuoksi tms. Tai olisit menettänyt kotisi ja perheesi maanjäristyksessä tai tsunamissa 11 vuotta sitten, etkä olisi vieläkään saanut uutta kotia.

        Terve ihminen jolla on katto pään päällä, lämpöä, ruokaa, vaatteet päällä ja oikeus liikkua vapaasti ilman kaltereita, jota ei kidutetaan eikä vainota, ei ole millään lailla huono-osainen. Hän on Onnenpoika. Jos tuo Onnenpoika on ollut 11 vuotta ilman seksiä niin entä sitten? Minä olen ollut 14 vuotta ilman tupakkaa. Olenko säälittävä ressu? Mielestäni en.

        Terv. Olen nähnyt maailmaa ja tiedän mitä on TODELLINEN kärsimys.


    • Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee tai lukee.

      Löydät myös varmaan tuhansittain juttuja, missä kerrotaan, että laihduttaminen on helppoa, ja jokainen sitä kokeillut tietää, ettei ole.

      Naisten on naurettavan helppoa löytää seksiseuraa netistä , mutta ei miesten ellet ole aivan poikkeuksellisen komea tai sitten homo.



      Voit miettiä seuraavia asioita (sulkeissa ihannevastaus):

      - Oletko luetuttanut seuranhakuilmoituksen jollakin muulla, mieluiten naisella (olen)?
      - Koska olet viimeksi vaihtanut hiustyyliäsi ja käynyt parturissa( 2 vuoden sisään ja max 2kk sitten)?
      - koska ajoit/siistit partasi viimeksi (max 1vko)?
      - koska olet viimeksi käynyt vaatekaupassa ostamassa muodikkaita vaatteita (3 kk sisään)?
      - kuka otti ilmoituksesi kuvat (tuttavanainen)?
      - Kuinka vanhoja kuvat ovat( tänä vuonna otettuja)?
      - hymyiletkö kuvissa leveästi? (kyllä)
      - montako kertaa viikossa käyt kuntosalilla ( 4 krt viikko)?
      - koska kävit viimeksi hammashygienistillä (vuoden sisään)?
      - koska luit viimeksi kirjan (max 1 kk sitten)?

      Niin ja siellä nettideitissä ei kannata kertoa olevansa etsimässä pelkkää seksiseuraa. Sen kerkeät ilmoittaa myöhemminkin.

      I

      • Anonyymi

        Ikä se on joka tässä mättää. Kaikki naiset ajattelevat, että kun on yli 60, niin tukka takana, elämä edessä. Jäykkää ei ole kuin käytös. Ei pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Mullekin yksi tyttöystävä toki pari vuosikymmentä sitten sanoi, että minulla olisi paljon ottajia. Hän kuitenkin jätti minut, joten tästäkään syystä en ymmärrä naisia. Noihin ranskalaisiin kohtiin voin useaan vastata kyllä. Kuntosali 6 krs/vko, kirja 10 minuuttia sitten, hammashygieenikko eilen, kuva 2 kk, parturi 1 kk, vaatteet ovat ihan ok, jne. Enkä kerro hakevani seksiseuraa. Ihan asiallinen profiili.


      • Anonyymi

        "Naisten on naurettavan helppoa löytää seksiseuraa netistä , mutta ei miesten ellet ole aivan poikkeuksellisen komea tai sitten homo."

        Totta.

        Entä sitten? Miksi minun pitäisi hihkua riemusta kun saisin vaikka kuinka paljon sellaista mitä en tahdo enkä tarvitse?

        Sama kun tyrkyttäisit tupakoimattomalle henkilölle kuorma-autollisen tupakkaa ja kehottaisi tätä olemaan kiitollinen ja ajattelemaan niitä raukkoja joilla on hirveä tupakantuska ja askissa vain yksi rööki jäljellä. Tupakoimattoman pitäisi muka olla järkyttynyt ja myötätuntoinen ja keskittyä säälimään ja ajattelemaan sitä poloista tupakkamiestä tai -naista jolla on vain yksi tupakka.

        Sori. Ei tule kauppoja. Ei säälitä yhtään.

        Irtoseksiä on naisille tarjolla juuri siksi että pääsääntöisesti muutamaa poikkeusta lukuunottamatta me emme tarvitse emmekä halua sitä.

        Miehet pääsääntöisesti muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ilmeisesti tyytyvät irtoseksiin, tai jopa haluavat juuri sitä. Sen vuoksi miehet eivät saa sitä niin paljon kuin haluavat. Tästä olemme yksimielisiä.

        Entä sitten? Miehillä hyrrää enemmän. Siinä on taustalla biologinen hormonaalinen ero miesten ja naisten välillä.

        Eivät naisetkaan vaadi miehiltä sääliä siksi ettei miehillä ole kuukautisia eikä synnytyskipuja. Siinäkin on biologinen hormonaalinen ero taustalla.

        Tyytykää kohtaloonne. Biologia on mitä on. Miesten ei tarvitse olla raskaana eikä synnyttää eikä synnytysten välillä kärsiä vatsakivuista ja valuttaa haaroistaan verta kerran kuussa. Naisten ei tarvitse kärsiä seksinpuutetta.


      • Anonyymi

        Noi on helppoja toteuttaa ja itsestään selvyyksiä!
        Mutta pitää olla komeuden lisänä yhteiskunnallinen rooli, omistaa vähintään mökki , iso purjevene, tai muuta äveriästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikä se on joka tässä mättää. Kaikki naiset ajattelevat, että kun on yli 60, niin tukka takana, elämä edessä. Jäykkää ei ole kuin käytös. Ei pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Mullekin yksi tyttöystävä toki pari vuosikymmentä sitten sanoi, että minulla olisi paljon ottajia. Hän kuitenkin jätti minut, joten tästäkään syystä en ymmärrä naisia. Noihin ranskalaisiin kohtiin voin useaan vastata kyllä. Kuntosali 6 krs/vko, kirja 10 minuuttia sitten, hammashygieenikko eilen, kuva 2 kk, parturi 1 kk, vaatteet ovat ihan ok, jne. Enkä kerro hakevani seksiseuraa. Ihan asiallinen profiili.

        Saatat olla oikeassa. Eräs kollegani sanoi, että mies muuttuu läpinäkyväksi täytettyään 60.

        Jotenkin en ole uskonut siihen, mutta alan uskoa.

        Voi olla, että naiset, jotka hakevat miesseuraa ovat ohittaneet vaihdevuotensa jo niin kauan sitten, että eivät ole enää niin kiinnostuneita seksistä, vaan turvallisesta parisuhteesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Naisten on naurettavan helppoa löytää seksiseuraa netistä , mutta ei miesten ellet ole aivan poikkeuksellisen komea tai sitten homo."

        Totta.

        Entä sitten? Miksi minun pitäisi hihkua riemusta kun saisin vaikka kuinka paljon sellaista mitä en tahdo enkä tarvitse?

        Sama kun tyrkyttäisit tupakoimattomalle henkilölle kuorma-autollisen tupakkaa ja kehottaisi tätä olemaan kiitollinen ja ajattelemaan niitä raukkoja joilla on hirveä tupakantuska ja askissa vain yksi rööki jäljellä. Tupakoimattoman pitäisi muka olla järkyttynyt ja myötätuntoinen ja keskittyä säälimään ja ajattelemaan sitä poloista tupakkamiestä tai -naista jolla on vain yksi tupakka.

        Sori. Ei tule kauppoja. Ei säälitä yhtään.

        Irtoseksiä on naisille tarjolla juuri siksi että pääsääntöisesti muutamaa poikkeusta lukuunottamatta me emme tarvitse emmekä halua sitä.

        Miehet pääsääntöisesti muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ilmeisesti tyytyvät irtoseksiin, tai jopa haluavat juuri sitä. Sen vuoksi miehet eivät saa sitä niin paljon kuin haluavat. Tästä olemme yksimielisiä.

        Entä sitten? Miehillä hyrrää enemmän. Siinä on taustalla biologinen hormonaalinen ero miesten ja naisten välillä.

        Eivät naisetkaan vaadi miehiltä sääliä siksi ettei miehillä ole kuukautisia eikä synnytyskipuja. Siinäkin on biologinen hormonaalinen ero taustalla.

        Tyytykää kohtaloonne. Biologia on mitä on. Miesten ei tarvitse olla raskaana eikä synnyttää eikä synnytysten välillä kärsiä vatsakivuista ja valuttaa haaroistaan verta kerran kuussa. Naisten ei tarvitse kärsiä seksinpuutetta.

        "Entä sitten? Miksi minun pitäisi hihkua riemusta kun saisin vaikka kuinka paljon sellaista mitä en tahdo enkä tarvitse?"

        En kirjoittanutkaan sinulle, enkä edes naisille, enkä vaatinut muutosta maailmaan mutta voin toki vastata jos haluat.

        Helppo huudella, että joo seksiä olisi tarjolla, mutta ei oikeanlaista. Se on vähän niin kuin kertoisit vähävaraiselle joka valittaa, että ei ole ruokaa, että minulla on kaapit täynnä, mutta se on pahaa.

        Miesten oma vikahan se on, että naisilla on valinnan varaa. Miehet naisivat kaikkea, jolla on neljä jalkaa riippumatta, onko se naimisissa tai alaikäinen.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        "Entä sitten? Miksi minun pitäisi hihkua riemusta kun saisin vaikka kuinka paljon sellaista mitä en tahdo enkä tarvitse?"

        En kirjoittanutkaan sinulle, enkä edes naisille, enkä vaatinut muutosta maailmaan mutta voin toki vastata jos haluat.

        Helppo huudella, että joo seksiä olisi tarjolla, mutta ei oikeanlaista. Se on vähän niin kuin kertoisit vähävaraiselle joka valittaa, että ei ole ruokaa, että minulla on kaapit täynnä, mutta se on pahaa.

        Miesten oma vikahan se on, että naisilla on valinnan varaa. Miehet naisivat kaikkea, jolla on neljä jalkaa riippumatta, onko se naimisissa tai alaikäinen.

        Ihan oikeesti? Miehet hässii nelijalkaisia? Ja vielä lapsia. Sairasta :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeesti? Miehet hässii nelijalkaisia? Ja vielä lapsia. Sairasta :(

        Pitipä kirjoittaa neljä raajaa eikä neljä jalkaa. Oikeasti uskon eläinseksin harrastajia olevan reilu vähemmistö, mutta niitä on, niin miehissä kuin naisissa.


    • Anonyymi

      Siis jos nyt Suomessa seksin ostaminen on laillista, niin mikä siinä on ettet sitä osta, jos vain sitä haluat? Ilmaiseksiko pitäisi kaikki saada?

      • Anonyymi

        Siitä yksinkertaisesta syystä, että maksettu rakkaus on niin keinotekoista. Kyse on kauniista asiasta, siinä pitää olla tunnetta mukana. Kello raksuttaa jne. Ainakin minulle liian raakaa. Oletko eri mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä yksinkertaisesta syystä, että maksettu rakkaus on niin keinotekoista. Kyse on kauniista asiasta, siinä pitää olla tunnetta mukana. Kello raksuttaa jne. Ainakin minulle liian raakaa. Oletko eri mieltä?

        Miten se on eri asia kuin että valheellisesti etsit seksiä deittisivuilta ja -sovelluksista? Maksat tarpeeksi niin saat tarpeeksi aikaa. En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä yksinkertaisesta syystä, että maksettu rakkaus on niin keinotekoista. Kyse on kauniista asiasta, siinä pitää olla tunnetta mukana. Kello raksuttaa jne. Ainakin minulle liian raakaa. Oletko eri mieltä?

        Eihän muutenkaan miehillä useinkaan ole tunteet mukana..Naiset menee tunteitten perässä siis miltä tuntuu..Miehet vaativat naisilta kaikkea ja miehet valittavat puutetta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä yksinkertaisesta syystä, että maksettu rakkaus on niin keinotekoista. Kyse on kauniista asiasta, siinä pitää olla tunnetta mukana. Kello raksuttaa jne. Ainakin minulle liian raakaa. Oletko eri mieltä?

        Mikä ihmeen rakkaus? Juuri sanoit että vihaat naisia koska naisilla on "pilluvalta"! Eli nainen on sinulle pelkkä pillu, ja lisäksi vihattava otus. Eikö maksullinen seksi siinä tapauksessa olisi juuri siitä mitä tarvitset?

        Naisten vihaajalla ei ole oikeutta etsiä parisuhdetta naisen kanssa. Eikä edes seksisuhdetta.

        Sinun mielestäsi naisen oikeus itse määrätä seksuaalisuudestaan ja oikeus kieltäytyä seksistä on muka jotain vallankäyttöä. Ei se ole vallankäyttöä ettei tee sellaista mitä ei tahdo tehdä. Onko vallankäyttö ettei katso telkkaria koska ei halua? Onko vallankäyttöä ettei tupakoi koska ei halua? Onko vallankäyttöä ettei käy kuntosalilla koska ei halua? Onko vallankäyttöä olla ottamatta koiraa koska ei halua? Onko vallankäyttöä olla hankkimatta ajokorttia koska ei halua?

        Naiset jotka kieltäytyvät seksistä eivät halua seksiä.

        Eiköhän sinullakin ole aika paljon asipita joita et tee koska et halua. Jos et esimerkiksi käy teatterissa koska et halua, niin onko se vallankäyttöä? Minä en osta luistimiaenkä käy luistelemassa koska en halua. Onko se vallankäyttöä?

        Monet naiset pärjäävät kokonaan ilman seksiä, eivät kaipaa sitä ollenkaan. Se on biologiaa. Jos syyllistä etsit niin syytä Jumalaa tai evoluutiota tai universumia tai biologiaa.

        Toistan. 1. Naisilla on keskimäärin huomattavasti pienemmät seksihalut kuin miehillä. 2. Sen vuoksi seksi haluisia miehiä on paljon enemmän kuin vastaavia naisia. 3. Joten ne harvat naiset, jotka tarvitsevat seksiä, voivat valita seksikumppaninsa aika vapaasti. 4. Kenenkään ei tarvitse harrastaa seksiä jos ei tahdo. Kukaan ei ole siitä asiasta selitusvelvollinen.

        Seksistä kieltäytyminen ei ole vallankäyttöä. Jos jokin on seksuaalista vallankäyttöä, niin seksiin painostaminen. Jota sinä ilmeisesti teet.

        Onko tätä niin vaikea käsittää?


    • Anonyymi

      Hyi helvetti

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi

        No ei oo ihme jos ei käy flaksi..Mikä tekee miehestä naisten vihaajan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo ihme jos ei käy flaksi..Mikä tekee miehestä naisten vihaajan..

        Yhdentoista vuoden selibaatti tekee minusta naisten vihaajat. Ja kun se ei ole vapaaehtoista. Pyörittääkö muutama komea mies kaikkia naisia vai mistä syystä tavis ei kelpaa naisille? Naisilla on pilluvalta, jota he käyttävät sumeilematta hyväkseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdentoista vuoden selibaatti tekee minusta naisten vihaajat. Ja kun se ei ole vapaaehtoista. Pyörittääkö muutama komea mies kaikkia naisia vai mistä syystä tavis ei kelpaa naisille? Naisilla on pilluvalta, jota he käyttävät sumeilematta hyväkseen

        Olet nausten vihaaja ja silti haluat naisilta seksiä? Tuo on sairasta! En käsitä miten voi himoita sitä jota vihaa. Eli haluaisit raiskata ja satuttaa naisia. Meillä naisilla ei ole mitään velvollisuutta ratkaista sinun ongelmiasi, täyttää sinun tarpeitasi eikä tehdä sinulle selkoa omasta elämästämme. Ei kuulu sinulle! Me pärjäämme IHAN KOKONAAN ilman seksiä. Me emme tarvitse teidän munaanne. Mitä enemmän luen noita.uli uli uli valituksia, sitä vähemmän kiinnostaa. Ajatuskin seksistä inhottaa. Sinä ja kaltaisesi olette saaneet naiset inhoamaan seksiä. Tämän palstan ulisijamiehet saavat minut oksentamaan Tuliko selväksi? 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdentoista vuoden selibaatti tekee minusta naisten vihaajat. Ja kun se ei ole vapaaehtoista. Pyörittääkö muutama komea mies kaikkia naisia vai mistä syystä tavis ei kelpaa naisille? Naisilla on pilluvalta, jota he käyttävät sumeilematta hyväkseen

        Pillubalta? Totta ihmeessä me määräämme itse omasta pillutamme! Sinunko siitä pitäisi määrätä? Se miten nainen seksielämänsä järjestää EI KUULU sinulle. Taidat olla joku talibani kun olet sitä mieltä ettei naisella saisi olla oikeutta määrätä omasta kehostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdentoista vuoden selibaatti tekee minusta naisten vihaajat. Ja kun se ei ole vapaaehtoista. Pyörittääkö muutama komea mies kaikkia naisia vai mistä syystä tavis ei kelpaa naisille? Naisilla on pilluvalta, jota he käyttävät sumeilematta hyväkseen

        Et ole tavis. Tavis ei puhu pilluvallasta eikä kuvittele että naiset ovat hänelle jotain velkaa.

        Mene maksullisiin. Naistenvihaaja kun olet. Rahallahan sitä saa. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nausten vihaaja ja silti haluat naisilta seksiä? Tuo on sairasta! En käsitä miten voi himoita sitä jota vihaa. Eli haluaisit raiskata ja satuttaa naisia. Meillä naisilla ei ole mitään velvollisuutta ratkaista sinun ongelmiasi, täyttää sinun tarpeitasi eikä tehdä sinulle selkoa omasta elämästämme. Ei kuulu sinulle! Me pärjäämme IHAN KOKONAAN ilman seksiä. Me emme tarvitse teidän munaanne. Mitä enemmän luen noita.uli uli uli valituksia, sitä vähemmän kiinnostaa. Ajatuskin seksistä inhottaa. Sinä ja kaltaisesi olette saaneet naiset inhoamaan seksiä. Tämän palstan ulisijamiehet saavat minut oksentamaan Tuliko selväksi? 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

        Tuo taitaa olla pelottavan yleistä miesten keskuudessa. Pätkä Wikipediasta; Incel, ideologia:
        "Incel-alakulttuurissa keskustellaan erityisesti seksistä ja läheisyydestä, jota jäsenet eivät saa. Jotkut jäsenistä syyttävät ujouttaan, miesvaltaisia työpaikkojaan, negatiivista minäkuvaansa, miehisiä mittojaan tai fyysistä olemustaan siitä, etteivät he pysty solmimaan seksisuhteita. Jotkut jäsenistä syyttävät tästä naisia.

        Tyypillistä keskusteluissa on naisviha ja uskomus siitä, että miehillä on oikeus saada seksiä. Jotkut jäsenistä pitävät kaikkia naisia tyhjänpäiväisinä ja kiinnostuneina vain omasta ulkonäöstään. Incel-miesten kirjoituksissa naisia esineellistetään ja halveksitaan, vaikka samanaikaisesti jotkut heistä haluavat seksiä vihaamiensa naisten kanssa.

        Keskusteluissa käytetään termiä "Chad" komeista, lihaksikkaista naistenmiehistä, joille on helppoa löytää kumppani. Nämä miehet kohtelevat naisia huonosti, mutta naiset joko pitävät tästä tai jättävät sen huomioimatta miehen ulkonäön vuoksi. Osa Inceleistä pitävät itseään kaikin puolin ”Chadeja” ylivertaisampina. Osa taas kokee olevansa kilttejä ja mukavia, jonka vuoksi he ansaitsevat saada seksiä tai parisuhteen palkkioksi."


    • Anonyymi

      Yhyy. Voi kun se minämimä ja mun muna.💩 elämässä täällä kun on niinpaljon muutakin kun oma napa ja minämuna. Laita muna pölkylle ja iske kirveellä poikki,ei tarvii sitten itsekkäissä ällöttävissä himoissaan suolisivuilla vinkua ja himoihisi syyttömiä syyllistää. Anna mennä.kerran se vaan kirpasee. Vai oletko niin itsehimoinen ettet siihen kykene? Älä sitten valita äläkä itke.

      • Anonyymi

        Aika rajua tekstiä. Ilmaisisin tuon ehkä vähän nätimmin. Mutta periaatteessa olen samaa mieltä.

        Miehillä on isommat seksihalut kuin naisilla ja sen vuoksi miehet joutuvat välillä olemaan ilman. Se on biologiaa. Niin se vain on. Mitä me naiset sille mahdamme? Mitä te miehet sillä asialla meitä rasitatte? Ettekö voi puhua välillä jostain muusta? Me emme ole siihen syypäitä, me emme ole siitä vastuussa, meidän ei tarvitse sitä miettiä. Piste.

        Kun nainen kärsii oksentelee ja kuukautispahoinvoinnista, niin mies säälii itseään kun taas pitää olla monta päivää ilman seksiä. Kun nainen ei synnytyksen jälkeen pysty pariin viikkoon edes istumaan, niin miehen mielestä pahinta siinä on ettei mies saa sinä aikana seksiä. Minä ja mun muna. Minä ja mun seksihalut. Minä minä minä.

        Miehillä on isommat halut. Naisilla on menkat ja synnytykset. Niin se vain on. Eikö mene jakeluun että meillä naisillakin on omat vaivamme, eivätkä ne ole yhtään pienemmät kuin teillä. Me vain emme puhu niistä teille koko ajan.

        Että te äijät jaksatte vinkua niin kuin teidän ylisuuri testosteronitasonne ja hormonitoimintanne olisi naisten vika ja naisten pitäisi keksiä siihen ratkaisu!Me emme ole siitä vastuussa!

        Mitä jos naiset joka ikisessä viestiketjussa vaatisivat miehiä oikein urakalla miettimään miten hirveää on kun naisilla on kuukautiset ja miten te miehet ette tajua miten rankkaa se on. Siis tähän tyyliin:

        "aatelkaa nyt, ikävuosina 13-50 joka hemmetin kuukausi valuu monen päivän ajan verta pimpasta ja vatsaan sattuu, paitsi jos on raskaana, mutta se se vasta rankkaa onkin, ja synnytys. Teillä on niin helppoa kun ette koe sitä kaikkea! Säälikää meitä! Säälikää säälikää säälikää! Tuntekaa syyllisyyttä! Miettikää tätä koko ajan! Ette te tajua kui ka hirveää meillä on! Keksikää tähän joku ratkaisu! Yhyy yhyy yhyy! Minä ja mun menkat! Minä ja mun raskauspahoinvointi! Minä ja mun supistukset! Minä ja mun revennyt ja leikattu alapää! Minä minä minä!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rajua tekstiä. Ilmaisisin tuon ehkä vähän nätimmin. Mutta periaatteessa olen samaa mieltä.

        Miehillä on isommat seksihalut kuin naisilla ja sen vuoksi miehet joutuvat välillä olemaan ilman. Se on biologiaa. Niin se vain on. Mitä me naiset sille mahdamme? Mitä te miehet sillä asialla meitä rasitatte? Ettekö voi puhua välillä jostain muusta? Me emme ole siihen syypäitä, me emme ole siitä vastuussa, meidän ei tarvitse sitä miettiä. Piste.

        Kun nainen kärsii oksentelee ja kuukautispahoinvoinnista, niin mies säälii itseään kun taas pitää olla monta päivää ilman seksiä. Kun nainen ei synnytyksen jälkeen pysty pariin viikkoon edes istumaan, niin miehen mielestä pahinta siinä on ettei mies saa sinä aikana seksiä. Minä ja mun muna. Minä ja mun seksihalut. Minä minä minä.

        Miehillä on isommat halut. Naisilla on menkat ja synnytykset. Niin se vain on. Eikö mene jakeluun että meillä naisillakin on omat vaivamme, eivätkä ne ole yhtään pienemmät kuin teillä. Me vain emme puhu niistä teille koko ajan.

        Että te äijät jaksatte vinkua niin kuin teidän ylisuuri testosteronitasonne ja hormonitoimintanne olisi naisten vika ja naisten pitäisi keksiä siihen ratkaisu!Me emme ole siitä vastuussa!

        Mitä jos naiset joka ikisessä viestiketjussa vaatisivat miehiä oikein urakalla miettimään miten hirveää on kun naisilla on kuukautiset ja miten te miehet ette tajua miten rankkaa se on. Siis tähän tyyliin:

        "aatelkaa nyt, ikävuosina 13-50 joka hemmetin kuukausi valuu monen päivän ajan verta pimpasta ja vatsaan sattuu, paitsi jos on raskaana, mutta se se vasta rankkaa onkin, ja synnytys. Teillä on niin helppoa kun ette koe sitä kaikkea! Säälikää meitä! Säälikää säälikää säälikää! Tuntekaa syyllisyyttä! Miettikää tätä koko ajan! Ette te tajua kui ka hirveää meillä on! Keksikää tähän joku ratkaisu! Yhyy yhyy yhyy! Minä ja mun menkat! Minä ja mun raskauspahoinvointi! Minä ja mun supistukset! Minä ja mun revennyt ja leikattu alapää! Minä minä minä!"

        Ihan tosi, siis miksi miehet kiusaa naisia tällä asialla, onhan niillä toisensa. Täältäkin saanut sen kuvan että useita miehiä kiinnostaa paljon tuo b-rappu, löytyy se mieheltäkin. Naisia suurelta osin taas edellisen jyystäminen vaikuttaa ällöttävän. Touhutkoon testosteroni-monsterit keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tosi, siis miksi miehet kiusaa naisia tällä asialla, onhan niillä toisensa. Täältäkin saanut sen kuvan että useita miehiä kiinnostaa paljon tuo b-rappu, löytyy se mieheltäkin. Naisia suurelta osin taas edellisen jyystäminen vaikuttaa ällöttävän. Touhutkoon testosteroni-monsterit keskenään.

        Minkä takia täytyy olla koko ajan joku sukupuolten välinen sota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rajua tekstiä. Ilmaisisin tuon ehkä vähän nätimmin. Mutta periaatteessa olen samaa mieltä.

        Miehillä on isommat seksihalut kuin naisilla ja sen vuoksi miehet joutuvat välillä olemaan ilman. Se on biologiaa. Niin se vain on. Mitä me naiset sille mahdamme? Mitä te miehet sillä asialla meitä rasitatte? Ettekö voi puhua välillä jostain muusta? Me emme ole siihen syypäitä, me emme ole siitä vastuussa, meidän ei tarvitse sitä miettiä. Piste.

        Kun nainen kärsii oksentelee ja kuukautispahoinvoinnista, niin mies säälii itseään kun taas pitää olla monta päivää ilman seksiä. Kun nainen ei synnytyksen jälkeen pysty pariin viikkoon edes istumaan, niin miehen mielestä pahinta siinä on ettei mies saa sinä aikana seksiä. Minä ja mun muna. Minä ja mun seksihalut. Minä minä minä.

        Miehillä on isommat halut. Naisilla on menkat ja synnytykset. Niin se vain on. Eikö mene jakeluun että meillä naisillakin on omat vaivamme, eivätkä ne ole yhtään pienemmät kuin teillä. Me vain emme puhu niistä teille koko ajan.

        Että te äijät jaksatte vinkua niin kuin teidän ylisuuri testosteronitasonne ja hormonitoimintanne olisi naisten vika ja naisten pitäisi keksiä siihen ratkaisu!Me emme ole siitä vastuussa!

        Mitä jos naiset joka ikisessä viestiketjussa vaatisivat miehiä oikein urakalla miettimään miten hirveää on kun naisilla on kuukautiset ja miten te miehet ette tajua miten rankkaa se on. Siis tähän tyyliin:

        "aatelkaa nyt, ikävuosina 13-50 joka hemmetin kuukausi valuu monen päivän ajan verta pimpasta ja vatsaan sattuu, paitsi jos on raskaana, mutta se se vasta rankkaa onkin, ja synnytys. Teillä on niin helppoa kun ette koe sitä kaikkea! Säälikää meitä! Säälikää säälikää säälikää! Tuntekaa syyllisyyttä! Miettikää tätä koko ajan! Ette te tajua kui ka hirveää meillä on! Keksikää tähän joku ratkaisu! Yhyy yhyy yhyy! Minä ja mun menkat! Minä ja mun raskauspahoinvointi! Minä ja mun supistukset! Minä ja mun revennyt ja leikattu alapää! Minä minä minä!"

        Joo kyllä teillä naisilla on rankkaa! Miten kestätte kaikki vaivanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tosi, siis miksi miehet kiusaa naisia tällä asialla, onhan niillä toisensa. Täältäkin saanut sen kuvan että useita miehiä kiinnostaa paljon tuo b-rappu, löytyy se mieheltäkin. Naisia suurelta osin taas edellisen jyystäminen vaikuttaa ällöttävän. Touhutkoon testosteroni-monsterit keskenään.

        Suomalainen nainen palakoot helvetin tulessa!


      • Anonyymi

        Sinä pihtari läski voit ommella pillusi kiinni, ellet ole jo sitä tehnytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia täytyy olla koko ajan joku sukupuolten välinen sota?

        Mikä sota? Rakkautta yli rajojen, uskalla kokeilla uusia asioita, sitähän naisille miehet hokevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä pihtari läski voit ommella pillusi kiinni, ellet ole jo sitä tehnytkin.

        Jos vaihtoehdot ovat seksi vastenmielisen miehen (esim. jonkun palstaprinssin) kanssa tai pillun ompeleminen kiinni, niin ehdottomasti valitsen sen ompelun.

        Mutta minulla sattumoisin on oikeus määrätä värkistäni itse.

        Se teitä talibaneja suututtaa että naiset määräävät itse omasta ruumiistaan. Te kutsutte naisen oikeutta päättää seksielämästään pilluvallaksi. Nykyään kumpikin sukupuoli päättää kehostaan itse. Sitä te palstatalebanit ette kestä, Asutte väärässä maassa. Tervemenoa Afganistaniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen nainen palakoot helvetin tulessa!

