Monta vahvaa lääkettä

Anonyymi-ap

Olen mielestäni masentunut suorittaja. Tämä osunee minun elämäntilanteeseeni parhaiten. Syön kahta vahvaa masennuslääkettä, sekä yhtä miedompaa osittain uneen. Kahta uneen vaikuttavaa lääkettä ja viime aikoina myös iltaisin pari Panacodia. Melkoinen cocktail. En vain kestä muuten. Haluan eristäytyä, mutta jotenkin se vaan sotii elämänfilosofiaani vastaan. Jos en suorita harrastuksiani, en tiedä kuinka huonoon jamaan sitten joutuisin. Asun yksin, en ole yksinäinen. Olen joku kummajainen, jota on sorsittu ties millä tavalla elämän aikana. Siksi olen ajautunut tähän tilaani.

19

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Padacod on kipu-ja särkylääke.Miten se auttaa masennukseen?Kun ei ole masennuslääke.Mistä kohtaa sua särkee?

      • Anonyymi

        Panacodia käytetään myös väärin. Kuten minä. Joillain se muodostaa elimistössä morfiinia. Niitä kun ottaa muutamia, alkaa päässä vipata. Eli päähän särkee. Ei ole aamulla niin huono olo kuin mitä alkoholista tulisi.


      • Anonyymi

        Ja masennus lääkkeitä käytetään särkyyn, joten joka tapaus on erlainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja masennus lääkkeitä käytetään särkyyn, joten joka tapaus on erlainen

        okei.Millaseen fyysiseen särkyn?Kiinnostaa tietää .Mutta miksi pitää käyttää panacodia jos ei ole särkyä tai kipuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okei.Millaseen fyysiseen särkyn?Kiinnostaa tietää .Mutta miksi pitää käyttää panacodia jos ei ole särkyä tai kipuja?

        Kofeiini aiheuttaa mielihyvän tunteen. Ei ole mitään tekemistä kivun lieventäminen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kofeiini aiheuttaa mielihyvän tunteen. Ei ole mitään tekemistä kivun lieventäminen kanssa.

        Kodeiini ei kofeiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okei.Millaseen fyysiseen särkyn?Kiinnostaa tietää .Mutta miksi pitää käyttää panacodia jos ei ole särkyä tai kipuja?

        Tunnen yhden ihmisen jolla jatkuva särky jaloissa , ja lääkäri kirjoitti myös pienen masennus lääkettä ettei tuntisi kipua niin kovana siis nämä lääkkeet on muihinkin tarkoituksiin se kun vaan masennukseen .
        Joillekin naisille kirjoitetaan myös näitä lääkkeitä kun on kivuliaat kuukautisen, ottavat kaksi viikkoa ennen ja kipu hellittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen yhden ihmisen jolla jatkuva särky jaloissa , ja lääkäri kirjoitti myös pienen masennus lääkettä ettei tuntisi kipua niin kovana siis nämä lääkkeet on muihinkin tarkoituksiin se kun vaan masennukseen .
        Joillekin naisille kirjoitetaan myös näitä lääkkeitä kun on kivuliaat kuukautisen, ottavat kaksi viikkoa ennen ja kipu hellittää.

        Ymmärrän, että kipuun Panacodia määrätään. Itse käytän sitä väärin sen huumaavan vaikutuksensa takia. Ei pitäisi.


    • Anonyymi

      onko masennuslääkkeet tehonneet masennukseen?

      • Anonyymi

        On ja ei. Ei ole tehonnut alituiseen veemäiseen olooni.


    • Anonyymi

      Ehkä kannattaa pitää paussi lääkkeistä ja suorittamisesta, niin näkee miltä se sitten tuntuu. Et mikä on sitä sisäistä ja omaa ja mikä enemmän ulkoapäin tullutta ajatusmallia miten elämää on elettävä.

      • Anonyymi

        Suorittaminen minulla tarkoittaa osin liikuntaa, urheilua. En kylläkään halua elää elämääni ilman lähes päivittäistä liikuntasuoritusta. Se pitää minut vielä toimintakykyisenä. Ilman sitä vaipuisin sata varmasti itsesääliin. Sali on myös osittain sosiaalinen tapahtuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suorittaminen minulla tarkoittaa osin liikuntaa, urheilua. En kylläkään halua elää elämääni ilman lähes päivittäistä liikuntasuoritusta. Se pitää minut vielä toimintakykyisenä. Ilman sitä vaipuisin sata varmasti itsesääliin. Sali on myös osittain sosiaalinen tapahtuma.

        Olen erittäin samaa mieltä. Salilla tuttujen kanssa juttelu on vähintäänkin puoli treeniä. Näin eläkeläiselle, joka on koko ikänsä käynyt salilla. En uskalla edes ajatella elämää ilman salia. Joillakin se on sitten vaikka baari tai tanssi.


    • Anonyymi

      Lääkkeet auttaa vitutukseen.Poistetaanko viestininyt.

      • Anonyymi

        Vitutusta olisi hyvä opetella sietämään ilman lääkkeitä, tai päihteitä. Niistä ei ole kuin hetkellinen hyöty, ja kaikki palaa taas vaikutuksen loputtua.


    • Anonyymi

      On sinulla aikamoinen cocktail todellakin. Mikä sinun oloasi voisi parantaa?

    • Anonyymi

      Aloittaja kertoo olevansa suorittaja. Lieneekö se tuo niitä henkisiä paineita.
      Ei ole hyvä vaatia itseltään liikaa, ei tarvitse tavoitella täydellisyyttä, sillä sellaista ei edes ole.
      Kannattaa ottaa elämä vähän rennommin, niin jaksaa paremmin.

      • Anonyymi

        Jotkut saattavat olla luonteeltaan sellasia, että vaativat itseltään paljon. Yksi omista lapsistani on sellainen. Hän on hyvin taiteellinen ja luova ihminen. Vaatii itseltään tietyissä jutuissa täydellisyyttä.


    • Anonyymi

      Minulla on kahta masennuslääkettä ja peratsinia. Lisäksi on imovanea ja ketipinoria (paskaa) jos joskus tarvitsee. Ketipinor on näistä selkeästi kamalin lääke.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      54
      850
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe