Millä tavalla tinderin tilauksen voi perua.Olen ajatellut maksaa sen mobile payn kautta.
Ohjeessa sanottiin että sen voi perua gookle pleystoresta
Missä on se kohta siellä mistä se löytyy?
Latasin puhelimeen modile payn mutta en uskaltanut kirjautua sisään koska sinne olisi pitänyt antaa pankkitunnukser ja salasana.
Miten sitten käy jos ei ole ladannut modile payhun rahaa ja ei ole onnistunut perumaan tilausta.
Karhutaanko rahat sitten myöhemmin vaikka ei ole käyttänyt tinderiä.
Tinderin maksut,miten tilauksen voi perua.
Anonyymi-ap
3
287
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kannattiko maksaa?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17687375j
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jos sinulla on iPod niin kokeile asetukset - appostore - Tinder - peru tilaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191359Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3221303- 991071
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617