        Just. Ja thaikkunaiset ovat apinoita. Missä maassa ne kunnon naiset sitten ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia täytyy olla koko ajan joku sukupuolten välinen sota?

        Siksi kun jotkut miehet haluavat tänne samanlaisen systeemin kuin Afganistanissa. Eli että nainen ei saisi kieltäytyä seksistä. Pakko siinä on tapella vastaan. Raiskauskulttuuriako pitäisi hyväksyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä teillä naisilla on rankkaa! Miten kestätte kaikki vaivanne?

        Kestämme ne hyvin. Te sen sijaan ette kestä omianne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun jotkut miehet haluavat tänne samanlaisen systeemin kuin Afganistanissa. Eli että nainen ei saisi kieltäytyä seksistä. Pakko siinä on tapella vastaan. Raiskauskulttuuriako pitäisi hyväksyä?

        Ei pidä hyväksyä! Uuden seksuaalirikoslainsäädännön voimaantuloon alle 14 tuntia 🥳🎉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä teillä naisilla on rankkaa! Miten kestätte kaikki vaivanne?

        Niin on. Rankempaa kuin teillä. Mutta te ulisette jatkuvasti. Me emme.


    • Anonyymi

      20-vuotias poikani kertoi, että hänen kaveripiirissään vonkaajia ja seksinpuutettaan parkuvia jätkiä pidetään pelkkinä pelleinä . Niille parkujatyypeille nauravat kaikki, sekä pojat että tytöt. Tuonikäisillä hormonit sentään hyrräävät aika lailla (paljon enemmän kuin kuusikymppisillä), ja varmaan moni nuorukainen joutuu olemaan kokonaan ilman seksiä. Mutta tuonkin ikäiset jo tajuavat että silti voi käyttäytyä aikuismaisesti. He kyllä tajuavat että ei tarkoittaa ei, että naisella on täysi oikeus sanoa ei. Nuo nuoret miehet osaavat olla lankeamatta itsesääliin. Kaksikymppiset normaalit miehet ymmärtävät ettei uliseminen ole mistään kotoisin. Jotkut miehet eivät tajua eläkeiässäkään.

    • Anonyymi

      Aloittaja, mene maksullisiin naisiin. Ei kukaan normi nainen halua olla vain pelkästään joku hyväksikäytettävä ilman rakkautta.

      • Anonyymi

        Niin mutta kun en metsästä pelkästään seksiä. Haluan myös muuta yhdessäoloa, kosketusta hyväilyä, lämmintä tunnetta. Maksullisiin naisiin mennään vain suorittamaan. En tykkää siitä, ei se tyydytä. Olen sen täällä kyllä kertonutkin jossakin viestissä. Se vain käännetään täällä siihen, että haluan alistaa naista. Ikään kuin nainen olisi joku objekti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun en metsästä pelkästään seksiä. Haluan myös muuta yhdessäoloa, kosketusta hyväilyä, lämmintä tunnetta. Maksullisiin naisiin mennään vain suorittamaan. En tykkää siitä, ei se tyydytä. Olen sen täällä kyllä kertonutkin jossakin viestissä. Se vain käännetään täällä siihen, että haluan alistaa naista. Ikään kuin nainen olisi joku objekti.

        Sanoit tuolla toisessa viestissä itse että vihaat naisua. Silti etsit naista joka hellii sinua, hyväilee sinua ja tuntee sinua kohtaan lämpimiä tunteita. Haluat siis naisen jota voit vihata lähietäisyydeltä ja joka silti rakastaa sinua. Kylläpä kuulostaa houkuttelevalta...🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit tuolla toisessa viestissä itse että vihaat naisua. Silti etsit naista joka hellii sinua, hyväilee sinua ja tuntee sinua kohtaan lämpimiä tunteita. Haluat siis naisen jota voit vihata lähietäisyydeltä ja joka silti rakastaa sinua. Kylläpä kuulostaa houkuttelevalta...🤮

        Juurikin niin🙃


    • Anonyymi

      Kamalan harmi, että te varttuneemmat miehet etsitte ainoastaan seksiseuraa. Joku FWB jonka kanssa voisi vaikka käydä myös kalastamassa ja vaeltamassa olisi kiva. Kai se on tuo ikä, ettei jaksa enään niin. Olethan sinäkin vuosikymmeniä minua vanhempi. Ei voi mitään.

      • Anonyymi

        Olen jo ehtinyt, ystävä hyvä, moneen kertaan kertoa, etten etsi pelkkää seksiseuraa. Ihmisyyteen kuuluu kiinteästi läheisyys, kosketus, vierellä olo. Toki myös seksi meille minunkin ikäsillemme. Minulla näitä ei ole ollut aikoihin, valitettavasti. On varmaankin luonnollista, että vähän oireilen tämän takia. En ole ilkeä ihminen luonnostani. Herkkä ja tunteellinen. Eikä asiat olo kohdallani jaksamisesta kiinni. Käyn kuusi kertaa viikossa salilla, syön terveellisesti sekä nukun riittävästi. Ei vaan tunnu riittävän naisille. Mitä te arvon naiset etsitte? Ihan joka ikäiseni ei vietä kaltaisteni terveellistä elämää. Uskallan sanoa. Voisitko ottaa kopin allekirjoittaneesta? FWB on ihan oiva juttu. Tunnut ihan järkevältä naiselta🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo ehtinyt, ystävä hyvä, moneen kertaan kertoa, etten etsi pelkkää seksiseuraa. Ihmisyyteen kuuluu kiinteästi läheisyys, kosketus, vierellä olo. Toki myös seksi meille minunkin ikäsillemme. Minulla näitä ei ole ollut aikoihin, valitettavasti. On varmaankin luonnollista, että vähän oireilen tämän takia. En ole ilkeä ihminen luonnostani. Herkkä ja tunteellinen. Eikä asiat olo kohdallani jaksamisesta kiinni. Käyn kuusi kertaa viikossa salilla, syön terveellisesti sekä nukun riittävästi. Ei vaan tunnu riittävän naisille. Mitä te arvon naiset etsitte? Ihan joka ikäiseni ei vietä kaltaisteni terveellistä elämää. Uskallan sanoa. Voisitko ottaa kopin allekirjoittaneesta? FWB on ihan oiva juttu. Tunnut ihan järkevältä naiselta🙂

        Puhut ristiin. Juuri sanoit että vihaat naisia, ja nyt sitten taas puhut läheisyydestä, yhdessä viihtymisestä ja kiintymykselöä. Väität myös olevasi kiltti. Kiltti ihminen ei ole noin täynnä sappea eikä itsesääliä. Kerropa miten nainen voisi kokea läheisyyttä ja viihtyä kanssasi kun vihaat naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo ehtinyt, ystävä hyvä, moneen kertaan kertoa, etten etsi pelkkää seksiseuraa. Ihmisyyteen kuuluu kiinteästi läheisyys, kosketus, vierellä olo. Toki myös seksi meille minunkin ikäsillemme. Minulla näitä ei ole ollut aikoihin, valitettavasti. On varmaankin luonnollista, että vähän oireilen tämän takia. En ole ilkeä ihminen luonnostani. Herkkä ja tunteellinen. Eikä asiat olo kohdallani jaksamisesta kiinni. Käyn kuusi kertaa viikossa salilla, syön terveellisesti sekä nukun riittävästi. Ei vaan tunnu riittävän naisille. Mitä te arvon naiset etsitte? Ihan joka ikäiseni ei vietä kaltaisteni terveellistä elämää. Uskallan sanoa. Voisitko ottaa kopin allekirjoittaneesta? FWB on ihan oiva juttu. Tunnut ihan järkevältä naiselta🙂

        Mitäkö me arvon naiset etsimme? Me arvon naiset etsimme mm. positiivisuutta ja iloisuutta, emme katkeruutta, seksiriippuvuutta, kaunaisuutta ja naisvihaa. Sinä sanoit tuossa ylempänä että VIHAAT naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäkö me arvon naiset etsimme? Me arvon naiset etsimme mm. positiivisuutta ja iloisuutta, emme katkeruutta, seksiriippuvuutta, kaunaisuutta ja naisvihaa. Sinä sanoit tuossa ylempänä että VIHAAT naisia.

        Niin sanoin, mutta välillä tulee ylilyöntejä. Pyydän anteeksi huonoa käytöstäni! On helppo kirjoittaa ihan mitä vaan. Totuus on kuitenkin toinen. En auo päätäni livenä kellekään. Vaan keljuttaa, kun en kelpaa kellekään. Suora vastaus. Enkä ole mikään seksihirmu. Asiat vääristyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo ehtinyt, ystävä hyvä, moneen kertaan kertoa, etten etsi pelkkää seksiseuraa. Ihmisyyteen kuuluu kiinteästi läheisyys, kosketus, vierellä olo. Toki myös seksi meille minunkin ikäsillemme. Minulla näitä ei ole ollut aikoihin, valitettavasti. On varmaankin luonnollista, että vähän oireilen tämän takia. En ole ilkeä ihminen luonnostani. Herkkä ja tunteellinen. Eikä asiat olo kohdallani jaksamisesta kiinni. Käyn kuusi kertaa viikossa salilla, syön terveellisesti sekä nukun riittävästi. Ei vaan tunnu riittävän naisille. Mitä te arvon naiset etsitte? Ihan joka ikäiseni ei vietä kaltaisteni terveellistä elämää. Uskallan sanoa. Voisitko ottaa kopin allekirjoittaneesta? FWB on ihan oiva juttu. Tunnut ihan järkevältä naiselta🙂

        Et ole ilkeä ihminen luonnostasi? Mitä tuo on tarkouttabinaan? Että kolmevuotiaana olit suloinen ja kiltti mutta enää et, ja naisen pitää hyväksyä ilkeä luonteesi ja häijyt sanasi, koska kpl.evuotiaana olit kiltti?

        Sinua pitää ymmärtää. Just.

        Noin juuri ilkeät ihmiset puhuvat: en ole ilkeä "luonnostani, pohjimmiltani, sisimmässäni". Eli olen ilkeä, vaikkakin sanon pahasti, haluan muille pahaa, komentelen, kontrolloin ja arvostelen, nautin kun saan pahoittaa toisen mielen. Joo mutta se johtui siitä että minulla oli lapsena liian pieni pipo tms. Ja jos oikein tutkiskelet minua niin löydät lopulta sen kultapalan joka olen sisimmässäni ja pohkimmiltani ja luonnostani. .

        Nainen ei rupea etsiskelemään ja kaivelemaan miehen sisältä sitä pohjalla piileskelevää salaista hyvyyttä. Kyllä sen hyvyyden pitää näkyä alusta asti myös ulospäin.

        Jokaiselle on elämänsä aikana tapahtunut pahoja asioita ja jos sellaiset kokemukset oikeuttavat olemaan ilkeä (ja selittämään että niiniinniin mutta kun en minä ole sellainen.luonnostani), niin jokainen voi olla toiselle täysi puru. Syy kyllä löytyy.

        Tunnut olevan sitä mieltä että koska olet elänyt 11 vuotta selibaatissa eli et ole saanut naista elämääsi, niin sinua on kohdeltu väärin ja sinulla on oikeus olla piru. Luulet että naiset ovat sinulle velkaa seksiä ja läheisyyttä. Ajattelet että olet ollut 11 vuotta ilman sitä mikä sinulle KUULUU ja mitä nauset ovat sinulle VELKAA, joten totta kai vihaat naisia. Ja silti haluat sellaisen vihatravan olennon elämääsi.

        Naistenvihaaja ei pysty antamaan naiselle mitään. Itse kerrot olevasi naistenvihaaja, ja syynä on 11 vuoden selibaatti . Voi herramunjee mikä ajattelutapa!

        Kuules, naiset eivät ole sinulle mitään velkaa. kiitos ja näkemiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo ehtinyt, ystävä hyvä, moneen kertaan kertoa, etten etsi pelkkää seksiseuraa. Ihmisyyteen kuuluu kiinteästi läheisyys, kosketus, vierellä olo. Toki myös seksi meille minunkin ikäsillemme. Minulla näitä ei ole ollut aikoihin, valitettavasti. On varmaankin luonnollista, että vähän oireilen tämän takia. En ole ilkeä ihminen luonnostani. Herkkä ja tunteellinen. Eikä asiat olo kohdallani jaksamisesta kiinni. Käyn kuusi kertaa viikossa salilla, syön terveellisesti sekä nukun riittävästi. Ei vaan tunnu riittävän naisille. Mitä te arvon naiset etsitte? Ihan joka ikäiseni ei vietä kaltaisteni terveellistä elämää. Uskallan sanoa. Voisitko ottaa kopin allekirjoittaneesta? FWB on ihan oiva juttu. Tunnut ihan järkevältä naiselta🙂

        ."On varmaankin luonnollista, että vähän oireilen tämän takia."

        Vähäinen oireilu olisi toki luonnollista. Mutta sinä et "vähän oireile". Sen perusteella mitä itse täällä puhut, olet täynnä sapoea, vihaa ja kaunaa. Pieni oireilu tarkoittaa esim. alakuloisuutta, ajoittaista haluttomuutta. Se olisi ihan ok.

        NAISVIHA ei ole vähäistä oireilua. Kehottaisin jokaista pysymään kaukana tästä miehestä. Hän vaatii seksiä ja läheisyyttä.

        Pelkän seksiseuran etsijä on miellyttävämpi tapaus. Tämä ukko vaatii naiselta ruumiin ja sielun ja vastalahjaksi antaa vihaa.

        Tälle ukolle ei kelpaa maksullinen seksi koska hän haluaa myös rakkautta ilman vastinetta. Hän ei pidä ajatuksesta että hänenkin pitäisi antaa naiselle jotain, ei edes rahaa. Hän vaatii saada kaiken ilmaiseksi. Pussit pitää saada tyhjiksi ja sitten naiselta hellyyttä päälle, mutta takaisin ei heru mitään. Hän vihaa naisia. Hän on siis myös emotionaalinen hyväksikäyttäjä.

        Kuules ukko. Vaadit naiselta kiintymystä ja hellyyttä mutta itse et pysty tarjoamaan muuta kuin vihaa. Anna ensin pillua ja sitten rakasta ja helli minua, sinä vihattava naisolio!

        Muuten. Kyllä maksullinen nainen voi antaa sitä hellyyttä kun kun hinnasta sovitaan. Kerro ettet halua pelkkää seksiä vaan ensin käydään kävelyllä ja syömässä kynttilän valossa ja pidetään kädestä. Jälkeenpäin naisen pitää tuuditella sinua sylissään ja laulaa sinulle. Eiköhän se järjesty. Asiakas on aina oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ilkeä ihminen luonnostasi? Mitä tuo on tarkouttabinaan? Että kolmevuotiaana olit suloinen ja kiltti mutta enää et, ja naisen pitää hyväksyä ilkeä luonteesi ja häijyt sanasi, koska kpl.evuotiaana olit kiltti?

        Sinua pitää ymmärtää. Just.

        Noin juuri ilkeät ihmiset puhuvat: en ole ilkeä "luonnostani, pohjimmiltani, sisimmässäni". Eli olen ilkeä, vaikkakin sanon pahasti, haluan muille pahaa, komentelen, kontrolloin ja arvostelen, nautin kun saan pahoittaa toisen mielen. Joo mutta se johtui siitä että minulla oli lapsena liian pieni pipo tms. Ja jos oikein tutkiskelet minua niin löydät lopulta sen kultapalan joka olen sisimmässäni ja pohkimmiltani ja luonnostani. .

        Nainen ei rupea etsiskelemään ja kaivelemaan miehen sisältä sitä pohjalla piileskelevää salaista hyvyyttä. Kyllä sen hyvyyden pitää näkyä alusta asti myös ulospäin.

        Jokaiselle on elämänsä aikana tapahtunut pahoja asioita ja jos sellaiset kokemukset oikeuttavat olemaan ilkeä (ja selittämään että niiniinniin mutta kun en minä ole sellainen.luonnostani), niin jokainen voi olla toiselle täysi puru. Syy kyllä löytyy.

        Tunnut olevan sitä mieltä että koska olet elänyt 11 vuotta selibaatissa eli et ole saanut naista elämääsi, niin sinua on kohdeltu väärin ja sinulla on oikeus olla piru. Luulet että naiset ovat sinulle velkaa seksiä ja läheisyyttä. Ajattelet että olet ollut 11 vuotta ilman sitä mikä sinulle KUULUU ja mitä nauset ovat sinulle VELKAA, joten totta kai vihaat naisia. Ja silti haluat sellaisen vihatravan olennon elämääsi.

        Naistenvihaaja ei pysty antamaan naiselle mitään. Itse kerrot olevasi naistenvihaaja, ja syynä on 11 vuoden selibaatti . Voi herramunjee mikä ajattelutapa!

        Kuules, naiset eivät ole sinulle mitään velkaa. kiitos ja näkemiin.

        Juu, jos joku todella on ilkeä, niin eikö ole aika pieni lohtu ja loppujen lopuksi samantekevää, että hän ei olisi sitä ns. luonnostaan? Luonnostaan ilkeä kai tarkoittaa että hän oli alunperinkin ilkeä. Se ettei ole luonnostaan ilkeä kai tarkoittaa että hän oli alunperin kiltti mutta hänestä pikkuhiljaa elämän aikana tullut ilkeä. Mitä iloa minulle on tiedosta, että ilkeä mies oli joskus kauansitren kiltti ja lempeä? Hän on ilkeä NYT? Ja se on riittävä syy pysyä kaukana.

        Haluan miehen joka ei ole ollenkaan ilkeä. Miehessä ei saa olla minkäänlaista ilkeyttä, ei synnynnäistä eikä myöhemmin opittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, jos joku todella on ilkeä, niin eikö ole aika pieni lohtu ja loppujen lopuksi samantekevää, että hän ei olisi sitä ns. luonnostaan? Luonnostaan ilkeä kai tarkoittaa että hän oli alunperinkin ilkeä. Se ettei ole luonnostaan ilkeä kai tarkoittaa että hän oli alunperin kiltti mutta hänestä pikkuhiljaa elämän aikana tullut ilkeä. Mitä iloa minulle on tiedosta, että ilkeä mies oli joskus kauansitren kiltti ja lempeä? Hän on ilkeä NYT? Ja se on riittävä syy pysyä kaukana.

        Haluan miehen joka ei ole ollenkaan ilkeä. Miehessä ei saa olla minkäänlaista ilkeyttä, ei synnynnäistä eikä myöhemmin opittua.

        Ok, lienette oikeassa!


    • Anonyymi

      Ehkä just 50+ 60+ ikäisten miesten ongelma on siinä, että lähtökohta on jostai muinaisuudesta, naisen pitäisi tyydyttää miehen tarpeet. Mutta miehen ei tarvitse vastavuoroisesti tyydyttää naisen tarpeita. Nasen tarve taas on jotain muutakin kuin se seksi. Eli kun mies saa seksiä, hän voi etäytyä naisesta ja lähentyä taas, kun haluaa seksiä. Kun se ei vaan toimi noin. Että yhden tarpeiden mukaan kuljettaisiin.

      Tai, 50+ 60+ mies on sitä mieltä että hänelle kuuluu 20-30 vuotias nainen. No ei kuulu vaan samaa ikäluokkaa oleva. Koska hyvin harva nuori nainen jaksa kiinnostua isänsä ikäisestä kumppanista. Nainen toivoo useinmiten kumppanuutta, jossa yksi osatekijä on seksi. Mies toivoo ensisijaisesti seksiä ja läheisyyttä. Tuossa kummankin osapuolen pitää ymmärtää mitä halutaan. Kaikista seksisuhteista ei koskaan tule mitään suurempaa. Toisaalta ei voi tietää, ellei kokeile. Eli miehen tulee olla valmis sitoutumaan jollain tasolla naiseen jos haluaa läheisyyttä, tunteita ja seksiä.

      • Anonyymi

        Edelleenkin korjaan kirjoituksissani olevia epätarkkuuksia. En etsi yhden illan juttuja, en edes kahden. En edes pelkkää seksiä sanottakoon se vielä kerran. Eikä tarkoitukseni ole olla itsekäs. Ei todellakaan. Miksi eräskin nainen sanoi minun pitäväni hänestä hyvää huolta? Jos olisin itsekäs.

        Ja missä olen kirjoittanut, että etsin 20-30 vuotiaita naisia? En etsi. Olen kokenut kaksi pelkkää seksisuhdetta. Ne kestivät vajaat kaksi vuotta. Molemmille silloin tyydyttävä ratkaisu. Nainenkaan ei etsinyt mitään muuta. Nämä suhteet, kuten kirjoitit, eivät kestäneet. Ne väljähtivät. Olivat niiden kestäessä molemmille hyvin antoisia. Ei sitä käy kieltäminen. Eikä pidä nyt siellä kirjoittaa taas, että jaahas seksiä taas vonkaamassa vanhaan tyyliin. Nyt painoarvo hieman erilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin korjaan kirjoituksissani olevia epätarkkuuksia. En etsi yhden illan juttuja, en edes kahden. En edes pelkkää seksiä sanottakoon se vielä kerran. Eikä tarkoitukseni ole olla itsekäs. Ei todellakaan. Miksi eräskin nainen sanoi minun pitäväni hänestä hyvää huolta? Jos olisin itsekäs.

        Ja missä olen kirjoittanut, että etsin 20-30 vuotiaita naisia? En etsi. Olen kokenut kaksi pelkkää seksisuhdetta. Ne kestivät vajaat kaksi vuotta. Molemmille silloin tyydyttävä ratkaisu. Nainenkaan ei etsinyt mitään muuta. Nämä suhteet, kuten kirjoitit, eivät kestäneet. Ne väljähtivät. Olivat niiden kestäessä molemmille hyvin antoisia. Ei sitä käy kieltäminen. Eikä pidä nyt siellä kirjoittaa taas, että jaahas seksiä taas vonkaamassa vanhaan tyyliin. Nyt painoarvo hieman erilainen.

        Edelleen kysyn miksi haluat naisseuraa kun vihaat naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin korjaan kirjoituksissani olevia epätarkkuuksia. En etsi yhden illan juttuja, en edes kahden. En edes pelkkää seksiä sanottakoon se vielä kerran. Eikä tarkoitukseni ole olla itsekäs. Ei todellakaan. Miksi eräskin nainen sanoi minun pitäväni hänestä hyvää huolta? Jos olisin itsekäs.

        Ja missä olen kirjoittanut, että etsin 20-30 vuotiaita naisia? En etsi. Olen kokenut kaksi pelkkää seksisuhdetta. Ne kestivät vajaat kaksi vuotta. Molemmille silloin tyydyttävä ratkaisu. Nainenkaan ei etsinyt mitään muuta. Nämä suhteet, kuten kirjoitit, eivät kestäneet. Ne väljähtivät. Olivat niiden kestäessä molemmille hyvin antoisia. Ei sitä käy kieltäminen. Eikä pidä nyt siellä kirjoittaa taas, että jaahas seksiä taas vonkaamassa vanhaan tyyliin. Nyt painoarvo hieman erilainen.

        Olet siis aikoinaan ollut peräti kahdessa pitkäaikaisessa hyvässä seksisuhteessa, ja nyt olet viimeiset 11 vuotta turhaan etsinyt pysyvää suhdetta jossa olisi muutakin kuin seksiä. Tähän asti Ok. Mutta mihin tuo katkeruutesi perustui? Moni mies ja nainen ei ikinä ole kokenut edes sitä hyvää seksisuhdetta. Moni muukin etsii pysyvää parisuhdetta eikä löydä. Et ole ainoa.

        Sinä et ole mitenkään erityisen säälittävä etkä sorrettu. Tilanteesi on parempi kuin useimmilla ikäluokkani miehillä ja naisilla. Nuorempana ei ilmeisesti ollut vaikeuksia saada naisseuraa. . Jos nyt yli 60-vuotiaana enää ole sellaista menekkiä kuin nuorempana, niin eiköhän se ollut odotettavissa. Monella ikäiselläsi miehellä ja naisella ole sama tilanne ja paljon huonompikin.

        Kysymys kuuluukin: mistä sinä olet noin vihainen, ja kenelle?


    • Anonyymi

      *curse*

      • Anonyymi

        Miksi toivot minulle pahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toivot minulle pahaa?

        Älä sotke asioita. Sinä toivot pahaa naisille. Sanoit että vihaat heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sotke asioita. Sinä toivot pahaa naisille. Sanoit että vihaat heitä.

        Jos luit tarkkaan, pyysin myös anteeksi rumia sanojani. Eikö se riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos luit tarkkaan, pyysin myös anteeksi rumia sanojani. Eikö se riitä?

        On sulla ihan järkeviäkin sanoja. Suurimmaksi osaksi. Yritän vain ymmärtää teidän naisten sielunelämää. Onkohan yhtä haasteellista kuin ymmärtää Venäjää ja venäläisiä. Se kun lienee käytännössä mahdotonta. Joten otan haasteen ja yritän ymmärtää teitä paremmin. Jos sanani eivät vakuuta niin sitten tekoni. Niitä en pysty täällä sinulle esittämään, vaikka haluaisin. Sinä tietysti siihen, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Ehkä jotakuta kuintenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla ihan järkeviäkin sanoja. Suurimmaksi osaksi. Yritän vain ymmärtää teidän naisten sielunelämää. Onkohan yhtä haasteellista kuin ymmärtää Venäjää ja venäläisiä. Se kun lienee käytännössä mahdotonta. Joten otan haasteen ja yritän ymmärtää teitä paremmin. Jos sanani eivät vakuuta niin sitten tekoni. Niitä en pysty täällä sinulle esittämään, vaikka haluaisin. Sinä tietysti siihen, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Ehkä jotakuta kuintenkin.

        Et ole itsekään kovin tarkka lukija.

        Tuolla ylempänä eräs nainen kirjoitti olevansa pettynyt siihen että seksi on miehille niin tärkeää. Hänelle se ei ole. Eiköhän se tarkoita että hän toivoo suhdetta jossa seksi näyttelee hyvin pientä osaa. Lisäksi hän totesi olevansa sinua parikymmentä vuotta nuorempi.

        Sinä heti innostut ja kerrot ettet etsi PELKKÄÄ seksiä ja melkein ehdotat tälle tyttäresi ikäiselle naiselle parisuhdetta.

        Luulisi sinun tajuavan, että nelilymppinen nainen, joka ei ylipäänsä erityisemmin välitä seksistä, ei halua ainakaan kuusikymppisiä ukkoa, ei varsinkaan sellaista jolle seksi selvästi on tärkeää. Kuten se simulle on. Eikä siinä mitään.

        Ja joo joo, tiedän että se ei ole ainoa mitä haluat, mutta selvästi kuitenkin tarvitset sitä todella paljon.

        Miten tuon ikäinen nainen, jolle sopisi suhde jossa harrastetaan hyvin vähän seksiä tai jopa täysin seksitön suhde, kiinnostuisi 60v. miehestä jonka ihkaensimmäinen postaus käsittelee sitä miten kauheaa on olla ilman seksiä? Eiköhän hän etsi ikäistään miestä jolle seksi on ihan toisarvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole itsekään kovin tarkka lukija.

        Tuolla ylempänä eräs nainen kirjoitti olevansa pettynyt siihen että seksi on miehille niin tärkeää. Hänelle se ei ole. Eiköhän se tarkoita että hän toivoo suhdetta jossa seksi näyttelee hyvin pientä osaa. Lisäksi hän totesi olevansa sinua parikymmentä vuotta nuorempi.

        Sinä heti innostut ja kerrot ettet etsi PELKKÄÄ seksiä ja melkein ehdotat tälle tyttäresi ikäiselle naiselle parisuhdetta.

        Luulisi sinun tajuavan, että nelilymppinen nainen, joka ei ylipäänsä erityisemmin välitä seksistä, ei halua ainakaan kuusikymppisiä ukkoa, ei varsinkaan sellaista jolle seksi selvästi on tärkeää. Kuten se simulle on. Eikä siinä mitään.

        Ja joo joo, tiedän että se ei ole ainoa mitä haluat, mutta selvästi kuitenkin tarvitset sitä todella paljon.

        Miten tuon ikäinen nainen, jolle sopisi suhde jossa harrastetaan hyvin vähän seksiä tai jopa täysin seksitön suhde, kiinnostuisi 60v. miehestä jonka ihkaensimmäinen postaus käsittelee sitä miten kauheaa on olla ilman seksiä? Eiköhän hän etsi ikäistään miestä jolle seksi on ihan toisarvoista.

        Joo joo lopetetaan jo tämä. Hyvää Uutta Vuotta 2023!


    • Anonyymi

      Nauttikaa nyt siitä tasa-arvosta , naisilla on keinot kiristää ja lypsää miestä mielinmäärin , nykymiehet kun ovat reppanoita suurilta osin.

      • Anonyymi

        Naiset lypsää ät miehiä? Mitä tarkoitat? Minä ainakaan en lypsä ketään.


    • Anonyymi

      Maksullista löytää esim seksisaitin kautta, jos ei muuten kelpaa.

      Itselläni riittää vielä viiskymppisenä kysyntää sen verran, ettei tulisi mieleenkään jättäytyä sinkkumarkkinoilta ja sitoa itseäni samaan naruun uudestaan. 40-50 vuotiaita naisia eroaa jatkuvalla syötöllä pitkistä parisuhteista ja haluavat laastarisuhdetta tai muuten vain hauskanpitoa, joten kyllä fiksulle miehelle pitäisi markkinoita löytyä. Toki tilannettani auttaa myös reissaaminen ympäri maata, jollon en ole sidottu minkään käpykylän tarjontaan. +50 vuotiaita olen tosin vähemmän tavannut tai seurannut, voihan olla, että sitten pitää itsekin siirtyä nuorempiin ja maksullisempiin, jos oman ikäisiä ei riitä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe