Nyt Ranskakin myöntää Minskin sopimusten olevan silmänlumetta.

Anonyymi-ap

Aiemmin tämän tunnusti Angela Merkell. Ranskan entinen presidentti Francois Hollander kertoi The Kiev-lehden haastattelussa samaa, että Minskin sopimuksia ei ollut tarkoituskaan noudattaa vaan ostaa Ukrainalle aikaa.
https://mvlehti.net/2022/12/31/ranska-vahvisti-petoksen-ukrainan-sisallissodassa-allekirjoitettuja-minskin-sopimuksia-ei-ollut-tarkoituskaan-noudattaa/

Ihan ymmrrettävää että niin Merkell joka on väistynyt vallankahvasta ja Hollander samoin voivat tunnustaa petokset ihan vapaasti mitä eivät voineet tehdä virassa ollessaan. Että tällaista ketkuilua, mitä tulee vielä paljastumaan monien valtionpäämiesten siirryttyä syrjään.

10

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Venäjä tietää tämän, eikä enään luota tippaakaan USA, n ja Brittien pelleilyyn. Boris Johnson kävi pilaamassa ja estämässä yhden rauhanaloitteen siemenen Kiovassa.
      Se että hyökkäys jatkuu tappiiin asti on nyt täysin USA, n ja lännen syytä kertoo myös USA, n entinen sotilas asiantintija eversti McGregor.
      https://www.unz.com/mwhitney/mercouris-something-big-is-on-the-way/

• Anonyymi

Ai että Venäjä on syytön omaan hyökkäykseensä, kuten varmaan 1939 myös...hmm

• Anonyymi

François Hollande, Angela Merkel,

• Anonyymi

"""Ai että Venäjä on syytön omaan hyökkäykseensä, kuten varmaan 1939 myös...hmm""

Ei kukaan sellaista ole väittänyt vaan Venäjä pettyi kun se petettiin ja oli pakotettu hoitamaan itse tämä homma kun Minskin sopimuksilla pyyhittiin sitä itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"""Ai että Venäjä on syytön omaan hyökkäykseensä, kuten varmaan 1939 myös...hmm""

Ei kukaan sellaista ole väittänyt vaan Venäjä pettyi kun se petettiin ja oli pakotettu hoitamaan itse tämä homma kun Minskin sopimuksilla pyyhittiin sitä itseään.

Mitäköhän ajan oloon vielä paljastuu.

• Anonyymi

ONNEKSI ELÄMÄ TUOMITSEE VENÄJÄN RIKOKSET JA LOPETTAA MAAN, NYKYNIMELTÄÄN VENÄJÄN.

• Anonyymi

Niin no Ukraina oli vilpitön ja toimi sopimuken mukaan,,luovutti ydinaseet!
      Ei olisi kannattanut!
      Ukraina muutenkin kykenevän säilyttämään inhimillisyyden kovassakin paineessa,, Ukrainasta tulee pian EUn jäsen.

• Anonyymi

MV porukka on täysin kielitaidotonta. Kukaan ei ole puhunut tai myöntänyt huijausta.

Minskin sopimus oli paras mahdollinen tuossa vaiheessa. Totta kai sen tiedettiin olevan Ukrainalle epäreilu. Sehän käytännössä antoi Venäjän taskussa oleville separatistialueille veto-oikeuden Ukrainan ulkopolitiikkaan.

Venäjä rikkoi sopimusta alusta alkaen. Wagner-joukot eivät koskaan lähtenet Donbasista. Itä-Ukrainan separatistit olivat myös Minskiin pettyneitä, sillä he halusivat liittyä Venäjään. He jatkoivat taistelua Ukrainan armeijaa vastaan. Seurasi 8 vuoden rajoitettu sota.

Minsk 1 - 2 ovat hyviä esimerkkejä siitä, että rauha mihin hintaan hyvänsä ei pitkässä juoksussa toimi. Eikä siihen pidä ketään painostaa. Sopimus kuitenkin antoi Ukrainalle hengähdystauon. Aikaa vahvistua ja kehittää samalla puolustustaan. Se oli seuraus, ei sopimuksen alkuperäinen tarkoitus.

VENÄJÄ ON UKRAINASSA AINOA SYYLLINEN. SE VALTASI KRIMIN 2014. SE ALOITTI UKRAINAN SODAN HELMIKUUSSA 2022. Nyt on turha ruikuttaa, kun Ukraina käyttää laillista oikeuttaan puolustautua.

• Anonyymi

V*ittu miten säälittävää p*skaa. Tulitauot ja sopimukset antavat AINA mahdollisuuden hengähtää ja kerätä voimia. Ei niitä kuitenkaan sen vuoksi solmita. Tottakai niiden toivotaan johtavan rauhaan.

Edellytys rauhalle olisi ollut se, että Venäjä olisi häipynyt vähintäänkin Donbasista, mitä Wagner-joukot eivät koskaan tehneet. Valloittaja jäi notkumaan Ukrainaan, eikä rauha saanut koskaan edes mahdollisuutta.

Meidän Venäjän on ihan turha vääristellä Merkelin ja Macronin puheita. Me suomalaiset olemme kielitaitoista väkeä. Toisin kuin te putinistipellet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe