Profetia Jeesus kantasuomalainen armonvuonna 2023jKr

Anonyymi-ap

Tiedonsanaa, profetiaa, uuden vuoden puheeni 2023. Jeesus oli ja on kuin kantasuomalainen. Olemme osa eurooppaa aina Venäjän Ural vuoristoon asti kuten YLE putinistit kertoi ohjelmassa, Suomi on eurooppalainen.

Eurooppa ulottuu aina Venäjän Ural vuoristoon asti.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Eurooppa

EU ja Nato on kuin Rooman valtakunnan miehitysjoukkoja, jotka haluaa laajentua kohti Venäjän Ural vuoristoon asti.

Jeesus oli kuin kantasuomalainen, hän eli sortavan Rooman valtakunnan alaisuudessa, kantasuomalaset ovat eläneet Ruotsin miehityksen ja Rooman katollisen miehityksen vallan alla, noin 600 vuotta ja jonkin aikaa Venäjän miehityksen vallan alla.

Nyt kantasuomalaisen elää WEF globalistien, EU fundamenttalistien, Nato fundamenttalistien miehitysjoukkojen alistamina, eli uudelleen nousseen Rooman valtakunnan alla. EU on uudelleen nousutta Rooman valtakuntaa (Jes.58:1, Miik.3:9-11, Ilm.18:1-5 24, Joh.3:16-21, Psalm.50:15).

Milloin YLE lähettää ohjelmat...
1.) Suomi ja suomalaisuus on kantasuomalaisten.
2.) Jeesus oli ja on kuin kantasuomalainen.

Herra Jeesus Kristus nasaretilainen, juudalainen, oli halveksittu Israelissa omien keskuudessa (Jes.53) ja Rooman valtakunnan miehitysjoukkojen keskuudessa (Israel oli miehitysjoukkojen hallinnassa). Joten Jeesus on kuin tämänpäivän kantasuomalaiset (pohjoista Efraimia?). Jotka on myös halveksittu EU Rooman valtakunnassa, EU-Suomessa jossa maan mahtavat ja ylhäiset, halveksuu Suomea, suomalaisuutta, kantasuomalaisia ja Raamattuun pohjautuvaa oikea ja väärä, hyvä ja paha moraalikäsityksiä. He halveksuu koko kristikuntaa, vuoden 2023 tärkeintä kunta hanketta.

Vaikeesti kannettavia EU yhteisvelka Nato taakkoja laittavat ihmisten harteille sukupolvien ajaksi, hajoittaen heidät fyysisesti ja henkisesti. Mutta sodissa ei he eikä heidän perheenjäsenet ja lähisuku Nato sotiin tule lähtemään.

He halveksuvat kantasuomalaisia jopa ihan jopa EU-Suomen WEF pääministerin omalla suulla, joka haastattelussa kertoi että hänellä ei ole mitään tunnesiteitä Suomeen ja suomalaisuuteen.

Herra Jeesus Kristus nasaretilaisen, Jeesus kantasuomalaisen vuoden 2023 rukous....


1 Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?

2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.
8 Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.
9 Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa.
10 Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.

11 Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa.
12 Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta.
- Jes.53


1 Huuda täyttä kurkkua, älä säästä, korota äänesi niinkuin pasuna, ilmoita minun kansalleni heidän rikoksensa ja Jaakobin huoneelle heidän syntinsä.
- Jes.58:1

3

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei suomalaisia silloin vielä ollutkaan. Saamelaisia oli.

    • Anonyymi

      Suomalaisia on ollut "aina", jo ennen Aabrahamia, Nooan ajoista lähtien.

      Suomalaiset ja Suomen kieli on ollut, baabelin sekoituksen ajoista lähtien meidän kieli, Suomalaisen kieli.

      Kuten tiedätte, niin ennen kielen ! yksi kieli, sekoistusta ,baabelin sekoistusta oli vain yksi kieli ja kaikki puhuivat yhtä kielä:
      Suomea, ja siitä Jumala sitten jakoi muille kansoille, osan ja he menivät minne menivät.

      Joten Se kieli, mitä Jumala käyttää ja eneklit käyttää, on Suomenkieli!
      ja vain harvat sitä osaavat.

      Joten, me olemme olleet täällä "aina", ja osa saamelaisista, ja sitten, JO egyptin orjuudesta ja Mooseksen ja tarkemmin, Joosuan ajoista on ollut, osa Efraimia, lähtenyt paremmille laitumille, eli tänne.
      vielä suurempi osa on sitten tullut, Salomonin syntien/synnin tähden pakko-siirtolaisuudesta, jo siellä olleessaan että sen jälkeen.

      Koko Maailman kaikkeus, sen miten Jumala sen ilmoittaa, ei joku parta esko.. niin
      koko universumi pyörii akselin ympäri!
      aj tämä akseli on havaittavissa esim Otavassa ,sen pyörimis liikkeissä joak on sattumoisin, wastika ! tutki itse mitä se on!

      nyt koko universumi pyöriin, niin kutsutun Pohjantähden ympäri, ja sitten
      iloitse tahi itke ja valita,
      tämä taas pyörii maan, joka on Jumalan ilmoituksella litteä, ei ihna pannu-kakku, mutta litteä kuitenkin, niin tämä pyörii pohjoisen navan ympäri, missä on Jumalan Ilmestys vuori!
      ja mahdollisesti portti: Eedenin Paratiisiin !

      Miten on, miehet ja veljet ,sekä ihanat sisaret:

      Ilm. 21:
      2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.

      Ilm. 21:
      10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

      pallolle ? ja toinen puoli on sitten alhaalla ja toinen ylhäällä?

      Nyt Me, Suomalaiset olemme olleet täällä jo alusta ja Efraim on tullut tänne, pari kertaa myöhemmin aj kun aika on, Efraim palaa takaisin Aabrahamille luvattuu maahan aj valloittajat, jotka eivät ole Aabrahamin jälkeläisiä, ajettaan pois tahi hävitetään.

      onko tämä psalmi 38 ja Hes 38 sanoma, Efraimille ja oikealle jälkeläiselle jolla on OIKEUS ja Lupaus!

      eli, mtien on, onko nyt, paljon vääriä Aabrahamin jälkeläisiä jotka ovat saatanasta ja eivät sitten tahdo luovuttaa luvattua maata, Jumalan esikoille eli Efraimille.

      No, kuten on Kirjoitettu, Mooses on kuin pieni poikanen tämän rinnalla ja Koko Maailma on ihmeissään!

      Jer. 31:
      9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

      ESIKOINEN !

      Jer. 31:
      20 Eikö Efraim ole minun kallis poikani, minun lempilapseni? Sillä niin usein kuin minä puhunkin häntä vastaan, alati minä häntä muistan. Siksi minun sisimpäni väräjää hänen tähtensä: minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra.

      Onko tämä samaa mitä opetetaan että koko Israel pelastuu!
      eikö tämä KORVAUS OPPI, että Israel, on jo palannut omaan maahansa oel kaikkien oppi!

      se on juuri ANTI:SEMINISMIÄ, eli koko on SEEM? ja SEEMIN pojat?

      kenen poika on Goog ja sen liittolaiset?
      onko Haam!!
      Lue mitä On Ilmoitettu:

      2 Jaafetin pojat olivat Goomer, Maagog, Maadai, Jaavan, Tuubal, Mesek ja Tiiras.
      onko lista sama kuin
      Hes. 38:

      Miten on, KUN Mooses lähti egyptistä, mit äjäi jäljelle ja miten kävi niiden jotka olivat luvatussa maassa!

      esim Elian & Iisebell aj, muukalais naiset, viittaus Ilm 3!
      Ilm. 2:
      eli Bileam, Nikolait ja Iisebell, aj miten kävi Mooseksen aikana!
      lue siitä, mitä Joosua teki, sama on sitten ilmestyskirjassa, SEURAKUNNA KESKELLÄ!
      ilm 2 jae 23!

      Mooses ja egypti ja Efraim ESIKOINEN ja lopunaika
      Jer. 23:

      8 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."

      7 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',

      Onko tämä JO tapahtuntut ?
      Onko Aabrahamin jälkeläiset, erikoisesti ESIKOINEN Luvatussa maassa?
      vai jos siellä on väätiä juutalaisia, kuinak heidän käy?

      Onko ja mitä ongoogin sota, kuka sen tekee? ihminen vai Jumala?

      Hes. 38:
      4 Minä kuljetan sinua,

      Jumala kuljettaa tämän joukon Israelin vuorille!

      Jer. 31:20 

      Eikö Efraim ole minun kallis poikani, minun lempilapseni? Sillä niin usein kuin minä puhunkin häntä vastaan, alati minä häntä muistan. Siksi minun sisimpäni väräjää hänen tähtensä: minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra.

      Minun TÄYTYY Aramhtaa Efraimia!

      Minä olen armollinen kenelle olen ja armahdan ketä armahdan, sanoo Jumala!
      19 Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan".

      Aian te eksytty
      Aina!

    • Anonyymi

      Ai niin ja sitten uutta tuoretta kahvia, pavusita jauhettua, maukasta ja hyvää :)

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe